Προς το περιεχόμενο

Τα παιχνιδάδικα σταμάτησαν τις αντικαταβολές;


UncleKim

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για το αυθημερον που αναφερω παραπανω το εψαξα

+ 8 € αυθημερον εγγυημενα

+ 5 € next day εγγυημενα

Και με live tracking απο την φορτωση εως την πορτα σου.

Για ακριβο προιον, που 10-20 ευρω δεν κανουν την διαφορα, θα ψωνισω απο εκει

Ααα, και με αντικαταβολη εννοειται

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 ώρες πριν, UncleKim είπε

Ο λόγος που άνοιξα το θέμα, είναι οτι μιλάμε για το μεγαλύτερο "αμιγώς" παιχνιδάδικο της χώρας, την εποχή που σημειώνει τον μεγαλύτερο του τζίρο, στην εποχή του Covid και σου λέει στα μούτρα τα παρακάτω :

Πλήρωσε με μπροστά, και με το χάλι των courier θα δούμε αν θα παραλάβεις και θα έχεις τα δώρα των Χριστουγέννων on-time, ασχέτως αν παραγγέλνεις 20 plus ημέρες πριν. Να σε δέσω να μην μπορείς να τα πάρεις από αλλού δλδ. 

Τώρα, αν με πάρουν στις 15 και μου πουν "Ααα ξέρετε το τάδε δεν το έχουμε τελικά" . Εγώ τι πρέπει να κάνω?

Πρώτα είναι λογικό, το μαγαζί και οι συνεργάτες του (courier) να αποδείξουν την φερέγγυοτητα τους σαν πωλητές και διεκπαιρεωτές, και μετά να αποδείξω εγώ το ίδιο σαν πελάτης. Δεν γίνεται το αντίθετο.

Και επιμένω, ποιος ο πρακτικός λόγος που έκοψαν την αντικαταβολή? Προσπαθούν εν μέσω εορτών να αποτρέψουν τα πιστολιάσματα από τα διαφόρων ειδών ζώα που κυκλοφορούν? Και με τους υπόλοιπους τι γίνεται? Θα μπορούσαν να ζητούν προκαταβολή κάποιου ποσού, ή θα μπορούσαν να σου λένε μόνο pick-up από την courier, ή.....κάτι ξέρω γω.

Τελικά την παραγγελία την έκανα και την προπλήρωσα αναγκαστικά για διαφόρους λόγους, από το νέο affiliate eshop που πρόσφατα άνοιξαν.

Από λάθος έκανα δύο παραγγελίες, σε διάστημα 2 λεπτών, και τους κάλεσα  ώστε να την κάνουμε μία και να έρθει μαζί, και φυσικά η απάντηση τους ήταν οτι δεν γίνεται κάτι τέτοιο.

Επειδή τα ψώνια πρέπει να είναι χαρά, και ειδικά τέτοιες εποχές (έστω και τα διαδυκτιακά) και το άγχος πρέπει να το έχει μόνο ο έμπορος, εγώ πλέον δεν θα τους προτιμώ (ξέρω στα @@ τους) . Αν είναι να ασπρίσουν τα λιγοστά μαλλιά μου για ένα παιχνίδι ώστε να μπει κάτω από το δέντρο, φέξε μου και γλυστρισα...

 

Αρχηγέ το ξέρω ότι αυτό δεν θέλεις να το ακούσεις αλλά δεν πας στην μικρή λιανική να πάρεις ένα παιχνιδάκι να το κάνεις εσύ ή γνωστός αμπαλάζ και να το βάλεις κάτω από το δένδρο; Λέω εγώ τώρα. Σημασία έχει η κίνηση ειδικά αν το παιδί δεν είναι κακομαθημένο. Το ξέρω ότι δεν θέλεις τυχόν γκρίνια εξήγησε τους το και αν μπορούν ας το καταλάβουν. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα ο καταναλωτισμός μας έχει κάνει σκλάβους του. Η ζωή είναι πολλά παραπάνω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως κάτοικος δυτικής Ευρώπης έχω να πω ότι όλα αυτά μου ακούγονται τριτοκοσμικά. Τελευταία φορά που πλήρωσα κάτι με αντικαταβολή ήταν κάτι πίτσες πριν αρκετά χρόνια. Δεν έχω δει πουθενά την δυνατότητα αντικαταβολής πουθενά πέρα από τις πιτσαρίες.

