Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

39 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Kαι οι 2 ηξεραν οτι οποιος μεινει μπροστα στην αρχη, αυτος θα κερδισει και τον αγωνα (εκτος συγκλονιστικου απροοπτου).

Εδω ξεκιναει το προβλημα με την F1...ΕΛπιζουμε με την αλλαγη των κανονισμων να αλλαξει και αυτο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Και εγώ δεν χωνεύω τον Ham όπως όλος ο πλανήτης εκτός των Άγγλων και των Γερμανών αλλά ρε Μαξ ο αγώνας είναι στον πρώτο γύρο και έχεις μπροστά σου άλλους 51. Αν η Μερσέντες είναι καλύτερη τη συγκεκριμένη στιγμή θα σε περάσει αν όχι κάποια στιγμή θα την περάσεις πάλι εσύ όπως το έκανες πριν 2-3 αγώνες και ξεσήκωσες όλο τον πλανήτη.

Γιατί του δίνεις όμως το πρωτάθλημα σε ένα  αγώνα;;;; Και σε 5 να κερδίσει πάλι πρώτος θα είσαι και με τη δεύτερη θέση.

Τώρα με την ψυχολογία στα τάρταρα πως θα βγεις να τον πολεμήσεις;;;;

 

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Kαι οι 2 ηξεραν οτι οποιος μεινει μπροστα στην αρχη, αυτος θα κερδισει και τον αγωνα (εκτος συγκλονιστικου απροοπτου).
Γι αυτο εβλεπες Μαξ να παλευει να κρατηθει με νυχια και με δοντια, βγαινοντας ακομα και εκτος πιστας στις πρωτες στροφες.
Τιποτα δεν εχει κριθει ακομα. Μια πρωτη γευση για το τι θα συμβει απο δω και περα θα παρουμε στην Ουγγαρια!

Συμφωνώ και γω με τον παπου. Περα απο τον εγωισμο και τη μεταξυ τους κοντρα στην μια περιπτωση, αν τον αφηνε να περνουσε και τερμάτιζε 2ος η διαφορα τους θα ηταν στους22 ποντους και οχι στους 4 που ειναι τωρα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tommy^ είπε

Kαι οι 2 ηξεραν οτι οποιος μεινει μπροστα στην αρχη, αυτος θα κερδισει και τον αγωνα (εκτος συγκλονιστικου απροοπτου)...

Δεν είναι συγκλονιστικό απρόοπτο το κολλητάρι μου να τα σκατώσει ακόμα και με τον Μαξ πρώτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Δεν είναι συγκλονιστικό απρόοπτο το κολλητάρι μου να τα σκατώσει ακόμα και με τον Μαξ πρώτο.

Εκτός από τον κολλητό σου τον Κρίστιαν, θα μπορούσε ένα αυτοκίνητο ασφαλείας ή ακόμα και μια εγκατάλειψη από μηχανική βλάβη να αλλάξουν τα δεδομένα!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Συμφωνώ και γω με τον παπου. Περα απο τον εγωισμο και τη μεταξυ τους κοντρα στην μια περιπτωση, αν τον αφηνε να περνουσε και τερμάτιζε 2ος η διαφορα τους θα ηταν στους22 ποντους και οχι στους 4 που ειναι τωρα. 

Παρολο που ο MAX δεν εχει παρει πρωταθλημα ακομα,αφενως εχει στομφα πρωταθλητη και αφετερου φετος κανει πρωταθλητισμο σε κορυφαιο επιπεδο. Οποτε δεν υπηρχε η παραμικρη περιπτωση να σκεφτει καπως ετσι. Μονο αν ειχε κριθει το πρωταθλημα μαθηματικα και παλι δυσκολο...Αυτων των οδηγων ο εγωισμος φτανει στην σεληνη. Και ευτυχως θα πω εγω...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
10 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Παρολο που ο MAX δεν εχει παρει πρωταθλημα ακομα,αφενως εχει στομφα πρωταθλητη και αφετερου φετος κανει πρωταθλητισμο σε κορυφαιο επιπεδο. Οποτε δεν υπηρχε η παραμικρη περιπτωση να σκεφτει καπως ετσι. Μονο αν ειχε κριθει το πρωταθλημα μαθηματικα και παλι δυσκολο...Αυτων των οδηγων ο εγωισμος φτανει στην σεληνη. Και ευτυχως θα πω εγω...

Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με τη μονη  μου ενσταση στο οτι ο πρωταθλητισμος θελει και μυαλο οχι μονο ταλεντο και εγωισμο.. Αν χασει το πρωταθλημα για 5-10 βαθμους νομιζεις δεν θα κοιταει πισω τον αγωνα στο σιλβερστοουν και να λεεΙ "αν ειχα μεινει δευτερος.."

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι το μόνο πρόβλημα (εδώ και 12+ χρόνια) είναι ότι HAM είναι πολύ τυχερός, ότι και να σύμβει.

  • Λάστιχο;
  • Να εμβολίσει τον Albon;
  • Να εμβολίσει τον VER;
  • Να εμβολίζει γενικά RB οχήματα;
  • Να κάνει όπισθεν και να μπει στην πίστα;
  • Να κερδίσει πρωτάθλημα μέσα στη Βραζίλια μία στροφή πριν;

Και αυτό τον κάνει και αντιπαθή. Καλός όδηγος είναι, έχει και τον Τότο να τον κρατάει από το χεράκι (όπως όλοι αυτοί έχουν κάποιον να τους κρατάει από το χεράκι) αλλά είναι και πολύ τυχερός. Βέβαια, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο οι περισσότεροι παγκόσμιοι πρωταθλητές είχαν την τύχη με το μέρος τους κάποια στιγμή.

Προφανώς και είναι μη μετρήσιμο, και δεν έχει να κάνει με τα άστερια, αλλά όταν 2 αμάξια συγκρούονται στην Copse και το ένα συνεχίζει και τερματίζει πρώτο γιατί τα άλλα γρήγορα αμάξια είτε δεν έχουν ούτε αναψυκτικό είτε ξεκινήσαν από το pitlane δεν ξέρω τι άλλο να πω.

Πραγματικά πρέπει να ανέβουν λίγο οι Ferrari/McLaren να ταρακουνήσουν λίγο την κατάσταση.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Αν χασει το πρωταθλημα για 5-10 βαθμους νομιζεις δεν θα κοιταει πισω τον αγωνα στο σιλβερστοουν και να λεεΙ "αν ειχα μεινει δευτερος.."

Σιγουρα θα το σκεφτεται, οπως αν το χασει ο HAM για τοση διαφορα θα σκεφτεται γιατι δεν πατησα το καταραμενο το κουμπι για τα φρενα και εφυγα ευθεια...ομως δεν το πατησε. Οπως ο VER δεν το σκεφτηκε. Εχουν ελαχιστα κλασματα του δευτερολεπτου να αντιδρασουν και δεν ξερω αν προλαβαινουν καν να σκεφτουν...ενστικτωδως αντιδρουν και εχουν ενστικτα πρωταθλητη και οι 2.

@mandos αστειοτητα και μονο να συζηταμε για τυχη οταν εχεις παρει 7 παγκοσμια πρωταθληματα...οχι 1 και 2...θες ταχυτερο μονοθεσιο?Ναι ειχε...θες σπρωξιμο απο ομαδα να ειναι παντα no1? Ναι εγινε...αλλα οχι τυχια σε 7 παγκοσμια πρωταθληματα...ναι υπηρξαν περιστατικα, οπως εχουν υπαρξει σε ολους. Δεν του εδωσε η τυχη τα πρωταθληματα ομως.

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
6 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Σιγουρα θα το σκεφτεται, οπως αν το χασει ο HAM για τοση διαφορα θα σκεφτεται γιατι δεν πατησα το καταραμενο το κουμπι για τα φρενα και εφυγα ευθεια...ομως δεν το πατησε. Οπως ο VER δεν το σκεφτηκε. Εχουν ελαχιστα κλασματα του δευτερολεπτου να αντιδρασουν και δεν ξερω αν προλαβαινουν καν να σκεφτουν...ενστικτωδως αντιδρουν και εχουν ενστικτα πρωταθλητη και οι 2.

Στην μια περίπτωση ομως σε πεταει ο αλλος εκτος ενω στην αλλη ειναι 100% δικο σου, εχει μια διαφορά.

