Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, 3DJIN είπε

εχετε παρατηρησει τι γαματος ειναι ο γκασλι πλεον που οδηγαει μονοθεσιο ανταξιο των οδηγικων του ικανοτητων,στη ρεντ μπουλ δε μπορουσε τη μεγαλη πιεση με το πολυ καλο μονοθεσιο,αλλα στη θυγατρικη χωρις πιεση παιρνει το 100% απο το αμαξι.

Ο Gasly έχει δείξει εξαιρετικά πράγματα στη Toro Rosso/AlphaTauri και τη πρώτη φορά και τώρα.

Στην RB όμως όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, 3DJIN είπε

εχετε παρατηρησει τι γαματος ειναι ο γκασλι πλεον που οδηγαει μονοθεσιο ανταξιο των οδηγικων του ικανοτητων,στη ρεντ μπουλ δε μπορουσε τη μεγαλη πιεση με το πολυ καλο μονοθεσιο,αλλα στη θυγατρικη χωρις πιεση παιρνει το 100% απο το αμαξι.

Ο Gasly με Alpha Tauri ειναι μεχρι στιγμης πιο γρηγορος στο qualifying απο οτι ειναι ο Perez με RB.

Average qualifying difference: Max vs Perez: 0.449s υπερ Max
Average qualifying difference: Gasly vs Perez: 0.022s υπερ Gasly
Average qualifying difference: Max vs Gasly: 0.427s υπερ Max


Αυτο τα λεει ολα και για τον Gasly, αλλα και για τον Perez. Στο qualifying ο Perez ειναι σαν να οδηγει το αδερφακι Alpha Tauri, οποτε οταν ο Max τον περναει με λιγοτερο απο 0.4s(οσο περναει και τον Gasly συνηθως), τοτε μπορει να σημαινει οτι ο Max μπορουσε παραπανω.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, vorlon68 είπε

Πως σας φάνηκε η Formula W ?

Πολύ δυνατή, είχε ενδιαφέρον! Βέβαια, σε κάποια φάση μου θύμισε τα "κουρσάκια" που πηγαίναμε μικροί, αλλά το θέαμα ήταν μιά χαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Mε δεδομενο οτι υπηρχε παγωμα εξελιξης απο περσι, το μονο πραγμα στο οποιο μου παει το μυαλο και το οποιο εκανε τη διαφορα σε σχεση με περσι ειναι η απαγορευση του DAS της Μερσεντας. Αυτο συνυπογραφεται και απο το γεγονος οτι η Μερσεντα ειναι πιο αργη απο τον περσινο εαυτο της. Αρα μαλλον εχασε περισσοτερο η Μερσεντα, παρά κερδισε περισσοτερο η RBR.

Aν δε βρεξει αυριο, θα κανει περιπατο ο Μαξ. Προσβλεπω και σε 2η θεση Λαντο!

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Mε δεδομενο οτι υπηρχε παγωμα εξελιξης απο περσι, το μονο πραγμα στο οποιο μου παει το μυαλο και το οποιο εκανε τη διαφορα σε σχεση με περσι ειναι η απαγορευση του DAS της Μερσεντας. Αυτο συνυπογραφεται και απο το γεγονος οτι η Μερσεντα ειναι πιο αργη απο τον περσινο εαυτο της. Αρα μαλλον εχασε περισσοτερο η Μερσεντα, παρά κερδισε περισσοτερο η RBR.

Σωστη παρατηρηση για το DAS, ειναι αλλη μια περιπτωση που φροντισε η FIA να καταργησει ενα πλεοκτημα της Mercedes. Τουλαχιστον δεν το εκανε μεσουσης της σεζον οπως με τα engine party modes.

Kατα τα αλλα δεν υπηρχε παγωμα εξελιξης, απλα αρκετοι περιορισμοι. Υπηρχαν αλλωστε και καινουριοι aero rules για το 2021, που ειδικα για το πατωμα δυσκολευαν παραπανω τα low-rake μονοθεσια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Σωστη παρατηρηση για το DAS, ειναι αλλη μια περιπτωση που φροντισε η FIA να καταργησει ενα πλεοκτημα της Mercedes. Τουλαχιστον δεν το εκανε μεσουσης της σεζον οπως με τα engine party modes.

Kατα τα αλλα δεν υπηρχε παγωμα εξελιξης, απλα αρκετοι περιορισμοι. Υπηρχαν αλλωστε και καινουριοι aero rules για το 2021, που ειδικα για το πατωμα δυσκολευαν παραπανω τα low-rake μονοθεσια.