Το ότι η μεταφορική μπορεί να μην σε βρει είναι συνηθισμένο αλλά έχουν και 10000 σημεία για να σου αφήσουν τα πακέτα (εκτός κι αν πρόκειται για την post nl που τον παίζει). 

Ειλικρινά ποιος σκάει για τις 10-15 μέρες καθυστέρηση σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων; Δεν λέω ότι δεν είναι κάτι που θα το έχεις στην άκρη του μυαλού σου μέχρι να διορθωθεί αλλά δεν είναι και το τέλος του κόσμου. 

Επίσης αν κάτι το χρειάζεσαι άμεσα, κουνάς τον κωλο σου και πας σε μαγαζί να το πάρεις. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Choutas είπε

Αρχηγέ το ξέρω ότι αυτό δεν θέλεις να το ακούσεις αλλά δεν πας στην μικρή λιανική να πάρεις ένα παιχνιδάκι να το κάνεις εσύ ή γνωστός αμπαλάζ και να το βάλεις κάτω από το δένδρο; Λέω εγώ τώρα. Σημασία έχει η κίνηση ειδικά αν το παιδί δεν είναι κακομαθημένο. Το ξέρω ότι δεν θέλεις τυχόν γκρίνια εξήγησε τους το και αν μπορούν ας το καταλάβουν. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα ο καταναλωτισμός μας έχει κάνει σκλάβους του. Η ζωή είναι πολλά παραπάνω.

Συμφωνω.

Δεν το εκανα για την γκρινια κ ουτε ηρθε το τελος του κοσμου εννοειται. Το μονο που κρινω ειναι στην ουσια την ανετοιμοτητα που εφαρμοζουν ετσιθελικα.

Κατα τα αλλα δεν ζοριζομαι αλλα και ουτε θεωρω εαυτον καταναλωτη γενικως

56 λεπτά πριν, evabb είπε

Ως κάτοικος δυτικής Ευρώπης έχω να πω ότι όλα αυτά μου ακούγονται τριτοκοσμικά. Τελευταία φορά που πλήρωσα κάτι με αντικαταβολή ήταν κάτι πίτσες πριν αρκετά χρόνια. Δεν έχω δει πουθενά την δυνατότητα αντικαταβολής πουθενά πέρα από τις πιτσαρίες.

Το ότι η μεταφορική μπορεί να μην σε βρει είναι συνηθισμένο αλλά έχουν και 10000 σημεία για να σου αφήσουν τα πακέτα (εκτός κι αν πρόκειται για την post nl που τον παίζει). 

Ειλικρινά ποιος σκάει για τις 10-15 μέρες καθυστέρηση σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων; Δεν λέω ότι δεν είναι κάτι που θα το έχεις στην άκρη του μυαλού σου μέχρι να διορθωθεί αλλά δεν είναι και το τέλος του κόσμου. 

Επίσης αν κάτι το χρειάζεσαι άμεσα, κουνάς τον κωλο σου και πας σε μαγαζί να το πάρεις. 

Σωστα τα λες , αλλα εν μεσω lockdown δεν πολυισχυουν.

Δεν εχω προβλημα να μην δεχονται αντικαταβολη γενικως, καταναλωτικα αγαθα ειναι δεν εξαρταται η ζωη μας, αλλα ειδικα τωρα με τις αβεβαιες παραδοσεις, ξαφνικα να κοβεις εναν τροπο πληρωμης, μου φανηκε καπως..."βολικο".

