koutport Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Επρεπε να περασουν 20 χρονια...ΟΚ δε πειραζει ολα καλα! 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KoreanW Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Quote για να αξιοποιηθούν τα εκπτωτικά πακέτα που προσφέρει κάθε πάροχος, θα πρέπει να χρησιμοποιείται ο δικός του πομποδέκτης, ειδάλλως θα ισχύσει η τυπική χρέωση αυτό θα λειτουργήσει ως μοχλός πίεσης για ανταγωνισμό, ώστε κάθε πάροχος να προσφέρει εκπτωτικά πακέτα στα δικά του e-pass ας πούμε ότι υπάρχουν πάροχοι που παρέχουν εκπτωτικές τιμές με τη χρήση του δικού τους πομποδέκτη έναντι τρίτων και άλλοι πάροχοι που δεν παρέχουν ειδικές εκπτωτικές τιμές για τους δικούς τους πομποδέκτες Επεξ/σία 3 Νοεμβρίου 2020 από KoreanW Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexkes Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Ενοποίηση μεν, 3-4 "αλλά" δε! Foul#1: Η φόρτιση μόνο στον ίδιο πάροχο. Foul#2: Εκπτωτικά πακέτα συνδεδεμένα με πομποδέκτη. Foul#3: Η μέτρηση του ύψους αυτοματοποιειται εύκολα. Foul#4: Χρέωση από διαφορετικούς πομποδέκτες....! Δηλαδή οι χρήστες θα πρέπει να έχουν ένα σωρό πράγματα στο κεφάλι τους. Κανονικά θα έπρεπε να σου λένε : "Κρατά ένα, όποιο θέλεις, κάνε συμφωνία για οποία εκπτωτικά πακέτα με όποιον πάροχο θέλεις, φορτισε τα όπου θέλεις και τα συστημικά άστα να τα κανονίσουμε εμείς" Τσαπατσοδουλειά! 16 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kostantinos Markopoulos Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Τετοια φιρμανια ειχαμε επι τουρκοκρατιας ..τα λεγανε φορος ...δηλαδη επρεπε να πληρωσεις ενα ποσο ..η αλλιως τον { φορο } για να μπεις σε μια πολη...Αντι δηλαδη να καταργηθουν ολοκληρωτικα εμεις ακομα τα εχουμε...ΑΙΣΧΟΣ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΔΙΣΩΔΙΑ.Ισως η μονη χωρα παγκοσμιος που παραγει διοδια και δοσιλογους... Επεξ/σία 3 Νοεμβρίου 2020 από Kostantinos Markopoulos 2 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kurkosdr Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 44 λεπτά πριν, Kostantinos Markopoulos είπε Τετοια φιρμανια ειχαμε επι τουρκοκρατιας ..τα λεγανε φορος ...δηλαδη επρεπε να πληρωσεις ενα ποσο ..η αλλιως τον { φορο } για να μπεις σε μια πολη...Αντι δηλαδη να καταργηθουν ολοκληρωτικα εμεις ακομα τα εχουμε...ΑΙΣΧΟΣ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΔΙΣΩΔΙΑ.Ισως η μονη χωρα παγκοσμιος που παραγει διοδια και δοσιλογους... Ναι, είμαστε η μόνη χώρα παγκοσμίως (και όχι "παγκόσμιος", δεν μιλάμε για τον πόλεμο παιδάκι μ') που παράγει διόδια, και φυσικά το σύστημα e-pass το εφηύρε η ΝΤΠ του Bill Gates μόνο για την πάρτη μας. Η ιδέα ότι ένας οδηγός στη Ρόδο (που μετακινείται κυρίως στους επαρχιακούς δρόμους του νησιού) ή ένας ηλικιωμένος οδηγός στη Γλυφάδα (που κάνει κυρίως αστικές μετακινήσεις) μπορεί να μη θέλει να επιδοτεί τη συντήρηση της Εγνατίας οδού ώστε να είναι τζάμπα για τον κάθε Τούρκο νταλικέρη, σου πέρασε ποτέ από το μυαλό; Δεν είδατε πως η Εγνατία έγινε ένα μάτσο χάλια (από άποψη συντήρησης) μέσα σε 10 χρόνια επειδή όλη η Μ. Ασία τον χρησιμοποιούσε χωρίς να πληρώνει ούτε ευρώ για συντήρηση; Οι αυτοκινητόδρομοι κοστίζουν. Ο μόνος δρόμος που δεν θα έπρεπε να έχει διόδια αλλά δυστυχώς έχει είναι η Αττική Οδός (όντας αστικός αυτοκινητόδρομος και σχετικά μικρός). Ευτυχώς μπορείς να τον αποφύγεις με το Google Maps. 2 ώρες πριν, SPYRER_007 είπε Το θεμα δεν ειναι να γινει ευκολοτερη η διελευση αλλα φτηνοτερη...... 