Προς το περιεχόμενο

Σωματείο ίδρυσαν 250 εργαζόμενοι της Google


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο εχθρος του καλου.. Το καλυτερο..
Η φυση του ανθρωπου να ζηταει περισοτερα για τον εαυτο του.

Αν συμφωνουμε με αυτον ειναι δικαιωμα του , αν διαφωνουμε ειναι αχαριστος. Αν κονομαμε εμεις ειναι εργασια και επιτευγμα, αν κονομαει ο αλλος ειναι καπιταλισμος και εκμεταλευση..



 

Επεξ/σία από Miaou7
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 λεπτά πριν, Miaou7 είπε


Η φυση του ανθρωπου να ζηταει περισοτερα για τον εαυτο του.



 

Αν όντως η ανθρώπινη φύση είναι εγωιστική, όπως συχνά ακούμε, τότε το πιο εγωιστικό που μπορεί να πράξει ένας εργαζόμενος είναι να στηρίξει συνδικαλιστικές ενέργειες, έως και κομμουνιστικά καθεστώτα. Just saying.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Gk2016 είπε

Μη έχοντας και μη θέλοντας να έχω την παραμικρή σχέση με οποιοδήποτε απολυταρχικό σύστημα (μεταξύ των οποίων και το κομμουνιστικό), ένα έχω να πω.

Από τότε που ο σε διατεταγμένη υπηρεσία Γκορμπατσώφ διέλυσε το "αντίπαλο δέος" (την ΕΣΣΔ) του καπιταλισμού (τις ΗΠΑ), ο μόνος σίγουρα χαμένος ήταν (και παραμένει) ο ανά την υφήλιο εργαζόμενος.

Αυτό, η διάλυση της ΕΣΣΔ, δημιούργησε ένα κενό. Και ως γνωστόν, η φύση τείνει να πληρώσει (να συμπληρώσει) τα κενά της. Έτσι λοιπόν, στο παρόν, ξεκάθαρα φαίνεται πως, στα εργασιακά κάτι πάει να γίνει, σε παγκόσμιο επίπεδο, μόνο και μόνο διότι οι ακρότητες του νεοφιλελευθερισμού, το παράκαναν.

Η παρέα του Σικάγο, οι νεοφιλελέδες, εξαφανίζουν και εξαφάνισαν εργασιακά δικαιώματα που είχαν καθιερωθεί για περίπου 100 χρόνια, καθιέρωσαν "απόψεις" σκλαβοποίησης του εργαζόμενου, μετέτρεψαν αποθεματικά Ταμείων σε ιδιοκτησίες ιδιωτών και δώστου να έχει.

Ε, όλα αυτά (και πολλά άλλα) φαίνεται πως έφτασαν στο τέλος τους, αφήνοντας όμως πίσω τους εκατομμύρια νεόπτωχους και νεκρούς (από πείνα, κακουχία, ασθένειες σωματικές και ψυχικές).

Κλείνοντας θα επαναλάβω - σε ελεύθερη απόδοση - την άποψη του Αστροφυσικού Δανέζη : σίγουρα συμβαίνει μια μεγάλη παγκόσμια αλλαγή. Δεν ξέρουμε προς τα που θα πάει. Ξέρουμε όμως πως, αν θέλουμε να πάει σε καλό σημείο, θα πρέπει να σηκωθούμε κι εμείς από το αραλίκι μας.

Να δημιουργήσουμε λοιπόν ένα κράτος, που να καταπιέζεται και να πεινάει ο λαός του, για να υπάρχει αντίπαλο δέος να περνάμε καλά εμείς. Μου αρέσει....

Επεξ/σία από athankar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, merphi είπε

Στο μεταξύ, αναφέρουν καθαρά τον σκοπό της δημιουργίας του σωματείου. Ακτιβισμός.

Ακριβώς! 

"ύπαρξη ακτιβισμού μέσα στη Google παρά για τα παραδοσιακά δικαιώματα διαπραγματεύσεων για τις συμβάσεις".  

Ολα τα σωματεία για τις συμβάσεις δεν γίνονται; Εκεί δεν είναι πάντα το πρόβλημα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, athankar είπε

Να δημιουργήσουμε λοιπόν ένα κράτος, που να καταπιέζει και να πεινάει ο λαός του, για να υπάρχει αντίπαλο δέος να περνάμε καλά εμείς. Μου αρέσει....

Και να που φτασαμε σε πολιτικη διαμαχη σε ενα αρθρο τεχνολογιας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, athankar είπε

Να δημιουργήσουμε λοιπόν ένα κράτος, που να καταπιέζει και να πεινάει ο λαός του, για να υπάρχει αντίπαλο δέος να περνάμε καλά εμείς. Μου αρέσει....

