Προς το περιεχόμενο

Αγορά καινούργιου ή μεταχειρισμένου


777andreas777

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα ήθελα απόψεις για το το αξίζει παραπάνω. Μεταχειρισμένο ή καινούργιο και αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι σε μεσαία κλάση.
Κοιτάω γενικά την αγορά και βλέπω ότι τα μεταχειρισμένα και έχουν λίγα χιλιόμετρα, είναι αρκετά ακριβά για το ρίσκο που παίρνει κάποιος, ειδικά αν σκεφτεί κανείς τι οδηγεί στους ελληνικούς δρόμους.
Από την άλλη και τα καινούργια είναι αρκετά ακριβά πλέον σε εκδόσεις που δεν έχουν απλά τιμόνι και πεντάλ.

Η χρήση ως τώρα σε ένα παλαιότερο Μicra ήταν μικρή, δηλαδή εντός πόλης και όχι καθημερινά λόγω εργασίας από το σπίτι, ούτε 5000χλμ τον χρόνο, αλλά αυτό εμπόδιζε αρκετά στο να γίνονται ταξίδια (παρά το οτι είναι αξιόπιστο για αμάξι 22 ετών). Οπότε σκοπεύω να κάνω περισσότερα ταξίδια σε περίπτωση καινούργιου, ασφαλέστερου και αξιόπιστου.

Γενικά κοιτάω κάτι όσο πιο budget και vfm γίνεται και να βολεύει και για πόλη και να είναι άνετο για ταξίδι στην Εθνική.
Οπότε μάλλον καταλήγω σε καινούργιο αν και πλέον οι τιμές τους πιστεύω δεν αντιπροσωπεύουν την αξία τους όσο πριν μερικά χρόνια.
Σοβαρά 20.000 για Yaris, δηλαδή ήμαρτον.

Στα καινούργια νομίζω είμαι μεταξύ:

  1. Hyundai i20 1.0T 100PS 48V Hybrid (15990 η Εxclusive και 16890 η Premium). 5 χρόνια εγγύηση και την αξιοπιστία που έχει αποκτήσει η Huyndai αν και βλέπω αρκετά παράπονα στο ψάξιμο σε σχέση με την αξιοπιστία που έχει.
    Ξέρει κανείς πραγματικές καταναλώσεις γιατί αρκετά που έχω διαβάσει καίει παραπάνω από οτι αναφέρεται στο site (4,1 μεικτή κατανάλωση). Aξίζει το hybrid ή καλύτερα κανένα diesel ή απλή βενζίνη;
  2. Suzuki Ignis 4x4 1.2 GL+ HYBRID 83HP (15900). Μηδενικά τέλη. Λέει και δωρεάν τέλη ταξινόμισης.
    Μικρό αμάξι, πιο πολύ πόλης, αλλά από τα πιο "έξυπνα" που έχω δει, έυκολο στο παρκάρισμα και 4x4, αλλά δεν ξέρω για ταξίδια. Θα έχει διαφορά με το Micra 20ετιας ή θα κουράζει το ταξίδι > 3 ωρες.

Τα τέλη ταξινόμησης είναι εκτός της τιμής γιατί δεν έχω πάρει ποτέ αμάξι; Δηλαδή στο Hyundai θα πάει +3000€ ή είναι μέσα στις τιμές;
Αν κάποιος έχει άποψη για τα 2 ή έχει να προτείνει κάτι καλύτερο θα με βοηθούσε. Ή και μήπως αξίζει να πάω σε μεταχειρισμένο;
 

Επεξ/σία από 777andreas777
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

43 λεπτά πριν, 777andreas777 είπε

Θα ήθελα απόψεις για το το αξίζει παραπάνω. Μεταχειρισμένο ή καινούργιο και αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι σε μεσαία κλάση.
Κοιτάω γενικά την αγορά και βλέπω ότι τα μεταχειρισμένα και έχουν λίγα χιλιόμετρα, είναι αρκετά ακριβά για το ρίσκο που παίρνει κάποιος, ειδικά αν σκεφτεί κανείς τι οδηγεί στους ελληνικούς δρόμους.
Από την άλλη και τα καινούργια είναι αρκετά ακριβά πλέον σε εκδόσεις που δεν έχουν απλά τιμόνι και πεντάλ.