Οδηγαρα ο Χαμ αλλα ωρες ωρες και αυτο το "φαρδος" του ειναι σπαστικό. αναφερομαι σε στιγμε που γινεται κατι και ωφελείτε ως προς το να μην χασει "αγωνιστικό" χρονο. Παραδειγμα με την κοκκινη σημαια που αν δεν ειχε βγει μαλλον θα πηγαινε για DNF

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Οδηγαρα ο Χαμ αλλα ωρες ωρες και αυτο το "φαρδος" του ειναι σπαστικό

ειναι γνωστο αλλωστε σχεδον σε καθε μεγαλο επιτευγμα οποιουδηποτε αθληματος οτι χρειαζεται και τυχη...δεν ειναι ομως μονο αυτη. Προφανως επειδη ο HAM ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ χρονια στο κορυφαιο επιπεδο εχει πιο πολλες τυχερες στιγμες, αυτο απεχει αρκετα απο αυτο που μας παρουσιαζουν καποιοι οτι σε ολα οσα εκανε ηταν χαρη της τυχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Μόλις τώρα, Αλεξανδρος A.92 είπε

ειναι γνωστο αλλωστε σχεδον σε καθε μεγαλο επιτευγμα οποιουδηποτε αθληματος οτι χρειαζεται και τυχη...δεν ειναι ομως μονο αυτη. Προφανως επειδη ο HAM ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ χρονια στο κορυφαιο επιπεδο εχει πιο πολλες τυχερες στιγμες, αυτο απεχει αρκετα απο αυτο που μας παρουσιαζουν καποιοι οτι σε ολα οσα εκανε ηταν χαρη της τυχης

Λογικό. Δεν ειμαι απο αυτους που λενε οτι εκανε οτι εκανε απο τυχη αλλα τον εχει βοηθησει. Τα τελευταια 1-2 χρονια που βλεπω φορμουλα και να μην ειχε τις "τυχερες" στιγμες παλι 1ος θα βγαινε κρίνοντας απο τη βαθμολογικη διαφορα αλλα μονο και που τις εχει σε τσαντιζει 😛

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Spect~ είπε

Συμφωνώ και γω με τον παπου. Περα απο τον εγωισμο και τη μεταξυ τους κοντρα στην μια περιπτωση, αν τον αφηνε να περνουσε και τερμάτιζε 2ος η διαφορα τους θα ηταν στους22 ποντους και οχι στους 4 που ειναι τωρα. 

Εντάξει με hindsight έτσι θα ήταν, θα είχε περισσότερους βαθμούς. Άρα τι του προτείνεις;

Να αφήνει γκάζι όντας στην αγωνιστική γραμμή, μπροστά, έχοντας αφήσει χώρο και σε αυτή τη στροφή; Επειδή, δεδηλωμένα και κατ'επανάληψη, ο άλλος θα κάνει αντιαθλητική κίνηση;

Τέσπα, αυτό θα το έκανε αν ήμασταν προς το τέλος του πρωταθλήματος τύπου Rosberg 2016 που του αρκούσαν οι 2ες θέσεις.

Αλλά σε αυτή τη στροφή δε μπαίνεις όπως ο Ham. Μέχρι και ο Button το είπε.

Αναφορά σε κείμενο

At the speed he was going, Lewis had to back out of it

Πιστεύω πως ήταν δήλωση Ham η κίνηση του για να τον "φοβάται" στο μέλλον και ότι θα κατέληγε σε νίκη χωρίς επιπτώσεις μάλλον ούτε που το φανταζόταν.

Αυτό κατ'εμέ είναι το επικίνδυνο που κρατάω, ότι γίνεται κάτι τέτοιο χωρίς επιπτώσεις άρα γιατί να μη ξαναγίνει;

Ξέρει κανείς γιατί δε μπήκε στα pits ενώ τον είχαν καλέσει μετά το συμβάν; Πόνταρε/αν σε κόκκινη σημαία;

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Παρολο που ο MAX δεν εχει παρει πρωταθλημα ακομα,αφενως εχει στομφα πρωταθλητη και αφετερου φετος κανει πρωταθλητισμο σε κορυφαιο επιπεδο. Οποτε δεν υπηρχε η παραμικρη περιπτωση να σκεφτει καπως ετσι. Μονο αν ειχε κριθει το πρωταθλημα μαθηματικα και παλι δυσκολο...Αυτων των οδηγων ο εγωισμος φτανει στην σεληνη. Και ευτυχως θα πω εγω...