 

Nαι σωστα, υπηρχαν και οι κανονισμοι για το πατωμα, τους ειχα ξεχασει.

Σε ο,τι αφορα στην καταργηση του DAS, το νομισμα εχει 2 οψεις. Θα επρεπε εξαρχης να μην εχει επιτραπει η χρηση του διοτι αλλαζει τη γεωμετρια της αναρτησης "on the fly", πραγμα το οποιο αντικειται στους κανονισμους απο οσο ξερω.
Συνεπως επιτρεποντας το εστω για 1 χρονιά, ουσιαστικα εκαναν δωρο το πρωταθλημα στη Μερσεντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Nαι σωστα, υπηρχαν και οι κανονισμοι για το πατωμα, τους ειχα ξεχασει.

Σε ο,τι αφορα στην καταργηση του DAS, το νομισμα εχει 2 οψεις. Θα επρεπε εξαρχης να μην εχει επιτραπει η χρηση του διοτι αλλαζει τη γεωμετρια της αναρτησης "on the fly", πραγμα το οποιο αντικειται στους κανονισμους απο οσο ξερω.
Συνεπως επιτρεποντας το εστω για 1 χρονιά, ουσιαστικα εκαναν δωρο το πρωταθλημα στη Μερσεντα.

Δεν ισχύει αυτο που γραφεις, ανεκαθεν επιτρεποταν αυτο που εκανε το DAS, απλα το 2020 το υλοποιησε καποιος(και μπορουσαν ολοι να το υλοποιησουν, αλλα επελεξαν να μην το κανουν ακομα και οταν το ειδαν πριν την έναρξη της σεζον) . 

Για να θεωρηθεί παρανομο αυτο που εκανε το DAS, έπρεπε να βγει καινουριος κανονισμος που τον εβαλαν στα rules του 2021.

Χωρίς τον καινουριο κανονισμο, δεν θα ηταν εναντια στους κανονισμους το DAS, οπως δεν ηταν και τις προηγουμενες χρονιες.

Αυτα είναι τα facts.

Παρομοια φαση με το double diffuser: μια εξυπνη λυση που ηταν εντος κανονισμων και έπρεπε να βγει καινουριος κανονισμος(απο την επόμενη χρονια) για να καταργηθεί.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haHa είπε

Ο Gasly με Alpha Tauri ειναι μεχρι στιγμης πιο γρηγορος στο qualifying απο οτι ειναι ο Perez με RB.

Average qualifying difference: Max vs Perez: 0.449s υπερ Max
Average qualifying difference: Gasly vs Perez: 0.022s υπερ Gasly
Average qualifying difference: Max vs Gasly: 0.427s υπερ Max


Αυτο τα λεει ολα και για τον Gasly, αλλα και για τον Perez. Στο qualifying ο Perez ειναι σαν να οδηγει το αδερφακι Alpha Tauri, οποτε οταν ο Max τον περναει με λιγοτερο απο 0.4s(οσο περναει και τον Gasly συνηθως), τοτε μπορει να σημαινει οτι ο Max μπορουσε παραπανω.

 

Έχουν αφήσει να εννοηθεί ότι τις περισσότερες φορές ο Perez τρέχει με set-up που τον ευνοεί περισσότερο μέσα στον αγώνα παρά το Σάββατο. Αν δεις και τα αποτελέσματά του, πιθανότατα να ισχύει αυτό. Όχι ότι δεν πρέπει να βελτιωθεί κι ο ίδιος στα Q3, αλλά το σημειώνω κι αυτό σαν παράμετρο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Gulik είπε

 

Έχουν αφήσει να εννοηθεί ότι τις περισσότερες φορές ο Perez τρέχει με set-up που τον ευνοεί περισσότερο μέσα στον αγώνα παρά το Σάββατο. Αν δεις και τα αποτελέσματά του, πιθανότατα να ισχύει αυτό. Όχι ότι δεν πρέπει να βελτιωθεί κι ο ίδιος στα Q3, αλλά το σημειώνω κι αυτό σαν παράμετρο.

Ανεκαθεν ετσι ήταν ο Perez.