Η χρήση ως τώρα σε ένα παλαιότερο Μicra ήταν μικρή, δηλαδή εντός πόλης και όχι καθημερινά λόγω εργασίας από το σπίτι, ούτε 5000χλμ τον χρόνο, αλλά αυτό εμπόδιζε αρκετά στο να γίνονται ταξίδια (παρά το οτι είναι αξιόπιστο για αμάξι 22 ετών). Οπότε σκοπεύω να κάνω περισσότερα ταξίδια σε περίπτωση καινούργιου, ασφαλέστερου και αξιόπιστου.

Γενικά κοιτάω κάτι όσο πιο budget και vfm γίνεται και να βολεύει και για πόλη και να είναι άνετο για ταξίδι στην Εθνική.
Οπότε μάλλον καταλήγω σε καινούργιο αν και πλέον οι τιμές τους πιστεύω δεν αντιπροσωπεύουν την αξία τους όσο πριν μερικά χρόνια.
Σοβαρά 20.000 για Yaris, δηλαδή ήμαρτον.

Στα καινούργια νομίζω είμαι μεταξύ:

  1. Hyundai i20 1.0T 100PS 48V Hybrid (15990 η Εxclusive και 16890 η Premium). 5 χρόνια εγγύηση και την αξιοπιστία που έχει αποκτήσει η Huyndai αν και βλέπω αρκετά παράπονα στο ψάξιμο σε σχέση με την αξιοπιστία που έχει.
    Ξέρει κανείς πραγματικές καταναλώσεις γιατί αρκετά που έχω διαβάσει καίει παραπάνω από οτι αναφέρεται στο site (4,1 μεικτή κατανάλωση). Aξίζει το hybrid ή καλύτερα κανένα diesel ή απλή βενζίνη;
  2. Suzuki Ignis 4x4 1.2 GL+ HYBRID 83HP (15900). Μηδενικά τέλη. Λέει και δωρεάν τέλη ταξινόμισης.
    Μικρό αμάξι, πιο πολύ πόλης, αλλά από τα πιο "έξυπνα" που έχω δει, έυκολο στο παρκάρισμα και 4x4, αλλά δεν ξέρω για ταξίδια. Θα έχει διαφορά με το Micra 20ετιας ή θα κουράζει το ταξίδι > 3 ωρες.

Τα τέλη ταξινόμησης είναι εκτός της τιμής γιατί δεν έχω πάρει ποτέ αμάξι; Δηλαδή στο Hyundai θα πάει +3000€ ή είναι μέσα στις τιμές;
Αν κάποιος έχει άποψη για τα 2 ή έχει να προτείνει κάτι καλύτερο θα με βοηθούσε. Ή και μήπως αξίζει να πάω σε μεταχειρισμένο;
 

Μιλας για το κ11! 1.0 ή 1.3 ειναι? Τι καταναλωση εχεις στην πολη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Dacia sandero stepway Style 0.9 tce 90

Crossover, φθηνό, τιμιους χώρους και φυσικα αξιόπιστο σαν σύνολο. Διαφορετικά θα σου πρότεινα dacia duster 1.0 tce 100 για πιο οικογενιακο/μεγαλο

Πάντως και τα 2 σου "ανοίγουν" εν μέρη δρόμους που με κουρσα δεν θα πήγαινες εύκολα,είναι απλά με δοκιμασμένα μοτερ της renault 

Τώρα αν δεν σ ενδιαφέρει μια τέτοια προσέγγιση και θες ενα κλασσικό supermini το hyundai αν σ αρέσει εμφανισιακά είναι μια χαρά. 

Τα τέλη ταξινόμησης είναι μεσα 

Μεταχειρισμένο με τέτοιο μπατζετ δεν αξίζει προσωπικά αν δεν ξέρεις πραγματικά τι θα αγοράσεις. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Μιλας για το κ11! 1.0 ή 1.3 ειναι? Τι καταναλωση εχεις στην πολη?

Ναι το κ11, 1.3. Ξέρω και εγώ πόσο έχει... Γύρω στα 7 πιστεύω.

12 λεπτά πριν, renaultclioV είπε

Dacia sandero stepway Style 0.9 tce 90

Eνδιαφέρον και το Sandero και δείχνει hyundai πριν αποκτήσει όνομα με καλές τιμές.
Το είχα δει αλλά δεν το σκέφτηκα τόσο.

Επεξ/σία από 777andreas777
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, 777andreas777 είπε

Ναι το κ11, 1.3. Ξέρω και εγώ πόσο έχει... Γύρω στα 7 πιστεύω.

