Προς το περιεχόμενο

Προβλημα σε Toyota Auris 1.4D 2014


Giasake

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα σε όλους, την πεμπτη που μας περασε αγορασα ενα μεταχειρισμενο toyota auris 1.4D 2014 85κ χλμ. Με το που φευγω απο τον μαντρα μετα απο 15λεπτα το αμαξι σβηνει. Γυρναω κλειδι ξανα δίνω μιζια και ακουγεται ο κλασσικος θορυβος της μιζιας χωρις το αμαξι να παιρνει μπροστα εν τελη. το αφησα 5 λεπτα και ξανα πηρε, μου το ξανα εκανε αλλες 4 φορες. Τελος παντων πηρα το μαντρα ηρθε μου αλλαξε μια μπαταρια αλλα δυστυχως δεν ηταν αυτο. το στελνω με οδικη την επομενη μερα. μου αλλαζουν ενα μπεκ, το ξανα παιρνω το αμαξι αλλα μου ξανα εκανε(σε μικροτερη συχνοτητα), το ξανα στελνω με οδικη και περιμενω αυριο απαντηση.Το αμαξι με το που κρυωσει λιγο ξανα παιρνει μπροστα και μετα απο κανα 15λεπτο που ξανα ζεστενεται  το ξανα κανει εν ολιγης. Τεραστια ταλαιπωρια και ξενερα και εχω ψιλο απελπιστει ωστοσο μου ειπαν οτι παιζει να φτιαει το πετρελαιο που εχει μεσα( οτι ισως ειναι κακο), η καποιος εβαλε βενζινη κλπ κλπ και γενικα φτιαει το καυσιμο, μου ειπαν θα το καθαρισουν θα αλλαξουν φιλτρο και βλεπουμε. εχετε καμια ιδεα τι μπορει να ειναι αυτο ? επισης εγω πως μπορω να κινηθω αν βλεπω οτι δεν ''φτιαχνεται'΄ το αμαξι ?

 
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Giasake είπε

καλησπερα σε όλους, την πεμπτη που μας περασε αγορασα ενα μεταχειρισμενο toyota auris 1.4D 2014 85κ χλμ. Με το που φευγω απο τον μαντρα μετα απο 15λεπτα το αμαξι σβηνει. Γυρναω κλειδι ξανα δίνω μιζια και ακουγεται ο κλασσικος θορυβος της μιζιας χωρις το αμαξι να παιρνει μπροστα εν τελη. το αφησα 5 λεπτα και ξανα πηρε, μου το ξανα εκανε αλλες 4 φορες. Τελος παντων πηρα το μαντρα ηρθε μου αλλαξε μια μπαταρια αλλα δυστυχως δεν ηταν αυτο. το στελνω με οδικη την επομενη μερα. μου αλλαζουν ενα μπεκ, το ξανα παιρνω το αμαξι αλλα μου ξανα εκανε(σε μικροτερη συχνοτητα), το ξανα στελνω με οδικη και περιμενω αυριο απαντηση.Το αμαξι με το που κρυωσει λιγο ξανα παιρνει μπροστα και μετα απο κανα 15λεπτο που ξανα ζεστενεται  το ξανα κανει εν ολιγης. Τεραστια ταλαιπωρια και ξενερα και εχω ψιλο απελπιστει ωστοσο μου ειπαν οτι παιζει να φτιαει το πετρελαιο που εχει μεσα( οτι ισως ειναι κακο), η καποιος εβαλε βενζινη κλπ κλπ και γενικα φτιαει το καυσιμο, μου ειπαν θα το καθαρισουν θα αλλαξουν φιλτρο και βλεπουμε. εχετε καμια ιδεα τι μπορει να ειναι αυτο ? επισης εγω πως μπορω να κινηθω αν βλεπω οτι δεν ''φτιαχνεται'΄ το αμαξι ?

