Προς το περιεχόμενο

Tophost και server response time


Finn

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, mindreader είπε

Κλασικη περιπτωση, οπου μετα απο μια εξαγορα, προσφερουν χειροτερες υπηρεσιες.

Κλασικο στορι, ετσι; Γινομαστε τοπ, πουλαμε την εταιρια, περνουμε χρημα, και μετα οτι ηθελε προκυψει.

 

Συμφορουμιτη finn, τα ειδες κι εσυ λοιπον, δεν ειμαι μονος... ας γραψει και κανενας αλλος πελατης τους, να μας πει πως τα παει....

 

Πραγματικα, επι 3 χρονια, δεν ειχα παρα να λεω τα καλυτερα. Τωρα πραγματικα παραπαιουν.

Το εξοργιστικοτερο ολων, ειναι τα ψεματα. Και προβληματα, και δεν λενε και την αληθεια, παρα να σε βαζουν να ψαχνεσαι και καλα με δικα σου προβληματα, ενω η ουσια των προβληματων ειναι αλλου, σε αυτους.

 

Δεν ξερω. Δεν ειμαι ανθρωπος των συχνων αλλαγων. Απλα ΔΕΝ ειμαι. Αλλα αν συνεχισουν τραγικα, αναγκαστικα θα τα βαλω ολα στο τραπεζι.

8 χρόνια πελάτης, δεν είχα παράπονο αλλά με το που είδα τέτοια συμπεριφορά έφυγα δύο μήνες πριν λήξει η συνδρομή μου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, mindreader είπε

Κλασικη περιπτωση, οπου μετα απο μια εξαγορα, προσφερουν χειροτερες υπηρεσιες.

Κλασικο στορι, ετσι; Γινομαστε τοπ, πουλαμε την εταιρια, περνουμε χρημα, και μετα οτι ηθελε προκυψει.

 

Συμφορουμιτη finn, τα ειδες κι εσυ λοιπον, δεν ειμαι μονος... ας γραψει και κανενας αλλος πελατης τους, να μας πει πως τα παει....

 

Πραγματικα, επι 3 χρονια, δεν ειχα παρα να λεω τα καλυτερα. Τωρα πραγματικα παραπαιουν.

Το εξοργιστικοτερο ολων, ειναι τα ψεματα. Και προβληματα, και δεν λενε και την αληθεια, παρα να σε βαζουν να ψαχνεσαι και καλα με δικα σου προβληματα, ενω η ουσια των προβληματων ειναι αλλου, σε αυτους.

 

Δεν ξερω. Δεν ειμαι ανθρωπος των συχνων αλλαγων. Απλα ΔΕΝ ειμαι. Αλλα αν συνεχισουν τραγικα, αναγκαστικα θα τα βαλω ολα στο τραπεζι.

Την tophost πως την επέλεξες? Δεν ξέρεις αγγλικά και θέλεις να μιλάς ελληνικά? Γιατί υπάρχουν δεκάδες εταιρείες του εξωτερικού κλάσεις ανώτερες. Πήγαινε σε καμία hetzner να βρεις την υγεία σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, youraccount είπε

Την tophost πως την επέλεξες? Δεν ξέρεις αγγλικά και θέλεις να μιλάς ελληνικά? Γιατί υπάρχουν δεκάδες εταιρείες του εξωτερικού κλάσεις ανώτερες. Πήγαινε σε καμία hetzner να βρεις την υγεία σου.

 Αγγλικα ξερω, απταιστα θα ελεγα. Ομως, σε καποια πραγματα, θελω, το θεωρω σημαντικο, να μπορω να βρω καποιον στο τηλεφωνο. Και αυτο, νομιζω ευκολα μπορει να γινει (θεωρητικα τουλαχιστον), μονο με ελληνικο παροχο. Ο πρωτος μου host provider πριν καμια 20ετια, ειχε αγγλικο helpdesk, μονο με chat στα αγγλικα. Ενταξει, αλλη η αμεσοτητα ενος τηλεφωνου, και αλλο να περιμενεις ποτε θα 'αδειασει'/βρει ευκαιρια ο εκπροσωπος στο chat, να ασχοληθει με το προβλημα σου...

Δεν ξερω, τοσο δραματικη χειροτερευση στην tophost, ειλικρινα δεν την περιμενα.

