Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σχετικά με το e-expert που αναφέρθηκε προηγουμένως ότι δέχεται παραγγελίες (και έτσι είναι), τηλεφώνησα απο περιέργεια σήμερα για να δω με ποιο σκεπτικό έχουν ανοιχτές τις παραγγελίες. Τους έκανα μια απλή ερώτηση μόνο και πήρα την απάντηση που περίμενα να πάρω πάνω κάτω . Η ερώτηση ήτανε η εξής απλή :Αν έχουν γνώση των κομματιών που θα παραλάβουν (έστω και στο περίπου, δεν ήθελα να μου πουν αριθμό, απλά να μου πουν αν έχουν γνώση οι ίδιοι) και αν έχουν ορίσει εν πάσει περιπτώση κάποιο όριο παραγγελιών που θα δεχθούν. Η απάντηση στην - διπλή πρακτικά - ερώτηση ήτανε η εξής : Λόγω GDPR δεν μπορούμε να σας απαντήσουμε. Εμένα χωρίς να λέω ότι δεν έχει κάποια ισχύ η απάντηση (δεν το ξέρω, αν το ξέρει κάποιος ας το απαντήσει να το μάθουμε) , μου φάνηκε - και απο την ταχύτητα με την οποία απαντήθηκε - πολύ αυτοματοποιημένη και 'η μπάλα στην εξέδρα' ως απάντηση. Χωρίς να έχω ιδέα για το μαγαζί (απο εδώ το έμαθα που το έγραψε κάποιο παλικάρι πιο πίσω) και καθαρά απο ένστικτο, δεν θα έβαζα παραγγελία ακόμα και αν είμαι φανατικός υπέρμαχος του μικρομάγαζο > αλυσίδα.

Επεξ/σία από Maximus Decimus
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Maximus Decimus είπε

Σχετικά με το e-expert που αναφέρθηκε προηγουμένως ότι δέχεται παραγγελίες (και έτσι είναι), τηλεφώνησα απο περιέργεια σήμερα για να δω με ποιο σκεπτικό έχουν ανοιχτές τις παραγγελίες. Τους έκανα μια απλή ερώτηση μόνο και πήρα την απάντηση που περίμενα να πάρω πάνω κάτω . Η ερώτηση ήτανε η εξής απλή :Αν έχουν γνώση των κομματιών που θα παραλάβουν (έστω και στο περίπου, δεν ήθελα να μου πουν αριθμό, απλά να μου πουν αν έχουν γνώση οι ίδιοι) και αν έχουν ορίσει εν πάσει περιπτώση κάποιο όριο παραγγελιών που θα δεχθούν. Η απάντηση στην - διπλή πρακτικά - ερώτηση ήτανε η εξής : Λόγω GDPR δεν μπορούμε να σας απαντήσουμε. Εμένα χωρίς να λέω ότι δεν έχει κάποια ισχύ η απάντηση (δεν το ξέρω, αν το ξέρει κάποιος ας το απαντήσει να το μάθουμε) , μου φάνηκε - και απο την ταχύτητα με την οποία απαντήθηκε - πολύ αυτοματοποιημένη και 'η μπάλα στην εξέδρα' ως απάντηση. Χωρίς να έχω ιδέα για το μαγαζί (απο εδώ το έμαθα που το έγραψε κάποιο παλικάρι πιο πίσω) και καθαρά απο ένστικτο, δεν θα έβαζα παραγγελία ακόμα και αν είμαι φανατικός υπέρμαχος του μικρομάγαζο > αλυσίδα.

Αν παραγγείλεις με αντικαταβολή όπως εγώ, ποιος ο λόγος να μη το κάνεις? Εγώ έριξα μια παραγγελία, αν προλάβουν τον κωτσο καλώς, αν όχι, ακύρωση.. That simple.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Jake07 είπε

Αν παραγγείλεις με αντικαταβολή όπως εγώ, ποιος ο λόγος να μη το κάνεις? Εγώ έριξα μια παραγγελία, αν προλάβουν τον κωτσο καλώς, αν όχι, ακύρωση.. That simple.. 

