Προς το περιεχόμενο

Rocket League: 120fps στο Xbox Series X, 60fps στο PS5, και η Psyonix εξηγεί το γιατί


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όπως αναφέρει η εταιρεία ανάπτυξης πίσω από το δημοφιλές παιχνίδι, αυτά που ισχύουν για κάθε πλατφόρμα είναι πολύ διαφορετικά.

Μέσα στην γιορτινή περίοδο, όπως έγινε γνωστό, το Rocket League θα λάβει ένα update-αναβάθμιση στις νέες κονσόλες PlayStation 5 και Xbox Series X. Μέσω του update, το παιχνίδι θα αναβαθμιστεί από 4K/60fps και θα τρέχει σε 1512p/120fps (το «70% του 4K», όπως αναφέρουν) στο Xbox Series X όμως στο PlayStation 5, θα παραμείνει σε 4K/60fps. Συγκριτικά, στο Xbox Series S θα λάβει άλλο update, αργότερα, που θα του επιτρέπει να τρέχει σε 1080p/120fps.

Είναι γνωστό πως το PlayStation 5 υποστηρίζει 120Hz, οπότε δεν τίθεται θέμα hardware. Κατά τη Psyonix, που αναπτύσσει τον τίτλο, το πρόβλημα προέρχεται από αλλού. Μιλώντας στο Eurogamer, αποκαλύπτει από που προκύπτει η διαφορά στα καρέ και τους λόγους που οδήγησαν σε αυτή.

Αναφορά σε κείμενο

Αυτή τη στιγμή, δεν έχουμε να μοιραστούμε κάτι επιπλέον για τα πλάνα μας αναφορικά με το PS5, αλλά μπορούμε να ρίξουμε λίγο φως στην κατάσταση. Το κύριο μέλημα της ομάδας μας για το τρέχον έτος ήταν η μετάβαση στο μοντέλο free-to-play, και η αναβάθμιση κυρίως λειτουργιών όπως τα Tournaments. Εξαιτίας αυτών, έπρεπε να πάρουμε μερικές δύσκολες αποφάσεις σχετικά με το τι άλλο μπορούμε να καταφέρουμε.

Το να αναβαθμίσουμε την έκδοση Xbox Series X|S στα 120Hz ήταν ζήτημα ενός μικρού patch, όμως για να γίνει το ίδιο στο PS5 απαιτούσε την ανάπτυξη μιας νέας έκδοσης του παιχνιδιού για την πλατφόρμα εξαιτίας του τρόπου με τον οποίο υλοποιείται το backwards compatibility στην κονσόλα, και δυστυχώς αυτό δεν ήταν εφικτό καθώς εστιάσαμε αλλού.

Πρόσφατα, το Call of Duty Warzone, το δημοφιλές battle royale, επίσης αναβαθμίστηκε για τις δύο κονσόλες και η κατάσταση είναι σχεδόν ίδια - το παιχνίδι τρέχει σε 4K/120fps στο Xbox Series X, όμως σε 4K/60fps στο PS5. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, οι Activision (εκδότης) ή Treyarch (στούντιο ανάπτυξης) δεν τοποθετήθηκαν επί του θέματος, όμως δεν θα ήταν παράλογο να σκεφτεί κανείς πως οι λόγοι μάλλον είναι παρόμοιοι.

Με τις δύο νέες κονσόλες να στηρίζονται αρκετά στο backwards compatibility, ειδικά για τους πρώτους μήνες όπου τα παιχνίδια με κυκλοφορία σε δύο γενιές θα είναι συχνό φαινόμενο, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα εξελιχθεί το ζήτημα απόδοσης σε συμβατούς τίτλους.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 154
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί, και να ισχύει δηλαδή αυτό που όλοι φανταζόμαστε, είναι δυνατόν να το έλεγαν έτσι απλά και ξεκάθαρα????

Επεξ/σία από pace
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, pace είπε

Γιατί, και να ισχύει δηλαδή αυτό που όλοι φανταζόμαστε, είναι δυνατόν να το έλεγαν έτσι απλά και ξεκάθαρα????

Είναι τελείως διαφορετική η αρχιτεκτονική. Ειδικά το boost mode. Αυτή είναι και η δυσκολία στο BC.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, sdragon είπε

Είναι τελείως διαφορετική η αρχιτεκτονική. Ειδικά το boost mode. Αυτή είναι και η δυσκολία στο BC.

Δεν έχει σημασία για τον χρήστη, σημασία έχει αυτό που διαφημίζουν να το προσφέρουν κιόλας....θα δείξει στο μέλλον τι παίζει και με άλλους τίτλους.....

  • Thanks 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το χειρότερο ξέρετε ποιο είναι;

Ότι για τα νέα παιχνίδια ο developer θα πρέπει να φτιάξει 2 ξεχωριστά παιχνίδια αν θέλει να τρέχει και στο ps4 και να εκμεταλεύεται και το ps5. Αλλιώς αν το φτιάξει μόνο για ps4 τότε παπάλα... Αντίθετα στο xbox φτιάχνει απλά ένα όπως στο pc και προσθέτει επιπλέον features...

 

  • Like 27
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, johnny7_7 είπε

Τα specs δεν κάνουν το παιχνίδι...

Για του λόγου το αληθές...

image.png.e8777bd7bb2c48d55c134ebf1cf55b60.png

Φίλε μου επι της τοποθέτησης σου δεν μπορώ να διαφωνήσω, αλλά εν προκειμένω μιλάμε για τους ίδιους τίτλους (3D party ) όποτε αγγίζεις και τα όρια του off topic. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν χρειαζεται νεα εκδοση του παιχνιδιου για 120fps στα ps4 παιχνίδια προφανώς ειναι αρνητικό. Γενικα ομως κατα τ'αλλα μέχρι στιγμής το ps5 τρεχει λιγο καλυτερα τα multiplatform παιχνίδια απο το series x. 

Επεξ/σία από Raiden5
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Hatsos είπε

Δεν ξέρω τι λέτε για BC πάντως σε γενικές γραμμές στα τεστ του Digital Foundry το κατώτερο PS5 αποδίδει καλύτερα. 

Οπως ειπες στα τεστ τους

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, Babasu είπε

Να δεις που με δύο τρία μεγάλα game αν συνεχίσει να συμβαίνει αυτό που θα γίνει τραμπα και θα τα σαρώσει όλα η MS.

Εγώ πιστεύω πως αυτό θα συμβεί φίλε, κάτσε και θα δεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, greed είπε

Οπως ειπες στα τεστ τους

Στημένα τα τεστ digital foundry... Μαλιστα... Να δω τι αλλο θα διαβάσουμε αν δεν φανει το 30% ποιο δυνατη κονσολα... 😂

58 λεπτά πριν, Babasu είπε

Να δεις που με δύο τρία μεγάλα game αν συνεχίσει να συμβαίνει αυτό που θα γίνει τραμπα και θα τα σαρώσει όλα η MS.

Οταν λες μεγαλα παιχνιδια? Για  games μεσω backward combatibility αναφέρετε. 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...