 

Επειδη αναφερεις με τη κινεισαι να ξερεις το k11 ειναι απο τα πιο αξιοπιστα και οικονομικα στην συντηρηση! Δεν θες κατι μεταχειρισμενο κοντα στα 7000ε και τα υπολοιπα καβα!?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Επειδη αναφερεις με τη κινεισαι να ξερεις το k11 ειναι απο τα πιο αξιοπιστα και οικονομικα στην συντηρηση! Δεν θες κατι μεταχειρισμενο κοντα στα 7000ε και τα υπολοιπα καβα!?

Δεν θα με πείραζε αλλά έχει μπλέξιμο στο ψάξιμο και στο τέλος δεν ξέρω αν γλιτώνεις χρήματα αν κρατήσεις το αμάξι για αρκετά χρόνια, όπως πιστεύω θα κάνω εγώ. Και πλέον πιστεύω ότι μεγαλύτερη καβάτζα έχεις με ένα αμάξι πιο καινούργιο, παρά με λεφτά στις τράπεζες, που μπορεί σε 2 χρόνια τα 7 να μην αγοράζουν τίποτα.
Συν ότι παίζουν σιγά σιγά καταργήσεις παλαιότερων κινητήρων και έστω κάποια διαφορά στην κατανάλωση, δεν έχεις δακτύλιο και τέλη στο suzuki για παράδειγμα που είναι και αυτά άλλα 130 τον χρόνο. Για μεταχειρισμένο βλέπω θέλει αρκετά και να προλάβεις την ευκαιρία αν τύχει. 

Βέβαια θα μου πεις και καινούργιο μπορεί αν τύχει να μην είναι καλό, αλλά ξέρεις τι παίρνεις και τι έχει και έχει και κάποια χρόνια εγγύηση.
Το κ11 είναι τρομερό, αλλά νομίζω το βαρέθηκα και με εμποδίζει αρκετές φορές για ταξίδια εκτός πόλης, για αυτό κοιτάω γενικά. 

Το sandero είναι lpg και βενζίνη μαζί;

Επεξ/σία από 777andreas777
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, 777andreas777 είπε

Δεν θα με πείραζε αλλά έχει μπλέξιμο στο ψάξιμο και στο τέλος δεν ξέρω αν γλιτώνεις χρήματα αν κρατήσεις το αμάξι για αρκετά χρόνια, όπως πιστεύω θα κάνω εγώ. Και πλέον πιστεύω ότι μεγαλύτερη καβάτζα έχεις με ένα αμάξι πιο καινούργιο, παρά με λεφτά στις τράπεζες, που μπορεί σε 2 χρόνια τα 7 να μην αγοράζουν τίποτα.
Συν ότι παίζουν σιγά σιγά καταργήσεις παλαιότερων κινητήρων και έστω κάποια διαφορά στην κατανάλωση, δεν έχεις δακτύλιο και τέλη στο suzuki για παράδειγμα που είναι και αυτά άλλα 130 τον χρόνο. Για μεταχειρισμένο βλέπω θέλει αρκετά και να προλάβεις την ευκαιρία αν τύχει. 

Βέβαια θα μου πεις και καινούργιο μπορεί αν τύχει να μην είναι καλό, αλλά ξέρεις τι παίρνεις και τι έχει και έχει και κάποια χρόνια εγγύηση.
Το κ11 είναι τρομερό, αλλά νομίζω το βαρέθηκα και με εμποδίζει αρκετές φορές για ταξίδια εκτός πόλης, για αυτό κοιτάω γενικά. 

Το sandero είναι lpg και βενζίνη μαζί;

Τοτε αφου θα το κρατησεις για χρονια σωστη η σκεψη σου για καινουργιο.. Ασε τον 0.9 tce 90 καιει βενζινες!!! Αυτον ειχε στην αρχη το micra και του εβαλαν τον καινουργιο στα 1.0!