2 ώρες πριν, Ηλεκτροσόκ είπε Αχ τέλεια! Πλέον δεν θα κόβω το νεφρό μου σε κομματάκια. Θα το προσφέρω ενιαίο. Καλό είναι αυτό που έγινε αλλά είναι ένα τίποτα μπροστά στα πραγματικό πρόβλημα. Πάντως, με εξαίρεση την πανάκριβη γέφυρα Ρίου-Αντίρριου και την επίσης πανάκριβη (ανά χμλ) Αττική Οδό, η αρχική τιμή, 4 λεπτά το χιλιόμετρο, ήταν μεν τσιμπημένη σε σχέση με την γειτονική Ιταλία αλλά όχι εξωφρενικά. Το πρόβλημα είναι ότι κάποιοι στην κυβέρνηση αποφάσισαν να βάλουν ΦΠΑ και μάλιστα ανώτατο πάνω στην αρχική τιμή, και έτσι πήγε στα 6 λεπτά το χιλιόμετρο. Ναι, έβαλαν ανώτατο ΦΠΑ στα διόδια... Έχουν βλέπεις ορισμένα "δικά τους παιδιά" να φροντίσουν (και να βγάλουν στη σύνταξη 15 χρόνια πρόωρα) και για αυτό έχουν έξοδα ως κυβέρνηση... Και μιλάω για όλες τις κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης. Επεξ/σία 3 Νοεμβρίου 2020 από kurkosdr 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christos4 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 3 ώρες πριν, mixanobious είπε γνωρίζουμε ποιο από όλα είναι πιο user friendly? για κατάθεση χρημάτων online, history, balance Από το νέο app της Αττικής οδού είμαι σχετικά ικανοποιημένος (σε σχέση με το μαύρο χαλί που ήταν πριν) Το σημαντικό για εμένα είναι η ανανέωση μέσω του app για Android και η ενημέρωση υπολοίπου από την εφαρμογή (παλιά έβλεπες μόνο υπόλοιπο) Τις άλλες δεν τις έχω δοκιμάσει, οπότε δεν έχω άποψη 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanos_gr Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, kurkosdr είπε [...] η αρχική τιμή, 4 λεπτά το χιλιόμετρο [...] Το πρόβλημα είναι ότι κάποιοι στην κυβέρνηση αποφάσισαν να βάλουν ΦΠΑ και μάλιστα ανώτατο πάνω στην αρχική τιμή, και έτσι πήγε στα 6 λεπτά το χιλιόμετρο. Πως τα 4 λεπτά με 24% ΦΠΑ έγιναν 6; 4*1,24 = 4,96. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 ποιες αλλες χωρες εχουνε διοδια (και τοσα πολλα μαλλιστα) στους δρομους τους? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrins Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Για την φόρτιση Αττικής οδού 1. Με τηλεφώνημα και πιστωτική η φόρτιση γίνεται σε 10 λεπτά. 2. Με όλους τους άλλους ηλεκτρονικούς τρόπους εξαρτάται από την τράπεζα και την ώρα πχ αν θυμάμαι καλά alphabank μέχρι 14:00 φαίνεται την ίδια μέρα αλλιώς την επόμενη, Πειραιώς μέχρι 19:00 αλλιώς την επόμενη κλπ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas1gr Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Και στην "τριτοκοσμική" Τουρκία ο πομποδέκτης είναι ένα αυτοκόλλητο και στα διόδια δεν υπάρχουν υπάλληλοι... Επεξ/σία 3 Νοεμβρίου 2020 από andreas1gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bakxos Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Αττική οδό η ανανέωση γίνεται άμεσα μεσω του app και χρήση χρεωστικής κάρτας. Φαντάζομαι το ίδιο και για πιστωτική. Οπότε ανά πάσα στιγμή το φορτίζεις και βλέπεις και το υπόλοιπο σου 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eko13 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Σαν την απλ ένα πράγμα... Πράγματα που θα έπρεπε να είναι αυτονόητα, όταν τελικα τα κάνουν το θεωρούν πρωτοπορία... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Express83 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Ελβετια ενιαιο τελος χρησης εθνικων δικτυων ειναι 40 φραγκα (36 ευρω) η vignette που πληρωνεις απαξ (!) το χρονο. Οποτε ερχομαστε Ελλαδα και μετακινουμαστε στο εθνικο οδικο δικτυο πληρωνω τα 36 ευρω για να παω Καλαματα και να γυρισω. Απαραδεκτο και απορω πως ο κοσμος δεν αντιδραει σε αυτη την εξοφθαλμη πρακτικη απομειωσης του διαθεσιμου εισοδηματος του. 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
smpt Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Για όσους έχουν πρόβλημα με πολλαπλούς πομποδέκτες η λύση είναι απλή Και λέγεται αλουμινόχαρτο 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hellenicsun Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Όποτε θα μειωθεί η συμφόρηση στα ταμεία και θα αυξηθεί στα e-pass (ως ότου..). Bonus αυτός που θα μπει με ανεπαρκές υπόλοιπο ή αυτός που νόμιζε πως ήταν ταμείο ενώ πίσω του θα περιμένει πόσος κόσμος. Επιτελους - κατάργηση των διοδίων ανα διαστήματα επάνω στις Ε.Ο. Πριν προλάβουμε να βάλουμε cruise control σταματάμε ξανά. Μονο σε εισόδους/ εξόδους. Παραλαβή κάρτας στην είσοδο και πληρωμή στην έξοδο ανάλογα τα ΧΛΜ. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα