Προς το περιεχόμενο

Τι γίνεται με το e-shop.gr; (καθυστερήσεις κλπ)


DragonlordP

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην ίδια κατάσταση και εγώ. Έκανα την παραγγελία στις 24/12 και τα προϊόντα εμφανίζονται ως διαθέσιμα από 28/12. Πήρα τηλέφωνο στο τμήμα πωλήσεων, και αφού περίμενα τρια τέταρτα να έρθει η σειρά μου, μου είπαν πως τα προϊόντα βρίσκονται σε κάποια αποθήκη και οτι θα θέσουν την παραγγελία σε προτεραιότητα. Φυσικά, δεν έχει υπάρξει κανένα αποτέλεσμα μέχρι σήμερα. Θα είχα ήδη ακυρώσει την παραγγελία, αλλά έκανα την βλακεία να την προπληρώσω με πιστωτική και δεν θέλω να περιμένω άλλες τρεις εβδομάδες να μου επιστραφούν τα λεφτά στη κάρτα. Η διαχείριση της κατάστασης από το eshop είναι παντελώς άθλια. Ας ενημέρωναν τουλάχιστον πως παρατηρούνται καθυστερήσεις λόγω πανδημίας και εορταστικής περιόδου, όπως κάνει το skroutz όταν παραγγέλνεις κάτι.

Επεξ/σία από Radiphus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Είναι αλήθεια πως (τα καταστήματα γενικά ) δίνουν προτεραιότητα σε παραγγελίες με αντικαταβολή και τις προπληρωμένες τις έχουν σε 2ρη μοίρα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, tzatzikini είπε

Είναι αλήθεια πως (τα καταστήματα γενικά ) δίνουν προτεραιότητα σε παραγγελίες με αντικαταβολή και τις προπληρωμένες τις έχουν σε 2ρη μοίρα ?

Κι η δική μου πάντως αντικαταβολή είναι. Ακόμα στη συγκέντρωση προϊόντων παρεμπιπτόντως. Από άλλα μαγαζιά που πλήρωσα επιτόπου έφυγαν σχετικά άμεσα οι παραγγελίες και η όποια καθυστέρηση ήταν στο κούριερ. Την Κυριακή έκανα παρόμοια παραγγελία από το pc1 που είναι ίδιων συμφερόντων από όσο ξέρω και έχει επίσης διανομή από το δίκτυο του e-shop. Από χτες το βράδυ δείχνει να τα έχουν στείλει και υποτίθεται πως μέσα σε 2-3 μέρες θα παραλάβω. Αν περάσει κι αυτή η βδομάδα θα παραγγείλω από αλλού κι ας γυρίσουν πίσω οι παραγγελίες σε e-shop και pc1.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, DragonlordP είπε

Κι η δική μου πάντως αντικαταβολή είναι. Ακόμα στη συγκέντρωση προϊόντων παρεμπιπτόντως. Από άλλα μαγαζιά που πλήρωσα επιτόπου έφυγαν σχετικά άμεσα οι παραγγελίες και η όποια καθυστέρηση ήταν στο κούριερ. Την Κυριακή έκανα παρόμοια παραγγελία από το pc1 που είναι ίδιων συμφερόντων από όσο ξέρω και έχει επίσης διανομή από το δίκτυο του e-shop. Από χτες το βράδυ δείχνει να τα έχουν στείλει και υποτίθεται πως μέσα σε 2-3 μέρες θα παραλάβω. Αν περάσει κι αυτή η βδομάδα θα παραγγείλω από αλλού κι ας γυρίσουν πίσω οι παραγγελίες σε e-shop και pc1.

Εγώ έκανα τη χαζομάρα να προπληρώσω και από τις 17/12 έχει κολλήσει στη συγκέντρωση προϊόντων 😭 Ένα εκ των προϊόντων, μια οθόνη προστασίας τη βγάζει μια άμεσα διαθέσιμη και μια ως εξαντλημένη(αυτό x2) , ενώ στην εξέλιξη παραγγελίας τα βγάζει όλα άμεσα διαθέσιμα .. 

Μακάρι να έρθουν ..κάποια στιγμή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tzatzikini είπε

Εγώ έκανα τη χαζομάρα να προπληρώσω και από τις 17/12 έχει κολλήσει στη συγκέντρωση προϊόντων 😭 Ένα εκ των προϊόντων, μια οθόνη προστασίας τη βγάζει μια άμεσα διαθέσιμη και μια ως εξαντλημένη(αυτό x2) , ενώ στην εξέλιξη παραγγελίας τα βγάζει όλα άμεσα διαθέσιμα .. 

