Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία ACS λόγω καθυστέρησης


unos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, giwrgos555 είπε

Φίλε δεν ξέρω για σένα αν είχες θεμα με Amazon αλλά ποτέ δεν είχα θέμα οτι παράγγειλα εφτανε στην ώρα  του αλλά ήταν απο το ιδιο το Amazon οχι απο 3d party seller.

Εμένα πάλι μόνο με expedited delivery (20€ μεταφορικά) ερχόταν στην ώρα του. Με απλά μεταφορικά δεν έχει έρθει ποτέ τίποτα στην ώρα του. Και έχει τύχει να χαθεί 3 φορές δέμα μου (και το πολύ να έχω κάνει 20 παραγγελίες αξίας, από το αμαζον).

Όχι από 3ους πωλητές. Από αμαζον. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Mikelpcpro_GR είπε

Ρε φίλε λες να σε καθυστερούν επίτηδες;; Έχεις δει τι γίνεται με της μεταφορικές και τη όγκο δεμάτων έχουν;; Η γενική ταχυδρομική Κάπως έχει προσαρμόσει της αποστολές της... Έχεις δίκαιο κάνε υπομονή... Κι εμείς που περιμένουμε δεν είμαστε κορόιδα 😉

Το τι γινεται στις μεταφορικες δεν νομιζω οτι αφορα τους καταναλωτες που περιμενουν τις παραγγελιες τους. Ηξεραν τι θα γινει αφου ξαναεγινε παλι στην 1η καραντινα. Αλλα για ποιο λογο να προσλαβουν εποχικο προσωπικο ε ?

Το φταιξιμο αυτη τη φορα ειναι 100% των μεταφορικων

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημερα παντως φιλος μου σε αντιστοιχη περιπτωση με τον TS, πηρε τηλ στην πετρου ραλλη και μετα απο τεραστια αναμονη στην αρχη ακουσε τις γνωστες δικαιολογιες, οταν ομως ειπε πως θα ξεκινησει την διαδικασια για τα 6e/μερα, μετα απο λιγο τον καλεσαν και του ειπαν οτι το δεμα εχει βρεθει και θα μπει σε σειρα προτεραιοτητας. Δε ξερω ποιος εχει την υπομονη να το κανει παντως ετσι συνεβει..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν νομιζω οτι θα βγαλεις καποια ακρη.Εκτος του οτι εχουν καποιες ενημερωσεις οτι ''ενδεχεται να υπαρξουν καθυστερησεις'' που πιθανως να τους καλυπτουν νομικα,ολο το παιχνιδι ειναι στο τι χρονους παραδοσης εχει δωσει η κουριερ στο μαγαζι απο το οποιο παρηγγειλες.Τα περισσοτερα μαγαζια απλα επισημαινουν πριν την παραγγελια οτι θα υπαρξουν καθυστερησεις,καποια αλλα μαγαζια που φοβουνται μην μπλεξουν τραβανε τον χρονο ειτε επειδη ετσι τους ειπε η κουριερ ειτε για να μην μπλεξουν.Παραγγελια απο ενα βιβλιοπωλειο αρχες του μηνα και μου εγραφε χρονος παραδοσης 10-15 εργασιμες λες και το παρηγγειλα απο την σρι λανκα..

περιττο να πω οτι μεμονωμενα δεν θα αξιζει να κινηθει καποιος νομικα,μονο ομαδικα.

Επεξ/σία από fastnq2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στα παιδια που λενε να κανουμε ολοι γενικα υπομονη και να δειξουμε κατανοηση, εγω πχ που εχω μπλεξει με το eshop, δεν ειδα κατανοηση οταν μου χρεωσαν την καρτα στιγμιαια και για προιον που φαινοταν διαθεσιμο περιμενω 20 μερες ηδη γιατι ξαφνικα ειναι εξαντλημενο... Οποιος δε μπορει να ανταπεξελθει να σταματησει να δεχεται παραγγελιες.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ολες οι μεταφορικες εχουν ρητρα "εκτακτων συνθηκων" οποτε σορρυ που στο λεω αλλα 6 @ τη μερα θα παρεις ... χωρια που και να τα εδιναν, στον αποστολεα θα πηγαιναν, οχι στον παραληπτη.

