Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, steveevo είπε

Που το ειδες πως σταλθηκε απο την αποθηκη σου ηρθε sms?
Εχω παραγγειλει απο 17/9 για παραλαβη απο καταστημα και απλα μου ειπανε σημερα στο τηλεφωνο πως εχει τιμολογηθει.

Μου ήρθε email κανονικά και το είδα και στο site τους 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, TeoRossi είπε

Μια ερώτηση σε παιδια που παρέλαβαν με γενικη....παραλάβατε κανονικα την επόμενη μέρα η είστε ακόμα σε αναμονή?

Από ποια αλυσίδα, εγώ πάντως απο Πλαισιο με Γενική ταχυδρομική, πήρα το Tr. No. από το site, μπήκα στη Γενική, είδα ότι είναι στη πόλη μου και πήγα μόνος μου στο κατάστημα όπου και την παρέλαβα. Κανένα SMS  ούτε από πλαίσιο ούτε από Γενική δεν πήρα πριν. Καμιά ώρα μετά την παραλαβή της κονσόλας, μου ήρθε SMS από το πλαίσιο ότι παρέδωσε την κονσόλα στην Γενική....!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, amakrypat είπε

Κι εμενα το ιδιο. Ρουφηξαμε για Day 1. Ας ελπισουμε οτι θα το παρουμε πριν τις γιορτες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, nikangel είπε

Μια ερώτηση. Από σήμερα ο Κoτσώβολος στις 9 το βράδυ ξεκινάει την "εβδομάδα blackfriday" Αν για λόγους marketing η sony κάνει προσφορές στο ps5, δίνοντας κωδικούς για παιχνίδια ή δεύτερο χειριστήριο στην τιμή του απλού ps5, τι θα κάνετε; 

Θα τους *μπιπ* το ταμ τιριριμ (gently)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, gdal73 είπε

Από ποια αλυσίδα, εγώ πάντως απο Πλαισιο με Γενική ταχυδρομική, πήρα το Tr. No. από το site, μπήκα στη Γενική, είδα ότι είναι στη πόλη μου και πήγα μόνος μου στο κατάστημα όπου και την παρέλαβα. Κανένα SMS  ούτε από πλαίσιο ούτε από Γενική δεν πήρα πριν. Καμιά ώρα μετά την παραλαβή της κονσόλας, μου ήρθε SMS από το πλαίσιο ότι παρέδωσε την κονσόλα στην Γενική....!

Από κοτσοβολο απλα εμενα εχει κολλησει στο ρεντη απο σημείο εξυπηρέτησης...απο το μεσημέρι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, NickMD είπε

Θέλω και εγώ να μοιραστώ την εμπειρία μου σχετικά με την παραγγελία μου από Κωτσόβολο. Εγώ προσωπικά είχα κάνει εκδήλωση ενδιαφέροντος την ημέρα ανακοίνωσης της κονσόλας κάπου στον Αύγουστο (δεν θυμάμαι δυστυχώς πότε) και προ-παραγγελία στις 17/09. Μετά από μερικές μέρες με κάλεσαν στο τηλέφωνο και μου ζήτησαν την προκαταβολή που στην αρχή δεν ήθελα να την δώσω για να μην δεσμευθώ, όμως ο υπάλληλος με έπεισε λέγοντάς μου ότι με την σειρά που έχω δύσκολα να μην πάρω πρώτη μέρα. Αυτό που με παραξένεψε και θέλω να το κρατήσετε γιατί ίσως δώσει μια απάντηση στον όλο χαμό που βιώνουμε είναι που μου είπε ότι «θα δημιουργήσουμε τώρα μια νέα παραγγελία για να γίνει η πληρωμή της προκαταβολής». Εγώ αμέσως τον ρώτησα τι εννοεί και ότι δεν έχει νόημα γιατί έτσι θα χάσω την σειρά μου προφανώς (αν δημιουργούσαμε μια νέα παραγγελία στις 22/09 αν θυμάμαι σωστά). Πάλι όμως με διαβεβαίωσε πως δεν θα χαθεί η σειρά της πρώτης παραγγελίας. Μετά από καιρό και όταν μπήκαμε σε καραντίνα εδώ Θεσσαλονίκη επικοινώνησα μαζί τους για να αλλάξω τον τρόπο παράδοσης καθώς είχα επιλέξει παραλαβή από κατάστημα και η κοπέλα στο τηλέφωνο μου αναφέρει σαν ημερομηνία παραγγελίας την ημέρα πληρωμής της προ-καταβολής. Της επισήμανα ότι δεν ήταν εκείνη η ημέρα και ψάχνοντας στο ιστορικό της παραγγελίας είδε εν τέλη το 17/09. Καθώς περνούσαν οι μέρες εγώ ήλπιζα να υπάρξει μια αλλαγή στο στάτους της παραγγελίας από την Παρασκευή που πέρασε καθώς είχα πληροφορηθεί ότι η Σονυ θα έδινε στους προμηθευτές τα κομμάτια που τους αναλογούσαν την Παρασκευή που πέρασε. Δυστυχώς όμως δεν έγινε αυτό και σε κάθε προσπάθεια να μάθω κάτι έπαιρνα πάντα τα αυτοματοποιημένα μηνύματα τους σαν απάντηση. Μέχρι το απόγευμα χθες η παραγγελία έμενε στάσιμη μέχρι που κατά τις 19:00 περίπου άλλαξε και πήγε στο Συλλογή και Προετοιμασία όμως έμεινε εκεί μέχρι σήμερα το πρωί τι 9 παρά όπου μου ήρθε και μηνυμα στο κινητό ότι το δέμα είναι στο δρόμο πλέον. Από την Γενική Ταχυδρομική έχει μείνει στο ότι έφυγε από Ρέντης στις 06:09 και τίποτα νεότερο και δεν μπορώ να μάθω και κάτι από την Γενική Ταχυδρομική που όπως όλες οι Μεταφορικές είναι και αυτές στα χαμένα. Με αυτά που διαβάζω εδώ πολύ αμφιβάλω ότι η κονσόλα μου είναι για να παραδοθεί σε εμένα και απλά έχει γίνει ένα λάθος. Απλά όπως είπα παραπάνω πιστεύω ότι όλο το αλαλούμ με τις προτεραιότητες έχει να κάνει με την πληρωμή σε δεύτερο χρόνο της προκαταβολής από Κωτσόβολο καθώς ήταν ο μόνος που δεν ζητούσε εξ αρχής προκαταβολή ενώ όλες οι άλλες αλυσίδες για να προχωρήσει η παραγγελία είχα εξ αρχής τον όρο αυτό και έτσι προφανώς δεν χάθηκε η μπάλα. Αυτά είχα να μοιραστώ παιδιά μαζί σας. Καλή υπομονή σε όλους όσους είναι στην αβεβαιότητα για το αν αποκτήσουν τελικά την κονσόλα αυτές τις μέρες

Με λίγα λόγια, ανάλογα το κατάστημα, κάποιος υπάλληλος έκανε sort με το πεδίο "Ημερομηνία Προ-παραγγελίας" και κάποιος με το πεδίο "Ημερομηνία Πληρωμής" και άρχισαν να συσκευάζουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...