Κατα τα αλλα, μια χαρά τα παει την Κυριακή εδω και 3-4 αγωνες, απλα οι επιδοσεις της alpha tauri με Gasly είναι εντυπωσιακες οταν τις συγκρινεις με τον Perez. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Gulik είπε

Έχουν αφήσει να εννοηθεί ότι τις περισσότερες φορές ο Perez τρέχει με set-up που τον ευνοεί περισσότερο μέσα στον αγώνα παρά το Σάββατο. Αν δεις και τα αποτελέσματά του, πιθανότατα να ισχύει αυτό. Όχι ότι δεν πρέπει να βελτιωθεί κι ο ίδιος στα Q3, αλλά το σημειώνω κι αυτό σαν παράμετρο.

Ίσως το έχω αναφέρει ξανά εδώ στο θέμα, και σαφώς ίσως ακούγεται υπερβολικό σε κάποιους, αλλά ο PER είναι ο σύγχρονος Προστ, στη "φιλοσοφία" και προσέγγιση των αγώνων. Ακόμα και στα δοκιμαστικά ο Προστ επέλεγε τις ρυθμίσεις αγώνα, έτσι ώστε να προσαρμοστεί ταχύτερα. Ο Σένα έβαζε το κεφάλι κάτω στα δοκιμαστικά και ήταν μισό, 1 και σε πίστες όπως το Μονακό ακόμα και 2 δεύτερα μπροστά από τον Προστ. Αυτό όμως ποτέ δεν ενόχλησε τον Προστ και φυσικά δεν τον εμπόδισε από το να γίνει πολλές φορές πρωταθλητής. Αν παρατηρήσετε την Aston Martin φέτος ως ομάδα γενικά, και ειδικά με τον STR, ακολουθεί τη φιλοσοφία PER.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν ισχύει αυτο που γραφεις, ανεκαθεν επιτρεποταν αυτο που εκανε το DAS, απλα το 2020 το υλοποιησε καποιος(και μπορουσαν ολοι να το υλοποιησουν, αλλα επελεξαν να μην το κανουν ακομα και οταν το ειδαν πριν την έναρξη της σεζον) . 

Για να θεωρηθεί παρανομο αυτο που εκανε το DAS, έπρεπε να βγει καινουριος κανονισμος που τον εβαλαν στα rules του 2021.

Χωρίς τον καινουριο κανονισμο, δεν θα ηταν εναντια στους κανονισμους το DAS, οπως δεν ηταν και τις προηγουμενες χρονιες.

Αυτα είναι τα facts.

Παρομοια φαση με το double diffuser: μια εξυπνη λυση που ηταν εντος κανονισμων και έπρεπε να βγει καινουριος κανονισμος(απο την επόμενη χρονια) για να καταργηθεί.

3 ερωτησεις:
- θεωρεις οτι μονο οι μηχανικοι της Μερσεντας ηταν ικανοι να σκεφτουν το DAS; 

- αν οχι, γιατι δεν το εφαρμοσαν και οι αλλες ομαδες; Δεν ειχαν λεφτα; Βαριοντουσαν; Το υποτιμησαν;

- γιατι το απαγορεψε η FIA απο φετος και στο εξης και δεν αφησε να το εφαρμοσουν οσοι ηθελαν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετα την τιμωρια του bottas παντως ψιλοευνοημενος ο sir που θα εκκινησει απο τη 2η θεση. βεβαια νομιζω μονο αυτος o max και ο bottas θα ξεκινησουν με medium ολοι οι αλλοι της δεκαδας νομιζω με soft.

ΥΓ ειδαμε σημερα πως οταν υπαρχει πιεση και ο sir κανει πολυ ευκολα λαθη. Ξεκινησε προσπαθωντας να περασει τους παντες στον γυρο προετοιμασιας (γιατι ειχαν μεινει κατω απο 30 δευτερολεπτα και ηθελε καθαρη πιστα) καταπονωντας τα λαστιχα του και συνεχισε χανωντας συνεχεια χρονο μεχρι που βγηκε και εκτος πιστας. Αυτο που μου αφησε σαν εντυπωση ειναι οτι δεν ειχε το καθαρο κεφαλι να μεινει οπως ο μαξ στο τελος της ουρας και να ωφεληθει ισως και απο κανα tow.

ΥΓ2.  Τελικα απο τις ομαδες που χτυπησε ο κανονισμός για τις flex πισω αεροτομες αυτη τελικα που εχασε τα πιο πολλα πιστευω πως ηταν η ferrari και η alfa. Και οι δυο δειχνουν πλεον να εχουν χασει ταχυτητα και ισορροπια.
Περιμενα παραπανω απο την ferrari σε ενα Gp που δεν εχει παρατεταμενες στροφες. just point and shoot περιπου οπως σε ενα gp πολης η το baku.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...