Σίγουρα όχι, αλλά καλό θα ήταν να προβληματιστούμε γιατί συνέβαινε αυτό. Συμπτωματικό ή μη, από τη διάλυση της ΕΣΣΔ (και την αποδυνάμωση των υπολοίπων ΚΚ ανά τον κόσμο σαν συνέπεια), τα εργασιακά δικαιώματα πήραν τον κατήφορο. Όσους ενδιαφέρει το γιατί, και αν θέλουν να το αλλάξουν, πρέπει δυστυχώς να βάλουν και την ύπαρξη της ΕΣΣΔ στην εξίσωση.

Κανείς μας δεν θέλει ένα Σταλινικό κράτος τύπου ΕΣΣΔ (ή Βόρειας Κορέας) εν έτει 2021 στη γειτονιά μας (άσχετα αν καμιά φορά το παριστάνουμε, για να τσιγκλαμε τους συντηρητικούς 😛), αλλά κάποιοι θεωρούμε πως η ιστορία δεν αλλάζει μόνο από τους πλούσιους και τους ισχυρούς, οπότε αναγκαστικά δεν μπορούμε να αγνοούμε όλες τις υπόλοιπες μεταβλητές.

10 λεπτά πριν, tolstoy είπε

Ακριβώς! 

"ύπαρξη ακτιβισμού μέσα στη Google παρά για τα παραδοσιακά δικαιώματα διαπραγματεύσεων για τις συμβάσεις".  

Ολα τα σωματεία για τις συμβάσεις δεν γίνονται; Εκεί δεν είναι πάντα το πρόβλημα; 

Όχι απαραίτητα. Τα αναρχοσυνδικαλιστικά σωματεία του 19ου/20ου αιώνα για παράδειγμα, είχαν σαν κύριο σκοπό την προπαγάνδα των ιδεών τους.

Σε αντιστοιχία με το σήμερα, επειδή η ιδέα των σωματείων είναι κάτι το πραγματικά ξένο στον χώρο της τεχνολογίας, δεν μπορούν 200 άτομα να διαπραγματευτούν συμβάσεις χιλιάδων (οι οποίοι χιλιάδες πιθανόν να είναι αρνητικοί στην ιδέα). Αντίθετα ο ακτιβισμός, μπορεί να προσφέρει κάτι μελλοντικά.

Επεξ/σία από apostolisk86
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που σπεύδετε κάποιοι ειδήμονες να κράξετε αμέσως μία προσπάθεια . Δεν γνωρίζω ποιοι είναι αυτοί οι 250 ούτε το τι θα κάνουν. Για ένα κολοσσό σαν την Google μπορεί να φαντάζει και ανούσιο. Σημασία δεν έχει αυτό . Σημασία έχει ότι , αντί η αντίδραση να είναι έστω " μπράβο , άντε να δούμε " , από τους περισσότερους είναι χλευασμός και κακία . Τα χρήματα που παίρνουν και ότι άλλα προνόμια τα κέρδισαν. Αν μπορείτε στείλτε ένα βιογραφικό στη google να σας πάρουνε ( αφού είστε τόσο καλοί ). Το θέμα με τέτοια συνδικάτα είναι γιατί πάντα υπάρχουν αδικίες. Τα 10000 ( που είπε κάποιος , δεν γνωρίζω )μπορεί να φαντάζει άπιαστο νούμερο εδώ αλλά για μία άλλη χώρα και σε μία εταιρία με τέτοια υψηλά στάνταρ να μην είναι και τόσο.

Οπότε αράξτε λίγο και μην βιάζεστε να κράξετε .

Μία έκφραση ταιριάζει " Να 'τανε η ζήλια ψώρα, θα κολλούσε όλη η χώρα";

Επεξ/σία από TheMerchant
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, apostolisk86 είπε

Σίγουρα όχι, αλλά καλό θα ήταν να προβληματιστούμε γιατί συνέβαινε αυτό. Συμπτωματικό ή μη, από τη διάλυση της ΕΣΣΔ (και την αποδυνάμωση των υπολοίπων ΚΚ ανά τον κόσμο σαν συνέπεια), τα εργασιακά δικαιώματα πήραν τον κατήφορο. Όσους ενδιαφέρει το γιατί, και αν θέλουν να το αλλάξουν, πρέπει δυστυχώς να βάλουν και την ύπαρξη της ΕΣΣΔ στην εξίσωση.

