Προς το περιεχόμενο

[MEGATHREAD] Εξελιξη παραγγελιων των προσφορων απο ολα τα Amazons (.com, .co.uk, .de, .fr, .es, .it)


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Κομματι παραγγελιας μου απο .de σε in stock κομματι 30-11-2020 με εκτιμωμενη 17-12, που το εστειλαν με iparcel 18-12 με νεα δηθεν εκτιμωμενη 5-1, ειναι ακομα χαμενο. H ISS σε επικοινωνια μου με το τρακιν της iparcel, απαντα οτι δεν εχει αναλαβει αυτη το δεμα. Ποιος το εχει αναλαβει οεο;

Μπαχαλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, matrixxx είπε

Κομματι παραγγελιας μου απο .de σε in stock κομματι 30-11-2020 με εκτιμωμενη 17-12, που το εστειλαν με iparcel 18-12 με νεα δηθεν εκτιμωμενη 5-1, ειναι ακομα χαμενο. H ISS σε επικοινωνια μου με το τρακιν της iparcel, απαντα οτι δεν εχει αναλαβει αυτη το δεμα. Ποιος το εχει αναλαβει οεο;

Μπαχαλο.

Δοκιμασε εδω

https://www.ermisparcels.com/tracking

Επεξ/σία από zato23
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, matrixxx είπε

Κομματι παραγγελιας μου απο .de σε in stock κομματι 30-11-2020 με εκτιμωμενη 17-12, που το εστειλαν με iparcel 18-12 με νεα δηθεν εκτιμωμενη 5-1, ειναι ακομα χαμενο. H ISS σε επικοινωνια μου με το τρακιν της iparcel, απαντα οτι δεν εχει αναλαβει αυτη το δεμα. Ποιος το εχει αναλαβει οεο;

Μπαχαλο.

Μια από τα ίδια και σε εμένα. Τους έστειλα αλλά δεν το έχουν αναλάβει εκείνοι.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, matrixxx είπε

Κομματι παραγγελιας μου απο .de σε in stock κομματι 30-11-2020 με εκτιμωμενη 17-12, που το εστειλαν με iparcel 18-12 με νεα δηθεν εκτιμωμενη 5-1, ειναι ακομα χαμενο. H ISS σε επικοινωνια μου με το τρακιν της iparcel, απαντα οτι δεν εχει αναλαβει αυτη το δεμα. Ποιος το εχει αναλαβει οεο;

Μπαχαλο.

Στο tracking της iparcel τι σου βγάζει ;

Ελλάδα θα στο φέρουν τα elta courier. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 ώρα πριν, djuan1988 είπε

Στο tracking της iparcel τι σου βγάζει ;

Ελλάδα θα στο φέρουν τα elta courier. 

Το τρακιν της iparcel σταματα παντα μολις φυγει απο UK. Εφυγε πριν περιπου 20 μερες, το λεει οτι δεν θα εχει further notifications.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, matrixxx είπε

Το τρακιν της iparcel σταματα παντα μολις φυγει απο UK. Εφυγε πριν περιπου 20 μερες, το λεει οτι δεν θα εχει further notifications.

Στη δική μου περίπτωση δούλεψε κανονικά. Προφανώς και στις 24 δεν ήρθαν.

 

image.png.0aa01af64b4561a28bbd0718f21837a4.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πληροφοριακά πάντως επειδή και εγώ είχα μπλέξει με amazon.fr και iparcel να πω πως το tracking στο site ενημερώνονταν ετεροχρονισμένα και ότι σε επικοινωνία που τους έκανα (iparcel) μου απάντησαν σχετικά άμεσα και μου έδωσαν και το tracking code των ΕΛΤΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/12/2020 στις 5:08 ΠΜ, enterhere είπε

Σε πρώτη επικοινωνία που είχα μέσω chat πριν μερικές μέρες, μου είπαν να περιμένω μέχρι τις 30-12.

Κατόπιν εκ νέου επικοινωνίας που είχα σήμερα μέσω chat, μου έκαναν refund το ποσό στην πιστωτική.