Μακάρι να έρθουν ..κάποια στιγμή 

Επικοινώνησε να σου στείλουν τα υπόλοιπα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχει κολλήσει στη συγκέντρωση προϊόντων  ......................

Καμία ευθύνη δεν φέρει το κατάστημα όταν ο προμηθευτής είναι κλειστός υπακούοντας στους νόμους του κράτους. 

Από την ώρα που θα επιτραπεί στα καταστήματα να λειτουργήσουν, σε τρεις μέρες θα λυθούν τα παρατράγουδα.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα τελικά, ενώ από τις 28/12 έδειχνε τα προϊόντα "άμεσα διαθέσιμα", πλέον από σήμερα τα εμφανίζει και τα δύο εξαντλημένα... ούτε καν "κατόπιν παραγγελίας σε χ μέρες". Δεν θα παραλάβω ποτέ 🥳

2 ώρες πριν, Kiriakos-GR είπε

έχει κολλήσει στη συγκέντρωση προϊόντων  ......................

Καμία ευθύνη δεν φέρει το κατάστημα όταν ο προμηθευτής είναι κλειστός υπακούοντας στους νόμους του κράτους. 

Από την ώρα που θα επιτραπεί στα καταστήματα να λειτουργήσουν, σε τρεις μέρες θα λυθούν τα παρατράγουδα.  

Ποιος προμηθευτής είναι κλειστός; Το e-shop έχει και μαγαζιά του κανονικά ανοιχτά από την πρώτη καραντίνα, καθώς τα έχουν δηλωμένα ως υποκαταστήματα μεταφορικής. Όταν κάτι το δείχνει "άμεσα διαθέσιμο" σημαίνει ότι το έχουν ήδη στις αποθήκες τους, οπότε αυτό που έχουν να κάνουν είναι να το μεταφέρουν από τις αποθήκες τους στα καταστήματα, με τα δικά τους φορτηγά. Κανένας τρίτος δεν ευθύνεται και δεν εμπλέκεται. Και για τα προϊόντα που πρέπει να πάρουν από την αντιπροσωπεία, γι'αυτό ακριβώς γράφουν σε πόσες μέρες θα τα έχουν. Αν είναι κλειστός ο προμηθευτής, ας μη γράφουν ότι θα είναι διαθέσιμο "σε 2-3 μέρες" πχ κάτι. Αν και ξαναλέω ότι τα δικά μου όπως και άλλων τα δείχνει (στην περίπτωσή μου τα έδειχνε, δεν τα δείχνει πια) άμεσα διαθέσιμα, ότι τα έχουν ήδη σε στοκ δηλαδή.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο αρχές του μήνα τα ίδια και σε εμένα, είχα πάρει 2 αντικείμενα που ήταν και είναι διαθέσιμα και ακόμα περιμένω............

Εφόσον υπάρχει πρόβλημα οφείλουν να το γράψουν κάπου ώστε να ξέρουμε τι γίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ έχω την αίσθηση πως όλη αυτή η ιστορία γίνεται σκόπιμα στις πλάτες των καταναλωτών. Καταρχάς είναι απαράδεκτο πως ακόμη δεν υπάρχει ειδική επισήμανση στο σάιτ της εταιρίας που να ενημερώνει για πιθανές καθυστερήσεις στις παραγγελίες. Επίσης, οι τηλεφωνικοί εκπρόσωποι με τους οποίους συνομίλησα μου έδωσαν την εντύπωση πως η καθυστέρηση στην παραγγελία μου αποτελεί μεμονωμένο περιστατικό, αποκρύπτοντας εσκεμμένα πιστεύω την πραγματική αιτία της καθυστέρησης, η οποία θα ήταν και κατανοητή εκ μέρους μου (εφόσον πραγματικά ευθύνεται ο φόρτος εργασίας ή το lock down), και αποδίδοντάς την σε απλή κακοδιαχείρηση ("είναι στην αποθήκη και πρέπει να πάει να τα πάρει" - ποιός πρέπει να τα πάρει όμως, και γιατί δεν τα παίρνει δεν μου το εξήγησε). Η συμπεριφορά της εταιρίας είναι ύποπτη. Μπορεί να παρέμβει ο συνήγορος του καταναλωτή ή κάποιος άλλος οργανισμός; Στη δική μου περίπτωση, πρόκειται για παραγγελία άνω των 200 ευρώ, η οποία έχει προπληρωθεί με πιστωτική κάρτα.

