dancer_69 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2020 Μου ήρθε σήμερα ένα email σχετικά με το λογαριασμό μου ο οποίος είναι ανενεργός εδώ και 1 χρόνο σχετικά με χρέωση 12€ το χρόνο επειδή είναι ανενεργός. Πρόσπάθησα να συνδεθώ ώστε να κάνω κάποια ενέργεια ή να τον διαγράψω, αλλά είναι αδύνατον να συνδεθώ ούτε να επικοινωνήσω μαζί τους επειδή ζητάνε επιβεβαίωση μέσω αριθμού τηλεφώνου(ο οποίος δεν υπάρχει πλέον). Δοκιμάζοντας να επικοινωνήσω σχετικά με το πρόβλημα σύνδεσης διαπιστώνω ότι και αυτό είναι αδύνατον μιας και μου ζητείται να συνδεθώ ώστε να επικοινωνήσω μαζί τους επειδή δε μπορώ να συνδεθώ?(Θέατρο που παραλόγου). Εν' τω μεταξύ σε αυτή τη σύνδεση εμφανίζεται η επιλογή να σταλεί κωδικός μέσω άλλου email το οποίο βάζω, μου έρχεται κωδικός, αλλά μετά μου ζητείται να απαντήσω σε 2 ερωτήσεις ασφαλείας τις οποίες δε θύμαμαι(τη μία τουλάχιστον). Οπότε γενικά δε μπορώ να συνδεθώ, ούτε να επικοινωνήσω μαζί τους, ούτε να διαγράψω το λογαριασμό μου. Τι γίνεται τώρα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2020 53 λεπτά πριν, dancer_69 είπε Μου ήρθε σήμερα ένα email σχετικά με το λογαριασμό μου ο οποίος είναι ανενεργός εδώ και 1 χρόνο σχετικά με χρέωση 12€ το χρόνο επειδή είναι ανενεργός. Πρόσπάθησα να συνδεθώ ώστε να κάνω κάποια ενέργεια ή να τον διαγράψω, αλλά είναι αδύνατον να συνδεθώ ούτε να επικοινωνήσω μαζί τους επειδή ζητάνε επιβεβαίωση μέσω αριθμού τηλεφώνου(ο οποίος δεν υπάρχει πλέον). Δοκιμάζοντας να επικοινωνήσω σχετικά με το πρόβλημα σύνδεσης διαπιστώνω ότι και αυτό είναι αδύνατον μιας και μου ζητείται να συνδεθώ ώστε να επικοινωνήσω μαζί τους επειδή δε μπορώ να συνδεθώ?(Θέατρο που παραλόγου). Εν' τω μεταξύ σε αυτή τη σύνδεση εμφανίζεται η επιλογή να σταλεί κωδικός μέσω άλλου email το οποίο βάζω, μου έρχεται κωδικός, αλλά μετά μου ζητείται να απαντήσω σε 2 ερωτήσεις ασφαλείας τις οποίες δε θύμαμαι(τη μία τουλάχιστον). Οπότε γενικά δε μπορώ να συνδεθώ, ούτε να επικοινωνήσω μαζί τους, ούτε να διαγράψω το λογαριασμό μου. Τι γίνεται τώρα? Δεν έχεις το κινητό,δεν θυμάσαι κωδικούς, Δοκίμασε https://www.paypal.com/gr/smarthelp/contact-us Dialing Instructions Log inand get a one time passcode so we can identify you more quickly Call PayPal Customer Service 2103002172 Customer Service Hours 8.00 and 4.30 GMT Monday to Friday If you are calling from outside of Greece, use the following telephone number: +302103002172 Please note that charges may apply depending on the terms and coverage with your phone provider. We will only discuss account information with the account holder. If you are hearing or speech impaired, please contact us through an IP relay service. More Help Options Help Center Find answers to common questions. Ask the community 2809 members are online right now. Email us We'll respond within 24 hours. Resolution Center Resolve transaction or account issues 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KostasG96 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) δεν λειτουργει καν το τηλ. λογο κορονα, εχω το ιδιο προβλημα, δεν μου ερχετε ποτε αριθμος επιβεβαιωσεις στο κινητο, εχω μιλησει με 10 αντιπροσωπους και κανεις δεν εχει λυσει στο πως μπορω να μπω στον λογαριασμο μου....αχρηστοι Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2020 από KostasG96 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Μπορείτε να κάνετε log in απο την εφαρμογή σε κινητό;Δοκιμάσατε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα