Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, greenfan20 είπε

Το σκεφτόμουν και εγώ αυτό. Λογικά αμα το συζήταμε εδώ μεταξύ μας, μάλλον το χουν σκεφτεί και αυτοί. Το θέμα είναι και να τον έβαζαν μέσα δεν εξασφάλιζαν ότι θα μείνει μπροστά. Τη στιγμή πριν κάνει πιτ ο Χαμ είχε μειώσει στο ελάχιστο τη διαφορά. Λογικά και μέσα να έμπαινε ο Μαξ δεν θα τον κρατούσε πίσω του.

Έδειξε στο live, στην πρόβλεψη που κάνει η liberty media ότι θα έβγαινε μπροστά ο Μαξ με 1.5 δευτερόλεπτο περίπου. Άρα θα είχαμε πιθανόν οριακά μπροστά Μαξ με φρέσκα μαλακά και πίσω του Χάμιλτον με πατημένα μεσαία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 λεπτά πριν, Πιτούλιας είπε

Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, μάλλον η πιό δόκιμη επιλογή θα ήταν αυτό που είπε ένας φίλος πιό πίσω. 13-15 γύρους πριν το τέλος pitstop για την κόκκινη γόμα. Αυτό που κάνει εντύπωση πάντως, είναι το γεγονός πως έχουν ανά πάσα στιγμή όλα τα δεδομένα μπροστά τους αλλά καθυστερούν σημαντικά στις στρατηγικές αποφάσεις. Θεωρώ αδιανόητο το γεγονός πως κάποιοι άνθρωποι που παίρνουν εκατομμύρια κάθε χρόνο για να σκεφτούν αυτό που λέμε εμείς εδώ, το οποίο είναι και μιά απλή σκέψη και τίποτα παραπάνω, εν τέλει σηκώνουν τα χέρια ψηλά.

Και αν περιμένανε να τους χτυπήσει η "τύχη" την πόρτα (safety car κτλπ), θα έπρεπε να είχαν μάθει τόσα χρόνια πως ο πιο τυχερός στο grid είναι ο κοτσιδάκιας :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, greenfan20 είπε

Πυροτέχνημα με 2 αγώνες λιγότερους από τους περισσότερους οδηγούς του γκριντ (ελέω covid). Συμφωνούμε στην καλη πορεία γενικότερα, απλά θεωρώ ότι πέρσι ήταν κεφαλαιοποίηση της δουλειάς του και όχι πυροτέχνημα.

Μα συμφωνούμε σε όλα αυτά. Απλά στη Μερκ συμβαίνει ένα εκ των δύο:

1. Κάνουν ο,τι και οι υπόλοιποι, στήνουν το μονοθέσιο πάνω στον Χαμ. Ε, με αυτό το μονοθέσιο ο Μπόττας σε μία τυπική μέρα κάτω από 3ος δεν πέφτει.

2. Δεν κάνουν ό,τι οι υπόλοιποι και στήνουν δύο μονοθέσια 100% στα θέλω των δύο οδηγών τους. Αυτό σημαίνει ότι τους παίρνει να το κάνουν γιατί είναι μπροστά από τους άλλους.

Δεν ξέρω αν βλέπει κάποιος άλλο ενδεχόμενο.

Συμφωνω.
Μου ειναι τρομερα δυσκολο να... "χωνεψω" οτι ο Μαξ εχει τοση μεγαλη διαφορά απο τους κατα καιρους team-mates του. Eπαναλαμβανω, οχι οτι δεν ειναι ΟΔΗΓΑΡΑ, αλλά τετοια διαφορά, όχι με 1 ή με 2 αλλα με 3-4 teammates του παραπάει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Πάψε, τον έφαγες τον άνθρωπο! Έχει και μια φαμίλια να ταϊσει! :P

Αχαχαχα, σωστά. Είναι προφανές όμως πως κατά το φίλο @~mxls~ δεν ταΐζει μία οικογένεια μόνο αλλά δύο. Τη δική του και την...Μερσεντές. 🤣🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή καλά τα λέμε εμείς, ο ίδιος ο Μαξ είπε στο team radio ότι είχαν το race pace.

"It is what it is, they are just too strong. They are clearly just faster. It doesn't really matter if we had done 1 or 2 (προφανώς εννοεί πιτ στοπς)."

 

6 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Συμφωνω.
Μου ειναι τρομερα δυσκολο να... "χωνεψω" οτι ο Μαξ εχει τοση μεγαλη διαφορά απο τους κατα καιρους team-mates του. Eπαναλαμβανω, οχι οτι δεν ειναι ΟΔΗΓΑΡΑ, αλλά τετοια διαφορά, όχι με 1 ή με 2 αλλα με 3-4 teammates του παραπάει.

Είναι τόσο οδηγάρα. Ας το αποδεχτούμε. Και μένα αν και υποστηρίζω RBR μου τη δίνει (πλέον όχι τόσο, παλιά πολύ περισσότερο), αλλά είναι αυτό που λέμε once in a generation οδηγός.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενδέχεται κάποιοι να μην παρακολουθούν F1 στην "Pirelli εποχή". Αφήνω εδώ έναν αστερίσκο*.
Υπήρχαν 3 στρατηγικές της Red bull για το σημερινό gp, στο 41ο γύρο (διορθώστε με πλιζ αν γράφω λάθος αριθμό, είχα παλμούς) :

1) ps στην απάντηση του ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟΥ undercut της Mercedes. ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟΥ λουζερά Κρίστιαν, κοιμήση Κρίστιαν, χεσμεντέ Κρίστιαν. Πιθανότητες νίκης 30-70. Θα δεχόταν πίεση, αλλά δεν είναι ο Σεμπ. Ποντάρεις σε αυτόν Κρίστιαν. Και ο Χαμ φάνηκε από την πρώτη στροφή, ότι θα κοντράρει, αλλά όχι σε σημείο επαφής.

