Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Παιδιά το στήνω είναι βαριά κουβέντα ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο και φυσικά ούτε εγώ το δέχομαι , αλλά γιατί να μη δεχθώ ότι η Merc σταματάει κατά κάποιο τρόπο την εξέλιξη του μονοθεσίου της ώστε να γίνει πιο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα όπως και έγινε , από τη στιγμή που και η RB δεν έκανε κάποια θεαματική εξέλιξη στο δικό της.. Και μόνο το ότι η RB κέρδισε σε μία πίστα που πάντα η Merc έκανε έκανε περίπατο  δεν σας κάνει να αναρωτιέστε γιατί έγινε αυτό;; Ξαφνικά η RB έγινε κυρίαρχη και ανίκητη στη Φόρμουλα 1;;;

 

Η Redbull ευνοηθηκε κατα πολυ απο την αλλαγη των κανονισμων. Τα "downforce cuts" που εγιναν για λογους ασφαλειας ευνοησαν κατα πολυ τα αυτοκινητα με high rake. Παραλληλα με τον νεο κινητηρα της Honda εγιναν πολυ πιο ανταγωνιστικοι απο περυσι. Γιαυτο και βλεπεις αυτην την θεαματικη εξελιξη. Δεν ειναι μονο οτι εξελιθηκε η Redbull σε συγκριση με την προηγουμενη σεζον αλλα οτι εχασαν και αρκετο ρυθμο στην Mercedes. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Mα, όταν κάποιος λέει "μήπως μας δίνουν αυτό που θέλουμε;" για στήσιμο μιλάμε. Δεν είναι θέμα διατύπωσης, είναι θέμα λογικής.

Αλλιώς, πώς μας το δίνουν; Προσεύχονται στον Άγιο Παχούμιο να μας το προσφέρει; Όχι. Κανονίζουν να έρθει έτσι το πράγμα ώστε να προκύψει αυτό που θέλει "ο κόσμος".

Επομένως, δεδομένων των συνθηκών, όπως αυτές αποτυπώνονται στη βαθμολογία, τι σημαίνει στήσιμο; Σημαίνει πως η Μερσέντες και ο Χάμιλτον μπορούν καλύτερα, αλλά δεν το κάνουν για να μη χάσει ενδιαφέρον το προϊόν και να υπηρετηθούν τα συμπεράσματα εκείνης της έρευνας. 

Λέω, λοιπόν, πως αφενός (από την έρευνα που αναφέρθηκε παραπάνω) εγώ δεν βλέπω κάποια καταλυτική προτίμηση στο να νικήσει ο Φερστάπεν, αφετέρου δεν μπορώ να φανταστώ πως ειδικά ένας πολυπρωταθλητής με τη ψυχοσύνθεση του Χάμιλτον και μια εταιρία όπως η Μερσέντες α) θα ήθελαν και β) θα διακινδύνευαν να στήσουν το οτιδήποτε.

Ακόμη κι αν πάμε στο άλλο σενάριο, δηλαδή ότι RB και Φερστάπεν μπορούσαν ακόμη καλύτερα κι απλά κρατάνε δυνάμεις για να μη φάει τελείως τη σκόνη τους η δεύτερη ομάδα και ο οδηγός της, ισχύουν στο ακέραιο οι ενστάσεις που έχω για το σενάριο να είναι στημένη η Μερσέντες: κόβει κανείς αυτόν τον Φερστάπεν, διατεθειμένο να στήσει το οτιδήποτε;

Με τις κόντρες, τα ψυχολογικά παιχνίδια αλλά και τις επαφές στη διάρκεια αγώνων, τις χειρονομίες κτλ. εγώ το αντίθετο βλέπω, πως βάζουν τα δυνατά τους, λυσάνε αμφότεροι και απλά, για οριακές διαφορές δεν τα καταφέρνουν να κυριαρχήσουν απόλυτα, με αποτέλεσμα να έχουμε ένα πρωτάθλημα που δεν έχει κριθεί 5-6-7 στροφές πριν τη λήξη.

Δηλαδή, αν είναι στα αλήθεια όλο αυτό που βλέπουμε σκηνοθετημένο, κανονισμένο, στημένο κτλ., στα επόμενα Όσκαρ οι τύποι πρέπει να σαρώσουν όλα τα αγαλματίδια.

