Προς το περιεχόμενο

Αγορά καινούργιου ή μεταχειρισμένου


777andreas777

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, 777andreas777 είπε

Στην Ελλάδα υπάρχει αυτό με LPG;

Υπήρχε μέχρι πέρυσι τουλάχιστον . Ρώτα αν έχουν φέρει στις εκθέσεις . Κανονικό ρεζερβουάρ βενζίνης έχει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

29 λεπτά πριν, renaultclioV είπε

Sandero stepway lpg προς το παρών δεν έχει και αν έχει θα είναι με τον κινητήρα 1.0 tce 100hp με τεποζιτο lpg στην θέση της ρεζερβας. 

Η δεξαμενή στη θέση της ρεζερβας είναι στανταρ για οποιδήποτε LPG.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 hours ago, PLACEBO_89 said:

Για μενα μην πας σε turbo.  Εγω θα κοιταζα ατμοσφαιρα το i20 1.2 και το swift 1.2. Καλυτερη αξιοπιστια.. καλυτερη μεταπωληση!

Από που βγαίνει το συμπέρασμα αυτό? 

Ειδικά στη μεταπώληση? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, 777andreas777 είπε

Μεταχειρισμένο ή καινούργιο

Παντα το καινουριο ειναι καλυτερο απο το μεταχειρισμενο. Το ερωτημα σου θα ειχε νοημα αν ελεγες πχ, καινουριο στα 15-20.000 η μτχ στα ιδια λεφτα (που σημαινει καλυτερο και πιο ακριβο μοντελο σαν καινουριο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, paylidis said:

υ.γ. δε βρισκω σαφώς λόγο για 20Κ για ενα γιαρις ή 18Κ για ενα i20 (γιατι η μεσαια στα 18 παίζει, ανεβασε προσφορα ενας σομφορουμιτης πριν λίγο καιρό) όταν με ~18500 παίρνεις Audi A1 (στο μεσαιο πακετο εξοπλισμού κ με 4 χρονια εγγυηση τόσο επαιζε τα χριστουγεννα)

Εδώ βλέπω για την Premium έκδοση, η προτελευταία, τιμή καταλόγου 15890€.

https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-i20-2020/i20-petrol/i20-premium-1-0t-100ps/

Να βάλουμε χρώμα και έξοδα ένα 1000άρικο ακόμα πάει κάτι λίγο κάτω από 17.

Εδω βλέπω ένα αντίστοιχο Α1 στα σχεδόν 19.

https://mycarnow.kosmocar.gr/audi/vehicle/?sc=5F9E8936-6881-4B30-BA60-7AB7BB7EDA9B&br=90509&mc=GBAAT42021

Με βασικό μειονέκτημα για μένα το 5ταχυτο κιβώτιο. Δεν τη λες μικρή τη διαφορά. 

To Yaris στα 20Κ είναι η ακριβότερη έκδοση με τα 125 άλογα ή υβριδικό που έχει άλλο κοινό. 

Δεν βλέπω γενικά κάποια ευκαιρία στο Α1. Πουλάει κάποια διαφορετικά πράγματα και τα χρεώνει αντίστοιχα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, NickTG είπε

Από που βγαίνει το συμπέρασμα αυτό? 

Ειδικά στη μεταπώληση? 

Επειδη αυτα που του προτεινω στα κυβικα τους πανε καλα καποιος μελλοντικα θα προτιμησει την ατμοσφαιρικη εκδοση..! Τα vag επειδη δεν τραβανε σωστα πας σε tsi αναγκαστικα!  Ειναι και τα στερεοτυπα στη μεση οτι το μεταχειρισμενο σε turbo καλα θα ειναι να μην το εμπιστευεσαι αν δεν ξερεις ποιος σου το πουλαει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, paylidis είπε

Γιατι να μην αξιζει;

και το fabia και το Ibiza αξιζουν και ακομα περισσότερο αξιζει το Polo, ΟΛΑ μεσα στο budget που παρεθεσες παραπάνω (εκτιμω ότι ειναι εως τις 16Κ με βαση αυτα που κοιτάς). Με τα χλμ που κανεις κοιτας σαφως βενζίνη... Προσωπικα μάλλον θα πηγαινα σε μια μεσαία εκδοση του πόλο 1.0 με τα 115 άλογα...

