Προς το περιεχόμενο

.


μπαρμπαγιωργος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, arispz είπε

Σε ανηφόρα / κατηφόρα εάν πρώτα βάλεις ταχύτητα και μετά χειρόφρενο, έχει όλο το βάρος του οχήματος στα γρανάζια τις ταχύτητας που έχεις επιλέξει, κοινή λογική !

Δηλαδή τα 100 και 200 nm+ ροπής που δέχονται τα γρανάζια απο τον κινητήρα είναι ψιχουλα και θα "ζοριστουν-κουραστουν" με το βαρος του οχήματος;

Επεξ/σία από ideal09
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, ideal09 είπε

Δηλαδή τα 100 και 200 nm+ ροπής που δέχονται τα γρανάζια απο τον κινητήρα είναι ψιχουλα και θα "ζοριστουν-κουραστουν" με το βαρος του οχήματος;

100nm ειναι 10 κιλα ανα μετρο αν δεν κανω λαθος
που σπανια τα εφαρμοζεις σε εκκινηση εκτος και αν εισαι τιποτα race driver

 

ANYWAY!!!!
αυτο που λενε τα παλικαρια είναι οτι ΠΡΟΦΑΝΩΣ πρωτα τραβας χειροφρενο και μετα βαζεις ταχυτητα.

δεν υπαρχει λογος να ζοριζεις το κιβωτιο κτλ

 

ΞΕΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ομως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Joshua21 είπε

 

Ο λόγος που πρέπει να το αφήνουμε γεμάτο είναι ότι ο εγκλωβισμένος αέρας στο άδειο είναι γιατί προκαλεί οξειδώσεις στα τοιχώματα.

Εσείς που λέτε ότι πρέπει να το αφήνουμε άδειο, που το βασίζετε? Με ποια λογική?

Στο οτι η βενζίνα μετά από τόσους μήνες θα εχει αρχίσει να γινεται νεφτι. Οπότε θα παει χαμενο το γεμισμα. Επειδη ομως ισχύει η οξείδωση (αν μιλάμε για μεταλλικο ρεζερβουαρ) και φυσικά οι τσιμουχες ξερενονται, καλο θα ηταν να ηταν μισογεματο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, RX-8 Lover_GR είπε

Στο οτι η βενζίνα μετά από τόσους μήνες θα εχει αρχίσει να γινεται νεφτι. Οπότε θα παει χαμενο το γεμισμα. Επειδη ομως ισχύει η οξείδωση (αν μιλάμε για μεταλλικο ρεζερβουαρ) και φυσικά οι τσιμουχες ξερενονται, καλο θα ηταν να ηταν μισογεματο

Αυτό στα bold σε διαβεβαιώνω από πρώτο χέρι πως δεν ισχύει, για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να περάσουν τουλάχιστον δύο χρόνια.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, RX-8 Lover_GR είπε

Στο οτι η βενζίνα μετά από τόσους μήνες θα εχει αρχίσει να γινεται νεφτι

 

Σιγουρα θα υπάρχει κάποια μείωση στην ποιότητα,δεν είναι ερμητικά σφραγισμένο το ρεζερβουάρ εξάλλου,αλλά δεν θα πάθει τίποτα το αμάξι.

Εξάλλου όπως σωστά ειπώθηκε,τα περισσότερα ρεζερβουάρ είναι πλαστικά εδώ και χρόνια,οπότε δεν εχει νόημα το φουλαρισμα,έχω ξεχάστηκα επειδή είχα στο νου τα μεταλλικά ρεζερβουάρ.

 

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο χωρος που θα το αφησεις, ειναι τυπου παρκινγκ κλειστο με γκαραζοπορτα κτλ?

Αν και δεν εχω γνωσεις, και επειδη βλεπω διαφορετικες γνωμες, αν ισχυει το απο πανω ας το αφησει "απαλα" να ακουμπησει στον τοιχο και ας βαλει μετα κανα χειροφρενο.

Βασικα το ιδιο αν ειναι και σε ανοιχτο χωρο, και απλα βρες μια καλη κουκουλα που ισως θελησει πεταγμα μετα (αν το αφησεις κατω απο δεντρο/καλωδια ΔΕΗ μαλλον σιγουρη η κουτσουλια). Μην παρεις αδιαβροχη, σε νοιαζει να αεριζεται. Ή 2 τις πλακας ωστε αν περασει η κουτσουλια απο την 1η, τουλαχιστον θα εχει απο κατω και 2η.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την κατάσταση νέφτι την έχω πετύχει σε μεταλλικό ρεζερβουάρ μετά απο κανα χρόνο ακινησίας.

Αλλά δεν νομίζω ότι ήταν αποκλειστικά μόνο απο αυτό. Το συγκεκριμένο αμάξι κινούταν μια φορά στους 2-3 μήνες και μία στις τόσες έμπαινε φρέσκια βενζίνη.

Πάντως όταν άλλαξα το ρεζερβουάρ γιατί δεν παλευόταν η κατάσταση, εσωτερικά ήταν φίσκα στην σκουριά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, piiii είπε

Την κατάσταση νέφτι την έχω πετύχει σε μεταλλικό ρεζερβουάρ μετά απο κανα χρόνο ακινησίας.

Αλλά δεν νομίζω ότι ήταν αποκλειστικά μόνο απο αυτό. Το συγκεκριμένο αμάξι κινούταν μια φορά στους 2-3 μήνες και μία στις τόσες έμπαινε φρέσκια βενζίνη.

Πάντως όταν άλλαξα το ρεζερβουάρ γιατί δεν παλευόταν η κατάσταση, εσωτερικά ήταν φίσκα στην σκουριά.