Κανείς μας δεν θέλει ένα Σταλινικό κράτος τύπου ΕΣΣΔ (ή Βόρειας Κορέας) εν έτει 2021 στη γειτονιά μας (άσχετα αν καμιά φορά το παριστάνουμε, για να τσιγκλαμε τους συντηρητικούς 😛), αλλά κάποιοι θεωρούμε πως η ιστορία δεν αλλάζει μόνο από τους πλούσιους και τους ισχυρούς, οπότε αναγκαστικά δεν μπορούμε να αγνοούμε όλες τις υπόλοιπες μεταβλητές.

Όχι απαραίτητα. Τα αναρχοσυνδικαλιστικά σωματεία του 19ου/20ου αιώνα για παράδειγμα, είχαν σαν κύριο σκοπό την προπαγάνδα των ιδεών τους.

Σε αντιστοιχία με το σήμερα, επειδή η ιδέα των σωματείων είναι κάτι το πραγματικά ξένο στον χώρο της τεχνολογίας, δεν μπορούν 200 άτομα να διαπραγματευτούν συμβάσεις χιλιάδων (οι οποίοι χιλιάδες πιθανόν να είναι αρνητικοί στην ιδέα). Αντίθετα ο ακτιβισμός, μπορεί να προσφέρει κάτι μελλοντικά.

Όντως αυτό με τις ποσότητες μου διέφυγε. Οπότε ξεκινούν με ακτιβισμό και βλέπουν. Και όντως υπάρχουν πολλοί αρνητικοί στην ιδέα της διεκδίκησης με τον φόβο των απολύσεων. Σε αυτό χρησιμεύει ο στρατός των ανέργων τον οποίο χρειάζονται οι κυβερνήσεις άρα και οι εταιρείες. 

Χαίρομαι που αναφέρεις την απουσία ΕΣΣΔ κάτι που το σύνολο του κόσμου ούτε καν φαντάζεται. Όποιον κι αν ρωτήσεις, κανένας δεν ξέρει πως και γιατί ξεκίνησαν τα εργατικά δικαιώματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή είχαν στο ανατολικό μπλοκ εργατικά δικαιώματα ; εδώ γελάμε :lol:

Προφανώς και δεν είχε ιδιαίτερα σημαντική επίδραση η πτώση του ανατολικού μπλοκ στους μισθούς της δύσης.

Ίσως η μόνη αλλαγή ήταν μια πρόσκαιρη εισροή φθηνού εργατικού δυναμικού στην ευρώπη γιατί άνοιξαν τα σύνορα των πεινασμένων χωρών του αν. μπλοκ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, TheMerchant είπε

Αυτό που σπεύδετε κάποιοι ειδήμονες να κράξετε αμέσως μία προσπάθεια . Δεν γνωρίζω ποιοι είναι αυτοί οι 250 ούτε το τι θα κάνουν. Για ένα κολοσσό σαν την Google μπορεί να φαντάζει και ανούσιο. Σημασία δεν έχει αυτό . Σημασία έχει ότι , αντί η αντίδραση να είναι έστω " μπράβο , άντε να δούμε " , από τους περισσότερους είναι χλευασμός και κακία . Τα χρήματα που παίρνουν και ότι άλλα προνόμια τα κέρδισαν. Αν μπορείτε στείλτε ένα βιογραφικό στη google να σας πάρουνε ( αφού είστε τόσο καλοί ). Το θέμα με τέτοια συνδικάτα είναι γιατί πάντα υπάρχουν αδικίες. Τα 10000 ( που είπε κάποιος , δεν γνωρίζω )μπορεί να φαντάζει άπιαστο νούμερο εδώ αλλά για μία άλλη χώρα και σε μία εταιρία με τέτοια υψηλά στάνταρ να μην είναι και τόσο.

Οπότε αράξτε λίγο και μην βιάζεστε να κράξετε .

Μία έκφραση ταιριάζει " Να 'τανε η ζήλια ψώρα, θα κολλούσε όλη η χώρα";

Μα επειδη δεν προκειται να μπουμε και εμεις εκει για αυτο γραφουμε λιγο καυστικα σχολια.

λες εσυ αν ημουν ηδη εκει μεσα να εμπαινα στο ινσομνια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι σχέση έχουν τα εργατικά δικαιώματα ρε παιδιά με την ΕΣΣΔ; Μην λέμε ότι να ναι. Ήταν η τότε Σοβιετική κοινωνία υγιή κατά κάποιο τρόπο; 

