Προς το περιεχόμενο

Ακινησία αυτοκινήτου-πιθανές βλάβες


Βασιλης 123

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαίρεται.Όλους αυτή η κατάσταση λίγο η πολύ μας έχει οδήγησει στο να πάρουμε αποφάσεις που σε άλλη περίπτωση δεν θα το σκεφτόμασταν.'Η μικρή μου ιστορία ξεκινά πέρυσι τον οκτώβρη,όπου και πήρα το πρώτο μου αυτοκίνητο(είχα και πριν των γονιών μου αλλά το χρησιμοποιούσα εγώ και κάλυπτα τα έξοδά του).Renault clio 2004 16v 1400 κυβικά.Στην πρώτη καραντίνα έμεινε σε ακινησία 1 μιση μήνα,τα μόνα χιλιόμετρα που έκανε ήταν για τα ψώνια μια στις 10 μέρες περιπου 5-6 χιλιόμετρα.Μέσα στο καλοκαίρι το αμάξι έκανε μερικά χιλιόμετρα για εποχιακή δουλεία,βόλτες και τα λοιπά.Δεν μου είχε περάσει από το μυαλό και δευτερο lockdown και πόσο μάλλον να κρατήσει πάλι μήνα(και από οσο βλέπω θα τραβήξει καιρό),οπότε καμία σκέψη να το δώσω ακόμα δεν το χάρηκα.Κανονικά έκανε το καθιερωμένο του σέρβις και αρχές οκτωβρη ανανέωσα την ασφάλεια.Τώρα πάλι τα ίδια ακινησία ελάχιστα χιλιόμετρα(ακόμα έχω βενζίνη απο πριν την καραντινα) και με ανησυχεί το γεγονός οι πιθανές ζημιές που μπορεί να βγάλει(μπαταρία ελαστικά λάδια νερά βαλβολίνες).Ουσιαστιακά το αμάξι θα είναι σε αυτή την κατάσταση για μήνες.Ποιες βλάβες με μεγάλη πιθανότητα να περίμενω στους επόμενους μήνες?Τι πρέπει να κάνω για να τις αποφύγω?Το να το δώσω εν μέσο καραντίνας θεωρείτε σενάριο που μπορεί να παίξει ακομά και τώρα πριν την πληρωμή τελών?Ευχαριστώ για τον σημαντικό  χρόνο σας που θα αφιερώσετε και σε όσους θα μπούνε στην διαδικασία να διαβάσουν όλο αυτό το κείμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα έρθει κανείς να το δει εν μέσω καραντίνας; Δεν νομίζω ότι είναι καλή περίοδος αλλά δε χάνεις κάτι να δοκιμάσεις.

το ερώτημα είναι όμως αν μπορείς να το πουλήσεις τώρα; Δύσκολα αλλά μπορείς.

ή μήπως να σου πούμε αν πρέπει να το πουλήσεις; Για αυτή την περίπτωση εγώ δε ξέρω. Όταν έρθει η ώρα να βγεις πάλι έξω τι θ κανείς; Σε βολεύουν ΜΜΕ, των γονιών σου, ή ηλεκτρικό πατίνι; Μόνο εσυ ξέρεις.

ζημιες: 

- μπαταρία. Μπορείς να τη ξεβιδώσεις αν θέλεις

- λάστιχα: θα θέλουν φούσκωμα μετά από ακινησία

- υγρά: τσεκάρισμα καλό

- λάδια: μην ανοίξεις στροφές με το καλημέρα στην επόμενη στροφή. Έχουν κάτσει τα λάδια κι θέλει λίγο χρόνο να λιπανθεί ο κινητήρας.

δε γνωρίζω κάτι πιο σοβαρό. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Βασιλης 123 είπε

