Προς το περιεχόμενο

Απίστευτη εμπειρία με το Media Markt.


imdenq

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ακουλουθεί ίσως η χειρότερη μου εμπειρία με κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών. Στις 17-10-2020 έκανα ηλεκτρονική παραγγελία από το κατάστημα MEDIA MARKT. Η παραγγελία ήταν 3 τεμάχια του σκληρού Toshiba Canvio 1TB ο οποίος ήταν σε προσφορά 20 ευρώ. Στις 27-10-20 παρέλαβα το δέμα με την παραγγελία μου από την ACS COURIER. 
Πλήρωσα με αντικαταβολή στην ACS το ποσό των 60 ευρώ. Άνοιξα το δέμα και μέσα 
υπήρχε μόνο ο ένας από τους τρεις σκληρούς δίσκους. Εγώ όμως πλήρωσα και για 
τους τρεις. Αρχικά τηλεφώνησα στην ACS να δω μήπως είχαν ξεχάσει να μου δώσουν 
και άλλα δέματα αλλά ενημερώθηκα ότι αυτό ήταν το μόνο δέμα που είχαν λάβει για 
παράδοση στο σπίτι μου. Έτσι τηλεφώνησα την ίδια μέρα στην MEDIA MARKT και τους
ενημέρωσα για το συμβάν. Ο κύριος που μίλησα μου είπε ότι έχει ενημερωθεί η 
αποθήκη και θα στείλουν το συντομότερο δυνατόν τους άλλους δύο σκληρούς δίσκους 
που μου χρώσταγαν. Μετά από περίπου 1-1.5 εβδομάδα που δεν είχα λάβει ακόμα 
κάποια ενημέρωση ξανατηλεφώνησα και μου είπε πάλι ένας κύριος ότι ενημερώθηκε η 
αποθήκη και θα τους στείλουν. Την Τρίτη 10-11-20 ακόμα καμία ενημέρωση. Έκανα για 
3η φορά τηλέφωνο στην MEDIA MARKT και ρώτησα τι συμβαίνει και μου είπε μια κυρία 
να μην ανησυχώ, καταλαβαίνω ότι έχει αργήσει το δέμα σας και ενημέρωσε να λάβει 
πλήρη προτεραιότητα το θέμα μου. Σήμερα Παρασκευή 13-11-20 μετά από 18 ημέρες 
ακόμα δεν έχω λάβει το δέμα μου και πλέον με την υπομονή μου να έχει εξαντληθεί, 
τηλεφώνησα για 4η φορά στην MEDIA MARKT και ο υπάλληλος μου είπε ότι δεν μπορεί 
να κάνει τίποτα την δεδομένη στιγμή επειδή έχει πέσει το σύστημα και θα με καλέσουν 
αργότερα. Φυσικά δεν έλαβα καμία κλήση. Ξανακάλεσα το απόγευμα μόνος μου και ενημέρωσα μια κυρία για το συμβάν και μου είπε αφήστε μου ένα τηλέφωνο να σας καλέσουμε 😂😂😂
Συνοψίζοντας, το κατάστημα MEDIA MARKT μου χρωστάει δύο σκληρούς δίσκους για 
τους οποίους έχω πληρώσει και παρά τα πολλά τηλεφωνήματα μου και το χαμένο μου 
χρόνο, μετά από 18 ημέρες δεν τους έχω παραλάβει και το κατάστημα φαίνεται να 
αδιαφορεί πλήρως. Να επισημάνω ότι σε όλο το διάστημα των 18 ημερών, ο σκληρός 
δίσκος φαίνεται στο site τους να υπάρχει κανονικά σε απόθεμα και διαθέσιμος για 
αποστολή.

Ποια είναι ρε παιδιά η άποψη σας για το συγκεκριμένο θέμα? Εγώ τι άλλο πρέπει να κάνω? Με έχουν γραμμένο κανονικότατα. Αν κάνω καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή θα βγάλω άκρη άμεσα? Πραγματικά δεν έχω ξαναπέσει σε παρόμοια κατάσταση. Όσες φορές και να τηλεφωνήσω με δουλεύουν ψιλό γαζί. Δεν είναι και τα καταστήματα ανοιχτά λόγω καραντίνας και δεν μπορώ απλά να πάω να τους βουτήξω απτό ράφι..

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, imdenq είπε

Ποια είναι ρε παιδιά η άποψη σας για το συγκεκριμένο θέμα?

Με μία λέξη: Κορονοϊός!

Ξεχάσατε τι γινόταν την άνοιξη με τις αποστολές;

7 λεπτά πριν, imdenq είπε

Αν κάνω καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή θα βγάλω άκρη άμεσα?

