Προς το περιεχόμενο

[MEGATHREAD] Εξελιξη παραγγελιων των προσφορων απο ολα τα Amazons (.com, .co.uk, .de, .fr, .es, .it)


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1. Amazon.uk standard

2. 28/11

3. θα ερχοταν μεχρι 11/12

4.  30/11 απο αγγλια

5. Royal Mail ,χωρις tracking number

6.θα ερχοταν μεχρι  11/12, μετα απο ενοχληση δικια μου πηρα τα μεταφορικα πισω με καινουρια ημερομηνια 26/12 ,αλλιως μετα refund .

7. Αγνοειται η τυχη του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, PcManiaC7 είπε

. Ζήτησα να μου το ξαναστείλουν και την ίδια στιγμή μου το πρόσθεσαν στις παραγγελίες μου. Ακόμα δεν το έχουν στείλει.

και εμένα το ίδιο έχει συμβεί.

Ξέρει κανείς αν στο ξαναστείλουν, σε περίπτωση που πάλι δεν έρθει τι συμβαίνει; δικαιούμαστε επιστροφή χρημάτων;

 

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon.DE  (Standard)

2. ημερομηνια παραγγελιας: 23/11

3. estimate date παραλαβης: 10/12

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης: 27/11

5. μεταφορικη εταιρια: Royal Mail

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη: 10/12

7. κατασταση: αναμονή

Επικοινωνία με amazon, το πακέτο εστάλη ξανά.

 

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon.DE  (Standard)

2. ημερομηνια παραγγελιας: 27/11

3. estimate date παραλαβης: 17/12

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης: 28/11, Neustrelitz, DE

5. μεταφορικη εταιρια: DHL

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη: -

7. κατασταση: αναμονή

θα επικοινωνήσω με amazon να δω τι θα γίνει. Έστειλα email στη dhl αλλά δε μου έχουν απαντήσει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon.Es  (Standard)

2. ημερομηνια παραγγελιας: 16/12

3. estimate date παραλαβης: 07/01

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης: Δεν απεστάλει ακόμη

5. μεταφορικη εταιρια: -

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη: -

7. κατασταση: αναμονή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Καταστημα παραγγελιας - DE standard αποστολη

2. ημερομηνια παραγγελιας 26/11/2020

3. estimate date παραλαβης συμφωνα με αυτην 04/12/2020

4. ημερομηνια και τοπος αποστολης: 27/11/2020

5. μεταφορικη εταιρια:  Royal Mail

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη: 11/12/2020

7. κατασταση  - αναμονη ακομα  {ΕΓΙΝΕ REFUND ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΠΟΣΟΥ}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί κάποιος να μου πει που στο !$#@!%^$% επικοινωνείς με το amazon.it?

Έχω παραγγείλει από τις 23/11 και υποτίθεται ότι θα έφτανε στις 11/12 αλλά @@

Ψάχνω στα μενού του site και δεν βρίσκω πουθενά φόρμα επικοινωνίας ή κάποιο email

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, telis είπε

Μπορεί κάποιος να μου πει που στο !$#@!%^$% επικοινωνείς με το amazon.it?

Έχω παραγγείλει από τις 23/11 και υποτίθεται ότι θα έφτανε στις 11/12 αλλά @@

Ψάχνω στα μενού του site και δεν βρίσκω πουθενά φόρμα επικοινωνίας ή κάποιο email

Βαλε chrome για να τα βλεπεις στα αγγλικα κ μετα κατω κατω εκει που λεει help κ ακολουθα τις οδηγιες!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Κατάστημα παραγγελίας - Amazon de - standard αποστολη

2. ημερομηνία παραγγελίας 30/11

3. estimate date παραλαβής 18/12

4.  ημερομηνία αποστολής 5/12

5. μεταφορική εταιρία royal mail(χωρίς tracking number)

6. estimate date παραλαβής κατά την αποστολή  18/12

7. κατάσταση  - αναμονή ακόμα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon UK (Standard)

2. ημερομηνια παραγγελιας: 24/11

3. estimate date παραλαβης: 08/12

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης: 26/11 απο Αγγλια προς Αθηνα

5. μεταφορικη εταιρια: Royal Mail

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη: 10/12

7. κατασταση: Αναμονη (δεν υπαρχει αριθμος αναζητησης αποστολης)

Έστειλα email και μου απάντησαν εάν δεν έρθει μέχρι 25/12 ή θα με αποζημιώσουν ή θα το ξαναστείλουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή εργαζόμουν στη ταχυδρομικη βιομηχανία, σας ενημερώνω ότι  δέματα και συστημένα έχουν μπλοκάρει στο Κέντρο Αεροπορικού Ταχυδρομείο.

Ακομα και τα EMS, EPG τα διαχειρίζονται με μεγάλη δυσκολία.

 

Υπαρχουν τεράστιοι όγκοι προς διαχείρηση και καθημερινά γίνονται μεγάλες προσπάθειες. 

Οσοι βλέπετε ότι τα δέματα σας έχουν φύγει από τα ανταλλακτήρια (office of exchange) του εξωτερικού κ δεν υπάρχει επόμενη εγγραφή στο track and trace, τότε έχουν κολλήσει στο αεροδρόμιο. 

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρηγγειλα στη Black Friday τον Samsung SSD EVO PLUS απο amazon.de

 

1. Amazon.de  - στανταρντ αποστολή

2. 27/11/2020

3. 16/12/2020 αναμενομενη ημερομηνια παραλαβης

4.  03/12/2020 εγινε η αποστολή με Royal Mail

5. Royal Mail

6. 16/12/2020 αναμενομενη ημερομηνια παραλαβης κατα την αποστολη

7. αναμονή δίχως να εχω περισσοτερες πληροφοριες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, MessatsuRoku είπε

Τα iparcel ερχονται με ΕΛΤΑ κουριερ οποτε εχει ακομα... δες τα δικα μου

Φίλε μου, θα μπορούσες σε παρακαλώ πολύ να μου πεις με ποιον τρόπο έμαθες τους νέους εγχώριους κωδικούς παρακολούθησης (tracking numbers) των δεμάτων σου ώστε να ενημερώνεσαι για την εξέλιξη της αποστολής τους μέσω του site των ΕΛΤΑ courier;

Έστειλες email στην i-parcel; Ήρθες σε επικοινωνία με την iss; Αν είναι το δεύτερο, έχεις κάποιο email ή τηλέφωνο τους στη διάθεσή σου;

Σε ευχαριστώ προκαταβολικά,

Δημήτρης 

Επεξ/σία από dim_plo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon.DE  (Standard)

2. ημερομηνια παραγγελιας: 26/11

3. estimate date παραλαβης: 11/12

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης: 27/11

5. μεταφορικη εταιρια: Royal Mail

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη: 11/12

 

 

Εστειλα mail  στο οποιο ρώτησα πότε θα έρθει και αν δεν έρθει καθόλου να μου κάνουν full refund. Μου απαντησαν οτι θα μου κανουν refund, και αν το προϊον ερθει για να μην χρεωθω ξανα να μην παραλαβω, ή να παραλαβω και να τους ενημερωσω και να το γυρισω πισω.

Τους ειπα οτι το προϊον το θελω να το κρατησω αν ερθει και να χρεωθω κανονικα το αρχικο ποσο (61,29€ για  HJeadset) και σε επομενο mail μου απαντησαν οτι αφου το προϊον φαινεται χαμενο, εχουν δρομολογησει refund το οποιο δεν μπορει να ανακληθει.
................................................................

Σε περιπτωση που το προϊον έρθει, τι πρεπει να κανω για να το κρατησω και να μην εχω κανενα προβλημα?

Επεξ/σία από kalaxan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, xinas78 είπε

1. Κατάστημα παραγγελίας - Amazon de - standard αποστολη

2. ημερομηνία παραγγελίας 30/11

3. estimate date παραλαβής 18/12

4.  ημερομηνία αποστολής 5/12

5. μεταφορική εταιρία royal mail(χωρίς tracking number)

6. estimate date παραλαβής κατά την αποστολή  18/12

7. κατάσταση  - αναμονή ακόμα 

Επικοινώνησα με amazon de μεσω chat(αμεση ανταπόκριση) και..

I have checked and the carrier has updated us that the order has been delay in transit due to external factors.
The carrier has updated us that your order will be deliver to you before 24 of December without any further delay.
And also, as a small token of apology for this delay, I am refunding the shipping charges back to you, as we were unable to deliver it on the promised dates.
Value: 8.27 EUR
The amount will be credited back to the payment method provided with your order.
At the moment there is nothing more you need to do. Depending on the payment method you have chosen, you should see the refund on your bank statement or on your next credit card statement within the next 3-5 working days.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...