Προς το περιεχόμενο

Πρόγραμμα αντικατάστασης της Apple για προβληματικά AirPods Pro


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία των AirPods Pro και πάνω στη λήξη της εγγύησης για Αμερικανούς χρήστες, η Apple ξεκινά πρόγραμμα επισκευής που αφορά σημαντικά προβλήματα στον ήχο και στη λειτουργία εξουδετέρωσης θορύβου που παρουσιάστηκε σε αρκετές περιπτώσεις.

Όπως αναφέρει η Apple στη σχετική ιστοσελίδα, το πρόγραμμα αντικατάστασης αφορά δύο προβλήματα που έχουν αναφερθεί στα forums της εταιρείας αλλά και αλλού. Το πρώτο είναι διάφοροι άκυροι ή στατικοί ήχοι που ο χρήστης των AirPods Pro ακούει από τα ακουστικά του όταν βρίσκεται σε περιβάλλον με αρκετό θόρυβο, όταν ασκείται ή όταν μιλάει στο τηλέφωνο. Το δεύτερο πρόβλημα είναι η δυσλειτουργία της τεχνολογίας Active Noise Cancellation (ANC) με απουσία μπάσου κατά την αναπαραγωγή μουσικής ή η αύξηση του ήχου του παρασκηνίου, κάτι το αντίστροφο που αναμένει κάποιος όταν χρησιμοποιεί τη λειτουργία ANC.

Σύμφωνα με την Apple, «ένα μικρό ποσοστό AirPods Pro» παρουσιάζουν τα προβλήματα αυτά όμως όπως φαίνεται αυτά δεν αφορούν ακουστικά που κυκλοφόρησαν στην αρχή ή κάποια άλλη συγκεκριμένη περίοδο αλλά κατά τη διάρκεια που βρίσκονται στην αγορά. Η εταιρεία λέει ότι τα προβληματικά ακουστικά κατασκευάστηκαν πριν τον Οκτώβριο του 2020 κάτι που σημαίνει ότι όποιος τα έχει αγοράσει πριν από το μήνα αυτό, μπορεί να χρησιμοποιήσει το πρόγραμμα αντικατάστασης. Μάλιστα η εταιρεία επεκτείνει την εγγύηση των AirPods Pro στε 2 χρόνια από την πρώτη ημερομηνία αγοράς.

Όπως συμβαίνει σε αντίστοιχες περιπτώσεις, το πρόγραμμα επισκευής ή αντικατάστασης αφορά και τη χώρα μας, με τους ενδιαφερόμενους να πρέπει να επισκεφθούν κάποιο επίσημο κατασκευαστικό κέντρο ή να επικοινωνήσουν με την Apple στα τηλέφωνα 2103009960 ή 00800 44145417.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 λεπτά πριν, gianniskks είπε

Τα άλλαξα πριν έναν μήνα για το συγκεκριμένο πρόβλημα. Σε 10’ μου έδωσαν καινούργια. 

Μπορείς σε παρακαλώ να μας πεις την διαδικασία αλλαγής γιατί έχω και εγώ πρόβλημα. Δεν ξέρω βέβαια αν παίζει ρόλο επειδή τα αγόρασα από το Phonegallery.gr στον Πειραιά. Η αγορά έγινε 29-02-20, Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, arisikaria είπε

Μπορείς σε παρακαλώ να μας πεις την διαδικασία αλλαγής γιατί έχω και εγώ πρόβλημα. Δεν ξέρω βέβαια αν παίζει ρόλο επειδή τα αγόρασα από το Phonegallery.gr στον Πειραιά. Η αγορά έγινε 29-02-20, Ευχαριστώ.

Πάνε στη document είναι οι καλύτεροι επίσημοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, gianniskks είπε

Τα άλλαξα πριν έναν μήνα για το συγκεκριμένο πρόβλημα. Σε 10’ μου έδωσαν καινούργια. 

Τα άλλαξα 3 φορές δυο στην document 1 στην iStorm. Την Τρίτη ευτυχώς μου δουλεψαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγα στο istorm της τσιμισκη. Τους εξήγησα το πρόβλημα. Έτρεξαν ένα διαγνωστικό, όπως μου είπαν και μου έδωσαν δυο καινούργια ακουστικά. Ήταν γνωστό πρόβλημα μου είπαν και έκαναν άμεσα την αντικατάσταση. Η θήκη παρέμεινε η ίδια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Choutas είπε

Αυτή είναι η εταιρεία μπράβο της. Δεν κρύβεσαι όπως πολλές άλλες εταιρείες.σε τυχόν πρόβλημα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, vaggelis dogas είπε

Aluminium is extremely malleable. Το είπε και ο φίλος στο βίντεο. Επιπλέον το βίντεο είναι παλιό για παλιό μοντέλο Iphone. Τώρα χρησιμοποιούν ατσάλι αν δεν απατώμαι.

Βέβαια την πλαστικούρα που χρησιμοποιούν οι Ασιάτες μέχρι και high-mid κινητά είναι δώρο θεού και πάνε την βιομηχανία μπροστά και όχι πίσω

Εντάξει.

  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, Choutas είπε

Aluminium is extremely malleable. Το είπε και ο φίλος στο βίντεο. Επιπλέον το βίντεο είναι παλιό για παλιό μοντέλο Iphone. Τώρα χρησιμοποιούν ατσάλι αν δεν απατώμαι.

Βέβαια την πλαστικούρα που χρησιμοποιούν οι Ασιάτες μέχρι και high-mid κινητά είναι δώρο θεού και πάνε την βιομηχανία μπροστά και όχι πίσω

Εντάξει.

Προφανώς και δεν κατάλαβες γιατί το πόσταρε ο φίλος. Τα τηλέφωνα είχαν ευπάθεια και δεν είναι θέμα υλικού καθώς σε επόμενα μοντέλα το πρόβλημα λύθηκε ενώ το υλικό ήταν το ίδιο. Το θέμα λοιπόν ήταν κατασκευαστικό, δεν προχώρησε όμως σε αντικαταστάσεις , κώφευσε 

  • Thanks 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτό μόνο μπράβο μπορώ να πω, στην κατά τα άλλα αντιπαθητική εταιρεία.

Έχει την τάση να κρατάει τα προβλήματα κεκλεισμένων των θυρών, τόσο αυτή όσο και οι πελάτες της. Θυμάμαι φίλο με το 4 που μόλις διάβασα το πρόβλημα με την κεραία μου το διέψευσε. Μετά που δεν τον βρίσκαμε ή είχε drop calls, άρχισε τα " ναι να πάρει η ευχή, ΚΑΜΙΑ φορά το κάνει" .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ares225 είπε

Τα άλλαξα 3 φορές δυο στην document 1 στην iStorm. Την Τρίτη ευτυχώς μου δουλεψαν

Πάλι καλά που δεν χρειάζεται καν να πας και άλλη φορά 😄😄😄😄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το apple watch 3 όμως που μου το έκαψε όπως και πολλούς άλλους από την 7.0 αναβάθμιση το έκανε γαργάρα. Πέρασαν τα δύο χρόνια γι αυτό. Μεγάλη απάτη. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Thanoslam είπε

Για το apple watch 3 όμως που μου το έκαψε όπως και πολλούς άλλους από την 7.0 αναβάθμιση το έκανε γαργάρα. Πέρασαν τα δύο χρόνια γι αυτό. Μεγάλη απάτη. 

Άλλο αυτό. Αυτό ήταν ακριβη αντικατάσταση. 🤭 

Τα ακουστικά τι είναι το 2 φασόλια πλαστικά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...