Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, spysoumi είπε

Και ο Shcumi ήταν πρωταθλητής, ποτέ όμως αλαζόνας! Αυτή είναι η διαφορά των νέων οδηγών με τους παλιούς!

Μη τα γράφεις έτσι αυτά γιατί γελάμε δυνατά και μας κοιτάνε περίεργα οι γύρω μας.....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, spysoumi είπε

Και ο Shcumi ήταν πρωταθλητής, ποτέ όμως αλαζόνας! Αυτή είναι η διαφορά των νέων οδηγών με τους παλιούς! σ.σ. Ο Leclerc ποτέ θα θα γίνει αλαζόνας γιατί πολλά απλά έτσι τον μεγάλωσαν(άσχετα που με την περιουσία που έχει μπορεί να αγοράσει την FIA)!

1 ώρα πριν, mandos είπε

Δεν υπαρχει αυτο που λες ακομα και την εποχη του 50 να πας...αυτοι οι ανθρωποι σε αυτο το επιπεδο ολοι καποια στιγμη ειναι ναρκισσιστες και εγωιστες. Αλλοι σε μεγαλο βαθμο αλλοι σε μικρο.

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, eMike είπε

Μη τα γράφεις έτσι αυτά γιατί γελάμε δυνατά και μας κοιτάνε περίεργα οι γύρω μας.....

Βαφτίσαμε την χαρά την εμπειρία και την σιγουριά ενός 7 φορές πρωταθλητή, αλαζονεία;;;;;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, spysoumi είπε

Βαφτίσαμε την χαρά την εμπειρία και την σιγουριά ενός 7 φορές πρωταθλητή, αλαζονεία;;;;;

Το ιδιο δεν καναμε για τον HAM αλλωστε? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Παρολο που ο MAX δεν εχει παρει πρωταθλημα ακομα,αφενως εχει στομφα πρωταθλητη και αφετερου φετος κανει πρωταθλητισμο σε κορυφαιο επιπεδο. Οποτε δεν υπηρχε η παραμικρη περιπτωση να σκεφτει καπως ετσι. Μονο αν ειχε κριθει το πρωταθλημα μαθηματικα και παλι δυσκολο...Αυτων των οδηγων ο εγωισμος φτανει στην σεληνη. Και ευτυχως θα πω εγω...

Θα διαφωνήσω. Στα επτά χρόνια κυριαρχίας του Χάμιλτον στα οποία σίγουρα οδηγούσε και το καλύτερο αυτοκίνητο υπήρξαν και αγώνες που κάτι του πήγαινε στραβά αλλά ποτέ δεν οδηγούσε στα άκρα για να κερδίσει και εκεί. Είχε δεχτεί και τις παραπίσω θέσεις.

Ίσως εκεί να είναι και η διαφορά τους. Ναι μάχεσαι να κερδίσεις τον κάθε αγώνα  αλλά για να γίνεις παγκόσμιος πρωταθλητής επιπέδου Σουμάχερ και Χάμιλτον πρέπει να έχεις και την ψυχραιμία να αντιδράσεις σωστά κάποιες δύσκολες στιγμές όπως αυτή και όχι να καταστρέφεις όσα με κόπο και αξία φυσικά έστησες. Τώρα αν ο Μαξ χάσει και στον επόμενο αγώνα το πιο πιθανό ο Χάμιλτον θα είναι για μια ακόμη φορά πρωταθλητής με ένα αυτοκίνητο ενδεχομένως για πρώτη φορά κατώτερο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, mandos είπε

...Καλός όδηγος είναι....

Καλός οδηγός είμαι εγώ.

Αυτός είναι....may allah forgive me for uttering this word......a GOAT.

2 ώρες πριν, Μάκαρος είπε

5E6F46FE-5777-4020-96A8-A24020E98498.jpeg

φιξεντ

5E6F46FE-5777-.jpeg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Θα διαφωνήσω. Στα επτά χρόνια κυριαρχίας του Χάμιλτον στα οποία σίγουρα οδηγούσε και το καλύτερο αυτοκίνητο υπήρξαν και αγώνες που κάτι του πήγαινε στραβά αλλά ποτέ δεν οδηγούσε στα άκρα για να κερδίσει και εκεί. Είχε δεχτεί και τις παραπίσω θέσεις.

 

οταν ειναι τελειωμενο το πρωταθλημα στους πρωτους 6 αγωνες προφανως και δεν πιεζεις...λιγα ειναι τα σημεια που βγαινει ο εγωισμος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα προσπαθήσω, με τα δεδομένα που υπάρχουν, να εξηγήσω για ποιούς λόγους θεωρώ πως η κίνηση του HAM ήταν προμελετημένη και σκόπιμη. Δεν χρειάζεται κάποιος να συμφωνεί ή να διαφωνεί με αυτό, πρόκειται για μιά απλή απόπειρα "αποκρυπτογράφησης" αυτών που είπε ο ίδιος ο ΗΑΜ.