Και ο Shcumi ήταν πρωταθλητής, ποτέ όμως αλαζόνας! Αυτή είναι η διαφορά των νέων οδηγών με τους παλιούς! σ.σ. Ο Leclerc ποτέ θα θα γίνει αλαζόνας γιατί πολύ απλά έτσι τον μεγάλωσαν(άσχετα που με την περιουσία που έχει μπορεί να αγοράσει την FIA)!

1 ώρα πριν, mandos είπε

Νομίζω ότι το μόνο πρόβλημα (εδώ και 12+ χρόνια) είναι ότι HAM είναι πολύ τυχερός, ότι και να σύμβει.

  • Λάστιχο;
  • Να εμβολίσει τον Albon;
  • Να εμβολίσει τον VER;
  • Να εμβολίζει γενικά RB οχήματα;
  • Να κάνει όπισθεν και να μπει στην πίστα;
  • Να κερδίσει πρωτάθλημα μέσα στη Βραζίλια μία στροφή πριν;

Και αυτό τον κάνει και αντιπαθή. Καλός όδηγος είναι, έχει και τον Τότο να τον κρατάει από το χεράκι (όπως όλοι αυτοί έχουν κάποιον να τους κρατάει από το χεράκι) αλλά είναι και πολύ τυχερός. Βέβαια, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο οι περισσότεροι παγκόσμιοι πρωταθλητές είχαν την τύχη με το μέρος τους κάποια στιγμή.

Προφανώς και είναι μη μετρήσιμο, και δεν έχει να κάνει με τα άστερια, αλλά όταν 2 αμάξια συγκρούονται στην Copse και το ένα συνεχίζει και τερματίζει πρώτο γιατί τα άλλα γρήγορα αμάξια είτε δεν έχουν ούτε αναψυκτικό είτε ξεκινήσαν από το pitlane δεν ξέρω τι άλλο να πω.

Πραγματικά πρέπει να ανέβουν λίγο οι Ferrari/McLaren να ταρακουνήσουν λίγο την κατάσταση.

Μα το είπε η Ferrari ότι δεν θα αναπτύξει άλλο το παρών μονοθέσιο γιατι έχει επικεντρωθεί στο μονοθέσιο του 2022! Πιστεύω πως του χρόνου θα επιστρέψουμε σε χρονιές καθολικής επικράτησης της Ferrari!

47 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Εντάξει με hindsight έτσι θα ήταν, θα είχε περισσότερους βαθμούς. Άρα τι του προτείνεις;

Να αφήνει γκάζι όντας στην αγωνιστική γραμμή, μπροστά, έχοντας αφήσει χώρο και σε αυτή τη στροφή; Επειδή, δεδηλωμένα και κατ'επανάληψη, ο άλλος θα κάνει αντιαθλητική κίνηση;

Τέσπα, αυτό θα το έκανε αν ήμασταν προς το τέλος του πρωταθλήματος τύπου Rosberg 2016 που του αρκούσαν οι 2ες θέσεις.

Αλλά σε αυτή τη στροφή δε μπαίνεις όπως ο Ham. Μέχρι και ο Button το είπε.

Πιστεύω πως ήταν δήλωση Ham η κίνηση του για να τον "φοβάται" στο μέλλον και ότι θα κατέληγε σε νίκη χωρίς επιπτώσεις μάλλον ούτε που το φανταζόταν.

Αυτό κατ'εμέ είναι το επικίνδυνο που κρατάω, ότι γίνεται κάτι τέτοιο χωρίς επιπτώσεις άρα γιατί να μη ξαναγίνει;

Ξέρει κανείς γιατί δε μπήκε στα pits ενώ τον είχαν καλέσει μετά το συμβάν; Πόνταρε/αν σε κόκκινη σημαία;

Μην πω ότι είχαν και εσωτερική πληροφόρηση(ασχέτως του καλέσματος box box - ξεκάρφωμα, νταξ έχει κουράσει η Mercendes και η FIA) και θεωρηθώ γραφικός! 

 

Y.γ. Προφανώς και είμαι Tifosi!

Επεξ/σία από spysoumi
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...