Τελικά το δέμα ήρθε σήμερα. Το ποσό από το refund φάνηκε κανονικά στην πιστωτική μου.

Μίλησα μέσω chat και τους ενημέρωσα ότι παρέλαβα το προιόν και ζήτησα να γίνει εκ νέου χρέωση του ποσού της παραγγελίας.

Αφού με ευχαρίστησαν, προχώρησαν στην χρέωση της κάρτας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, vanguras είπε

πληροφοριακά πάντως επειδή και εγώ είχα μπλέξει με amazon.fr και iparcel να πω πως το tracking στο site ενημερώνονταν ετεροχρονισμένα και ότι σε επικοινωνία που τους έκανα (iparcel) μου απάντησαν σχετικά άμεσα και μου έδωσαν και το tracking code των ΕΛΤΑ.

Πολύ καλό site για παρακολούθηση το οποίο αναφέρει και τα courier που εμπλέκονται ενδιαμεσα μαζί με τα νέα tacking number τους είναι αυτο:

https://parcelsapp.com/en

Δείτε δεξιά τις πληροφορίες (ή στο τέλος κάτω από κινητό)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
13 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Πολύ καλό site για παρακολούθηση το οποίο αναφέρει και τα courier που εμπλέκονται ενδιαμεσα μαζί με τα νέα tacking number τους είναι αυτο:

https://parcelsapp.com/en

Δείτε δεξιά τις πληροφορίες (ή στο τέλος κάτω από κινητό)

Και σε αυτο το εχω δει, εδω μαλιστα ειναι που γραφει αυτο που ειπα πριν:

21 Dec 202111:41
 
Exported i-Parcel and in transit to country of destination
 
 UPS I-PARCEL
This is the final status. Carrier doesn't provide further tracking updates.
53 λεπτά πριν, djuan1988 είπε

Στη δική μου περίπτωση δούλεψε κανονικά. Προφανώς και στις 24 δεν ήρθαν.

 

image.png.0aa01af64b4561a28bbd0718f21837a4.png

Αυτο ειναι απο το https://tracking.i-parcel.com/ ; Περιεργο. Σε μενα υπαρχουν μονο τα 3 πρωτα, εκει στο αεροπλανακι 4-12 στο δικο σου. Ισως επεσε το αεροπλανο των Αγγλων και γι αυτο δεν παει παρακατω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, matrixxx είπε

Και σε αυτο το εχω δει, εδω μαλιστα ειναι που γραφει αυτο που ειπα πριν:

21 Dec 202111:41
 
Exported i-Parcel and in transit to country of destination
 
 UPS I-PARCEL
This is the final status. Carrier doesn't provide further tracking updates.

Αυτο ειναι απο το https://tracking.i-parcel.com/ ; Περιεργο. Σε μενα υπαρχουν μονο τα 3 πρωτα, εκει στο αεροπλανακι 4-12 στο δικο σου. Ισως επεσε το αεροπλανο των Αγγλων και γι αυτο δεν παει παρακατω...

Τα υπόλοιπα εμφανίζονται όταν σχεδόν παραδοθεί το δέμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, matrixxx είπε

Κομματι παραγγελιας μου απο .de σε in stock κομματι 30-11-2020 με εκτιμωμενη 17-12, που το εστειλαν με iparcel 18-12 με νεα δηθεν εκτιμωμενη 5-1, ειναι ακομα χαμενο. H ISS σε επικοινωνια μου με το τρακιν της iparcel, απαντα οτι δεν εχει αναλαβει αυτη το δεμα. Ποιος το εχει αναλαβει οεο;

Μπαχαλο.

i parcel και εγώ, παραγγελία 16/12 in stock, αποστολή την επόμενη με εκτιμώμενη τις 5/1 και ακόμα τίποτα.

Αναρωτιέμαι γιατί στέλνουν κάτι με αξία πάνω από 5 ευρώ με τόσο σάπιο provider.