 

Φιλε καταρχην για προβλημα σαν το δικο σου αλλαξα τεσσερα συνεργεια μεχρι να φτιαχτει σε fiat Panda multijet. Τελικα το φτιαξανε σε συνεργειο για diesel (bosch car servise στη θηβα), και ηταν ο αισθητήρας υψηλης πιεσης common rail ο οποιος ειναι πανω στην μπεκιερα, παρολο οτι δεν εβγαζε λαμπακι το αμαξι. Εκανε πανάκριβα 230 ευρο, μονο bosch. Ειχα ηδη αλλαξει αισθητηρα στροφων τζαμπα και μια μπαταρια η οποια ξελιγωθηκε στο μιζαρισμα.

Επαιρνε μπρος κρυο, αλλα ζεστο μιζαρε αιωνια και δεν εσκαγε. Μια περίοδο επαιρνε μπρος σπρωχτο και το αφηνα σε κατηφορες. Στο τέλος σταματησε να παίρνει και κρυο, και το ετρεχα με οδικη απο συνεργειο σε συνεργειο. Μιλαμε για ταλαιπωρία αυτα τα fiat.

 

Επίσης μαντρα + 85.000 diesel είναι άτοπο, εχει χαλαρα 200.000, και γω με κατεβασμενα χμ ειχα παρει. 

Επεξ/σία από barimagas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε με λίγα λόγια την πάτησες.Μακάρι να είναι κάτι απλό καύσιμο ή κάποιος αισθητήρας διαφορετικά δεν βρίσκεις άκρη με αυτούς τους απατεώνες τους μαντράδες.

Φίλος πριν 4-5 μήνες πήρε κλούβα πετρέλαιο στα 50 χιλιόμετρα έμεινε το πήρε οδική ζημιά στο μοτέρ κάπου από 1.500 ευρώ για αλλαγή .Ακόμη τραβιέται με τον απατεώνα το μαντρά που φέρνουν σαπάκια και τα μοσχοπουλάνε για αστέρια  και άκρη δε βρίσκει.Μάλλον από τη τσέπη του θα τα πληρώσει.

Θυμάμαι πριν κανένα χρόνο άλλος συμφουρμίτης που πήρε από μάντρα της γειτονιάς μου να πάει Αγρίνιο και κάπου στη ανάμεσα Κόρινθο Πάτρα  έμεινε και αυτός από μοτέρ.Ο μαντράς μετα από 2-3 μήνες εξαφανίστηκε σε μία νύχτα μαζί με τα αυτοκίνητα από τη γειτονιά μου.Φαντάζομαι πόσοι την είχαν πατήσει.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάντρα + diesel = 2Χ-3Χ τα χλμ που δείχνει το κοντέρ (στην καλύτερη). 
Αυτό νομίζω ότι ήταν γνωστό. 
|

8 ώρες πριν, Giasake είπε

το αμαξι το τσεκαρα ηταν ολα κομπλε, δεν εσβησε ποτε. 

Εννοεί εάν το πήγες σε δικό σου μηχανικό για έλεγχο.
Φυσικά ο μαντράς θα είχε σιγουρέψει ότι το αμάξι θα λειτουργήσει μέχρι να πωληθεί.
Έπειτα δικό σου το πρόβλημα, όπως έγινε. 

|

Μακάρι να είναι κάτι τόσο εύκολο όπως να αλλάξεις καύσιμο, αλλά μάλλον θα χρειαστεί κόπο και προπάντων χρήμα για να φτιαχτεί. 

Καλή τύχη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορει να ειναι απο κατι πολυ απλό (πετρελαιο) εως ουσιαστικα το μισο αμαξι σε κοστος (μπομπα πετρελαιου+μπεκ)... πηγαινε το σε σωστο συνεργειο, το τι μπορεις να κανεις με το μαντρα συζητιέται... προσωπικά θα εξεταζα το ενδεχόμενο αναστροφής πωλησης απο χθες μαλιστα...