Χαίρεται.Όλους αυτή η κατάσταση λίγο η πολύ μας έχει οδήγησει στο να πάρουμε αποφάσεις που σε άλλη περίπτωση δεν θα το σκεφτόμασταν.'Η μικρή μου ιστορία ξεκινά πέρυσι τον οκτώβρη,όπου και πήρα το πρώτο μου αυτοκίνητο(είχα και πριν των γονιών μου αλλά το χρησιμοποιούσα εγώ και κάλυπτα τα έξοδά του).Renault clio 2004 16v 1400 κυβικά.Στην πρώτη καραντίνα έμεινε σε ακινησία 1 μιση μήνα,τα μόνα χιλιόμετρα που έκανε ήταν για τα ψώνια μια στις 10 μέρες περιπου 5-6 χιλιόμετρα.Μέσα στο καλοκαίρι το αμάξι έκανε μερικά χιλιόμετρα για εποχιακή δουλεία,βόλτες και τα λοιπά.Δεν μου είχε περάσει από το μυαλό και δευτερο lockdown και πόσο μάλλον να κρατήσει πάλι μήνα(και από οσο βλέπω θα τραβήξει καιρό),οπότε καμία σκέψη να το δώσω ακόμα δεν το χάρηκα.Κανονικά έκανε το καθιερωμένο του σέρβις και αρχές οκτωβρη ανανέωσα την ασφάλεια.Τώρα πάλι τα ίδια ακινησία ελάχιστα χιλιόμετρα(ακόμα έχω βενζίνη απο πριν την καραντινα) και με ανησυχεί το γεγονός οι πιθανές ζημιές που μπορεί να βγάλει(μπαταρία ελαστικά λάδια νερά βαλβολίνες).Ουσιαστιακά το αμάξι θα είναι σε αυτή την κατάσταση για μήνες.Ποιες βλάβες με μεγάλη πιθανότητα να περίμενω στους επόμενους μήνες?Τι πρέπει να κάνω για να τις αποφύγω?Το να το δώσω εν μέσο καραντίνας θεωρείτε σενάριο που μπορεί να παίξει ακομά και τώρα πριν την πληρωμή τελών?Ευχαριστώ για τον σημαντικό  χρόνο σας που θα αφιερώσετε και σε όσους θα μπούνε στην διαδικασία να διαβάσουν όλο αυτό το κείμενο.

Επειδή τήν έχω πατήσει με αμάξι που είχα σε ακίνησια .

Εάν έχεις σκοπό να το αφήσεις για μεγάλο διάστημα σε ακίνησια , βάλτο σε τάκους .

Εμένα μου στράβωσαν τα ελάστικα , τα ειχα φουσκώσει όπως μου ειχαν πεί .  Βέβαια είχαν χρησιμοποιηθεί , και μόλις έγινε άρση ακινησίας έγινε συντήρηση πλήρης και αλλαγή τα ελαστικά , γιατί στράβωσαν .

Εαν πρόκειται να το ξανα χρησιμοποιήσεις το καλύτερο είναι μια απόσταση 5-6 χιλίομετρα .

Και μετά η μπαταρία σε φορτιστή ή βγάζεις το πόλο της μπαταρίας για όσο διάστημα δέν το δουλεύεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Βασιλης 123 είπε

Χαίρεται.Όλους αυτή η κατάσταση λίγο η πολύ μας έχει οδήγησει στο να πάρουμε αποφάσεις που σε άλλη περίπτωση δεν θα το σκεφτόμασταν.'Η μικρή μου ιστορία ξεκινά πέρυσι τον οκτώβρη,όπου και πήρα το πρώτο μου αυτοκίνητο(είχα και πριν των γονιών μου αλλά το χρησιμοποιούσα εγώ και κάλυπτα τα έξοδά του).Renault clio 2004 16v 1400 κυβικά.Στην πρώτη καραντίνα έμεινε σε ακινησία 1 μιση μήνα,τα μόνα χιλιόμετρα που έκανε ήταν για τα ψώνια μια στις 10 μέρες περιπου 5-6 χιλιόμετρα.Μέσα στο καλοκαίρι το αμάξι έκανε μερικά χιλιόμετρα για εποχιακή δουλεία,βόλτες και τα λοιπά.Δεν μου είχε περάσει από το μυαλό και δευτερο lockdown και πόσο μάλλον να κρατήσει πάλι μήνα(και από οσο βλέπω θα τραβήξει καιρό),οπότε καμία σκέψη να το δώσω ακόμα δεν το χάρηκα.Κανονικά έκανε το καθιερωμένο του σέρβις και αρχές οκτωβρη ανανέωσα την ασφάλεια.Τώρα πάλι τα ίδια ακινησία ελάχιστα χιλιόμετρα(ακόμα έχω βενζίνη απο πριν την καραντινα) και με ανησυχεί το γεγονός οι πιθανές ζημιές που μπορεί να βγάλει(μπαταρία ελαστικά λάδια νερά βαλβολίνες).Ουσιαστιακά το αμάξι θα είναι σε αυτή την κατάσταση για μήνες.Ποιες βλάβες με μεγάλη πιθανότητα να περίμενω στους επόμενους μήνες?Τι πρέπει να κάνω για να τις αποφύγω?Το να το δώσω εν μέσο καραντίνας θεωρείτε σενάριο που μπορεί να παίξει ακομά και τώρα πριν την πληρωμή τελών?Ευχαριστώ για τον σημαντικό  χρόνο σας που θα αφιερώσετε και σε όσους θα μπούνε στην διαδικασία να διαβάσουν όλο αυτό το κείμενο.