To timing με προβληματισε, thats all

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Kostasspil είπε

Αυτη η νοοτροπια ειναι ακριβως ο λογος που κοβουν τις αντικαταβολες και πολυ καλα κανουν

βρε όλο το μήνα θα παραγγέλνω με αντικαταβολή τσουτ***νι! κάθε μέρα με αντικαταβολή τσουτ***νάκι μου :P τέλος τα χαρτάκια!!!1!!!1!!

  • Like 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, evabb είπε

Ως κάτοικος δυτικής Ευρώπης έχω να πω ότι όλα αυτά μου ακούγονται τριτοκοσμικά. Τελευταία φορά που πλήρωσα κάτι με αντικαταβολή ήταν κάτι πίτσες πριν αρκετά χρόνια. Δεν έχω δει πουθενά την δυνατότητα αντικαταβολής πουθενά πέρα από τις πιτσαρίες.

Το ότι η μεταφορική μπορεί να μην σε βρει είναι συνηθισμένο αλλά έχουν και 10000 σημεία για να σου αφήσουν τα πακέτα (εκτός κι αν πρόκειται για την post nl που τον παίζει). 

Ειλικρινά ποιος σκάει για τις 10-15 μέρες καθυστέρηση σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων; Δεν λέω ότι δεν είναι κάτι που θα το έχεις στην άκρη του μυαλού σου μέχρι να διορθωθεί αλλά δεν είναι και το τέλος του κόσμου. 

Επίσης αν κάτι το χρειάζεσαι άμεσα, κουνάς τον κωλο σου και πας σε μαγαζί να το πάρεις. 

Ουτε εγω εχω δει αντικαταβολή στη δυτική Ευρώπη.

Όπως επίσης δεν εχω δει τοσα παραπονα επειδή το δεμα αργησε μια μερα. Και συμβαίνει συχνά και απο amazon.de, bol.com κτλ, το δεμα ερχετε μια μέρα μετα απο οτι προέβλεψαν. Ε, δεν γινετε έξαλλος ο κόσμος. 

Υ.Γ. Η post nl δεν είναι τοσο κακη οσο λενε, στην Ολλανδία κατά τη γνωμη μου τον παίζει (ελαφρώς) η DHL. 

Επεξ/σία από AgiosEfraim
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, AgiosEfraim είπε

Ουτε εγω εχω δει αντικαταβολή στη δυτική Ευρώπη.

Όπως επίσης δεν εχω δει τοσα παραπονα επειδή το δεμα αργησε μια μερα. Και συμβαίνει συχνά και απο amazon.de, bol.com κτλ, το δεμα ερχετε μια μέρα μετα απο οτι προέβλεψαν. Ε, δεν γινετε έξαλλος ο κόσμος. 

Υ.Γ. Η post nl δεν είναι τοσο κακη οσο λενε, στην Ολλανδία κατά τη γνωμη μου τον παίζει (ελαφρώς) η DHL. 

Όπως τα λες είναι. Κι εγώ το ίδιο έχω παρατηρήσει. 

Οποτε είναι να μου έρθει δέμα με την post nl κρατάω την αναπνοή μου. Κάθε φορά δράμα γιατί το αφήνουν σε όποιο γείτονα να ναι. Θα συμφωνήσω ότι και η DHL δεν πάει πίσω. 

5 ώρες πριν, UncleKim είπε

Συμφωνω.

Δεν το εκανα για την γκρινια κ ουτε ηρθε το τελος του κοσμου εννοειται. Το μονο που κρινω ειναι στην ουσια την ανετοιμοτητα που εφαρμοζουν ετσιθελικα.

Κατα τα αλλα δεν ζοριζομαι αλλα και ουτε θεωρω εαυτον καταναλωτη γενικως

Σωστα τα λες , αλλα εν μεσω lockdown δεν πολυισχυουν.

Δεν εχω προβλημα να μην δεχονται αντικαταβολη γενικως, καταναλωτικα αγαθα ειναι δεν εξαρταται η ζωη μας, αλλα ειδικα τωρα με τις αβεβαιες παραδοσεις, ξαφνικα να κοβεις εναν τροπο πληρωμης, μου φανηκε καπως..."βολικο".

