Προς το περιεχόμενο

Άγνωστες χρεώσεις από Γερμανικό και Γαλλικό Amazon.


MoviemakerGr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν Παλικάρια μου έχουμε το διαταυτα.. (όσοι ενδιαφέρθηκαν) .

Όλες οι αμφισβητούμενες χρεώσεις πιστώθηκαν στον λογαριασμό μου σήμερα,

αυτό σημαίνει ότι το Αμαζον δεν μπόρεσε να τις δικαιολογήσει,και ήταν αυθαίρετες.

Τώρα ξεκινάει ο Μαραθώνιος γιατί μου αφαιρούν το δικαίωμα στην υποστήριξη όλων των προηγούμενων αγορών μου.. 

Προσέχετε τις χρεώσεις στις κάρτες σας όταν κάνετε πολλαπλές αγορές.. εμπιστοσύνη μόνο στην Μανα μας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, MoviemakerGr είπε

Λοιπόν Παλικάρια μου έχουμε το διαταυτα.. (όσοι ενδιαφέρθηκαν) .

Όλες οι αμφισβητούμενες χρεώσεις πιστώθηκαν στον λογαριασμό μου σήμερα,

αυτό σημαίνει ότι το Αμαζον δεν μπόρεσε να τις δικαιολογήσει,και ήταν αυθαίρετες.

Τώρα ξεκινάει ο Μαραθώνιος γιατί μου αφαιρούν το δικαίωμα στην υποστήριξη όλων των προηγούμενων αγορών μου.. 

Προσέχετε τις χρεώσεις στις κάρτες σας όταν κάνετε πολλαπλές αγορές.. εμπιστοσύνη μόνο στην Μανα μας..

Αποθρασύνονται επειδή δεν έχουν το πελάτη μπροστά τους και δικάζουν και καταδικάζουν χωρίς καν να εξετάσουν τι τους λέει ο άλλος. Σου λέει θα γκρινιάξει, θα γκρινιάξει θα κουραστεί και θα την φάει.   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγοράζω χρόνια από το Amazon.de και πρόσφατα το πρόσεξα και εγώ στην κάρτα μου με 2 χρεώσεις σχεδόν από 1000 ευρώ κάθε φορά (για αυτό το κατάλαβα) αφού ξαφνικά η πιστωτική μου ήταν 1000 ευρώ κάτω… Η πρώτη χρέωση ήταν27/11 και η δεύτερη 10/12 για το ίδιο προϊόν.

Επικοινώνησα με το Amazon.de με livechat και μου είπαν ότι 27/11 ήταν η προδέσμευση του ποσού και στις 10/12 η κανονική χρέωση την ημέρα που τελικά έφυγε από αυτούς το προϊόν. Για 2-3 ημέρες η κάρτα μου είχε 1000 ευρώ λιγότερα. Δεν έκανα κάτι άλλο, δεν προχώρησα σε block από την τράπεζα αλλά περίμενα να δω τι θα γίνει μιας και στις 15/12 βγαίνει και ο μηνιαίος λογαριασμός.

Η αρχική προδέσμευση στις 27/11 δεν υπάρχει πουθενά και υπάρχει και έχει χρεωθεί μόνο η κανονική χρέωση στις 10/12 (όταν δηλαδή έφυγαν τα πράγματα για εμένα).

Έχει ξανασυμβεί με μικρότερα ποσά αρκετές φορές στο παρελθόν απλά τώρα το πρόσεξα και προχώρησα σε επικοινωνία γιατί το ποσό ήταν μεγάλο. Με έβαλες σε σκέψη και έκατσα και τσέκαρα όλες αυτές τις περιπτώσεις τα τελευταία 2 χρόνια από το Amazon.de.

Δεν βρήκα πουθενά να μου έχουν πάρει τελικά άσχετα ποσά. Τα τσέκαρα ένα προς ένα οπότε νομίζω ότι ίσως απλά βιάστηκες να κινηθείς.

Έχεις χάσει αποδεδειγμένα χρήματα από παλιότερες αγορές σου με αυτόν τον τρόπο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγινε και σε μενα μια χρεωση περιεργη .Επικοινωνησα μεσω chat με το αμαζον ,ο υπαλληλος μου ειπε οτι εχω δικιο ,θα το προωθησει στο αρμοδιο τμημα και σημερα πιστωθηκαν.Το θεμα ειναι τι θα γινοταν αν δεν το ειχα παρει χαμπαρι;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/12/2020 στις 6:34 ΜΜ, ZauZ είπε

Αγοράζω χρόνια από το Amazon.de και πρόσφατα το πρόσεξα και εγώ στην κάρτα μου με 2 χρεώσεις σχεδόν από 1000 ευρώ κάθε φορά (για αυτό το κατάλαβα) αφού ξαφνικά η πιστωτική μου ήταν 1000 ευρώ κάτω… Η πρώτη χρέωση ήταν27/11 και η δεύτερη 10/12 για το ίδιο προϊόν.

Επικοινώνησα με το Amazon.de με livechat και μου είπαν ότι 27/11 ήταν η προδέσμευση του ποσού και στις 10/12 η κανονική χρέωση την ημέρα που τελικά έφυγε από αυτούς το προϊόν. Για 2-3 ημέρες η κάρτα μου είχε 1000 ευρώ λιγότερα. Δεν έκανα κάτι άλλο, δεν προχώρησα σε block από την τράπεζα αλλά περίμενα να δω τι θα γίνει μιας και στις 15/12 βγαίνει και ο μηνιαίος λογαριασμός.