Καλά προφανώς ο καθένας πράττει όπως νομίζει καλύτερα. Αν θες την άποψη μου πάντως, εγώ δεν θα παρέγγελνα με τίποτα κονσόλα που θα μου την φέρει κούριερ. Είμαι περίεργος με αυτά, θέλω να την πάρω επι τόπου απο το σημείο πώλησης, ειδάλλως δεν μπαίνω καν στην διαδικασία. Και επίσης, δεν είμαι της λογικής θα κάνω 3-4 παραγγελίες και όποιος προλάβει. Προσωπικά θέλω να κάνω παραγγελία και απλά περιμένω πότε θα ανοίξουν ή αν δεν ανοίξουν θα περιμένω το στοκ. Δεν βιάζομαι. Ακόμα και να ήμουν μέσα σε αυτούς που περιμένουν απο Σεπτέμβρη δεν θα ακύρωνα την παραγγελία μου, απλά θα περίμενα. That's me βέβαια για να μην παρεξηγηθώ. Άλλωστε την μοναδική "λύση" που δεν σέβομαι, είναι αυτή του να τα σκάσω εξτρα σε κάποιον scalper απο ανυπομονησια. Αυτοί οι τελευταίοι για μένα είναι ότι χειρότερο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Maximus Decimus είπε

Αυτοί οι τελευταίοι για μένα είναι ότι χειρότερο.

Συμφωνώ, αλλά οι χειρότεροι για εμένα είναι αυτοί που τα ζητάνε. Αν δεις ακόμα και εδώ μέσα περισσότερες είναι οι αγγελίες που λένε ζητάω ps5 με 600,700, ακόμα και 1000 έχω δει, παρά πώλησης.. No hope. Όσο για το πρώτο σκέλος, ούτε εγώ ήμουν ποτέ του σκεπτικου να κάνω παραγγελία από παντού και όποιος προλάβει.. Αλλά όταν μας κοροϊδεύει ο κωτσος πει 3 μήνες, και λογικά θα τραβήξει άλλους δύο τρεις, θα το ευχαριστηθω να πατήσω ακύρωση. 

Επεξ/σία από Jake07
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Maximus Decimus είπε

Σχετικά με το e-expert που αναφέρθηκε προηγουμένως ότι δέχεται παραγγελίες (και έτσι είναι), τηλεφώνησα απο περιέργεια σήμερα για να δω με ποιο σκεπτικό έχουν ανοιχτές τις παραγγελίες. Τους έκανα μια απλή ερώτηση μόνο και πήρα την απάντηση που περίμενα να πάρω πάνω κάτω . Η ερώτηση ήτανε η εξής απλή :Αν έχουν γνώση των κομματιών που θα παραλάβουν (έστω και στο περίπου, δεν ήθελα να μου πουν αριθμό, απλά να μου πουν αν έχουν γνώση οι ίδιοι) και αν έχουν ορίσει εν πάσει περιπτώση κάποιο όριο παραγγελιών που θα δεχθούν. Η απάντηση στην - διπλή πρακτικά - ερώτηση ήτανε η εξής : Λόγω GDPR δεν μπορούμε να σας απαντήσουμε. Εμένα χωρίς να λέω ότι δεν έχει κάποια ισχύ η απάντηση (δεν το ξέρω, αν το ξέρει κάποιος ας το απαντήσει να το μάθουμε) , μου φάνηκε - και απο την ταχύτητα με την οποία απαντήθηκε - πολύ αυτοματοποιημένη και 'η μπάλα στην εξέδρα' ως απάντηση. Χωρίς να έχω ιδέα για το μαγαζί (απο εδώ το έμαθα που το έγραψε κάποιο παλικάρι πιο πίσω) και καθαρά απο ένστικτο, δεν θα έβαζα παραγγελία ακόμα και αν είμαι φανατικός υπέρμαχος του μικρομάγαζο > αλυσίδα.

Αυτές τις βλακείες δεν τις μπορώ. Πες απλά ότι δεν μπορείς να ξέρεις πόσα κομμάτια θα πάρεις ή ότι (το αυτονόητο) θα ζητήσεις από τον προμηθευτή σου τα κομμάτια που θα σου παραγγείλουν και όποτε γίνουν διαθέσιμα και έρθουν θα τα δώσεις. 

GDPR και βλακείες. Έμαθαν ένα ακρωνύμιο στο τηλεφωνικό κέντρο και το πετάνε. Σιγά μην παραβιάσουμε τα προσωπικά δεδομένα του ιδιοκτήτη 😄😄😄

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προ παραγγελία από Κωτσόβολο αρχές Νοεμβρίου...λέω κάτσε να πάρω τηλ να δω τι παίζει...

Τους λέω μπορώ να κάνω παραγγελία σε PS5 τηλεφωνικά;

Βεβαίως!!!  μου απαντάνε απλά θα αργήσει!

Δλδ πότε θα έρθει; 

Τέλος Φλέβάρη! 

Δλδ οι προ παραγγελίες που έχουν γίνει πριν από μένα θα έχουν εξυπηρετηθεί μέχρι τότε; 

Μάλλον...μάλλον... ναι! 

Ότι να'ναι....

Δλδ κάνω προπαραγγελία για να πάρω κάτι πριν απ'ολους και τελικά θα παραλάβω μαζί με αυτόν που παραγγέλνει τώρα! 