Γεμίζεις το ρεζερβουάρ,αποσύνδεεις τη μπαταρία,αν μείνει για μήνες καλό είναι οι τακοι που είπε ο meletis,αν είναι είναι για κάνα δυο μήνες δεν χρειάζεται.

Υπάρχουν στο Google δεκάδες απαντήσεις,τι ρωτας εδώ;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για να μεινει μηνες το αμαξι σε ακινησια, μονο εαν φυγεις σε πολύμηνο ταξίδι -  και εκει μπορεις να "αγγαρεψεις"¨καποιον φιλο να το κουναει που  και που

αλλιως ακομη και στο λοκντανουν μια μικρη βολτα ανα 4-5 μερες ισα ισα να ανεβασει θερμοκρασια το μοτερ, για κανα 10λεπτο εντος δημου δεν είναι κατι τοσο δυσκολο

τα αμαξια ειναι σχεδιασμενα για να κινουνται

εαν δεν θελεις να το χρησιμοποιείς, δωστω να μην το εχεις και εγνοια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, dstilio είπε

Θα έρθει κανείς να το δει εν μέσω καραντίνας; Δεν νομίζω ότι είναι καλή περίοδος αλλά δε χάνεις κάτι να δοκιμάσεις.

το ερώτημα είναι όμως αν μπορείς να το πουλήσεις τώρα; Δύσκολα αλλά μπορείς.

ή μήπως να σου πούμε αν πρέπει να το πουλήσεις; Για αυτή την περίπτωση εγώ δε ξέρω. Όταν έρθει η ώρα να βγεις πάλι έξω τι θ κανείς; Σε βολεύουν ΜΜΕ, των γονιών σου, ή ηλεκτρικό πατίνι; Μόνο εσυ ξέρεις.

ζημιες: 

- μπαταρία. Μπορείς να τη ξεβιδώσεις αν θέλεις

- λάστιχα: θα θέλουν φούσκωμα μετά από ακινησία

- υγρά: τσεκάρισμα καλό

- λάδια: μην ανοίξεις στροφές με το καλημέρα στην επόμενη στροφή. Έχουν κάτσει τα λάδια κι θέλει λίγο χρόνο να λιπανθεί ο κινητήρας.

δε γνωρίζω κάτι πιο σοβαρό. 

Θα συμφωνήσω είναι ρίσκο να είσαι στο ίδιο αμάξι με ένα άτομο που δεν ξέρεις που δουλεύει μ,υπάρχει πιθανότητα να κολλήσεις.Σε επαρχία μένω 3 χιλιόμετρα έξω από το κέντρο.Το αμάξι κυρίως το είχα για να πηγαίνουμε έρχομαι σε διπλανή πόλη για το μεταπτυχιακό για καμία εξόρμηση και για διαιτησίες που έπαιζα.

 

17 ώρες πριν, meletis_m είπε

Επειδή τήν έχω πατήσει με αμάξι που είχα σε ακίνησια .

Εάν έχεις σκοπό να το αφήσεις για μεγάλο διάστημα σε ακίνησια , βάλτο σε τάκους .

Εμένα μου στράβωσαν τα ελάστικα , τα ειχα φουσκώσει όπως μου ειχαν πεί .  Βέβαια είχαν χρησιμοποιηθεί , και μόλις έγινε άρση ακινησίας έγινε συντήρηση πλήρης και αλλαγή τα ελαστικά , γιατί στράβωσαν .

Εαν πρόκειται να το ξανα χρησιμοποιήσεις το καλύτερο είναι μια απόσταση 5-6 χιλίομετρα .