Η αρχική προδέσμευση στις 27/11 δεν υπάρχει πουθενά και υπάρχει και έχει χρεωθεί μόνο η κανονική χρέωση στις 10/12 (όταν δηλαδή έφυγαν τα πράγματα για εμένα).

Έχει ξανασυμβεί με μικρότερα ποσά αρκετές φορές στο παρελθόν απλά τώρα το πρόσεξα και προχώρησα σε επικοινωνία γιατί το ποσό ήταν μεγάλο. Με έβαλες σε σκέψη και έκατσα και τσέκαρα όλες αυτές τις περιπτώσεις τα τελευταία 2 χρόνια από το Amazon.de.

Δεν βρήκα πουθενά να μου έχουν πάρει τελικά άσχετα ποσά. Τα τσέκαρα ένα προς ένα οπότε νομίζω ότι ίσως απλά βιάστηκες να κινηθείς.

Έχεις χάσει αποδεδειγμένα χρήματα από παλιότερες αγορές σου με αυτόν τον τρόπο;

Εγώ είχα αμφιβολίες σαν εσάς, μίλησα με email και οι απαντήσεις τους ήταν απλά υπεκφυγές καθόλου ξεκάθαρες , έτσι προχώρησα σε αμφισβήτηση η Τράπεζα με επιβεβαίωσε.. μου επέστρεψε όλα τα χρήματα που δεν μπόρεσε το Amazon να δικαιολογήσει, και ήταν πάνω από 1000 ευρώ.

Πριν λίγο προχώρησα σε καταγγελία θέλω να έχω πρόσβαση να ελέγξω τα πάντα..

Βέβαια η φόρμα είναι λίγο περίεργη έτσι προσπάθησα να εντάξω όλες τις αγορές μου.

Πλατφόρμα_ΗΕΔ__Επιβεβαιώνεται_η_λήψη_μηνύματος_ηλεκτρονικού_ταχυδρομείου_-_dualideagr_gmail_com_-_Gmail.jpg

A.jpg

Επεξ/σία από MoviemakerGr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως εγραψαν και αλλοι εδω μεσα,τα χρηματα επιστραφηκαν αλλα μου κλειδωσαν το λογαριασμο,μεχρι να τους πληρωσω για κατι που δεν αγορασα και μου μπλοκαραν την καρτα,για χρηση στο αμαζον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
2 ώρες πριν, narta είπε

@MoviemakerGr

Είχες καμια εξέλιξη;
 

Καλησπέρα,οχι φιλε καμιά ακόμα.. δυστυχώς.

σε καθε email αυτοι βγάζουν και διαφορετικό ποσο οτι και καλά τους χρωστάω.. είναι σίγουρα αμπαλοι και για εμένα αναξιόπιστοι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Amazon Γερμανίας.

Προσέξτε τους στις πολλές παραγγελίες η στα πολλαπλά προϊόντα.. Vol 2

Σε λογαριασμό φίλου,κολλητού,

Order summary 868,70 στο email παραγγελίας.

Δεσμεύσεις στην κάρτα 645,50 + 275,86 = 921,36

μετά τις δεσμεύσεις άλλαξε το Total στην παραγγελία σε 921,36 απο 868,70 που ήταν..

Ψιλιασμενος από εμένα μίλησε μαζί τους σε chat, είπαν ότι θα γίνει χρέωση συνολικά (πάντα σε δυο δόσεις όμως)μόνο των 868,70 (τότε γιατί δέσμευσαν περισσότερα ?)

Όπως και να έχει, πολύ βασικό λάθος να αλλάζεις το τελικό ποσό από αυτό που έχεις επιβεβαιώσει με email..

Αναμένουμε την τελική χρέωση σε κάθε περίπτωση δεν θα γίνει αποδεκτή η καινούρια χρέωση.

Μπακάληδες ..

UPDATE

Φυσικά και χρέωσαν 73,1 ευρώ παραπάνω.. Το παιγνίδι το έκαναν με το ΦΠΑ,

ενώ είναι επαγγελματικός ο λογαριασμός και δεν έχει ΦΠΑ, σε κάποια προϊόντα το χρέωσαν κατόπιν γιορτής και όχι μόνο αυτό,

για να είναι "καλυμμένοι" με την κλεψιά τους θα πω εγώ γιατί δεν είναι η πρώτη φορά,άλλαξαν και το συνολικό ποσό της παραγγελίας.

Η Νέα υπόσχεση είναι ότι θα το επιστρέψουν όταν παραλάβουμε την παραγγελία,αλλά αφού εμείς το ψάξαμε,δεν το αποδεχτήκαμε,και επιμείναμε να επιστραφεί..

Επίσης δεν ζήτησαν ούτε μια συγνώμη και δεν είπαν "θα σας το επιστρέψουμε επειδή κάναμε λάθος" ρε αδελφε αλλά απλά είπαν,

06:26 AM MET Sχχχχχχ: No need to worry the difference is 73.1 EUR . We will refund the difference once the order will get deliver to you because my colleague have promised you :)

γιατί ο συνάδελφος, σας το υποσχέθηκε !! Άκουσον..

Είπα μπακάληδες ? ζητώ συγνώμη απο τους Μπακάληδες,και λέω  Κλέφτες Μπακάληδες..

 
 
   
   
 

 

   

 

 

   
Επεξ/σία από MoviemakerGr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...