Επεξ/σία από Radiphus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, kormos είπε

Επικοινώνησε να σου στείλουν τα υπόλοιπα...

Είχα στείλει ένα mail τη Δευτέρα γενικά με το τι γίνεται και αν υπάρχει θέμα με τη διαθεσιμότητα 1-2 προϊοντων που δεν προχωράει η παραγγελία να τα αφαιρέσουν αν γίνεται. Δεν πήρα απάντηση αλλά ! σήμερα που τσέκαρα την κατάσταση παραγγελίας, ανανεώθηκε και πήγε από στη συγκέντρωση προϊόντων (14/12) στην τιμολόγηση (και πως προωθείται στο κατάστημα της επιλογής)  από τις 13/1

Είχα άγχος για κάποια προϊόντα επειδή ήταν σε προσφορά όταν έγινε η αγορά τους, τώρα που γνωρίζω πως ~θεωρητικά~ είναι οκ μου έφυγε ένα βάρος, ε τώρα ας αργήσει όσο θέλει (αφού δεν επείγει κιόλας)

Καλό κουράγιο σε όλους/ες και μακάρι να βρείτε μια άκρη 🥺🙏 υγεία πάνω απ όλα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Radiphus είπε

Εγώ έχω την αίσθηση πως όλη αυτή η ιστορία γίνεται σκόπιμα στις πλάτες των καταναλωτών.

Να ρωτήσουμε όσους πήγαν στον τάφο απο Covid ...   ορισμένοι πράγματι  είναι στην κοσμάρα τους ...  το ότι έχει γονατίσει ολόκληρη η χώρα και η Ευρώπη .... πέρα βρέχει.   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Kiriakos-GR είπε

Να ρωτήσουμε όσους πήγαν στον τάφο απο Covid ...   ορισμένοι πράγματι  είναι στην κοσμάρα τους ...  το ότι έχει γονατίσει ολόκληρη η χώρα και η Ευρώπη .... πέρα βρέχει.   

Γιατί δεν βάζει μία ανακοίνωση στο site όπως αρκετά μαγαζιά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tzatzikini είπε

Είχα στείλει ένα mail τη Δευτέρα γενικά με το τι γίνεται και αν υπάρχει θέμα με τη διαθεσιμότητα 1-2 προϊοντων που δεν προχωράει η παραγγελία να τα αφαιρέσουν αν γίνεται. Δεν πήρα απάντηση αλλά ! σήμερα που τσέκαρα την κατάσταση παραγγελίας, ανανεώθηκε και πήγε από στη συγκέντρωση προϊόντων (14/12) στην τιμολόγηση (και πως προωθείται στο κατάστημα της επιλογής)  από τις 13/1

Είχα άγχος για κάποια προϊόντα επειδή ήταν σε προσφορά όταν έγινε η αγορά τους, τώρα που γνωρίζω πως ~θεωρητικά~ είναι οκ μου έφυγε ένα βάρος, ε τώρα ας αργήσει όσο θέλει (αφού δεν επείγει κιόλας)

Καλό κουράγιο σε όλους/ες και μακάρι να βρείτε μια άκρη 🥺🙏 υγεία πάνω απ όλα 

Μια χαρά :)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Kiriakos-GR είπε

Να ρωτήσουμε όσους πήγαν στον τάφο απο Covid ...   ορισμένοι πράγματι  είναι στην κοσμάρα τους ...  το ότι έχει γονατίσει ολόκληρη η χώρα και η Ευρώπη .... πέρα βρέχει.   

Αν τους δημιουργεί πρόβλημα η πανδημία να σεβαστούν τους καταναλωτές και τους εργαζόμενους και να ενημερώσουν. Το Skroutz, που ενημερώνει για πιθανές καθυστερήσεις, μου έστειλε άλλη παραγγελία που έκανα την ίδια μέρα χωρίς τέτοιες καθυστερήσεις. Το e-shop κρύβεται, και αυτό είναι το ύποπτο για εμένα. Τώρα αυτά τα περί τάφου, κοσμάρας και άλλων καιρικών φαινομένων δεν είναι του γούστου μου να τα σχολιάσω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω παραγγείλει μία 32'' AOC απο τέλη Νοεμβρίου και ακόμα δεν έχω παραλάβει χαχα...Υποθέτω ότι απλά τέλειωσε γρήγορα από το Crazy Sunday και απλά ξέμειναν οπότε μαλλόν δεν θα παραλάβω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...