 

(υγ προφανως και δεν εχει τα χλμ που αναφερεις... πιθανοτατα ειναι πρωην leasing οποτε ισως και με μια βολτα σε αντιπροσωπεια να εχεις καλυτερη εικονα για τα χλμ του - εφοσον συντηρηθηκε σε αντιπροσωπεία)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Giasake είπε

καλησπερα σε όλους, την πεμπτη που μας περασε αγορασα ενα μεταχειρισμενο toyota auris 1.4D 2014 85κ χλμ. Με το που φευγω απο τον μαντρα μετα απο 15λεπτα το αμαξι σβηνει. Γυρναω κλειδι ξανα δίνω μιζια και ακουγεται ο κλασσικος θορυβος της μιζιας χωρις το αμαξι να παιρνει μπροστα εν τελη. το αφησα 5 λεπτα και ξανα πηρε, μου το ξανα εκανε αλλες 4 φορες. Τελος παντων πηρα το μαντρα ηρθε μου αλλαξε μια μπαταρια αλλα δυστυχως δεν ηταν αυτο. το στελνω με οδικη την επομενη μερα. μου αλλαζουν ενα μπεκ, το ξανα παιρνω το αμαξι αλλα μου ξανα εκανε(σε μικροτερη συχνοτητα), το ξανα στελνω με οδικη και περιμενω αυριο απαντηση.Το αμαξι με το που κρυωσει λιγο ξανα παιρνει μπροστα και μετα απο κανα 15λεπτο που ξανα ζεστενεται  το ξανα κανει εν ολιγης. Τεραστια ταλαιπωρια και ξενερα και εχω ψιλο απελπιστει ωστοσο μου ειπαν οτι παιζει να φτιαει το πετρελαιο που εχει μεσα( οτι ισως ειναι κακο), η καποιος εβαλε βενζινη κλπ κλπ και γενικα φτιαει το καυσιμο, μου ειπαν θα το καθαρισουν θα αλλαξουν φιλτρο και βλεπουμε. εχετε καμια ιδεα τι μπορει να ειναι αυτο ? επισης εγω πως μπορω να κινηθω αν βλεπω οτι δεν ''φτιαχνεται'΄ το αμαξι ?

 

https://vm.tiktok.com/ZSCUf7Jh/
θελει γιατρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας Ευχαριστω για τις απαντησεις, δεν ξερω γιατι μερικοι μου απαντησαν με τοση κακια ρε μαγκες. Anyway το αμαξι το τσεκαρα στην auto report(80ε παρακαλω) και ηταν σχεδον αριστο, Το ειχαμε 1.5 ωρα αναμενο οσο ηταν στον εγκεφαλο και κατεγραφε και δεν εσβησε ποτε και γενικα δουλευε πολυ καλα, και ο μαστορας που το τσεκαρε μου ειπε ειναι καλο αμαξι,δεν το πηρα ετσι χυμα. Εχω μιλησει με ενα συνεργειο στο περιστερι που ειναι toyota και θα το παει και εκει οταν το ''φτιαξουν''. αν δεν δω οτι δεν φτιαχνεται θα ζητησω επιστροφη χρηματων και αγιος ο θεος. Οσογια τα χλμ τι να σας πω συμφωνα με το ΚΤΕΟ του τα χλμ ειναι οκ. Επισης το αμαξι ειναι 12-2014 και το αμαξι μου ειπαν ηταν αραγμενο κανα 10μηνο οποτε τα χλμ δεν ειναι και τοσο υποπτα, ποτε δεν ξερεις βεβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, Giasake είπε

Σας Ευχαριστω για τις απαντησεις, δεν ξερω γιατι μερικοι μου απαντησαν με τοση κακια ρε μαγκες. Anyway το αμαξι το τσεκαρα στην auto report(80ε παρακαλω) και ηταν σχεδον αριστο, Το ειχαμε 1.5 ωρα αναμενο οσο ηταν στον εγκεφαλο και κατεγραφε και δεν εσβησε ποτε και γενικα δουλευε πολυ καλα, και ο μαστορας που το τσεκαρε μου ειπε ειναι καλο αμαξι,δεν το πηρα ετσι χυμα. Εχω μιλησει με ενα συνεργειο στο περιστερι που ειναι toyota και θα το παει και εκει οταν το ''φτιαξουν''. αν δεν δω οτι δεν φτιαχνεται θα ζητησω επιστροφη χρηματων και αγιος ο θεος. Οσογια τα χλμ τι να σας πω συμφωνα με το ΚΤΕΟ του τα χλμ ειναι οκ. Επισης το αμαξι ειναι 12-2014 και το αμαξι μου ειπαν ηταν αραγμενο κανα 10μηνο οποτε τα χλμ δεν ειναι και τοσο υποπτα, ποτε δεν ξερεις βεβαια.