Τελίκα τους λέω ότι έχω κάνει ήδη Προ παραγγελία και τους ρωτάω εφόσον έχει εξαντληθεί και δεν δέχονται παραγγελίες online γιατί δέχονται τηλεφωνικά....

Καμία απάντηση...μου λέει ότι τηρείται σειρά προτεραιότητας....

Δλδ έχουν χάσει την μπάλα και συνεχίζουν και φορτώνουν παραγγελίες...

Κάπου εκεί τα παίρνω στο κρανίο και κάνω ακύρωση παραγγελίας με το σοόυ να συνεχίζεται λέγοντας μου ποια παραγγελία να ακυρώσουμε διότι βλέπω άλλες 2!!

Της λέω ρε κοπελιά τι 2 δεν έχω κάνει άλλη παραγγελία...με τα πολλά έβγαλα άκρη αν και προβλέπω εξίσου ταλαιπωρία μέχρι να πάρω πίσω το ποσό που έχω πληρώσει εξ ολοκλήρου...

Συγνώμη αλλά τέτοιον ερασιτεχνισμό δεν μπορώ να τον δεχτώ και προτιμώ να περιμένω μέχρι και το καλοκαίρι να πάω σαν κύριος από το κατάστημα να το πάρω όπως πρέπει...

Τα λεφτά μας πρέπει να πηγαίνουν σε καταστήματα που το αξίζουν!!
 

Κάλεσα σε άλλο γνωστό κατάστημα για να δω εάν δέχονται τηλ. παραγγελίες και σε αυτούς δεν γίνεται... 

Τα συμπεράσματα δικά σας... 
 

 

 

Επεξ/σία από TH_boy_20
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

8 λεπτά πριν, TH_boy_20 είπε

Προ παραγγελία από Κωτσόβολο αρχές Νοεμβρίου...λέω κάτσε να πάρω τηλ να δω τι παίζει...

Τους λέω μπορώ να κάνω παραγγελία σε PS5 τηλεφωνικά;

Βεβαίως!!!  μου απαντάνε απλά θα αργήσει!

Δλδ πότε θα έρθει; 

Τέλος Φλέβάρη! 

Δλδ οι προ παραγγελίες που έχουν γίνει πριν από μένα θα έχουν εξυπηρετηθεί μέχρι τότε; 

Μάλλον...μάλλον... ναι! 

Ότι να'ναι....

Δλδ κάνω προπαραγγελία για να πάρω κάτι πριν απ'ολους και τελικά θα παραλάβω μαζί με αυτόν που παραγγέλνει τώρα! 

Τελίκα τους λέω ότι έχω κάνει ήδη Προ παραγγελία και τους ρωτάω εφόσον έχει εξαντληθεί και δεν δέχονται παραγγελίες online γιατί δέχονται τηλεφωνικά....

Καμία απάντηση...μου λέει ότι τηρείται σειρά προτεραιότητας....

Δλδ έχουν χάσει την μπάλα και συνεχίζουν και φορτώνουν παραγγελίες...

Κάπου εκεί τα παίρνω στο κρανίο και κάνω ακύρωση παραγγελίας με το σοόυ να συνεχίζεται λέγοντας μου ποια παραγγελία να ακυρώσουμε διότι βλέπω άλλες 2!!

Της λέω ρε κοπελιά τι 2 δεν έχω κάνει άλλη παραγγελία...με τα πολλά έβγαλα άκρη αν και προβλέπω εξίσου ταλαιπωρία μέχρι να πάρω πίσω το ποσό που έχω πληρώσει εξ ολοκλήρου...

Συγνώμη αλλά τέτοιον ερασιτεχνισμό δεν μπορώ να τον δεχτώ και προτιμώ να περιμένω μέχρι και το καλοκαίρι να πάω σαν κύριος από το κατάστημα να το πάρω όπως πρέπει...

Τα λεφτά μας πρέπει να πηγαίνουν σε καταστήματα που το αξίζουν!!
 

Κάλεσα και το πλαίσιο για να δω εάν δέχονται τηλ. παραγγελίες και σε αυτούς δεν γίνεται... 

Τα συμπεράσματα δικά σας... 
 

 

 

Εντάξει απλά κάθε μέρα που περνάει απλά δυσχεραίνουν την ήδη ζημιωμένη εικόνα τους και δυστυχώς δεν φαίνεται να σκέφτονται καθόλου το μέλλον ή - ακόμα χειρότερα - να θεωρούν τους πελάτες γενικώς πρόβατα με μνήμη χρυσόψαρου που απλά θα ξαναπεράσουν απο το ταμείο νομοτελειακά. Ελλεϊνή συμπεριφορά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Maximus Decimus είπε

 

Εντάξει απλά κάθε μέρα που περνάει απλά δυσχεραίνουν την ήδη ζημιωμένη εικόνα τους και δυστυχώς δεν φαίνεται να σκέφτονται καθόλου το μέλλον ή - ακόμα χειρότερα - να θεωρούν τους πελάτες γενικώς πρόβατα με μνήμη χρυσόψαρου που απλά θα ξαναπεράσουν απο το ταμείο νομοτελειακά. Ελλεϊνή συμπεριφορά.