Edit: Στο ermisparcels μου βγάζει σφάλμα με το tracking number.
Στην σελίδα της UPS η τελευταία ενημέρωση είναι "Completed customs clearance"

Επεξ/σία από Dinos_12345
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/12/2020 στις 10:54 ΠΜ, power_1 είπε

Το θέμα είναι ότι από τα 6  προϊόντα :

τα 4 είναι στην ίδια τιμή με τις αγοράς 27/11το

5 είναι 3€ ποιο ακριβό και το

6 είναι out of stock κι δεν υπάρχει διαθέσιμο.ουτε θα υπάρξει ήταν ξεστοκαρισμα (στην τιμή του ενός ένα δώρο)

(Η παραγγελία ήταν με tracking number απλά δεν ειδοποιήθηκε και δεν παραδόθηκε πότε στην iparcel.)

Επικοινωνία με amazon.es σε Αγγλικά

Μου κάναν επιστροφή του ποσού κι μου δώσανε μια δώρο επιταγή 10€ για επόμενη αγορά που μπαίνει αυτόματα σε προϊόντα αποκλειστικά amazon (ποια είναι αυτά?) Ισχύει μέχρι το 2030 !!!!

Όχι άσχημα ε?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Royal Mail (άνευ tracking) --> ELTA και γ@μω τα combination πάντως. 🤬

Υπάρχει κάποιος τρόπος να ζητήσουμε να το στείλουν με συγκεκριμένη μέθοδο; Προφανώς δεν αναφέρομαι στο expedited.

 

Επεξ/σία από MakeGreeceSexyAgain
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler
Στις 1/1/2021 στις 6:35 ΜΜ, saxos55 είπε

Δεύτερη παραγγελία που αγνοείται:

1. Καταστημα παραγγελιας - amazon.de - standard shipping

2. ημερομηνια παραγγελιας - 30/11/2020

3. estimate date παραλαβης - 15/12/2020

4. ημερομηνια και τοπος αποστολης - 2/12/2020

5. μεταφορικη εταιρια - royal mail

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη - 15/12/2020

7. κατασταση (παραδοθηκε και ποτε, αναμονη ακομα κλπ):

Στις 19/12 πρώτη επικοινωνία μαζί τους για το τι γίνεται η συγκεκριμένη παραγγελία.

Έγιναν refund τα μεταφορικά και μου ζήτησαν να περιμένω μέχρι τις 22/12.

Στις 29/12 δεύτερη επικοινωνία με chat. 

Αυτό που μου έκανε εντύπωση και συμβαίνει πρώτη φορά είναι πως μόλις έδωσα τον αριθμό παραγγελίας να τσεκάρει το status της, για οχτώ λεπτά δεν μου μιλούσε το support. Μόλις τον ρώτησα αν είναι ακόμα εκεί, μου ζήτησε συγνώμη αλλά το σύστημά τους δεν ανταποκρίνεται. Τελικά «would like to inform that the item is damaged during transit by carrier.» και αν θέλω refund ή replacement. Ζήτησα replacement αλλά expedited αν γίνεται. Το έβαλε expedited και επειδή το ένα item δεν υπήρχε σε στοκ μου το έκανε refund.

Το δεύτερο παράξενο είναι πως το εν λόγω αντικείμενο φαίνεται και στο replacement order και δεν έχω καταλάβει αν θα το παραλάβω τελικά ή αν έτσι γίνεται στο σύστημά τους, δηλαδή τα replacement orders αναγκαστικά δείχνουν όλα τα αρχικά είδη ακόμα και αν έχεις ακυρώσει κάποια.

Βέβαια ακόμα και με expedited τα πράγματα φυσικά και δεν έχουν γίνει shipped ακόμα (λογικό με όσα γίνονται) και έχουν νέο estimated delivery 12/1 εως 25/1/2021

Καλή χρονιά σε όλους!

 

Update:

Παρέλαβα χτες (7/1) την αρχική παραγγελία (30/11) και επικοινώνησα μαζί τους να μη στείλουν την replacement.

Δεν είχε φύγει ακόμα (από τις 29/12 που ζητήθηκε) όποτε πρόλαβε να την ακυρώσει.

Το κουτί αρκετά ταλαιπωρημένο και πάλι, αλλά όχι όσο το προηγούμενο. Τα περιεχόμενα άθικτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...