To timing με προβληματισε, thats all

Καλά τέτοιες μέρες καλύτερα να μην ψωνίζεις καν. Περιμένω πάνω από 5 δέματα τα οποία θα είχαν φτάσει μέσα σε δύο μέρες αλλά το ταχυδρομείο έχει μπουκωσει όσο δεν πάει άλλο γιατί όλοι ψωνίζουν διαδικτυακά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Bitbit είπε

Ποτέ δε παραγγέλνω με αντικαταβολή. Πάντα με κάρτα ή paypal. Συνήθως αν βιάζομαι για κάτι παίρνω τηλέφωνο να ρωτήσω διαθεσιμότητα γιατί έχει τύχει άλλα να γράφει το site και άλλο να ισχύει. Δεν αγοράζω όμως και απ' όποιο κατάστημα βρω.

Επίσης καλό είναι να μη σκεφτόμαστε μόνο την πάρτη μας. Δε θέλει και πολύ μυαλό να καταλάβουμε ότι πολλοί παραγγέλνουν με αντικαταβολή και δε παραλαμβάνουν. Είτε επειδή το μετάνιωσαν είτε επειδή το βρήκαν φθηνότερα.

Εδώ δεν ήταν παλαιότερα που είχε γράψει κάποιος πως παρήγγειλε από 2 καταστήματα συγχρόνως και οποίο έρθει πρώτο...; Κι επίσης ένας με eshop είχε ανοίξει θέμα σχετικά με μη παραλαβές.

Κι εγώ αν είχα κατάστημα δε θα χαιρόμουν με την αντικαταβολή.

Οπότε φίλε μου τι απάντηση περιμένεις; Επέλεξε ένα άλλο κατάστημα να κάνεις τη δουλειά σου.

Οι εξυπνάδες αργά η γρήγορα πληρώνονται

 

Είναι συχνό φαινόμενο και γίεται απροκάλυπτα

Εδώ ο φίλος παρήγγειλε PS5 από 3 καταστήματα και τα υπόλοιπα τσακάλια από κάτω συζητάνε μαζί του ότι δεν μπορούν να βρουν διαθεσμότητα σε κανένα κατάστημα.

Άγνωσται αι βουλαί..

order.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο βασικος λογος που παντα πλεον αγοραζω με αντικαταβολη ειναι γιατι δεν εχω εμπιστοσυνη στα καταστηματα και οχι στις μεταφορικες. ουκ ολιγες φορες εχω προπληρωσει κατι και ενω ηταν σε στοκ, μετα απο μερες που περιμενα να εχω παραλαβει, τους επαιρνα τηλ και μου τα μασαγανε οτι και καλα το περιμενουν και δεν ηταν σε στοκ, αλλα εγω ειμαι τρελος και δεν ειδα σωστα. κουτοπονηριες. και αυτο το εχω δει κυριως στα μεγαλα καταστηματα. πλεον κανω τηλ πρωτα και παλι, αντικαταβολη.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, evabb είπε

Ως κάτοικος δυτικής Ευρώπης έχω να πω ότι όλα αυτά μου ακούγονται τριτοκοσμικά. Τελευταία φορά που πλήρωσα κάτι με αντικαταβολή ήταν κάτι πίτσες πριν αρκετά χρόνια. Δεν έχω δει πουθενά την δυνατότητα αντικαταβολής πουθενά πέρα από τις πιτσαρίες.

Το ότι η μεταφορική μπορεί να μην σε βρει είναι συνηθισμένο αλλά έχουν και 10000 σημεία για να σου αφήσουν τα πακέτα (εκτός κι αν πρόκειται για την post nl που τον παίζει). 

Ειλικρινά ποιος σκάει για τις 10-15 μέρες καθυστέρηση σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων; Δεν λέω ότι δεν είναι κάτι που θα το έχεις στην άκρη του μυαλού σου μέχρι να διορθωθεί αλλά δεν είναι και το τέλος του κόσμου. 