Ολες οι εταιριες περνουν σκαμπανεβασματα, αλλα αυτοι ειναι σαν να ειπαν, οτι τωρα θα τα κανουμε ολα @@@@@.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Finn είπε

Και σήμερα πεσμένη και η topwebhost. Ημαρτον 😕

Γι'αυτο ειμαι επιφυλακτικος στις αλλαγες. Κατι πρεπει να ειναι πολυ τσεκαρισμενο οτι ειναι οντως καλυτερο, ή εκει που ειμαι να ειναι οντως πολυ χειροτερο.

Προς το παρον η tophost βρισκεται σε καθοδικη φαση. Φυσικα, παρακολουθω το 'φαινομενο' λεπτομερως, και το αξιολογω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 εβδομάδες αργότερα...

Έγινε αυτό που φοβόμουν..........τα ίδια κι εδώ με την Tophost!

Ξαφνικά κι ενώ όλα ήταν πολύ γρήγορα, υπάρχει τρομερό lag και στο backend των σελίδων που φιλοξενώ (20) αλλά και στο loading των sites. Σε σημείο που πλέον μας καθυστερεί εμφανώς όταν δουλεύουμε. 

Το support άθλιο πια ενώ παλιά υπήρχε τηλέφωνο 24/7..........Αυτή τη στιγμή ούτε πωλητής δεν μπορεί να σε εξυπηρετήσει για αναβάθμιση πακέτου και σου λένε στέιλε mail........παπα........ες!

Δεν ξέρω τι έχουν κάνει αλλά μάλλον έχουν πετσοκόψει τα resources στους servers μου φαίνεται και μου έτυχε ακόμα και missing backup (2 μέρες κενό) ενώ υποτίθεται ότι είναι καθημερινό.

Επίσης έκοψαν 2 vCores από το πακέτο μου (6 --> 4) και τώρα χτυπάω CPU Resource Limit. 

Μάλλον με βλέπω για "μετακόμιση" πολύ σύντομα αν δεν βελτιωθεί κάτι!

 

 

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/5/2021 στις 9:33 ΜΜ, CyberCr33p είπε

Εδω βλεπω οτι η team blue, ειναι founded το 2019!!!!

Εταιρια 20ετιας με ανοδικη πορεια οπως η top host, πηγε και...πουληθηκε, σε χτεσινη εταιρια! Για τα χρήματα όλα, έτσι;

Δεν ειναι τυχαια η χειροτερευση, σε πολλαπλα επιπεδα. Ηρθαν οι χτεσινοι, να διδαξουν τους παλαιους. Αλλα φταινε οι ανθρωποι της top host που καταδεχτηκαν τετοια καταντια.

:(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, mindreader είπε

Εδω βλεπω οτι η team blue, ειναι founded το 2019!!!!

Εταιρια 20ετιας με ανοδικη πορεια οπως η top host, πηγε και...πουληθηκε, σε χτεσινη εταιρια! Για τα χρήματα όλα, έτσι;

Δεν ειναι τυχαια η χειροτερευση, σε πολλαπλα επιπεδα. Ηρθαν οι χτεσινοι, να διδαξουν τους παλαιους. Αλλα φταινε οι ανθρωποι της top host που καταδεχτηκαν τετοια καταντια.

:(

Εάν ψάξεις για σχόλια πελατών τους, τα προβλήματα είχαν ξεκινήσει πολύ πριν την εξαγορά. Ίσως να μείωσαν προσωπικό ώστε η team blue να αγοράσει μια εταιρία με μειωμένα πάγια έξοδα, αλλά ίσως και η καθοδική πορεία να ήταν αυτή που έπαιξε ρόλο στο να πουληθεί η επιχείρηση.

 

10 ώρες πριν, Jargon είπε

Έγινε αυτό που φοβόμουν..........τα ίδια κι εδώ με την Tophost!

Ξαφνικά κι ενώ όλα ήταν πολύ γρήγορα, υπάρχει τρομερό lag και στο backend των σελίδων που φιλοξενώ (20) αλλά και στο loading των sites. Σε σημείο που πλέον μας καθυστερεί εμφανώς όταν δουλεύουμε. 

Το support άθλιο πια ενώ παλιά υπήρχε τηλέφωνο 24/7..........Αυτή τη στιγμή ούτε πωλητής δεν μπορεί να σε εξυπηρετήσει για αναβάθμιση πακέτου και σου λένε στέιλε mail........παπα........ες!

Δεν ξέρω τι έχουν κάνει αλλά μάλλον έχουν πετσοκόψει τα resources στους servers μου φαίνεται και μου έτυχε ακόμα και missing backup (2 μέρες κενό) ενώ υποτίθεται ότι είναι καθημερινό.