 

Δεν ήταν καν από αυτό, η βενζίνη δεν χάλασε λόγω ακινησίας (δε συντηρείται με το κούνημα), προφανώς χάλασε επειδή ούτε εσύ δεν θυμάσαι πριν πόσα χρόνια είχε μπει στο τεπόζιτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδη ετοιμάζομαι για παρεμφερη κατάσταση, ολοι οι οδηγοί λένε:

1) Αλλαγή λιπαντικού και φιλτρου λαδιου

2)Τοποθέτηση σε τριποδα ή τάκους. Αν δεν υπάρχει κατι από αυτά, φροντιζεις τουλάχιστον να ειναι φουσκωμενα τα λάστιχα σύμφωνα με τις πιέσεις του κατασκευαστή.

3)Γέμισμα ρεζερβουάρ -αν και εξηγησα παραπανω την ένστασή μου-. Επίσης, εγώ προσωπικά ρίχνω και ΜΕΡΙΚΑ ml (60 το πολύ) διχρονολαδου ωστε να γλυκαινει η τρόμπα και -για την περίπτωση της ακινησίας- δεν αφήνει τα τσιμουχάκια των βαλβιδών να ξεραθούν.

4) Καλό πλύσιμο μέσα-έξω, σκέπασμα με κουκούλα και καλό δέσιμο αυτής.

5)Αποσύνδεση της μπαταρίας και σύνδεση με καποιον συντηρητή. Η μπαταρία θα αδειάσει έτσι κι αλλιώς μετά από καποιον καιρό. Δεν γλυτώνεις από αυτό.

6) Υπό νορμάλ συνθήκες ΔΕΝ ΔΕΝΕΙΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ για κανέναν λόγο! Στην δική σου περίπτωση επειδή ειναι αναγκαιο κακό, κοίταξε μήπως βάλεις κουτσουρα/πέτρες στους τροχούς και φυσικά ταχύτητα. Αν ειναι εφικτό αυτό λόγω τις κλίσης του δρόμου.

Επεξ/σία από RX-8 Lover_GR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Δεν ήταν καν από αυτό, η βενζίνη δεν χάλασε λόγω ακινησίας (δε συντηρείται με το κούνημα), προφανώς χάλασε επειδή ούτε εσύ δεν θυμάσαι πριν πόσα χρόνια είχε μπει στο τεπόζιτο.

Οταν παρέδωσα πινακίδες δεν είχε και πολύ καύσιμο μέσα. Σου λέω ότι μια 1-2 φορές το μήνα αρχικά και 1-2 στο τρίμηνο έβγαινε βόλτα στο χωριό για τουλάχιστον 10 χλμ την φορά. Με τι καύσιμο θα γινόταν αυτό; Κάθε φορά που το έβγαζα έξω έβαζα και κανα 5-7 ευρώ βενζίινη. Οπότε φυσικά και θυμάμαι πότε έβαζα. Τώρα αν η ποσότητα ήταν μικρή για να συντηρήσει ότι είχε απομείνει εκεί πάω πάσο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, piiii είπε

Οταν παρέδωσα πινακίδες δεν είχε και πολύ καύσιμο μέσα. Σου λέω ότι μια 1-2 φορές το μήνα αρχικά και 1-2 στο τρίμηνο έβγαινε βόλτα στο χωριό για τουλάχιστον 10 χλμ την φορά. Με τι καύσιμο θα γινόταν αυτό; Κάθε φορά που το έβγαζα έξω έβαζα και κανα 5-7 ευρώ βενζίινη. Οπότε φυσικά και θυμάμαι πότε έβαζα. Τώρα αν η ποσότητα ήταν μικρή για να συντηρήσει ότι είχε απομείνει εκεί πάω πάσο.

Βασικά το "1-2 φορές το μήνα αρχικά" και το "Κάθε φορά που το έβγαζα έξω έβαζα και κανα 5-7 ευρώ βενζίινη" τώρα τα έγραψες, ενώ στο προηγούμενο post σου είχες γράψει "μια στις τόσες έμπαινε φρέσκια βενζίνη" που αφήνεις να εννοηθεί μια στις τόσες φορές που το κινούσες.

Η ουσία πάντως είναι ότι σε ένα αυτοκίνητο που κινείται κανονικά η βενζίνη δεν προλαβαίνει να μπαγιατέψει μια και καίει κανα δυο τεπόζιτα το μήνα, ενώ με τη χρήση που μας περιέγραψες η βενζίνη ήταν ήδη πολυκαιρινή ΠΡΙΝ ξεκινήσει το διάστημα ακινησίας του ενός έτους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, piiii είπε

Οταν παρέδωσα πινακίδες δεν είχε και πολύ καύσιμο μέσα. Σου λέω ότι μια 1-2 φορές το μήνα αρχικά και 1-2 στο τρίμηνο έβγαινε βόλτα στο χωριό για τουλάχιστον 10 χλμ την φορά. Με τι καύσιμο θα γινόταν αυτό; Κάθε φορά που το έβγαζα έξω έβαζα και κανα 5-7 ευρώ βενζίινη. Οπότε φυσικά και θυμάμαι πότε έβαζα. Τώρα αν η ποσότητα ήταν μικρή για να συντηρήσει ότι είχε απομείνει εκεί πάω πάσο.

Ασχετα με τα άλλα ξέρεις πόσο παράνομος ήσουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Ασχετα με τα άλλα ξέρεις πόσο παράνομος ήσουν;

Ημουν σίγουρος ότι κάποιος δεν θα έχανε την ευκαιρία....

Ναί το ξέρω. Σε χωριό 20 χλμ εκτός θεσσαλονίκης ήμουν.

Αλλά είπα και εγώ what the hell...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...