Επίσης αν κάτι το χρειάζεσαι άμεσα, κουνάς τον κωλο σου και πας σε μαγαζί να το πάρεις. 

Γενικά σωστά αυτά που λες στην θεωρία, στην πράξη χωλαινουν. Τα μαγαζιά έχουν κλείσει τώρα οπότε όταν θέλεις κάτι θα το παραγγείλεις, μπορεί κάτι να μην είναι άμεσα απαραιτητο και να πεις θα το πάρεις αργότερα, αλλά αν συνυπολογισουμε και το ποσο μπορεί να διαρκέσει η καραντίνα μάλλον τελικά θα πάρεις αυτο που θες γιατί δεν έχει νόημα να περιμένεις. 

Στο μαγαζια εδώ στην Ελλάδα, γιατί στο εξωτερικό δεν ξέρω τι παιζει, έχουμε χιλιάδες σκρουτζομαγαζα με αποθηκουλες και τρύπες από Νευροκοπι μέχρι Γαύδο και ο καθένας πουλάει χιλιάδες αντικείμενα από τις σελίδες του που προφανώς δεν τα έχουνε όλα και τα παραγγέλνουν από αλλου, βρίσκεις εσύ ένα αντικείμενο στην σελίδα τους, η μία περίπτωση είναι το μαγαζί να ειναι πολυ μακριά, στην περίπτωση που είναι κοντά βέβαια και πας ο ίδιος μπορεί να σου πούνε ότι δεν το έχουμε διαθέσιμο αλλά μόνο μέσα από την σελίδα, οπότε λένε το παραγγέλνουμε τώρα και περνα ξανά όταν θα σε ειδοποιήσουμε, γιατί όμως εγώ να βγαίνω δύο φορές έξω για κάτι; Ορισμένα μαγαζιά ούτε που μπαινουν στον κόπο να παραγγείλουν και σου λένε καλύτερα μπες εσύ από την σελίδα να το παραγγείλεις.

Σου λέει ο άλλος θα κάθομαι τώρα την μια να τρέχω στο μαγαζι την άλλη να έρχομαι σπίτι να το κάνω παραγγελία ηλεκτρονικά, την άλλη να σου λένε δεν είναι διαθέσιμο και μπλα μπλα. Τελικά η κατάληξη είναι κάπου σε αυτά που διαβάζεις και συζητάμε, θα γινουν ηλεκτρονικές παραγγελίες και θα τα περιμένουν στο σπίτι με το courier. 

Από εκεί ξεκινάμε στα άλλα προβλήματα με τις μεταφορικές που αναφέρθηκαν στο thread που κλείδωσε και λίγα πράγματα που είπαμε εδώ. 

Για κάρτες κτλ, τους όρους τους βάζει το μαγαζί, ο αγοραστής κοιτάει τι θα κάνει και επιλέγει αντικαταβολη προκειμένου να μην την πατήσει με αυτά που αναφέρθηκαν. Τέλος, η επιστροφή σε ένα 14ημερο είναι θεωρητική, μπορεί να τα επιστρέψουν σε λιγότερο μπορεί και σε 1 μήνα, γιατί εδώ είμαστε Ελλάδα, και ναι σε στόμα π που μπορεί να πάρουν κατι ακριβό και αναγκαίο και την βγάζουν τσίμα τσίμα με τον μισθό τους, χρειάζονται τα χρήματα τους σύντομα πίσω. 

 

Επεξ/σία από Βασίλης_29
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, Βασίλης_29 said:

και ναι σε στόμα π που μπορεί να πάρουν κατι ακριβό και αναγκαίο και την βγάζουν τσίμα τσίμα με τον μισθό τους, χρειάζονται τα χρήματα τους σύντομα πίσω. 