  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έκανα στις 22/11 παραγγελία από μεγάλο κατάστημα και ακόμα περιμένω το δέμα από SPEEDEX. Το voucher λέει ότι 5/12 έφτασε σε αυτούς.

Σήμερα έστειλα e-mail στην SPEEDEX (γιατί τηλέφωνα δε σηκώνουν) ότι άμα δεν έχω την παραγγελία μου μέχρι την Δευτέρα, όπου κλείνει ΕΝΑΣ (1) μήνας αναμονή, θα προβώ σε καταγγελία.

Εκεί που τρελάθηκα, είναι ότι ένας γείτονας φίλος μου, του ήρθε προχθές το δέμα από SPEEDEX για μια παραγγελία που έκανε πριν 1 εβδομάδα!

Άρα κατάλαβα ότι η καθυστέρηση δεν είναι λόγω φόρτου εργασίας, αλλά ανικανότητας της εταιρίας να τηρήσει μέχρι και τα πιο απλά πράγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Μακιαβέλλι είπε

Εμένα πάλι μόνο με expedited delivery (20€ μεταφορικά) ερχόταν στην ώρα του. Με απλά μεταφορικά δεν έχει έρθει ποτέ τίποτα στην ώρα του. Και έχει τύχει να χαθεί 3 φορές δέμα μου (και το πολύ να έχω κάνει 20 παραγγελίες αξίας, από το αμαζον).

Όχι από 3ους πωλητές. Από αμαζον. 

Μην μπερδεύεις το μοντέλο της amazon με το τι γίνεται με τις μεταφορικές στην Ελλάδα. Η amazon έχει τρομερά logistics που κάνουν εγγυημένες παραδόσεις στην χώρα τους. Δλδ αν παραγγέλνεις από το .com στην Αμερική, από το .co.uk στο UK. από το .de στην Γερμανία, από το .it στην Ιταλία κτλ Ειδικά αν είσαι prime μιλάμε για αστραπη, την επόμενη μέρα (σκέψου εγώ Β.Ιρλανδια και τα παίρνω από co.uk την επόμενη μέρα). Και Prime να μην είσαι, πέφτει 99% μέσα στο στόχο. Στο Belfast που μένω η αμαζον μόνο έχει 50 φορτηγάκια. "κοιμούνται" και φορτίζουν κάθε βράδυ (είναι ηλεκτρικα) και αν οδηγησεις μέρα στο Belfast τα βλέπεις παντού.

Δεν θα κάτσει να ασχοληθεί η amazon να δώσει ποιότητα υπηρεσιών για αποστολές σε τρίτες χώρες όπως η Ελλάδα. Αφήνει ανοιχτή την δυνατότητα αποστολής και χρησιμοποιεί το υπάρχων δίκτυο διανομής στην Ελλάδα. Αν δει ότι δεν πάνε τα πακέτα και ο κόσμος ζητάει refund, του το δίνει και τέρμα. Αν αυτό γινεται μαζικά ... κοβει απλά την αποστολή στην χώρα. Αν δει ότι έχει αγοραστικό κοινό η χώρα θα φτιάξει το .gr και θα χτίσει εδώ το δικό της δίκτυο logistics

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, vsl είπε

Εγώ έκανα στις 22/11 παραγγελία από μεγάλο κατάστημα και ακόμα περιμένω το δέμα από SPEEDEX. Το voucher λέει ότι 5/12 έφτασε σε αυτούς.

Σήμερα έστειλα e-mail στην SPEEDEX (γιατί τηλέφωνα δε σηκώνουν) ότι άμα δεν έχω την παραγγελία μου μέχρι την Δευτέρα, όπου κλείνει ΕΝΑΣ (1) μήνας αναμονή, θα προβώ σε καταγγελία.

Εκεί που τρελάθηκα, είναι ότι ένας γείτονας φίλος μου, του ήρθε προχθές το δέμα από SPEEDEX για μια παραγγελία που έκανε πριν 1 εβδομάδα!

Άρα κατάλαβα ότι η καθυστέρηση δεν είναι λόγω φόρτου εργασίας, αλλά ανικανότητας της εταιρίας να τηρήσει μέχρι και τα πιο απλά πράγματα.

