Προς το περιεχόμενο

Αγορά παλιού Smart


spy94

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, NickTG είπε

Αυτό είναι το πρώτο μοντέλο Σμαρτ από το 2000. Πλέον έχουν βελτιωθεί όπως θα είδες και στα άλλα αποτελέσματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, george1807 είπε

Αφού θες πάρε και από το 2014

https://cdn.euroncap.com/media/4846/euroncap_smart_fortwo_2014_4stars.pdf

Αυτά είναι αποτελέσματα για διαφορετικό αμάξι, του 2014. 
Μιας επταετίας διαφορά με εκείνο που είχες βάλει στην αρχή.
Επίσης ο OP μιλάει για 20ατια, άρα το μοντέλο του 2000 που ακόμη και για την εποχή είχε κάτω του μετρίου αποτελέσματα.
 

13 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Οτι δεν συγκρίνονται λέει όχι ότι ξαφνικά έγιναν λαιμητόμοι. 

Δεν συγκρίνονται σημαίνει ότι δεν πέρασαν κανένα σύγχρονο τεστ. Δεν ξέρουν πως αντιδρούν στα σύγχρονα τεστ. 
Τώρα λαιμητόμοι δεν έγιναν, αλλά η παθητική ασφάλεια για τα σημερινά δεδομένα είναι στα τάρταρα.
 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, LongTom είπε

Δεν συγκρίνονται σημαίνει ότι δεν πέρασαν κανένα σύγχρονο τεστ. Δεν ξέρουν πως αντιδρούν στα σύγχρονα τεστ. 
Τώρα λαιμητόμοι δεν έγιναν, αλλά η παθητική ασφάλεια για τα σημερινά δεδομένα είναι στα τάρταρα.
 

Η παθητική ασφάλεια δεν είναι αναβαθμίσιμη.Το ότι  τα αμάξια φτιάχνονται με τρόπο που θα περνάνε και τα τεστ δεν σημαίνει ότι τα πιο παλιά είναι χάροι.

Επίσης πολλές φορές επιπλέον αστεράκια δίνουν και πραγματάκια  όπως βομβητες  για την ζώνη κλπ .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, george1807 said:

Αυτό είναι το πρώτο μοντέλο Σμαρτ από το 2000. Πλέον έχουν βελτιωθεί όπως θα είδες και στα άλλα αποτελέσματα. 

Αυτό ψάχνει να αγοράσει ο TS όμως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Η παθητική ασφάλεια δεν είναι αναβαθμίσιμη.Το ότι  τα αμάξια φτιάχνονται με τρόπο που θα περνάνε και τα τεστ δεν σημαίνει ότι τα πιο παλιά είναι χάροι.

Επίσης πολλές φορές επιπλέον αστεράκια δίνουν και πραγματάκια  όπως βομβητες  για την ζώνη κλπ .

Ποιος είπε ότι είναι; 
Δεν φτιάχνονται για να περνάνε τα τεστ, λες και είναι πανελλήνιες.  
Τα παλαιότερα είναι από λιγότερο ασφαλή έως χάροι, ανάλογα την χρονολογία και το μοντέλο.
Οι μικρές διαφορές έχουν σχέση εάν μιλάμε για ίδιου επιπέδου τεστ (που άλλαξε αρκετές φορές τα τελευταία 20 χρόνια) και ίδιας χρονολογίας οχήματα.
Για αυτό το euroncap δίνει την διευκρίνηση ότι τα αποτελέσματα του 2000 & 2007 δεν είναι ανάλογα με τα "αστέρια" των τελευταίων τεστ.
Όσον αφορά τα παλαιά:

Αναφορά σε κείμενο

Using the most recent fatal crash data, this analysis supports previous research in finding that a higher proportion of the occupants of older MY vehicles suffered a fatal injury. In addition, the proportion of vehicle occupants who were fatally injured increases with the age of the vehicle

Specifically, here’s how NHTSA’s data breaks down the frequency of fatalities in crashes by model year:

  • 1984 and earlier: 55%
  • 1985-1992: 53%
  • 1993-1997: 46%
  • 1997-2002: 42%
  • 2003-2007: 36%
  • 2008-2012: 31%
  • 2013-2017: 26%

https://www.forbes.com/sites/jimgorzelany/2018/05/11/newer-cars-much-safer-than-older-ones-nhtsa-says/

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...