Ενταξει, τι ακριβο και αναγκαιο μπορεις να ψωνισεις απ το σκρουτζ; Ολοι ειδη πολυτελειας παιρνουμε. Κι εγω ψωνιζω πολλες φορες αντικαταβολη, αλλα οχι για να μπορω να κανω τον καουμποϋ και να μην παραλαμβανω. Αυτα ειναι αστεια να λεγονται και την πληρωνουμε ολοι με το να κοβεται αυτη η επιλογη απ τα μαγαζια εξαιτιας των υπολοιπων που παραγγελνουν απο παντου κι οποιο ερθει 1ο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Kostasspil είπε

Ενταξει, τι ακριβο και αναγκαιο μπορεις να ψωνισεις απ το σκρουτζ; Ολοι ειδη πολυτελειας παιρνουμε. Κι εγω ψωνιζω πολλες φορες αντικαταβολη, αλλα οχι για να μπορω να κανω τον καουμποϋ και να μην παραλαμβανω. Αυτα ειναι αστεια να λεγονται και την πληρωνουμε ολοι με το να κοβεται αυτη η επιλογη απ τα μαγαζια εξαιτιας των υπολοιπων που παραγγελνουν απο παντου κι οποιο ερθει 1ο.

Δεν μίλησα για τις περιπτώσεις που παραγγέλνεις και δεν παραλαμβάνεις σκόπιμα, αυτοί που το κάνουν κακώς το κάνουν, αλλά για περιπτώσεις του στυλ χαρτάκι ότι δεν σας βρήκαμε και δεν χτυπάνε καθόλου κουδούνι και μετα σου λένε περνά από το μαγαζί, εγώ προσωπικα αν δεν μκλαμε για κάτι πάνω 2-3 κιλά δεν μπορώ να το μεταφέρω ούτε θα κάτσω να πληρώνω ταξί για να το κάνω. 

Στα υπόλοιπα που λες, δεν χρειάζεται να έχεις πάρει είδος πολυτελειας, εγώ σου λέω 70-100 ευρώ και σου στέλνουν λάθος παραγγελία οπότε πρέπει να το επιστρέψεις και να σου έρθουν πίσω τα χρήματα, σε εμένα σν δεν μου επιστρέψουν πίσω τα χρήματα για τέτοιο ποσό θα περιμένω πρώτα να τα επιστρέψουν και μετά να παραγγειλω το σωστό προϊόν. Ο καθένας ανάλογα τον μισθό και τα εξοδα του κρίνει τι θα κάνει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, UncleKim είπε

Συμφωνω.

Δεν το εκανα για την γκρινια κ ουτε ηρθε το τελος του κοσμου εννοειται. Το μονο που κρινω ειναι στην ουσια την ανετοιμοτητα που εφαρμοζουν ετσιθελικα.

Κατα τα αλλα δεν ζοριζομαι αλλα και ουτε θεωρω εαυτον καταναλωτη γενικως

Σωστα τα λες , αλλα εν μεσω lockdown δεν πολυισχυουν.

Δεν εχω προβλημα να μην δεχονται αντικαταβολη γενικως, καταναλωτικα αγαθα ειναι δεν εξαρταται η ζωη μας, αλλα ειδικα τωρα με τις αβεβαιες παραδοσεις, ξαφνικα να κοβεις εναν τροπο πληρωμης, μου φανηκε καπως..."βολικο".

To timing με προβληματισε, thats all

το ετσθελικά πρέπει να ισχύει , ο επιχειρηματίας πρέπει να μπορεί να κάνει ότι θέλει όσο αφορά τη λειτουργία του καταστήματος του(νόμιμα πάντα) ώστε να επιβιώνει στις συνθήκες που αλλάζουν. Αυτό που βέβαια πρέπει να ισχύει ώστε η πρόταση να ειναι σωστή , είναι ο επιχειρηματίας να υποστεί και τις συνέπειες των αποφάσεων του. 

Συνεπώς για πολλούς λόγους* το κατάστημα δε θέλει αντικαταβολή, το αν θα χάσει ή όχι θα το δείξει η αγορά. Μπορείς απλά να μη ψωνίσεις και να προτιμήσεις όποιον έχει ακόμα. 

*ο κύριος λόγος που πολλοί δε θέλουν αντικαταβολή είναι αυτός της διαχείρισης cash flow και αποθήκης. 