 

Hamilton tried to pass Verstappen at the same corner in the previous day’s sprint qualifying race, without success, and said it was on his mind as they headed towards Copse again today.

“Yesterday I went down the left-hand side and I really regretted not going for the gap that was down the right-hand side. And so I dummied him, moved to the left and then moved to the right for that gap. And I was pretty far up alongside him, but I then could see he wasn’t going to back out. We went into the corner and then we collided”.

 

Μας λέει δηλαδή, πως το μετάνιωσε για την προηγούμενη μέρα, τώρα το προσπάθησε αλλά όπως λέει είδε ότι ο VER δεν θα έκανε πίσω. Παρόλα αυτά, ούτε έκοψε ταχύτητα ούτε και πήγε στο κενό που υπήρχε, όπως ισχυρίζεται, και ως όφειλε. Και λέω "ως όφειλε", επειδή αυτό είπαν και οι κριτές στην απόφαση της ποινής. Ψεύδος Νο.1.

 

1134236211_FIApenaltyHamiltonSilverstone2021c.png.96d31326b240504b5d35591dac63e86f.png

 

Παρακάτω, για τον προσπέρασμα στον LEC, ανέφερε τα εξής:

He was very respectful in terms of leaving a gap” said Hamilton. “I got to be somewhere alongside him, he knew that I was there, but he stayed committed and just did a wider line and he nearly kept it. And that was really great racing”.

Εδώ όμως υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Δείτε τις φωτογραφίες. Ακριβώς η ίδια στροφή-σημείο.

 

PositionsOnTrackComparison.png.7ad575c6d613cdcf3ddc64cf45e044ee.png

 

Φαίνεται καθαρά πως και ο VER και ο LEC έχουν τοποθετήσει το αυτοκίνητο στο ακριβώς ίδιο σημείο. Αυτό που αλλάζει είναι το σημείο στο οποίο βρίσκεται ο ΗΑΜ. Τώρα βρίσκεται στο apex για να πάρει την εσωτερική, αυτό δηλαδή που έπρεπε να είχε κάνει πριν και ανέφεραν και οι κριτές στην απόφασή τους.


Και όχι μόνο αυτό, αλλά δηλώνει "He was very respectful in terms of leaving a gap". Οι φωτό δείχνουν πως ψεύδεται σχετικά με τον VER, καθώς ίσως ο VER άφησε κάτι εκατοστά περισσότερο χώρο από τον LEC. Ψεύδος Νο.2.

 

Με λίγα λόγια λοιπόν, εντός της χρονιάς έχει υποπέσει σε παιδικά λάθη, πιθανόν εξαιτίας της πρωτοφανούς πίεσης που νιώθει, στο Sprint Qualifying, μέσα στο σπίτι του, o VER τον "τάπωσε", και όπως δείχνουν τα ίδια τα λόγια του, είχε ψυχολογία "όλα ή τίποτα". Παρόμοια ψυχολογία και εν τέλει κίνηση με αυτήν του Σένα στον Προστ το 1990. Σκόπιμη 100%.

  • Like 7
  • Thanks 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ιστορια ξεκινησε απο την Ισπανια

θα γινουν και αλλα προσεχως.....ας γυρισουν στους παλιους κανονισμους γιατι διαμορφωνουν αποτελεσματα οι κριτες

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Το ιδιο δεν καναμε για τον HAM αλλωστε? 

Όχι. Όπως το βλέπει ο καθένας. Ούτε οδηγός φαινόμενο είναι(βλέπε Russell τι έκανε με την Mercedes στα χέρια του) ούτε καλός άνθρωπος είναι(βλέπε όλα τα ατυχήματα που έχει προκαλέσει όντας έμπειρος και 7 φορές πρωταθλητής). Α να μην ξεχάσω να αναφέρω και την συμφωνία με τον διάβολο που έχει κάνει, να τρακερνει τους πάντες και αυτός ζημιά μηδέν. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για μενα παντως αυτο που λειπει απο τον κοτσιδα δεν ειναι το μοοθεσιο. λειπει ο "πρυτανης" λαουντα. διοτι μπορει ο προστ να ηταν καθηγητης αλλα και αυτος στον λαουντα μαθητευσε. μπορε ο playbook του να ειναι απο το ινδαλμα του τον σεννα (αγαπημενη κινηση να βαζει τους αλλους σε racing incidents sittuations αρκει να εχει το γρηγοροτερο μονοθεσιο) αλλα την εφαρμογη την εκανε ο πρυτανης με τις συμβουλες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...