 

υ.γ. δε βρισκω σαφώς λόγο για 20Κ για ενα γιαρις ή 18Κ για ενα i20 (γιατι η μεσαια στα 18 παίζει, ανεβασε προσφορα ενας σομφορουμιτης πριν λίγο καιρό) όταν με ~18500 παίρνεις Audi A1 (στο μεσαιο πακετο εξοπλισμού κ με 4 χρονια εγγυηση τόσο επαιζε τα χριστουγεννα)

Ναι κάπου εκεί, γύρω στα 15Κ, άντε 16Κ αν αξίζει.
Για diesel Polo τι γνώμη έχεις ή έχετε οι υπόλοιποι;
Καλύτερα βενζίνη; Το 1.0 95 άλογα δεν θα με καλύπτει για ταξίδια; Μιας και δεν με νοιάζει τόσο το γκάζι, αλλά να μπορώ να προσπεράσω κάνα φορτηγό αν το βρω στο δρόμο μου. Βλέπω το ανάλογο Ibiza me 115 άλογα, έχει την τιμή του Polo στα 95.

Επίσης το Suzuki Ignis όλοι το αγνόησαν. Δεν κάνει καθόλου για ταξίδια; Γιατί από όσα έχω δει, είναι το πιο "έξυπνα" και εργονομικά σχεδιασμένο και με μηδενικά τέλη.
Είναι τεράστια η διαφορά μεταξύ polo, i20 και ignis;
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, 777andreas777 είπε

Ναι κάπου εκεί, γύρω στα 15Κ, άντε 16Κ αν αξίζει.
Για diesel Polo τι γνώμη έχεις ή έχετε οι υπόλοιποι;
Καλύτερα βενζίνη; Το 1.0 95 άλογα δεν θα με καλύπτει για ταξίδια; Μιας και δεν με νοιάζει τόσο το γκάζι, αλλά να μπορώ να προσπεράσω κάνα φορτηγό αν το βρω στο δρόμο μου. Βλέπω το ανάλογο Ibiza me 115 άλογα, έχει την τιμή του Polo στα 95.

Επίσης το Suzuki Ignis όλοι το αγνόησαν. Δεν κάνει καθόλου για ταξίδια; Γιατί από όσα έχω δει, είναι το πιο "έξυπνα" και εργονομικά σχεδιασμένο και με μηδενικά τέλη.
Είναι τεράστια η διαφορά μεταξύ polo, i20 και ignis;
 

Με τα χλμ που αναφέρεις ξεχνάς το πετρέλαιο. Καλύτερα το πόλο με τα 115

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, 777andreas777 είπε

Ναι κάπου εκεί, γύρω στα 15Κ, άντε 16Κ αν αξίζει.
Για diesel Polo τι γνώμη έχεις ή έχετε οι υπόλοιποι;
Καλύτερα βενζίνη; Το 1.0 95 άλογα δεν θα με καλύπτει για ταξίδια; Μιας και δεν με νοιάζει τόσο το γκάζι, αλλά να μπορώ να προσπεράσω κάνα φορτηγό αν το βρω στο δρόμο μου. Βλέπω το ανάλογο Ibiza me 115 άλογα, έχει την τιμή του Polo στα 95.

Επίσης το Suzuki Ignis όλοι το αγνόησαν. Δεν κάνει καθόλου για ταξίδια; Γιατί από όσα έχω δει, είναι το πιο "έξυπνα" και εργονομικά σχεδιασμένο και με μηδενικά τέλη.
Είναι τεράστια η διαφορά μεταξύ polo, i20 και ignis;
 

Το ignis τι να πει κανείς σαν κοτετσι με μάσκα είναι... Μια χαρά θα προσπερνάς και με τα 95αλογα και εν τέλει θα κάνεις πολλά χλμ το χρόνο ή όχι? Διότι με 5000χλμ συν 2000χλμ βαριά σε ταξιδια και βόλτες θα κάνεις απόσβεση σε καινούργιο πετρέλαιο? 

Τεράστια διαφορά σε τι? Διευκρίνισε μας τι ακριβώς ψάχνεις περίπου τι αναγκες έχεις και θα εχεις, πόσα σκοπεύεις να ξοδεψεις σ ενδιαφέρει η κατανάλωση, σ ενδιαφέρουν οι χώροι κτλ, επίσης τσέκαρε τα σαιτ των αυτοκινήτων να δεις πληροφορίες να βγάλεις μια άκρη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, 777andreas777 said:

Ξέρει κανείς αν το fabia αξίζει καθόλου;

δε θα έλεγα ότι αξίζει, είναι παλιά πλατφόρμα και οσονούπω βαίνει προς αντικατάσταση

το ότι είναι παλιά πλατφόρμα σημαίνει ότι είναι υποδεέστερο από τα αντίστοιχα σύγχρονα,
από τους χώρους και την ασφάλεια μέχρι τα υποσυστήματά του