απλά είναι ανοργάνωτοι σε θέματα  υποδομών και πόρων και αυτή τη στιγμή το σύστημα έχει κλατάρει. 

πράγματι είχαν μήνες για να οργανωθούν. το θέμα είναι λογικά οι επενδύσεις που θα έπρεπε να κάνουν δε θα επέφεραν απόσβεση ή/και κέρδος μέχρι να επιστρέψουμε στην πολυαναμενόμενη κανονικότητα. 

σκέψου ότι οι μεταφορικές είχαν προβλήματα πριν την πανδημία. πόσα τόπικς έχουν ανοίξει κατά καιρούς εδώ μέσα για προβλήματα με τις εταιρείες αυτές; μέσα σε όλο αυτό, κλείνουν όλα τα μαγαζιά λιανικής και αυτές οι εταιρείες, που από πριν είχαν θέματα οργάνωσης και πόρων (τα χαρτάκια στα κουδούνια δεν τα κολλάνε γιατί βαριούνται να ανέβουν, αλλά γιατί δεν προλαβαίνουν να ανέβουν) και πρέπει αυτές οι εταιρείες να χειριστούν όλο αυτό το φορτίο αποστολών.

ε, ξεχνάς και τα first in first out πλέον, και πλέον είναι ότι χωρέσει μέσα στο φορτηγό (που λέει ο λόγος).  

 

Σχετικά με την καταγγελία του T, μακάρι να βγει κερδισμένος, αλλά από την ACS μην περιμένεις απάντηση στο πώς να τους κάνεις καταγγελία.. χαζοί είναι να σου πουν; θα πρέπει να βρεις άλλο όργανο να απευθυνθείς για να σου πουν αν και κατά πόσο έχει ΝΟΗΜΑ να κάνεις αυτήν την καταγγελία και πώς. θα πρέπει να έχεις και σύμμαχο το μαγαζί..   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, giwrgos555 είπε

Ρε μάγκες η Amazon πως χειρίζεται τόσα εκατοντάδες εκατομμύρια δέματα και τα στέλνει στην ώρα τους στον προορισμό και εμας εδώ βαράν τα κούριερ κανόνι.Περίμενα εναν φάκελο για την δουλειά προ καραντίνας και αμα δεν έβαζα γνωστό μέσα στα ΕΛ.ΤΑ να ψάξει δεν θα τον έπαιρνα έγκαιρα δηλαδή τι φάση; Έτσι θα γίνουμε το μεγαλύτερο logistic hub της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Μεσογείου  που λένε οι ΝΔουλες στα κανάλια με 15+ μέρες για αποστολή απλών δεμάτων;

Γιατι το forecast καθε χρονου ειναι συγκεκριμενο και η αυξηση μπορει να υπολογιστει σωστα!! στην Ελλαδα νομιζεις οτι η ACS και καθε ACS θα επενδυσει με βαση την αυξηση λογο lockdown???? που μετα θα ξεφουσκώσει και θα επανέλθει στο πριν COVID επιπεδα!!!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, christos4 είπε

ε, ξεχνάς και τα first in first out πλέον, και πλέον είναι ότι χωρέσει μέσα στο φορτηγό (που λέει ο λόγος).  

Είναι πραγματικά ότι χωραεί μέσα στο φορτηγό, το πέτυχες :)

Στην ίδια φάση είναι ας πούμε οι φτηνές παραγγελίες από aliexpress ... όταν αυτοί δέχτηκαν ένα δισεκαττομύριο παραγγελίες στο black friday ... "φτυαρίζουν" πακέτα μέχρι να γεμίσει το αεροπλάνο να φύγει.

