Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με PSN - Μου χάκαραν τον λογαριασμό [ΛΥΘΗΚΕ]


vorlon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, AntiCambeR είπε

Τι είναι το MS authenticator, εφαρμογή; Αντικαθιστά το 2 step verification της Sony με sms η μπορείς να τα έχεις και τα 2;

Τι εννοείς στην τελευταία παράγραφο, πως είχες κάνει σε αυτές τις υπηρεσίες εγγραφή με το ίδιο email που είχες στο PSN account;

Ναι το αντικαθιστα. Οχι είχα αλλο email, απλώς το έβαλα και εκει.

Ακομα να σας πώ οτι τα 7,77€ μου τα έβαλαν πισω στην κάρτα την Τετάρτη. Μέσα σε 48 ώρες απο την στιγμή που μίλησα μαζί τους

Επεξ/σία από vorlon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

5 λεπτά πριν, Hobbydark είπε

Και εμένα με χάκαραν αλλά δεν ξέρω πως να μιλήσω στην SONY. Πως μπορώ, τι να κάνω? 

Δευτ-Παρα 09:00-18:00  Τηλ 2111988791

Επεξ/σία από vorlon
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μολις μου χακαραν και τον δικο μου 

 

This email confirms that your Sony Entertainment Network sign-in ID (Email address) has been changed successfully.

If you did not change your sign-in ID…

This email has been sent to you because the sign-in ID (Email address) for the relevant Sony Entertainment Network account has been changed. If you did not change your sign-in ID, please contact Customer Support at the following address:

 

Απενεργοποιησα τις καρτες μου και Δευτερα θα παρω τηλ. 

Επεξ/σία από fogeo933
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/5/2021 στις 4:07 ΜΜ, fogeo933 είπε

Μολις μου χακαραν και τον δικο μου 

 

This email confirms that your Sony Entertainment Network sign-in ID (Email address) has been changed successfully.

If you did not change your sign-in ID…

This email has been sent to you because the sign-in ID (Email address) for the relevant Sony Entertainment Network account has been changed. If you did not change your sign-in ID, please contact Customer Support at the following address:

 

Απενεργοποιησα τις καρτες μου και Δευτερα θα παρω τηλ. 

Μήπως είχε γίνει leak ο κωδικός που χρησιμοποιούσες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Bourdoulas είπε

Μήπως είχε γίνει leak ο κωδικός που χρησιμοποιούσες;

Oλα καλα ..αλλαξαμε κωδικο και εβαλα και επιβεβαιωση με μηνυμα στο κινητο... δεν ξερω φιλε μου μαλλον αυτο εγινε

Μόλις τώρα, fogeo933 είπε

Oλα καλα ..αλλαξαμε κωδικο και εβαλα και επιβεβαιωση με μηνυμα στο κινητο... δεν ξερω φιλε μου μαλλον αυτο εγινε

Πολυ καλη εξυπηρετηση στο θεμα αυτο παντως!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...