Προς το περιεχόμενο

Από τις 4 Νοεμβρίου, η διέλευση με e-pass από διόδια γίνεται ευκολότερη


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Quote

για να αξιοποιηθούν τα εκπτωτικά πακέτα που προσφέρει κάθε πάροχος, θα πρέπει να χρησιμοποιείται ο δικός του πομποδέκτης, ειδάλλως θα ισχύσει η τυπική χρέωση

αυτό θα λειτουργήσει ως μοχλός πίεσης για ανταγωνισμό, ώστε κάθε πάροχος να προσφέρει εκπτωτικά πακέτα στα δικά του e-pass

ας πούμε ότι υπάρχουν πάροχοι που παρέχουν εκπτωτικές τιμές με τη χρήση του δικού τους πομποδέκτη έναντι τρίτων
και άλλοι πάροχοι που δεν παρέχουν ειδικές εκπτωτικές τιμές για τους δικούς τους πομποδέκτες

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενοποίηση μεν, 3-4 "αλλά" δε!

Foul#1: Η φόρτιση μόνο στον ίδιο πάροχο.

Foul#2: Εκπτωτικά πακέτα συνδεδεμένα με πομποδέκτη.

Foul#3: Η μέτρηση του ύψους αυτοματοποιειται εύκολα.

Foul#4: Χρέωση από διαφορετικούς πομποδέκτες....!

Δηλαδή οι χρήστες θα πρέπει να έχουν ένα σωρό πράγματα στο κεφάλι τους. 

Κανονικά θα έπρεπε να σου λένε : "Κρατά ένα, όποιο θέλεις, κάνε συμφωνία για οποία εκπτωτικά πακέτα με όποιον πάροχο θέλεις, φορτισε τα όπου θέλεις  και τα συστημικά άστα να τα κανονίσουμε εμείς"

Τσαπατσοδουλειά!

 

  • Like 16
  • Thanks 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τετοια φιρμανια ειχαμε επι τουρκοκρατιας ..τα λεγανε φορος ...δηλαδη επρεπε να πληρωσεις  ενα ποσο ..η αλλιως  τον   { φορο } για να μπεις σε μια πολη...Αντι δηλαδη να  καταργηθουν  ολοκληρωτικα εμεις ακομα τα εχουμε...ΑΙΣΧΟΣ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΔΙΣΩΔΙΑ.Ισως η μονη χωρα παγκοσμιος που παραγει διοδια και δοσιλογους...

Επεξ/σία από Kostantinos Markopoulos
  • Like 2
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, Kostantinos Markopoulos είπε

Τετοια φιρμανια ειχαμε επι τουρκοκρατιας ..τα λεγανε φορος ...δηλαδη επρεπε να πληρωσεις  ενα ποσο ..η αλλιως  τον   { φορο } για να μπεις σε μια πολη...Αντι δηλαδη να  καταργηθουν  ολοκληρωτικα εμεις ακομα τα εχουμε...ΑΙΣΧΟΣ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΔΙΣΩΔΙΑ.Ισως η μονη χωρα παγκοσμιος που παραγει διοδια και δοσιλογους...


Ναι, είμαστε η μόνη χώρα παγκοσμίως (και όχι "παγκόσμιος",  δεν μιλάμε για τον πόλεμο παιδάκι μ') που παράγει διόδια, και φυσικά το σύστημα e-pass το εφηύρε η ΝΤΠ του Bill Gates μόνο για την πάρτη μας.

Η ιδέα ότι ένας οδηγός στη Ρόδο (που μετακινείται κυρίως στους επαρχιακούς δρόμους του νησιού) ή ένας ηλικιωμένος οδηγός στη Γλυφάδα (που κάνει κυρίως αστικές μετακινήσεις) μπορεί να μη θέλει να επιδοτεί τη συντήρηση της Εγνατίας οδού ώστε να είναι τζάμπα για τον κάθε Τούρκο νταλικέρη, σου πέρασε ποτέ από το μυαλό; Δεν είδατε πως η Εγνατία έγινε ένα μάτσο χάλια (από άποψη συντήρησης) μέσα σε 10 χρόνια επειδή όλη η Μ. Ασία τον χρησιμοποιούσε χωρίς να πληρώνει ούτε ευρώ για συντήρηση; Οι αυτοκινητόδρομοι κοστίζουν. Ο μόνος δρόμος που δεν θα έπρεπε να έχει διόδια αλλά δυστυχώς έχει είναι η Αττική Οδός (όντας αστικός αυτοκινητόδρομος και σχετικά μικρός). Ευτυχώς μπορείς να τον αποφύγεις με το Google Maps.
 

2 ώρες πριν, SPYRER_007 είπε

Το  θεμα δεν ειναι να γινει ευκολοτερη η διελευση αλλα  φτηνοτερη......