Προφανως πρώτα μπαίνουν σε αυτες τις περιτπώσεις τα expedited/priority που ο κόσμος πλήρωσε παραπανω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό το "κρίμα είναι τα παιδιά ποτέ μου δεν το κατάλαβα" . Είμαι software architect και σε ότι contracts έχω κάνει, πάντα υπάρχει ημερομηνία παράδοσης και πάντα υπάρχει ρήτρα σε περίπτωση που ξεπεραστεί. Έτσι δουλεύουν όλοι οι σοβαροί επαγγελματίες. Γιατί να ισχύει το αντίθετο στις μεταφορικές; Από τη στιγμή που το κατάστημα σου λέει 3 εργάσιμες στην αγορά, πρέπει να μπορεί να το τηρήσει. Σαν καταναλωτή δεν με ενδιαφέρει ο τρόπος, όπως αντίστοιχα στους δικούς μου πελάτες , δεν τους ενδιαφέρει το πώς θα στήσω το πρόγραμμα και θα γράψω τον κώδικα. Και επίσης, κάτι ακόμα που θα πρέπει να αλλάξει είναι η παραλαβή από το σημείο διανομής. Δεν γίνεται να πληρώνω ίδια χρήματα για να μου το φέρουν στην πόρτα μου και ίδια χρήματα για να το παραλάβω από το κατάστημα.

Fun fact, οι άδειες για τα βανακια διανομής είναι συγκεκριμένες (σαν τα ταξί) και είναι περίπου 15.000 σε όλη την Ελλάδα. Οπότε αν ένα κατάστημα (πχ το public ) έχει βανακια για να μεταφέρει τα προϊόντα του από την κεντρική αποθήκη στα υποκαταστήματα, ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ να χρησιμοποιήσει αυτά τα βανακια για διανομή. Θέλει διαφορετική άδεια.

 

Edit: Εδώ και ένα πολύ ωραίο άρθρο. Εξηγεί ακριβώς τι γίνεται. Το πρόβλημα είναι πολύ μεγαλύτερο από το "δεν προσέλαβαν εποχικούς". Να τους κανουν τι, αν δεν υπάρχουν αυτοκίνητα διανομής

Επεξ/σία από filip123go
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, minions είπε

Και στα παιδια που λενε να κανουμε ολοι γενικα υπομονη και να δειξουμε κατανοηση, εγω πχ που εχω μπλεξει με το eshop, δεν ειδα κατανοηση οταν μου χρεωσαν την καρτα στιγμιαια και για προιον που φαινοταν διαθεσιμο περιμενω 20 μερες ηδη γιατι ξαφνικα ειναι εξαντλημενο... Οποιος δε μπορει να ανταπεξελθει να σταματησει να δεχεται παραγγελιες.

Ανα τα χρόνια έχω δουλέψει σε 2 διαφορετικά ERP αν γνωρίζεις τι είναι φίλε μου,και πιστεψε με μερικές φορές μπορεί να ''κολλήσει'' το σύστημα και να δείχνει τεμάχιο,ενώ έχει ήδη πουληθεί.. ναι μεν σε αυτή τη περίπτωση οφείλουν να στο πουν...αλλα ποια εταιρία με απότερο σκοπό το κέρδος θα το έκανε; ;)

4 ώρες πριν, DimosthenisG είπε

ειχαν πολλους μηνες να ετοιμαστουν ομως...

Φιλτατε και εγώ έτσι νόμιζα μεχρι προχθες,που συζήτησα με έναν 50άρη και μου εξήγησε ότι δεν είναι θεμα υπαλλήλων αλλα θέμα υποδομών.. δεν θα επενδύσουν χιλιάδες ευρώ για φορτηγάκια,για μηχανάκια,για ραφια,για νοικιαση αποθηκών, μόνο και μόνο για 2-3 μήνες που θα πάει το πανηγύρι (το εμβόλιο είναι στο δρόμο) όλα θυσιάζονται στο βωμό του κέρδους..

2 ώρες πριν, DimosthenisG είπε

Περιμένεις να σου πει κάποιο πολιτικό κόμμα τι να κάνεις? Αν δε σφίξουν οι κώλοι σε θέματα οργάνωσης δεν θα πάμε μπρος.

Είχανε τόσους μήνες να πάρουνε υπαλλήλους....🤮

το ίδιο που έγραψα πάνω φίλε

 

φιλικά πάντα σε όλους,δεν είμαι υπέρ των Κούριερ,έχω φίλους που εργάζονται σκληρά και ''τρώνε ξύλο'' καθημερινά με αυτή τη κατάσταση..δεν θα ιδρώσει ούτε καν το αυτάκι των ''μεγάλων'' της acs που πλουτίζουν καθημερινά,ο απλός υπάλληλος θα τραβίξει το λούκι..μέρες που έρχονται δείξτε λίγη ανθρωπιά...καλές γιορτές σε όλους!

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...