Για μενα μην πας σε turbo.  Εγω θα κοιταζα ατμοσφαιρα το i20 1.2 και το swift 1.2. Καλυτερη αξιοπιστια.. καλυτερη μεταπωληση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι δεν είναι αέριο αλλά ο κινητήρας του είναι σε παραγωγή απ το 2013 και συνεχίζει χωρίς να έχει αναφορές για σοβαρά προβλήματα. Όντως καίει ο κινητήρας αν το πιεζεις  μιας και έχει τούρμπο διαφορετικα σε νορμαλ συνθήκες θα δεις κατανάλωση 6-6.5λιτρα, αλλά με λίγη προσοχή και ενεργοποίηση του ECO σίγουρα και πιο κάτω απο 6. Δες στο σαιτ υης dacia τα χαρακτηριστικά και τον εξοπλισμό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατι να μην αξιζει;

και το fabia και το Ibiza αξιζουν και ακομα περισσότερο αξιζει το Polo, ΟΛΑ μεσα στο budget που παρεθεσες παραπάνω (εκτιμω ότι ειναι εως τις 16Κ με βαση αυτα που κοιτάς). Με τα χλμ που κανεις κοιτας σαφως βενζίνη... Προσωπικα μάλλον θα πηγαινα σε μια μεσαία εκδοση του πόλο 1.0 με τα 115 άλογα...

 

υ.γ. δε βρισκω σαφώς λόγο για 20Κ για ενα γιαρις ή 18Κ για ενα i20 (γιατι η μεσαια στα 18 παίζει, ανεβασε προσφορα ενας σομφορουμιτης πριν λίγο καιρό) όταν με ~18500 παίρνεις Audi A1 (στο μεσαιο πακετο εξοπλισμού κ με 4 χρονια εγγυηση τόσο επαιζε τα χριστουγεννα)

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, 777andreas777 είπε

Το sandero είναι lpg και βενζίνη μαζί

Η έκδοση LPG ,ναι :) .
Κλασσικά θα σου έλεγα αν υπάρχει πρατήριο CNG εκεί που κινείσαι δες και το Ibiza CNG . Ίσως και το Panda αλλά δεν είναι για ταξίδια ,περισσότερο πόλης είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, korakios είπε

Η έκδοση LPG ,ναι :) .
Κλασσικά θα σου έλεγα αν υπάρχει πρατήριο CNG εκεί που κινείσαι δες και το Ibiza CNG . Ίσως και το Panda αλλά δεν είναι για ταξίδια ,περισσότερο πόλης είναι.

το σκεφτηκα και εγω αλλα με 5 χιλιαδες χλμ το χρονο δεν αξιζει το επιπλέον αρχικο κόστος (κ τους οποιους περιορισμούς συνοδεύει τα cng)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, paylidis είπε

το σκεφτηκα και εγω αλλα με 5 χιλιαδες χλμ το χρονο δεν αξιζει το επιπλέον αρχικο κόστος (κ τους οποιους περιορισμούς συνοδεύει τα cng)

Επειδή ανέφερε ταξίδια υπέθεσα οτι θα αυξηθούν τα χιλιόμετρα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, 777andreas777 είπε

Ξέρει κανείς αν το fabia αξίζει καθόλου;

Τα vag ειναι καλα απο κουτα μεχρι 5-7χρονια και μετα το στελνεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

Επειδή ανέφερε ταξίδια υπέθεσα οτι θα αυξηθούν τα χιλιόμετρα

Nαι CNG δεν το βλέπω μιας και ούτε πρατήρια θα ανοίξουν, και ουρές έχουν και ναι δεν νομίζω οτι θα κάνω τόσα πολλά χιλιόμετρα και δεν εμπιστέυομαι πολύ τα SEAT και τα FIAT. Θα αυξηθούν αλλα και πάλι δεν νομίζω να είναι τόσα πολλά. Πιο πολύ με νοιάζει να έχω όσο γίνεται πιο ξεκούραστο και ευχάριστο ταξίδι και να μην το σκέφτομαι που να πηγαίνω τώρα.

1 ώρα πριν, korakios είπε

Η έκδοση LPG ,ναι :) .
Κλασσικά θα σου έλεγα αν υπάρχει πρατήριο CNG εκεί που κινείσαι δες και το Ibiza CNG . Ίσως και το Panda αλλά δεν είναι για ταξίδια ,περισσότερο πόλης είναι.

Στην Ελλάδα υπάρχει αυτό με LPG; Σε ένα βίντεο που είδα από Ρουμανία, λέει έχει 50L που με ένα κουμπί μπορείς να διαλέξεις τι καύσιμο θα έχεις, αλλά δεν το βλέπω στο ελληνικό site.

Άσχετο: Πραγματικά, πως γίνεται όλες οι εταιρίες με τόσα φράγκα να έχουν site του '90, δεν μπορώ να καταλάβω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...