Έτσι πως έγραψες το πρώτο ποστ φάνηκε ότι απλά το πήγες μια βόλτα και είπες "όλα τζιτζί, θα το αγοράσω".
Αυτά για τεστ και μηχανουργείο είναι σημαντικά. 

Ποιος σε είπε ότι ήταν αραγμένο; 
Επίσης εάν ήταν όχι αραγμένο, αλλά παρατημένο 10 μήνες δίχως την σωστή συντήρηση, τότε πολλές οι πιθανές επιπτώσεις από αυτό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Giasake είπε

Σας Ευχαριστω για τις απαντησεις, δεν ξερω γιατι μερικοι μου απαντησαν με τοση κακια ρε μαγκες. Anyway το αμαξι το τσεκαρα στην auto report(80ε παρακαλω) και ηταν σχεδον αριστο, Το ειχαμε 1.5 ωρα αναμενο οσο ηταν στον εγκεφαλο και κατεγραφε και δεν εσβησε ποτε και γενικα δουλευε πολυ καλα, και ο μαστορας που το τσεκαρε μου ειπε ειναι καλο αμαξι,δεν το πηρα ετσι χυμα. Εχω μιλησει με ενα συνεργειο στο περιστερι που ειναι toyota και θα το παει και εκει οταν το ''φτιαξουν''. αν δεν δω οτι δεν φτιαχνεται θα ζητησω επιστροφη χρηματων και αγιος ο θεος. Οσογια τα χλμ τι να σας πω συμφωνα με το ΚΤΕΟ του τα χλμ ειναι οκ. Επισης το αμαξι ειναι 12-2014 και το αμαξι μου ειπαν ηταν αραγμενο κανα 10μηνο οποτε τα χλμ δεν ειναι και τοσο υποπτα, ποτε δεν ξερεις βεβαια.

Εφόσον γράφεις ότι το αμάξι είναι 12-2014, τότε να υποθέσω πως το αυτοκίνητο είναι εισαγωγής? Αν ναι τότε το δελτίο ΚΤΕΟ δεν βοηθάει και πολύ μια και απλά δείχνει πόσα χλμ έγραφε το οδόμετρο όταν ήρθε Ελλάδα.

Επίσης 10 μήνες δεν κάνουν και καμιά τεράστια διαφορά, πχ 85.000 χλμ στα 6 χρόνια σημαίνει πως έκανε κάπου 14.200 χλμ το χρόνο, ενώ με 10 μήνες ακινησίας σημαίνει πως έκανε κάπου 16.000 χλμ το χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειναι εισαγωγης ειναι ελληνικο, γιατι εψαξα ποιος ειχε το αμαξι, το ειχε στελεχος εταιρειας και με την πανδημια εμεινε στασιμο το αμαξι ολο αυτο το καιρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Giasake είπε

δεν ειναι εισαγωγης ειναι ελληνικο, γιατι εψαξα ποιος ειχε το αμαξι, το ειχε στελεχος εταιρειας και με την πανδημια εμεινε στασιμο το αμαξι ολο αυτο το καιρο

Ελληνικό και δεν ξέρεις αν είναι του 2012 ή του 2014? Δεν έχεις δει καν την άδεια του?

Επίσης οι εταιρείες δίνουν στα στελέχη τους αυτοκίνητα με leasing, και αυτό αποκλείεται να ήταν leasing επειδή γίνεται έως 5 χρόνια. Εκτός και αν ήταν το ΙΧ του, οπότε το ότι ήταν στέλεχος εταιρείας είναι αδιάφορο.

Υπόψιν δεν σου απαντάω με κακία όπως ίσως φαντάζεσαι, απλά τροφή για σκέψη σου δίνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...