2) sweet spot  45-50, μέγιστη απόδοση ρυθμού / φθοράς και δεδομένης ταχύτητας Μαξ. Δεν φυλάς γόμα για τέλος.  Πιθανότητες 30-70 όπως κύλησε ο αγώνας, 60-40 σε περίπτωση SC. Ποντάρεις στη μεγάλη διαφορά απόδοσης γόμας, όπως φάνηκε και χθες.

3) μέση γόμα μέχρι τέλους. 0-100. Μηδέν. Καμία. Τίποτα. Χάνεις πρώτη θέση μαθηματικά κάπου στο 55-60, και κανένα SC δεν σε σώνει (για την ακρίβεια με SC χάνεις και δεύτερη θέση). Βασανιστικός θάνατος.

Εσύ Κριστιαν διαλέγεις #3. Πιστεύω Κρίστιαν είσαι απ'τα κουτοπόνηρα που μόλις πάρουν θέση μάνατζερ, νταιρέκτορ κτλ απο γνωριμίες, πας και το μοστράρεις λινγκντιν, γιατί είσαι ανασφαλής. Ξέρεις ότι δεν είσαι good enough, αλλά δεν έχει σημασία για όσο δεν το ξέρουν όλοι. Είσαι λίγος, σε θέση που απαιτεί πολλά.

Μια πιθανή νίκη (όχι με τις πιθανότητες υπέρ σου, σύμφωνοι), με πείσμα και μαγκια Μαξ απέναντι σε έναν απάλευτα τέλειο σε οριακές συνθήκες οδηγό, θα άλλαζε όλη την ψυχολογία της ομάδας. Αλλά όχι όταν ηγείται ένας ηττοπαθής. Ένας ηττοπαθής Κρίστιαν.

Σε ότι αφορά τον αστερίσκο*, δείτε σε επανάληψη το gp Ινδίας το 2013. Εστιάσετε τι συμβαίνει στον Κίμι, απέναντι στον Γκροζάν, λόγω τακτικής. Θα σας λυθούν όλες οι απορίες, και γιατι δεν είναι εφικτό τακτικές δεκαετιών πίσω (βλέπε διαχείριση ελαστικών Φισικέλα) να εφαρμοστούν πια. Το έχουμε δεκάδες φορές, σε δεκάδες αγώνες. Φτάνει. Νισάφι.

 

Υ.Γ Βάλτερι τι ήταν αυτό που έκανες ρε 😅, φύτρωσαν κάκαλα;

  • Like 8
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλα ας δειξει καποιος στον Μαξαρο τι εκανε ο Γιωργος Ανατολακης στο παρελθον.

Επειδη ειναι μικρος θα του πω εγω. Παντα περνουσε ενα απο τα 2. Ειτε η μπαλα ειτε ο παικτης. ΠΟΤΕ και τα 2!

Το πολυ πολυ να κανει εναν ανθρωπο χαρουμενο...(για τον Μποτας μιλαω)..

Επεξ/σία από Anubis13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

2 κορυφαία team radios στον αγώνα:

νο1: μιρλα Τoto στους stewards για τις μπλε σημαίες στον Μαζεσπιν όταν πλησίαζε ο Λιουις, συνοδευομενη με την γνωστή αυστηρή γερμανική προφορά 

νο2: όταν λένε στον 3ο Μπότας αν μπορεί να ακολουθήσει τον ρυθμό του 2ου Λιουις 

 

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι η μερσεντες εχει βρει την τελεια συνταγη για νικες - οδηγος,ομαδα.

Μποτας με αυτο που εκανες σημερα μολις εξασφαλισες την απολυση σου αν παραιτηθει του χρονου ο lewis. Το χαρτι του δευτερου οδηγου μολις το εκαψες και μαντεψε ηταν ο μονος λογοας για τον οποιο σε κρατανε ακομα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αμα απο τωρα συζητατε οτι τελειωσε το πρωταθλημα...14 βαθμοι διαφορα. Τιποτα στην συγχρονη formula 1...Μια ατυχια του ενος, μια εγκαταλειψη του αλλου..

Αυτά πριν την υβριδική εποχή ίσχυαν, τώρα όμως όχι!

Από πότε έχει να εγκαταλείψει ο σύγχρονος κ.καθηγητής; :P

Από Αυστρία 2018.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Αυτά πριν την υβριδική εποχή ίσχυαν, τώρα όμως όχι!

Από πότε έχει να εγκαταλείψει ο σύγχρονος κ.καθηγητής; :P

Από Αυστρία 2018.

Γιατί, μήπως θέλεις να εγκαταλείψει φέτος; Εγώ δεν το θέλω. Θα ακούμε πάλι κλάματα του τύπου "έχασε το πρωτάθλημα εξαιτίας της εγκατάλειψης και όχι επειδή ο VER ήταν καλύτερος", όπως το 2016 με τον ROS, ο οποίος π.χ. είχε 7 σερί pole positions. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...