Και ΜΑΣ θεωρούν και ΕΙΜΑΣΤΕ. Και αυτή η κατάσταση αν δεν υπάρχει μαζικό μποϊκοτάζ δεν πρόκειται να αλλάξει. Από στόμα σε στόμα aka (word of mouth), αν ο καθένας μοιραστεί την "κακή εμπειρία" του από όλα τα στάδια εξυπηρέτησης και διαχείρησης των εκάστοτε καταστημάτων, μόνο τότε θα υπάρχει οικονομικό αντίκτυπο.

Αν δηλαδή η συντριπτική πλειοψηφία χτυπήσει με "dislike" , "unfollow" και "1 αστέρι" .

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά η όλη κατάσταση ξεκινάει απο την  Sony αλλα καταλήγει στα καταστήματα
οκ, δεν θα τους κρεμάσουμε ,πολύ απλά έπεσαν έξω στις προβλέψεις τους, απολύτως κατανοητό.

Το πρόβλημα για μένα είναι η αντιμετώπιση των καταστημάτων ,πρώτα απ΄όλα έπρεπε να προστατεύσουν την εικόνα τους, δείχνοντας επαγγελματισμό!

Βλέπεις ότι ένας προμηθευτής σου σε έχει αδυνατεί να προμηθεύσει εγκαίρως επαρκή ποσότητα ,δεν σε ενημερώνει σχετικά με τις διαθέσιμες ποσότητες.. τότε πρέπει να κρατήσεις τις απαραίτητες αποστάσεις και να ενημερώσεις ειλικρινά τους πελάτες σου για το τι συμβαίνει...

Με το να μην το κάνεις αλλά και με το να εφαρμόζεις την πρακτική της ανοιχτής κάνουλας γίνεσαι απλά συνυπεύθυνος και πολύ λογικό να δέχεσαι την κατακραυγή του κόσμου! 

Δεν με πειράζει η έλλειψή διαθεσιμότητας αλλά η έλλειψη επικοινωνίας από το κατάστημα και η ανειλικρινής του στάση! 


 

Επεξ/σία από TH_boy_20
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Kingedward είπε

Και ΜΑΣ θεωρούν και ΕΙΜΑΣΤΕ. Και αυτή η κατάσταση αν δεν υπάρχει μαζικό μποϊκοτάζ δεν πρόκειται να αλλάξει. Από στόμα σε στόμα aka (word of mouth), αν ο καθένας μοιραστεί την "κακή εμπειρία" του από όλα τα στάδια εξυπηρέτησης και διαχείρησης των εκάστοτε καταστημάτων, μόνο τότε θα υπάρχει οικονομικό αντίκτυπο.

Αν δηλαδή η συντριπτική πλειοψηφία χτυπήσει με "dislike" , "unfollow" και "1 αστέρι" .

Μου θυμίζει την περίπτωση, πριν κάποια χρόνια, με το μποϊκοτάζ στο γάλα. Την προηγούμενη ημέρα, από το μποϊκοτάζ, τρέξανε και πήραν "κάποιοι" γάλα για περισσότερες μέρες.

Θα συμφωνήσω μαζί σου στα "ΜΑΣ" και "ΕΙΜΑΣΤΕ". 

ΥΓ. κάποιοι=ΜΑΣ κ ΕΙΜΑΣΤΕ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως εγώ συγχαίρω παιδιά όπως ο @TH_boy_20 εδώ που όταν τους κοροϊδεύουν προτιμούν να χάσουν το προϊόν παρά την αξιοπρέπεια τους όταν αυτή θίγεται απο συμπεριφορές "χαχα καλό ε?" ενώ τους προσφέρεις λεφτά που οι περισσότεροι απο εμας κυριολεκτικά ματώνουμε για να βγάλουμε. Κάποτε η Samsung μου πούλαγε τρελίτσα για μια ελαττωματική τηλεόραση που είχε backlight bleed και προσπαθούσαν να με βγάλουν Μαέβιους Παχατουρίδη, και τους έφτασα μέχρι συνήγορο του καταναλωτή για να μου κάνουν refund. Δυστυχώς σήμερα και ειδικά εν Ελλάδι όταν δεν σε σέβονται πρέπει να απαντάς αναλόγως (πάντα σε κόσμιο πλαίσιο και με το γράμμα του νόμου) και να τους πηγαίνεις αίμα ορισμένους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...