Επίσης έκοψαν 2 vCores από το πακέτο μου (6 --> 4) και τώρα χτυπάω CPU Resource Limit. 

Μάλλον με βλέπω για "μετακόμιση" πολύ σύντομα αν δεν βελτιωθεί κάτι!

Για τα backups δες εδώ: https://status.top.host/incident/882 , δεν γνωρίζω εάν έχει λυθεί το πρόβλημα ή εάν συνεχίζεται μιας και δεν έχουν βγάλει κάποια νεότερη ενημέρωση για αυτό το συμβάν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, mindreader είπε

Εδω βλεπω οτι η team blue, ειναι founded το 2019!!!!

Εταιρια 20ετιας με ανοδικη πορεια οπως η top host, πηγε και...πουληθηκε, σε χτεσινη εταιρια! Για τα χρήματα όλα, έτσι;

Δεν ειναι τυχαια η χειροτερευση, σε πολλαπλα επιπεδα. Ηρθαν οι χτεσινοι, να διδαξουν τους παλαιους. Αλλα φταινε οι ανθρωποι της top host που καταδεχτηκαν τετοια καταντια.

:(

 

Το θέμα είναι ότι έγινε και ανέβασαν και τις τιμές. Είχα πακέτο Semi Dedicated me 42 EUR το μήνα με 6 Cores 24/7 telephone support και το έκαναν 4 Cores.....

Τώρα που θέλω αναβάθμιση σε 6 Cores ζητάνε 101Ευρώ + ΦΠΑ και φυσικά δεν συμφέρει σε σχέση με τους Root της Hetzner ειδικά αν υπολογίσουμε τη RAM (16 vs 64GB) το πόσο λίγο χώρο σε SSD δίνουν 160GB vs 1TB NVME. H Hetzner δίνει Root Server Ryzen 3600 με 64GB RAM & 2X 512GB NVME από 42 Ευρώ + 24EUR το Plesk Obsidian Web Host. 

To μόνο που δεν δίνει η Hetzner είναι αυτόματο backup, δίνει όμως 100GB τα οποία αυξάνεις με λίγα χρήματα το μήνα αν θες.

 Με βλέπω να μετακομίζω μέσα στο καλοκαίρι...........

 

 

12 ώρες πριν, CyberCr33p είπε

Εάν ψάξεις για σχόλια πελατών τους, τα προβλήματα είχαν ξεκινήσει πολύ πριν την εξαγορά. Ίσως να μείωσαν προσωπικό ώστε η team blue να αγοράσει μια εταιρία με μειωμένα πάγια έξοδα, αλλά ίσως και η καθοδική πορεία να ήταν αυτή που έπαιξε ρόλο στο να πουληθεί η επιχείρηση.

 

Για τα backups δες εδώ: https://status.top.host/incident/882 , δεν γνωρίζω εάν έχει λυθεί το πρόβλημα ή εάν συνεχίζεται μιας και δεν έχουν βγάλει κάποια νεότερη ενημέρωση για αυτό το συμβάν.


Πριν 2-3 μέρες που έκανα ένα restore για δοκιμή δούλευε κανονικά.......τι να πω.

Όπως και να έχει πλέον αφού θα πρέπει να δίνω 70-80 Ευρώ το μήνα δεν συμφέρει........και φυσικά αυτό όσο κρατήσει γιατί αν βάλω και 2 e-shops που είναι στα σκαριά επάνω μάλλον θα θέλω κι άλλη αναβάθμιση μετά οπότε ακόμα χειρότερα. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Jargon είπε

 

Το θέμα είναι ότι έγινε και ανέβασαν και τις τιμές. Είχα πακέτο Semi Dedicated me 42 EUR το μήνα με 6 Cores 24/7 telephone support και το έκαναν 4 Cores.....

Τώρα που θέλω αναβάθμιση σε 6 Cores ζητάνε 101Ευρώ + ΦΠΑ και φυσικά δεν συμφέρει σε σχέση με τους Root της Hetzner ειδικά αν υπολογίσουμε τη RAM (16 vs 64GB) το πόσο λίγο χώρο σε SSD δίνουν 160GB vs 1TB NVME. H Hetzner δίνει Root Server Ryzen 3600 με 64GB RAM & 2X 512GB NVME από 42 Ευρώ + 24EUR το Plesk Obsidian Web Host. 