Και μετά η μπαταρία σε φορτιστή ή βγάζεις το πόλο της μπαταρίας για όσο διάστημα δέν το δουλεύεις 

Μελέτη ευχαριστώ και εγώ για αυτό ρώτησα για να μην την πατήσω βγάλει καμία χοντρή ζημιά και αν χρειάστει να το δώσω μετά πρέπει να δώσω ένα καρο λεφτά 

 

16 ώρες πριν, jmmys είπε

Γεμίζεις το ρεζερβουάρ,αποσύνδεεις τη μπαταρία,αν μείνει για μήνες καλό είναι οι τακοι που είπε ο meletis,αν είναι είναι για κάνα δυο μήνες δεν χρειάζεται.

Υπάρχουν στο Google δεκάδες απαντήσεις,τι ρωτας εδώ;;;

Jmmys έχω διαβάσει κάποια σκόρπια πράγματα από άρθρα αλλά τίποτα συγκεκριμένο.Ξέρεις είναι μια δύσκολη φάση αυτή και ίσως να βρει παρηγοριά και κάποιος άλλος ανρθωπος που περνάει το ίδιο μέσα από το ποστ

16 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν πας για ψώνια τώρα;

Εγω θεωρω υπερβολή τον φόβο σου.Μπορείς να κινεις το αμάξι.

Ukforthwmoment μια στις 10 μέρες και απόσταση 3 χιλιόμετρα το πολύ 

 

8 ώρες πριν, tutuyo είπε

για να μεινει μηνες το αμαξι σε ακινησια, μονο εαν φυγεις σε πολύμηνο ταξίδι -  και εκει μπορεις να "αγγαρεψεις"¨καποιον φιλο να το κουναει που  και που

αλλιως ακομη και στο λοκντανουν μια μικρη βολτα ανα 4-5 μερες ισα ισα να ανεβασει θερμοκρασια το μοτερ, για κανα 10λεπτο εντος δημου δεν είναι κατι τοσο δυσκολο

τα αμαξια ειναι σχεδιασμενα για να κινουνται

εαν δεν θελεις να το χρησιμοποιείς, δωστω να μην το εχεις και εγνοια

Tutuyo όχι δεν είναι απλά εδώ που είμαι είναι έξω από το κέντρο αλλά έχει στενά στεναδακια και δεν έχει μέρος να «τρέξει το αμάξι»Αυτό που μάλλον θα κάνω ηλεκτρονική κατάθεση πινακίδων και θα το πάω στο χωριό στους δικούς μου που και απλα θα έχει και άτομα να το κάνουν χιλιόμετρα και ελέγχους δεν κανουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ενδιαφέρει να μην πάθει ζημιά ακίνητο αλλά εισαι οκ να καταθέσεις πινακίδες και να το κυκλοφορούν ανασφάλιστο στο χωριό σου.

το αν χτυπήσει το αμάξι ανασφάλιστο και πληρώνεις τρέλα λεφτά μετά δεν το σκέφτεσαι αλλά σε ενοχλει να χαλάσει η μπαταρία των 60 ευρώ.

Δε σχολιάζω άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

dstillo δεν θα το έχουν για αμάξι να κάνουν δουλείες ζητώ συγγνώμη για την λάθος εντύπωση των όσων είπα.Αμάξι δικό τους έχουν.Για το χώρο αναφέρομαι που έχει και την απλα το χωριο σε σύκγριση με εδώ που είμαι.Και όσον αφορά τους ελέγχους αναφερομουν για τους ελέγχους covid,όπου στο χωρίο είναι περιορισμένοι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν απαγορεύει το λοκνταουν να πας εντός νομού αν χρειαστεί...(φαρμακεία atm service σ.μ. κτλ)

Τα αμάξια δεν παθαίνουν τιποτα ακόμη κ για λίγα χρόνια(πόσο μάλλον αν είναι σε γκαράζ προστατευμένο)..ένα αμάξι του 2004 ότι ήταν να πάθει μηχανικά το έπαθε τα προηγ.χρονια..

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/11/2020 στις 7:41 ΜΜ, Βασιλης 123 είπε

dstillo δεν θα το έχουν για αμάξι να κάνουν δουλείες ζητώ συγγνώμη για την λάθος εντύπωση των όσων είπα.Αμάξι δικό τους έχουν.Για το χώρο αναφέρομαι που έχει και την απλα το χωριο σε σύκγριση με εδώ που είμαι.Και όσον αφορά τους ελέγχους αναφερομουν για τους ελέγχους covid,όπου στο χωρίο είναι περιορισμένοι.

Εγώ σπυ ζητάω τότε συγνώμη για την παρεξήγηση. Έπρεπε να ζητήσω επεξήγηση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...