1) προϊόν που έχει φύγει με αντικαταβολή μπορεί να μη παραληφθεί. Συνεπώς να μη πληρώσει η courier το κατάστημα και να χρεώσει και τα έξοδα διαχείρισης

2) αυτό το προϊόν ενώ στην ουσία ειναι διαθέσιμο για άγνωστο χρόνο δε μπορεί να τιμολογηθεί σε άλλο πελάτη και συνεπώς πρέπει να βρεθεί και άλλο τεμάχιο για να καλυφθεί άλλη παραγγελία

3) εάν παραληφθεί από το πελάτη τότε τα χρήματα το κατάστημα τα θα λάβει γύρω στις 14 μέρες μετά τη παραλαβή . Γεγονός που λόγω του κακού σχεδιασμού των courier μπορεί και να σημαίνει τουλάχιστον 20 μέρες από την ημέρα αποστολής της παραγγελίας. Αυτό αφήνει ένα μεγαλό κενό ταμειακών ροών συν ΦΠΑ που πρέπει να αποδωθεί χωρίς να έχει εισπραχθεί. 

Φανταζομαι και εγώ εάν είχα κατάστημα να έπαιρνα το ρίσκο να μην έχω αντικαταβολή. Τώρα αν απλά θα την έκοβα ή με άλλο τρόπο θα πριμοδοτούσα την αγορά με άλλο τρόπο πληρωμής , αυτό είναι θέμα marketing.  

Επεξ/σία από squib
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/12/2020 στις 11:42 ΠΜ, UncleKim είπε

Αυτό που μερικά καταστήματα δεν καταλαβαίνουν, είναι οτι εκείνα πρωτίστως θέλουν να "πουλήσουν" και εγώ δευτερευόντως θέλω να "αγοράσω". Δεν ισχύει το αντίθετο.

Τελείως λάθος αντίληψη. It's a two way street

Εξ ' ορισμού μια εμπορική καλύπτει την ΑΝΑΓΚΗ και των δύο. Όσο θελει αυτός να πουλήσει άλλο τόσο θες και εσύ να αγοράσεις. Κανένας δεν έχει λιγοτερο αναγκη και η τιμή αντικατοπτρίζει το σημείο που η ανάγκη σου για το τάδε πράγμα είναι ίση με την ανάγκη του άλλου για τα χρήματα αυτά.

Η προσέγγισή σου είναι παιδαιώδης και η βάση κάτι τέτοιων καργιοζιλικιων

Με τη "λογική" σου ο έμπορός μπορεί να κάνει 100 άλλες business , δεν έχει την "ανάγκη" να ασοχληθεί με τα βίστσια του καθε πικραμένου. Ο κάθε πικραμένος ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΗ αν΄γκη να γοράσει πολλά πολύ βασικά πράγματα (πχ ρούχα, φαγητό κλπ). Δε ξύπνησε κάποιος ένα πρωί και είπε "ξέρεις τι , δε το έχει ο κόσμος ανάγκη αλλά θα "καταφέρω" να τους πείσω να αγοράσουν παπούτσια".

 

Επεξ/σία από DrLo
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, papp0us είπε

 

Τα προβλήματα των μεταφορικών εταιρίων τα φορτώνονται τα μαγαζιά, λογικό ειναι να αντιδρούν.

 

Εγώ διαχρονικά παίρνω με αντικαταβολή όχι λόγω των κούριερ αλλά λόγω των ίδιων των καταστημάτων που είναι ό,τι να'ναι με τις διαθεσιμότητες.

Αυτό όμως που τις μαλακίες των κούριερ τις φορτώνονται τα μαγαζιά, και μετά κόβουν τις αντικαταβολές και μετά τις φορτώνεται ο πελάτης πρέπει να σταματήσει και να βρεθεί ένας τρόπος να τις φορτώνονται οι κούριερ. Και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με πίεση από τα μαγαζιά, και όχι από κάθε μεμονωμένο πελάτη που οι κούριερ τον έχουν απλά γραμμένο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...