Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Agent_Orange είπε

Ετσι ελα και οι υπολοιποι να γινομαστε πολλοι :D 

Σκέφτομαι να βάλω παραλαβή απο το κατάστημα (της easymail) θα παίξει άραγε η λογω καραντίνας όχι;

Και τώρα μπορείς να παραλάβεις απο καταστήματα courier. Εγώ όλα έτσι τα βάζω γιατί αν περιμένω να τα στείλουν άστο... Και πέραν αυτού, αφού είμαι εντός Αθήνας, το κατάστημα εντός Αθήνας και το courier εντός Αθήνας δε μου είναι κάτι εμένα να περάσω.. Έτσι και τα couriers να πάρουν μια ανάσα αλλά και άλλοι που δεν μπορούν να πάνε να παραλάβουν να εξυπηρετηθούν κάπως πιο γρήγορα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, Papabless είπε

Ολοι οσοι πηρατε μηνυμα απο easymail ειστε Αθηνα?

εγω ναι αλλα ειπε και ενα παιδι οτι του ηρθε μηνυμα και ειναι απο Θεσσαλονικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Taoustaoys είπε

Έλα ντε, με εκνευρίζει το γεγονός που όλοι από Vodafone και πλαίσιο παραλαμβανουν κανονικά και έκαναν παραγγελία Οκτωβρη Νοέμβρη, και εμείς από κοτσωβολο πρέπει να περιμένουμε 2-3 μήνες, μακάρι να το ξέραμε να παραγγελναμε από πλαίσιο, πριν που μίλησα με κουτσωβολο για παραγγελία 06/10 disk μου είπανε δεν ξέρουμε τίποτα, και μόλις τους είπα όλοι παραλαμβανουν από πλαίσιο, Vodafone, κτλ και ας παρήγγειλαν Νοέμβριο και εσείς μας έχετε γραμμένους, μου λέει δεν ξέρω τι γίνεται με άλλες αλυσίδες, της λέω εσείς μου είπατε θα παραλάβω πριν τις γιορτές και μου απαντάει δεν φταίμε εμείς αλλά ο προμηθευτής, και καλά της λέω και εσείς σαν κατάστημα δεν απαντάτε στον προμηθευτή γιατί δίνεις κονσόλες στις άλλες αλυσίδες και δεν δίνεις σε εμάς και τώρα μας έχεις εκθέσει? Εκτως αν δεν έχετε λεφτά σαν εταιρεία για να παραγγείλετε κονσόλες αν και δεν το πιστεύω γιατί τα δικά μου 500 τα πειρατε για αυτό τον σκοπό, κύριε μου μου λέει δυστυχώς δεν γνωρίζω που και πως και αν θα παραλάβετε αλλά πάντα υπάρχει και το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας αν δυστυχώς μείνατε δυσαρεστημένος, μακάρι της λέω να ήταν τόσο εύκολο αλλά δεν είναι μόνο τα λεφτά, είναι ότι χάρη στην κοροϊδία σας τώρα δεν μπορώ να βρω αλλού κονσόλα, και το λιγότερο είναι να ζητήσετε μια συγνώμη μέσα από το site σας σε όλους όσους σας εμπιστευτηκαν και τους κρεμασατε, συγνώμη για την αναστάτωση, απάντησε. 

Αυτά. 

Δεν ισχύει αυτό που που λες για το πλαίσιο. Το πλάισιο έκλεισε τις παραγγελίες 18/9 και τις ξαναάνοιξε για κάποιες ώρες 19/11 δίνοντας ακριβώς τις κονσόλες που γνώριζε ότι θα πάρει 1ο και 2 κύμα. Τώρα αν ο Κωτσοβολοε είχε ανοιχτές τις παραγγελίες 6/10, ήταν λάθος του, μπορεί και εσκεμμένο βέβαια...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, gdal73 είπε

Δεν ισχύει αυτό που που λες για το πλαίσιο. Το πλάισιο έκλεισε τις παραγγελίες 18/9 και τις ξαναάνοιξε για κάποιες ώρες 19/11 δίνοντας ακριβώς τις κονσόλες που γνώριζε ότι θα πάρει 1ο και 2 κύμα. Τώρα αν ο Κωτσοβολοε είχε ανοιχτές τις παραγγελίες 6/10, ήταν λάθος του, μπορεί και εσκεμμένο βέβαια...