Επίσης ο "ακτιβισμός" μεγάλο παραμύθι. Σαν την πράσινη ανάπτυξη. Πάλι λεφτά κρύβονται από πίσω. Στην Αρχαία Αθήνα έλεγαν ότι όποιος δεν ασχολείται με τα κοινά είναι ιδιώτης...δηλαδή ηλίθιος. Το να είσαι active με την μοντέρνα έννοια του όρου απέχει πολύ από την ενασχόληση με τα κοινά. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε προσπάθεια για εργατικά δικαιώματα είναι επιθυμητή, αρκεί να είναι σοβαρή με λογικά αιτήματα και όχι συνδικάτα τύπου Ελλάδας τις "καλές" εποχές. Ωστόσο, δεν ξέρω κατά πόσο μπορείς να πιέσεις μια εταιρεία που οι θέσεις εργασίας της είναι ιδιαίτερα καλοπληρωμένες, προσφέρει αρκετά καλές συνθήκες και είναι στόχος για άπειρους εργαζομένους στον τομέα. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, snips είπε

Eπίσης ο "ακτιβισμός" μεγάλο παραμύθι. Σαν την πράσινη ανάπτυξη. Πάλι λεφτά κρύβονται από πίσω. Στην Αρχαία Αθήνα έλεγαν ότι όποιος δεν ασχολείται με τα κοινά είναι ιδιώτης...δηλαδή ηλίθιος. Το να είσαι active με την μοντέρνα έννοια του όρου απέχει πολύ από την ενασχόληση με τα κοινά. 

Δύο παρατηρήσεις.

1) Στα πάντα κρύβονται λεφτά από πίσω. Η σύγχρονη κοινωνία (από τον 20ο αιώνα και μετά, και ειδικά στον 21ο) είναι βασισμένη στην οικονομία της αγοράς. Δεν μπορεί να υπάρξει κίνημα, είτε πολιτικό, είτε κοινωνικό που να μην επηρεάζεται από το χρήμα. Οπότε είναι άδικο να λέμε ότι "πίσω από το τάδε κρύβονται λεφτά". Πίσω από όλη την κοινωνία βρίσκονται τα λεφτά, και μάλιστα δεν κρύβονται.

 

2) Με βάση το παραπάνω, δεν μπορείς να συγκρίνεις την αρχαία Αθήνα με το σήμερα. Διαφορετικό οικονομικό σύστημα και άρα διαφορετική κοινωνία. Κατά τα άλλα, ο ακτιβισμός και η ενασχόληση με τα κοινά είναι γενικές έννοιες, και ο καθένας μπορεί να τις φέρει στα μέτρα του. Όλα τα υπόλοιπα είναι gatekeeping για ότι μας βολεύει κάθε φορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, apostolisk86 είπε

Δύο παρατηρήσεις.

1) Στα πάντα κρύβονται λεφτά από πίσω. Η σύγχρονη κοινωνία (από τον 20ο αιώνα και μετά, και ειδικά στον 21ο) είναι βασισμένη στην οικονομία της αγοράς. Δεν μπορεί να υπάρξει κίνημα, είτε πολιτικό, είτε κοινωνικό που να μην επηρεάζεται από το χρήμα. Οπότε είναι άδικο να λέμε ότι "πίσω από το τάδε κρύβονται λεφτά". Πίσω από όλη την κοινωνία βρίσκονται τα λεφτά, και μάλιστα δεν κρύβονται.

 

2) Με βάση το παραπάνω, δεν μπορείς να συγκρίνεις την αρχαία Αθήνα με το σήμερα. Διαφορετικό οικονομικό σύστημα και άρα διαφορετική κοινωνία. Κατά τα άλλα, ο ακτιβισμός και η ενασχόληση με τα κοινά είναι γενικές έννοιες, και ο καθένας μπορεί να τις φέρει στα μέτρα του. Όλα τα υπόλοιπα είναι gatekeeping για ότι μας βολεύει κάθε φορά.

Εξηγώ: Ακτιβιστής θεωρείται αυτός που μπαίνει σε ένα κοτέτσι με ένα πανό,  και διαμαρτύρεται για τα δικαιώματα της κότας, αδιαφορόντας για τα νηστικά παιδιά που πεθαίνουν δίπλα του ή για τις εργασιακές συνθήκες του γείτονά του που δεν πληρώνεται υπερωρίες πχ κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, snips είπε

Εξηγώ: Ακτιβιστής θεωρείται αυτός που μπαίνει σε ένα κοτέτσι με ένα πανό,  και διαμαρτύρεται για τα δικαιώματα της κότας, αδιαφορόντας για τα νηστικά παιδιά που πεθαίνουν δίπλα του ή για τις εργασιακές συνθήκες του γείτονά του που δεν πληρώνεται υπερωρίες πχ κλπ.

Δεν ξέρω αν είναι ερώτηση αυτό, αλλά σαφώς και είναι ακτιβιστής. Δεν είναι υποχρεωμένος ο καθένας να έχει τις ίδιες προτεραιότητες με εμένα ή εσένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...