το ότι βαίνει προς αντικατάσταση σημαίνει πως θα χάσεις λεφτά στη μεταπώληση και θα έχεις μόλις αγοράσει ένα παλιό μοντέλο

10 hours ago, 777andreas777 said:

δεν εμπιστέυομαι πολύ τα SEAT και τα FIAT

οι δυο μάρκες δεν έχουν σχέση αν τυχόν νομίζεις το αντίθετο

ειδικά για τη SEAΤ, τα μοντέλα της έχουν σχέση με τα μοντέλα της VW και της Audi,
και ψωνίζοντας ένα Ibiza έχεις στην πραγματικότητα αγοράσει την τεχνολογία ενός Polo και ενός Α1
(για την πληρότητα του πράγματος, το A1 κατασκευάζεται στη SEAT, στο ίδιο ισπανικό εργοστάσιο με το Ibiza
και το Polo επίσης σε άλλο ισπανικό εργοστάσιο)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, renaultclioV είπε

Το ignis τι να πει κανείς σαν κοτετσι με μάσκα είναι... Μια χαρά θα προσπερνάς και με τα 95αλογα και εν τέλει θα κάνεις πολλά χλμ το χρόνο ή όχι? Διότι με 5000χλμ συν 2000χλμ βαριά σε ταξιδια και βόλτες θα κάνεις απόσβεση σε καινούργιο πετρέλαιο? 

Τεράστια διαφορά σε τι? Διευκρίνισε μας τι ακριβώς ψάχνεις περίπου τι αναγκες έχεις και θα εχεις, πόσα σκοπεύεις να ξοδεψεις σ ενδιαφέρει η κατανάλωση, σ ενδιαφέρουν οι χώροι κτλ, επίσης τσέκαρε τα σαιτ των αυτοκινήτων να δεις πληροφορίες να βγάλεις μια άκρη 

Βρε φίλε με ενδιαφέρουν τα πάντα όσο καλύτερα γίνεται στο μπάτζετ που περιγράφω, όπως σε κάθε τι που αγοράζει κάποιος ο οποίος δεν έχει τα λεφτά για πέταμα.
Ναι το diesel ήταν χαζή ερώτηση, μιας και δεν νομίζω να αξίζει με την χρήση που κάνω.
 Έχω γράψει ένα κατεβατό περίπου με τις ανάγκες και ναι με ενδιαφέρει και η κατανάλωση μιας και δεν ξέρει κανείς τι ξημερώνει αύριο και αν γλιτώνω από βενζίνη δεν θα με χάλαγε προφανώς.
Θέλω ένα αυτοκίνητο που δεν θα γίνεται βαριά χρήση αλλά να ευχαριστιέμαι να το οδηγώ κυριώς όταν είναι να ταξιδέψω 3+ ώρες και να μην έχω πονοκέφαλο και όσο γίνεται να διατηρήσει την αξία του αν θέλω να το πουλήσω σε 10 χρόνια. Και να μην χρειάζεται σέρβις κάθε 3 και λίγο.
Αν χρειαστεί να κάνω προσπέραση να μην σπρώχνω από μέσα αλλά όχι κάτι ακραίο.
Φυσιολογική αμυντική οδήγηση που θέλει να φτάνει ευχάριστα και ήρεμα στον προορισμό του. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, paylidis είπε

Καλύτερα το πόλο με τα 115

Και το ibiza fr του Θωμά  με 115 είναι ... και στα μάτια μου πιο άμορφο από το polo , οι ζάντες , οι ραφές fr ...  (όχι δεν παίρνω ποσοστά από τον @tsofras😎

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, KoreanW είπε

ειδικά για τη SEAΤ, τα μοντέλα της έχουν σχέση με τα μοντέλα της VW και της Audi,
και ψωνίζοντας ένα Ibiza έχεις στην πραγματικότητα αγοράσει την τεχνολογία ενός Polo και ενός Α1
(για την πληρότητα του πράγματος, το A1 κατασκευάζεται στη SEAT, στο ίδιο ισπανικό εργοστάσιο με το Ibiza
και το Polo επίσης σε άλλο ισπανικό εργοστάσιο)

Χρήσιμες πληροφορίες, μιας και οι κινητήρες του Polo στους καταλόγους φαίνονται ακριβώς ίδιοι και από οτι βλέπω έχει αρκετά καλές κριτικές από χρήστες και η τιμή του δεν είναι κακή. Ίσως είναι η χρυσή τομή...

Θα πρέπει να ρίξω δουλειά για να τα δω από κοντά και μετά να σκεφτώ αν πρέπει να περιμένω να τελειώσει η φάση με τον Covid και τις αστείες απαγορεύσεις με τα ταξίδια στο Ελλαδιστάν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...