Εννοείται πως όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, imdenq είπε

Ακουλουθεί ίσως η χειρότερη μου εμπειρία με κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών. Στις 17-10-2020 έκανα ηλεκτρονική παραγγελία από το κατάστημα MEDIA MARKT. Η παραγγελία ήταν 3 τεμάχια του σκληρού Toshiba Canvio 1TB ο οποίος ήταν σε προσφορά 20 ευρώ. Στις 27-10-20 παρέλαβα το δέμα με την παραγγελία μου από την ACS COURIER. 
Πλήρωσα με αντικαταβολή στην ACS το ποσό των 60 ευρώ. Άνοιξα το δέμα και μέσα 
υπήρχε μόνο ο ένας από τους τρεις σκληρούς δίσκους. Εγώ όμως πλήρωσα και για 
τους τρεις. Αρχικά τηλεφώνησα στην ACS να δω μήπως είχαν ξεχάσει να μου δώσουν 
και άλλα δέματα αλλά ενημερώθηκα ότι αυτό ήταν το μόνο δέμα που είχαν λάβει για 
παράδοση στο σπίτι μου. Έτσι τηλεφώνησα την ίδια μέρα στην MEDIA MARKT και τους
ενημέρωσα για το συμβάν. Ο κύριος που μίλησα μου είπε ότι έχει ενημερωθεί η 
αποθήκη και θα στείλουν το συντομότερο δυνατόν τους άλλους δύο σκληρούς δίσκους 
που μου χρώσταγαν. Μετά από περίπου 1-1.5 εβδομάδα που δεν είχα λάβει ακόμα 
κάποια ενημέρωση ξανατηλεφώνησα και μου είπε πάλι ένας κύριος ότι ενημερώθηκε η 
αποθήκη και θα τους στείλουν. Την Τρίτη 10-11-20 ακόμα καμία ενημέρωση. Έκανα για 
3η φορά τηλέφωνο στην MEDIA MARKT και ρώτησα τι συμβαίνει και μου είπε μια κυρία 
να μην ανησυχώ, καταλαβαίνω ότι έχει αργήσει το δέμα σας και ενημέρωσε να λάβει 
πλήρη προτεραιότητα το θέμα μου. Σήμερα Παρασκευή 13-11-20 μετά από 18 ημέρες 
ακόμα δεν έχω λάβει το δέμα μου και πλέον με την υπομονή μου να έχει εξαντληθεί, 
τηλεφώνησα για 4η φορά στην MEDIA MARKT και ο υπάλληλος μου είπε ότι δεν μπορεί 
να κάνει τίποτα την δεδομένη στιγμή επειδή έχει πέσει το σύστημα και θα με καλέσουν 
αργότερα. Φυσικά δεν έλαβα καμία κλήση. Ξανακάλεσα το απόγευμα μόνος μου και ενημέρωσα μια κυρία για το συμβάν και μου είπε αφήστε μου ένα τηλέφωνο να σας καλέσουμε 😂😂😂
Συνοψίζοντας, το κατάστημα MEDIA MARKT μου χρωστάει δύο σκληρούς δίσκους για 
τους οποίους έχω πληρώσει και παρά τα πολλά τηλεφωνήματα μου και το χαμένο μου 
χρόνο, μετά από 18 ημέρες δεν τους έχω παραλάβει και το κατάστημα φαίνεται να 
αδιαφορεί πλήρως. Να επισημάνω ότι σε όλο το διάστημα των 18 ημερών, ο σκληρός 
δίσκος φαίνεται στο site τους να υπάρχει κανονικά σε απόθεμα και διαθέσιμος για 
αποστολή.

Ποια είναι ρε παιδιά η άποψη σας για το συγκεκριμένο θέμα? Εγώ τι άλλο πρέπει να κάνω? Με έχουν γραμμένο κανονικότατα. Αν κάνω καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή θα βγάλω άκρη άμεσα? Πραγματικά δεν έχω ξαναπέσει σε παρόμοια κατάσταση. Όσες φορές και να τηλεφωνήσω με δουλεύουν ψιλό γαζί. Δεν είναι και τα καταστήματα ανοιχτά λόγω καραντίνας και δεν μπορώ απλά να πάω να τους βουτήξω απτό ράφι..

Να ελέγχεις πριν αφήσεις τον κουριερ να φύγει. Οι μεταφορές στην Ελλάδα έτσι είναι τα έχουμε πει. Βάλτε μυαλό και σταματήστε ν' ανοίγετε τέτοια θέματα λες και είμαστε συνήγορος του καταναλωτή. Που βεβαία να φανταστώ δεν απευθύνθηκες εκεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ευρώ 1 tera μόνο ο ένας  και η αντικαταβολή δωρεάν;;;;; Τι έγινε το πάει για κλείσιμο το μαγαζί;;;;;

Είσαι σίγουρος ότι είναι αυτό το ποσό γιατί τον βλέπω στα 55 ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, papoys1 είπε

20 ευρώ 1 tera μόνο ο ένας  και η αντικαταβολή δωρεάν;;;;; Τι έγινε το πάει για κλείσιμο το μαγαζί;;;;;

Είσαι σίγουρος ότι είναι αυτό το ποσό γιατί τον βλέπω στα 55 ευρώ.

 

50 λεπτά πριν, imdenq είπε

Στις 17-10-2020 έκανα ηλεκτρονική παραγγελία από το κατάστημα MEDIA MARKT.

και

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...