Ειδικά Φερστάπεν και Χάμιλτον, που όπως τους κόβω, αν μπορούσαν θα πλακώνονταν στις μπουνιές, δικαιούνται από κοινού το όσκαρ Α' αντρικού ρόλου.

Μια απλούστερη εξήγηση από το στήσιμο (και την εξασφάλιση της σιωπής όλων των εμπλεκομένων) είναι πως, λόγω κανονισμών και εξέλιξης, η Mercedes δεν μπορεί πλέον να κερδίζει διά περιπάτου και ο Φερστάπεν είναι αρκετά ικανός οδηγός ώστε, με ένα δυνατό αυτοκίνητο, να διεκδικεί με σοβαρότατες πιθανότητες το πρωτάθλημα.

Κι αν κάποιος αναγνώσει σκοπιμότητα στις αλλαγές στους κανονισμούς ή επιδίωξη να γίνει το πρωτάθλημα πιο αμφίρροπο... να θυμίσω το εξής: ΟΛΑ τα αθλήματα στις ΗΠΑ, στόχο έχουν αυτό ακριβώς, να μη μπορείς να προβλέψεις το νικητή. Γι' αυτό έχουν draft και salary cap, γι' αυτό δίνουν στη χειρότερη ομάδα της περασμένης σεζόν τη δυνατότητα να διαλέξει πρώτη ποιον ταλαντούχο νεοεισερχόμενο παίκτη θέλει να βάλει στο ρόστερ της, γι' αυτό δεν αφήνουν τους πιο πλούσιους να σκορπάνε αφειδώς χρήματα ώστε μαζέψουν ό,τι καλύτερο υπάρχει. Και γι' αυτό το repeat (πόσω μάλλον το threepeat) είναι άθλος, ενώ σε κάποιες άλλες χώρες (ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε) το ζητούμενο καταντάει να είναι πόσες δεκαετίες θα συμπληρώσει σερί πρωταθλήματα ο εκάστοτε κυρίαρχος...

Προσωπικά, όποιος κανονισμός κάνει το πρωτάθλημα πιο αμφίρροπο, ώστε να έχουμε όχι μόνο δύο, αλλά μακάρι τρεις κι αν ήταν δυνατόν παραπάνω διεκδικητές, θεωρώ πως κινείται προς σωστή κατεύθυνση. 

  • Like 12
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, ep1 είπε

Αν έκανε στην άκρη έγκαιρα δεν θα χρειαζόταν το drs για να πάρει ανάσα. Καθυστέρησε πολύ ο Μικ. Δεν του το είχα.

επισης πως και ειχε DRS μονο ο Μαξ, και οχι ο Χαμ;

ηταν πανω απο 1" η μεταξυ τους αποσταση; οταν περασε τον Μικ, γιατι δεν ειχε κ εκεινος DRS;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, JailbrokenDiesel είπε

επισης πως και ειχε DRS μονο ο Μαξ, και οχι ο Χαμ;

ηταν πανω απο 1" η μεταξυ τους αποσταση; οταν περασε τον Μικ, γιατι δεν ειχε κ εκεινος DRS;

Γιατι ο Χαμ ηταν πανω απο 1sec πισω απο τον Μαξ στην γραμμη του DRS.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, Snoob είπε

Ειδικά Φερστάπεν και Χάμιλτον, που όπως τους κόβω, αν μπορούσαν θα πλακώνονταν στις μπουνιές, δικαιούνται από κοινού το όσκαρ Α' αντρικού ρόλου.

Σιγά μην δεχόντουσαν να το πάρουν από κοινού. Θα παίζαν μπουνιές και γι' αυτό. :P 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Shyn είπε

Η Redbull ευνοηθηκε κατα πολυ απο την αλλαγη των κανονισμων. Τα "downforce cuts" που εγιναν για λογους ασφαλειας ευνοησαν κατα πολυ τα αυτοκινητα με high rake. Παραλληλα με τον νεο κινητηρα της Honda εγιναν πολυ πιο ανταγωνιστικοι απο περυσι. Γιαυτο και βλεπεις αυτην την θεαματικη εξελιξη. Δεν ειναι μονο οτι εξελιθηκε η Redbull σε συγκριση με την προηγουμενη σεζον αλλα οτι εχασαν και αρκετο ρυθμο στην Mercedes. 