To μόνο που δεν δίνει η Hetzner είναι αυτόματο backup, δίνει όμως 100GB τα οποία αυξάνεις με λίγα χρήματα το μήνα αν θες.

 Με βλέπω να μετακομίζω μέσα στο καλοκαίρι...........

 

 


Πριν 2-3 μέρες που έκανα ένα restore για δοκιμή δούλευε κανονικά.......τι να πω.

Όπως και να έχει πλέον αφού θα πρέπει να δίνω 70-80 Ευρώ το μήνα δεν συμφέρει........και φυσικά αυτό όσο κρατήσει γιατί αν βάλω και 2 e-shops που είναι στα σκαριά επάνω μάλλον θα θέλω κι άλλη αναβάθμιση μετά οπότε ακόμα χειρότερα. 

 

 

Ακόμα και με 6 cores εάν είναι υπερφορτωμένος ο server λόγο άλλων πελατών στο ίδιο μηχάνημα θα αργεί να εκτελεστεί η PHP/MySQL με αποτέλεσμα να βλέπεις 100% χρήση CPU χωρίς απαραίτητα να ευθύνονται οι ιστοσελίδες που εσύ φιλοξενείς.

Όσο αφορά τον server της Hetzner είναι unmanaged. Εάν έχεις τις γνώσεις να τον διαχειριστείς ο ίδιος, να κάνεις monitoring 24/7, και είσαι διατεθειμένος να είσαι σε επιφυλακή 24/7 για να λύσεις άμεσα οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει τότε το προχωράς, διαφορετικά θα χρειαστείς κάποια managed υπηρεσία όπως είναι κάποιο πακέτο semi-dedicated ή κάποιο managed VPS ή managed dedicated.

Επεξ/σία από CyberCr33p
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, CyberCr33p είπε

Ακόμα και με 6 cores εάν είναι υπερφορτωμένος ο server λόγο άλλων πελατών στο ίδιο μηχάνημα θα αργεί να εκτελεστεί η PHP/MySQL με αποτέλεσμα να βλέπεις 100% χρήση CPU χωρίς απαραίτητα να ευθύνονται οι ιστοσελίδες που εσύ φιλοξενείς.

Όσο αφορά τον server της Hetzner είναι unmanaged. Εάν έχεις τις γνώσεις να τον διαχειριστείς ο ίδιος, να κάνεις monitoring 24/7, και είσαι διατεθειμένος να είσαι σε επιφυλακή 24/7 για να λύσεις άμεσα οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει τότε το προχωράς, διαφορετικά θα χρειαστείς κάποια managed υπηρεσία όπως είναι κάποιο πακέτο semi-dedicated ή κάποιο managed VPS ή managed dedicated.

Έχεις δίκιο.......δεν είμαι κάποια μεγάλη εταιρεία, Boutique Agency θα με χαρακτήριζα με 25 πελάτες για την ώρα αλλά κάποιοι μεγαλώνουν σε ανάγκες οπότε πρέπει να πάω σε πιο δυνατή λύση.....Έχω κάποιον στην ομάδα μου (προγραμματιστής) που στήνει servers κι έχουμε στήσει ήδη 2 στη Hetzner για ένα άλλο Software Project το όποίο είναι cloud based και είναι custom εφαρμογή με GPS tracking την οποία τρέχουμε εδώ και 2 χρόνια πιλοτικά σε κάποιο δημόσιο φορέα.....αυτός θα αναλάβει τον server και μου έχει πει εδώ και καιρό να το κάνουμε. 

Θα μπορούσα να πάω και σε Azure ή Amazon που έχω πολύ κοντινό συγγενικό μου πρόσωπο να μου τη στήσει και να το συντηρεί αλλά νομίζω το κόστος είναι μεγάλο για τις ανάγκες μου.....

Θα κάνω έτσι κι αλλιώς μια δοκιμή, θα πάρω έναν Dedicated με 6 Cores / 64Gb RAM / 2X512NVME από τη Hetzner για 2 μήνες δοκιμή και θα καθορίσουμε με το συγκεκριμένο άτομο τις ανάγκες διαχείρισης ώστε να είναι ξεκάθη η κατάσταση. Επίσης το θέμα backup που είναι πολύ σημαντικό και βλέπω ότι δεν δίνει αυτοματοποιημένο όπως έδινε π.χ. η Tophost 3 φορές την ημέρα και panel για restore άμεσα. 

Αν έχετε να προτείνετε κάτι βέβαια σε semi-dedicated μέσω άλλου provider θα ήθελα να το ακούσω.....

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...