ακόμα τις έχει ανοικτές, τηλεφωνικά, οπότε δεν υπάρχει απολύτως καμμία αμφιβολία για το αν το λάθος ήταν εσκεμμένο ή όχι

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Δεν ειπα αυτο. Απλα δεν μπορεις να λες οτι δεν θα στηριξεις μια εταιρεια μη αγοραζοντας την ακριβη της κονσολα, αλλα την φθηνοτερη :) 

Δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο. Ο λόγος που θέλω την Digital, δεν είναι επειδή θέλω να πάρω την "φτηνή" κονσόλα. Ούτε περιμένω την Sony να χάσει μακροπρόθεσμα από τις digital. Όπως πολλοί άλλοι, έτσι και εγώ, έχω να χρησιμοποιήσω δισκάκι πάνω από 4-5 χρόνια. Το θεωρώ τελείως περιττό να δώσω άλλα 100ευρώ για κάτι που δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ. Επίσης προσωπικά με χαλάει και αισθητικά το drive στην συγκεκριμένη κονσόλα. Είναι σαν afterthought. Δεν ταιριάζει με τις γραμμές της κονσόλας.

Έχω λίγο χρόνο στην διάθεση μου για παιχνίδι και δεν μπαίνω στην διαδικασία της αγοραπωλησίας παιχνιδιών για να έχω κάποιο όφελος από το δισκάκι, οπότε για τις δικές μου ανάγκες δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάω στην disc.

Το κακό είναι ότι η Sony χάνει αρκετά από την digital. Διάβασα έναν αναλυτή που έλεγε ότι η sony, με το ποσοστό κέρδους που έχει στα παιχνίδια, θα πρέπει να πουλήσει τουλάχιστον 5-6 παιχνίδια για να αρχίσει να έχει κέρδος από τις digital. Αυτή την περίοδο, και με το υψηλό κόστος των παιχνιδιών, θα έχουν υπολογίσει ότι τουλάχιστον για το επόμενο 3-6μηνο δεν θα μπορέσουν να καλύψουν την χασούρα από τις πωλήσεις των digital γιατί κανείς δεν θα αγοράσει τόσα πολλά καινούργια παιχνίδια.  

Οπότε αποφάσισαν να κατασκευάσουν πολύ λίγα digital. ώστε σε πρώτη φάση τουλάχιστον να μην μην έχουν πολλές απώλειες. Έτσι βέβαια, δυσαρεστεί μια μεγάλη μερίδα υποψήφιων αγοραστών. Και πλέον υπάρχουν και εναλλακτικές. Δεν ξέρω λοιπόν αν αυτή είναι η καλύτερη τακτική από την Sony. Θα μπορούσε να διαλέξει να υποστεί μεν μεγαλύτερη ζημιά στο επόμενο εξάμηνο αλλά ταυτόχρονα να κρατήσει τους πελάτες της ικανοποιημένους. Σε βάθος χρόνου άλλωστε θα τα βγάλει τα λεφτά.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, ujmo είπε

Δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο. Ο λόγος που θέλω την Digital, δεν είναι επειδή θέλω να πάρω την "φτηνή" κονσόλα. Ούτε περιμένω την Sony να χάσει μακροπρόθεσμα από τις digital. Όπως πολλοί άλλοι, έτσι και εγώ, έχω να χρησιμοποιήσω δισκάκι πάνω από 4-5 χρόνια. Το θεωρώ τελείως περιττό να δώσω άλλα 100ευρώ για κάτι που δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ. Επίσης προσωπικά με χαλάει και αισθητικά το drive στην συγκεκριμένη κονσόλα. Είναι σαν afterthought. Δεν ταιριάζει με τις γραμμές της κονσόλας.

Έχω λίγο χρόνο στην διάθεση μου για παιχνίδι και δεν μπαίνω στην διαδικασία της αγοραπωλησίας παιχνιδιών για να έχω κάποιο όφελος από το δισκάκι, οπότε για τις δικές μου ανάγκες δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάω στην disc.