Καπως σχετικο. Οι αλλαγες φετος πραγματι ευνοησαν τα αυτοκινητα με high rake και δυσκολεψαν τα αυτοκινητα με low rake:

image.png.9e5d49701d425414573271a0edbb3f43.png

 

image.png.058a1fbdf740cc98ef3072b7f34967ac.png

 

Αυτα εχουν οι αλλαγες, να δουμε που θα κατσει του χρονου η μπιλια!

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ep1 είπε

Αν έκανε στην άκρη έγκαιρα δεν θα χρειαζόταν το drs για να πάρει ανάσα. Καθυστέρησε πολύ ο Μικ. Δεν του το είχα.

Η αλήθεια είναι πως κρίνοντας από το παρακάτω βίντεο έπραξε υποδειγματικά, αν κάτι καθυστέρησε ήταν η εμφάνιση μπλε σημαίας.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, haHa είπε


Eνδεικτικα εχει 9 pole(και θα ηταν παραπανω αν ελειπαν καποια λαθη των οδηγων της) φετος εναντι 5 pole της Mercedes.

 

Καλυτερο Q speed, δε συνεπαγεται ΠΑΝΤΑ και καλυτερο race pace.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Καλυτερο Q speed, δε συνεπαγεται ΠΑΝΤΑ και καλυτερο race pace.

Κανενας δεν ειπε κατι τετοιο. 
Ειναι απλα μια ενδειξη.

Το θεμα ειναι οτι με τα τωρινα μονοθεσια, το track position λογω qualifying ειναι συνηθως σημαντικοτερο απο λιγο καλυτερο race pace.
Ακομα και 0.4s πιο γρηγορο race pace να εχεις(τυχαιο νουμερο, σπανια βλεπουμε μεγαλυτερη διαφορα μεταξυ των 2 ομαδων), στις περισσοτερες πιστες δεν μπορεις να προσπερασεις με τα τωρινα μονοθεσια.

Ηταν κατι που πχ ειδαμε στη Monza, οπου ο Ricciardo με πιο αργο μονοθεσιο κερδισε χωρις καν να απειληθει και στο sprint δεν τον πλησιασε καν ο Ham.
Ειναι κατι που ειδαμε και προχθες: ο Χαμ με καλυτερο race pace λογω πιο φρεσκων ελαστικων κατα 8 γυρους, δεν μπορεσε να μπει καν σε DRS.

Ειναι κι ο λογος που πχ στην Tουρκια ο Χαμ με ολοφρεσκο κινητηρα και το ταχυτερο μονοθεσιο, ζοριστηκε παρα πολυ να προσπερασει τον πουθενα Tsunoda με Alpha Tauri.


Ας ελπισουμε οτι του χρονου με τις αλλαγες που ερχονται, τα μονοθεσια θα μπορουν να ακολουθουν πιο ευκολα το ενα το αλλο και ετσι το qualifying δεν θα ειναι τοσο σημαντικο και θα βλεπουμε περισσοτερες μαχες.

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, haHa είπε

Κανενας δεν ειπε κατι τετοιο. 
Ειναι απλα μια ενδειξη.

Το θεμα ειναι οτι με τα τωρινα μονοθεσια, το track position λογω qualifying ειναι συνηθως σημαντικοτερο απο λιγο καλυτερο race pace.
Ακομα και 0.4s πιο γρηγορο race pace να εχεις, στις περισσοτερες πιστες δεν μπορεις να προσπερασεις με τα τωρινα μονοθεσια.

Ηταν κατι που πχ ειδαμε στη Monza, οπου ο Ricciardo με πιο αργο μονοθεσιο κερδισε χωρις καν να απειληθει.
Ειναι κατι που ειδαμε και προχθες: ο Χαμ με καλυτερο race pace λογω πιο φρεσκων ελαστικων κατα 8 γυρους, δεν μπορεσε να μπει καν σε DRS.

Ας ελπισουμε οτι του χρονου με τις αλλαγες που ερχονται, τα μονοθεσια θα μπορουν να ακολουθουν πιο ευκολα το αλλο και ετσι το qualifying δεν θα ειναι τοσο σημαντικο και θα βλεπουμε περισσοτερες μαχες.

 

Ισχυουν ολα τα παραπανω. Το 0.4 sec βεβαια, ειναι αναλογα την πιστα αλλα σε γενικες γραμμες ισχυει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...