  

2 ώρες πριν, Ηλεκτροσόκ είπε

Αχ τέλεια!

Πλέον δεν θα κόβω το νεφρό μου σε κομματάκια.

Θα το προσφέρω ενιαίο.

Καλό είναι αυτό που έγινε αλλά είναι ένα τίποτα μπροστά στα πραγματικό πρόβλημα.

Πάντως, με εξαίρεση την πανάκριβη γέφυρα Ρίου-Αντίρριου και την επίσης πανάκριβη (ανά χμλ) Αττική Οδό, η αρχική τιμή, 4 λεπτά το χιλιόμετρο, ήταν μεν τσιμπημένη σε σχέση με την γειτονική Ιταλία αλλά όχι εξωφρενικά. Το πρόβλημα είναι ότι κάποιοι στην κυβέρνηση αποφάσισαν να βάλουν ΦΠΑ και μάλιστα ανώτατο πάνω στην αρχική τιμή, και έτσι πήγε στα 6 λεπτά το χιλιόμετρο. Ναι, έβαλαν ανώτατο ΦΠΑ στα διόδια... Έχουν βλέπεις ορισμένα "δικά τους παιδιά" να φροντίσουν (και να βγάλουν στη σύνταξη 15 χρόνια πρόωρα) και για αυτό έχουν έξοδα ως κυβέρνηση... Και μιλάω για όλες τις κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης.

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, mixanobious είπε

γνωρίζουμε ποιο από όλα είναι πιο user friendly?
για κατάθεση χρημάτων online, history, balance 

 

Από το νέο app της Αττικής οδού είμαι σχετικά ικανοποιημένος (σε σχέση με το μαύρο χαλί που ήταν πριν) 

Το σημαντικό για εμένα είναι η ανανέωση μέσω του app για Android και η ενημέρωση υπολοίπου από την εφαρμογή (παλιά έβλεπες μόνο υπόλοιπο) 

 

Τις άλλες δεν τις έχω δοκιμάσει, οπότε δεν έχω άποψη 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kurkosdr είπε

[...] η αρχική τιμή, 4 λεπτά το χιλιόμετρο [...] Το πρόβλημα είναι ότι κάποιοι στην κυβέρνηση αποφάσισαν να βάλουν ΦΠΑ και μάλιστα ανώτατο πάνω στην αρχική τιμή, και έτσι πήγε στα 6 λεπτά το χιλιόμετρο.

Πως τα 4 λεπτά με 24% ΦΠΑ έγιναν 6; 4*1,24 = 4,96.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την φόρτιση Αττικής οδού

1. Με τηλεφώνημα και πιστωτική η φόρτιση γίνεται σε 10 λεπτά.

2. Με όλους τους άλλους ηλεκτρονικούς τρόπους εξαρτάται από την τράπεζα και την ώρα πχ αν θυμάμαι καλά alphabank μέχρι 14:00 φαίνεται την ίδια μέρα αλλιώς την επόμενη, Πειραιώς μέχρι 19:00 αλλιώς την επόμενη κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και στην "τριτοκοσμική"  Τουρκία ο πομποδέκτης είναι ένα αυτοκόλλητο και στα διόδια δεν υπάρχουν υπάλληλοι... 

Επεξ/σία από andreas1gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αττική οδό η ανανέωση γίνεται άμεσα μεσω του app και χρήση χρεωστικής κάρτας. Φαντάζομαι το ίδιο και για πιστωτική. Οπότε ανά πάσα στιγμή το φορτίζεις και βλέπεις και το υπόλοιπο σου 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελβετια ενιαιο τελος χρησης εθνικων δικτυων ειναι 40 φραγκα (36 ευρω) η vignette που πληρωνεις απαξ (!) το χρονο.

Οποτε ερχομαστε Ελλαδα και μετακινουμαστε στο εθνικο οδικο δικτυο πληρωνω τα 36 ευρω για να παω Καλαματα και να γυρισω. Απαραδεκτο και απορω πως ο κοσμος δεν αντιδραει σε αυτη την εξοφθαλμη πρακτικη απομειωσης του διαθεσιμου εισοδηματος του.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποτε θα μειωθεί η συμφόρηση στα ταμεία και θα αυξηθεί στα e-pass (ως ότου..). Bonus αυτός που θα μπει με ανεπαρκές υπόλοιπο ή αυτός που νόμιζε πως ήταν ταμείο ενώ πίσω του θα περιμένει πόσος κόσμος.

Επιτελους - κατάργηση των διοδίων ανα διαστήματα επάνω στις Ε.Ο. Πριν προλάβουμε να βάλουμε cruise control σταματάμε ξανά.

Μονο σε εισόδους/ εξόδους.

Παραλαβή κάρτας στην είσοδο και πληρωμή στην έξοδο ανάλογα τα ΧΛΜ.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...