Το κακό είναι ότι η Sony χάνει αρκετά από την digital. Διάβασα έναν αναλυτή που έλεγε ότι η sony, με το ποσοστό κέρδους που έχει στα παιχνίδια, θα πρέπει να πουλήσει τουλάχιστον 5-6 παιχνίδια για να αρχίσει να έχει κέρδος από τις digital. Αυτή την περίοδο, και με το υψηλό κόστος των παιχνιδιών, θα έχουν υπολογίσει ότι τουλάχιστον για το επόμενο 3-6μηνο δεν θα μπορέσουν να καλύψουν την χασούρα από τις πωλήσεις των digital γιατί κανείς δεν θα αγοράσει τόσα πολλά καινούργια παιχνίδια.  

Οπότε αποφάσισαν να κατασκευάσουν πολύ λίγα digital. ώστε σε πρώτη φάση τουλάχιστον να μην μην έχουν πολλές απώλειες. Έτσι βέβαια, δυσαρεστεί μια μεγάλη μερίδα υποψήφιων αγοραστών. Και πλέον υπάρχουν και εναλλακτικές. Δεν ξέρω λοιπόν αν αυτή είναι η καλύτερη τακτική από την Sony. Θα μπορούσε να διαλέξει να υποστεί μεν μεγαλύτερη ζημιά στο επόμενο εξάμηνο αλλά ταυτόχρονα να κρατήσει τους πελάτες της ικανοποιημένους. Σε βάθος χρόνου άλλωστε θα τα βγάλει τα λεφτά.

Δεν ξέρω πόσα λεφτά χάνει η Sony από κονσόλα digital version. Αλλά το μόνο σίγουρο ότι κερδίζει πολύ παραπάνω στο να πουλάει παιχνίδια μέσω psn και δεύτερο που μετά την αγορά παιχνιδιού αγοραστής δεν μπορεί να ξανά πουλήσει το ίδιο. Οπότε έτσι πουλάει παραπάνω παιχνίδια....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραγγελια απο Κωτσοβολο 21/9 disc (προπληρωσα και ολο το ποσο αμεσως, μπραβο μου) κι απο τοτε ειμαι σταθερα με τον Μπεο στο χερι και αναμονη διαθεσιμοτητας. Τα μποτακια με ανθρωπινη προβια στο τσατ απαντανε στις συχνες οχλησεις μου με απαθεια, ασαφεια και κοπυ πειστ. Οταν βλεπω οτι αλλες αλυσιδες εξυπηρετουν παραγγελιες Νοεμβριου η εκφραση «πιαστηκα κωτσος» περναει σε αλλη διασταση.

Επεξ/σία από Iousif
  • Sad 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18/11 από Κωτσόβολο digital, στο online chat ζήτησα απλώς ενημέρωση και πήρα την κλασική απάντηση δεν έχουμε ενημέρωση από τον προμηθευτή....το ωραίο είναι ότι μου είπε πως δεν δέχονται πλέον παραγγελίες( εδώ γελάμε)

Screenshot_2020-12-11-15-34-17-691_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2020-12-11-15-34-24-029_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2020-12-11-15-34-29-920_com.android.chrome.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Komfri69 είπε

Δεν ξέρω πόσα λεφτά χάνει η Sony από κονσόλα digital version. Αλλά το μόνο σίγουρο ότι κερδίζει πολύ παραπάνω στο να πουλάει παιχνίδια μέσω psn και δεύτερο που μετά την αγορά παιχνιδιού αγοραστής δεν μπορεί να ξανά πουλήσει το ίδιο. Οπότε έτσι πουλάει παραπάνω παιχνίδια....

Εδώ έχει μια μικρή ανάλυση για το πόσο χάνει η Sony: https://www.somagnews.com/ps5-digital-edition-analyst-sony-really-got-it-wrong/

Είπαμε ότι σε βάθος χρόνου δεν θα χάσει η Sony. Το πρόβλημα της είναι το επόμενο 6μηνο, βαριά χρόνο. Η κάθε πώληση παιχνιδιού από το PSN δεν είναι 100% κέρδος για την sony, ούτε καν για τα δικά της studio, καθώς και αυτά έχουν πολύ υψηλά λειτουργικά κόστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο το Πλαίσιο έκανε σωστή διαχείριση. Δέχτηκε παραγγελίες μόνο από όσους ήξερε οτι μπορεί να παραδώσει τον Σεπτέμβριο και μετά άνοιξε ξανά 19/11 για την δεύτερη παρτίδα που από ότι φαίνεται πάλι θα εξυπηρετήσει μέχρι τις γιορτές όλους όσους παρήγγειλαν τότε. Επαγγελματίες. 

Ο Κωτσόβολος επί 1,5 μηνα τουλάχιστον είχε ανοιχτό στο σάιτ του για παραγγελία τα προιοντα ενώ είχε ήδη υπερκαλύψει το στοκ του με το καλημέρα και δεν μπόρεσε να εξυπηρετήσει ούτε καν την 17/9 στο 100%. 
Και συνεχίζει σκανδαλωδώς να παίρνει τηλεφωνικά παραγγελίες μέχρι και σήμερα!!

Ότι πιο τραγικό σε επιχείρηση πραγματικά. Μας κρατάει "ομήρους" τώρα γιατί ξέρουν οτι και να ακυρώσουμε δεν παίζει να το βρούμε πουθενά νωρίτερα. 

Η SONY απ'την πλευρά της έχει τεράστιο μερίδιο ευθύνης για την κοροιδία με τα Digital. Ή μη το βγάζεις καθολου τώρα αλλά περίμενε 6 μήνες αφού δεν μπορείς να εξυπηρετήσεις και δεν κατασκευάζεις καν προφανώς ή προειδοποίησε οτι θα είναι ελάχιστα κομμάτια να ξερει ο κόσμος. 

Εγώ παρήγγειλα 30/10 την Digital απο Κωτσο (ο ορισμός του με πιάσανε Κωτσο) και δεν με βλέπω να παραλαμβάνω ούτε Γενάρη με τίποτα. Φλεβάρη στην καλύτερη αλλιώς άνοιξη. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tasosg7 είπε

18/11 από Κωτσόβολο digital, στο online chat ζήτησα απλώς ενημέρωση και πήρα την κλασική απάντηση δεν έχουμε ενημέρωση από τον προμηθευτή....το ωραίο είναι ότι μου είπε πως δεν δέχονται πλέον παραγγελίες( εδώ γελάμε)

Screenshot_2020-12-11-15-34-17-691_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2020-12-11-15-34-24-029_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2020-12-11-15-34-29-920_com.android.chrome.jpg

Εκεί που σε ρωτάει "θέλετε να δούμε κάτι άλλο μαζί;" Γράψε της "Ναι,την ταινία Ο Γυμνός Με Τα Χέρια Στις Τσέπες "πες της!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εμένα μου ήρθε μνμ από Εasy mail ότι έχει παραδοθεί από vodafone και ότι η παράδοση θα γίνει την πρώτη εργάσιμη.

Μπήκα στο link που είχαν και είδα ότι το έχουν για παράδοση Δευτέρα. Mια χαρά :).

Και easy mail ήταν άψογη σε μια παράδοση που είχαν κάνει πριν λίγες μέρες. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις μίλησα με Κώτσο (ξανά) και ακόμα δεν έχουν την παραμικρή ιδέα ούτε πότε και ούτε κατά διάνοια πόσα κομμάτια θα φέρουν!! Τους τα έχωσα χοντρά λέγοντας τους για την διαχείριση που έκανε το Πλαίσιο καλύπτοντας τους πελάτες τους εν αντιθέσει με τη δική τους που έχουν ανοιχτές 2 μήνες τις παραγγελίες χωρίς να ξέρουν τίποτα για το πότε και αν θα παραδώσουν κρατώντας μας ομήρους. 

Τους λέω ως και στο τελευταίο μπακάλικο ξέρουν οτι αύριο πόσα γάλατα και πόσα ψωμιά θα φέρουν εσείς πως γίνεται να μην ξέρετε πόσα κομμάτια θα παραλάβετε και άρα μέχρι ποιας ημερομηνίας τις παραγγελίες θα εξυπηρετήσετε?  Δεν ζητάτε συγκεκριμένο αριθμο? Οτι θέλει ο προμηθευτής αφήνει? Μου απαντάει δεν ξέρω τι κάνει το Πλαίσιο εσείς απο μας παραγγείλατε και του απάντησα δεν χρειάζεται να μου το κοπανάς ξέρω τι μαλακία έκανα! Καραγκιόζηδες!!

Επεξ/σία από Backpacker
  • Like 3
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...