Προς το περιεχόμενο

Ηχομονωτικά αυτοκινήτου


Gang_of_four

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα ,επειδη αντιμετωπίζω τριγμούς στις ταπετσαρίες απο τα μπάσα , σκεφτομαι να πειραματιστω με ηχομονωτικα υλικα.

Αυτα ομως που ειναι επισημα για αυτοκινητα ειναι οικονομικα απλησιαστα και δεν ειναι για πειραματισμους , 

σκεφτομαι να δοκιμασω πισω απο τα πανελ της πορτας σε σημεια που υπαρχουν τρυπες να στριμωξω τα κλασσικα αφρωδη ηχομονωτικα , ωστε να μην ''βγαινει΄΄ ο ηχος απο εκει και κουναει τα πανελ. να παγιδευεται εντος της καμπινας της πορτας.

Εχει δοκιμασει κανεις μονος του κατι τετοιο ? 
Το μονο που με προβληματιζει ειναι το αφρωδες υλικο μην λειτουργει σα σφουγγαρι για υγρασιες και νερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Gang_of_four said:

Το μονο που με προβληματιζει ειναι το αφρωδες υλικο μην λειτουργει σα σφουγγαρι για υγρασιες και νερα.

το αφρωδες υλικο λειτουργει σα σφουγγαρι για υγρασιες και νερα, αν είναι να έρχεται σε επαφή με νερό

για αυτό και τα εργοστασιακά αφρώδη υλικά που τα βάζουν σε κούφιες κοιλότητες του σασί
πχ τα βάζουν μέσα σε σφραγισμένα πλαστικά σακουλάκια

το θέμα είναι : φτάνει νερό εκεί που θες να βάλεις ηχομόνωση; 
δηλαδή πισω απο τα πανελ της πορτας είναι δυνατόν να φτάνει νερό ή έχει κάποιο διάφραγμα που εμποδίζει το νερό να φτάσει ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, KoreanW είπε

το θέμα είναι : φτάνει νερό εκεί που θες να βάλεις ηχομόνωση; 
δηλαδή πισω απο τα πανελ της πορτας είναι δυνατόν να φτάνει νερό ή έχει κάποιο διάφραγμα που εμποδίζει το νερό να φτάσει ;

Οχι το συγκεκριμένο αμαξι δεν εχει την ζελατίνα που εχουν τα περισσότερα , ειναι σχεδιασμένο ετσι ωστε να μην μπαίνουν νερα.Ωστοσο ομως η υγρασία και μερικες σταγόνες ειναι πιθανο να ερχονται σε επαφη με τις ηχομονώσεις εφόσον θα ειναι πιο χοντρές τα πάνελ των πορτων.
Οποτε ιδανικά θα ήταν να βρω ενα αδιάβροχο ημομονωτικο υλικο , υπαρχει κατι τετοιο αραγε?

Επεξ/σία από Gang_of_four
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Gang_of_four είπε

Οχι το συγκεκριμένο αμαξι δεν εχει την ζελατίνα που εχουν τα περισσότερα , ειναι σχεδιασμένο ετσι ωστε να μην μπαίνουν νερα.

Αυτό που περιγράφεις δεν ισχύει σε κανένα αυτοκίνητο, σε όλα περνάει νερό ανάμεσα στο τζάμι του παραθύρου και τις γλίστρες, σε όλα υπάρχουν τρύπες (νεροχύτες) στο κάτω μέρος της πόρτας ώστε από κει να φεύγουν τα νερά που περνάνε μέσα. Και φυσικά όλα έχουν ζελατίνες στις πόρτες ώστε να εμποδίζει την υγρασία να περνάει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αυτό που περιγράφεις δεν ισχύει σε κανένα αυτοκίνητο, σε όλα περνάει νερό ανάμεσα στο τζάμι του παραθύρου και τις γλίστρες, σε όλα υπάρχουν τρύπες (νεροχύτες) στο κάτω μέρος της πόρτας ώστε από κει να φεύγουν τα νερά που περνάνε μέσα. Και φυσικά όλα έχουν ζελατίνες στις πόρτες ώστε να εμποδίζει την υγρασία να περνάει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Βαλε το βιντεο στο τελος να δεις πως το πισω μερος του πανελ ερχεται σε απευθειας επαφη με την πορτα χωρις ζελατινα.
Οπως και πολλα αλλα renault που ειδα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια πόρτα μπορεί να έχει τουλάχιστον δυο διαμερίσματα:

το εξωτερικό, στο οποίο εισέρχεται νερό από έξω για να διαφύγει από τις τρύπες απορροής,
και είναι το διαμέρισμα μέσα στο οποίο γλιστράει το τζάμι όταν το κατεβάζουμε/ανοίγουμε

το εσωτερικό, στο οποίο δεν εισέρχεται νερό από έξω
και είναι εκείνο στο οποίο βρίσκονται τα περισσότερα ηλετρκολογικά της πόρτας

εσωτερικό και εξωτερικό διαμέρισμα μπορεί να χωρίζονται στεγανά μεταξύ τους
πχ με ένα μεταλλικό διάφραγμα με τσιμούχες περιμετρικά, ή με κολημμένη πλαστική μεμβράνη

το εσωτερικό διαμέρισμα περικλείεται από την οπίσθια πλευρά του πάνελ της πόρτας

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, KoreanW είπε

 

το εσωτερικό διαμέρισμα περικλείεται από το πίσω μέρος του πάνελ της πόρτας

Σε αυτη την περιπτωση λοιπον , θεωρητικα το πισω μερος του πανελ λειτουργει και ως μονωτικο υγρασιας.
Για αυτο εφοσον προσθεσω καποιο ηχομονωτικο πρεπει να ειναι αδιαβροχο.
Κατι τετοιο θα προσφερει καθολου ηχομονωση αραγε?
https://www.skroutz.gr/s/26331895/New-Port-Ελαστικό-Δάπεδο-Καουτσούκ-Χιλιόριγο-3mm-9003.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Gang_of_four είπε

Βαλε το βιντεο στο τελος να δεις πως το πισω μερος του πανελ ερχεται σε απευθειας επαφη με την πορτα χωρις ζελατινα.
Οπως και πολλα αλλα renault που ειδα.

Αν και δεν φαίνονται και πολλά στο τέλος του βίντεο, μπόρεσα να διακρίνω ένα μεταλλικό κάλυμμα στην ίδια θέση που άλλα έχουν ζελατίνα. Ε αυτή η λαμαρίνα την ίδια δουλειά κάνει, μόνωση προσφέρει, ακόμα και λάστιχο έχει περιμετρικά για να μην περνάει τίποτα όπως ακριβώς στο ίδιο σημείο έχει μαλαστούπα η ζελατίνα.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Εσωτερικά της πόρτας, όπως ξανάπα, μια χαρά περνάει νερό σε όλα τα αυτοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Gang_of_four said:

Σε αυτη την περιπτωση λοιπον , θεωρητικα το πισω μερος του πανελ λειτουργει και ως μονωτικο υγρασιας.
Για αυτο εφοσον προσθεσω καποιο ηχομονωτικο πρεπει να ειναι αδιαβροχο.
Κατι τετοιο θα προσφερει καθολου ηχομονωση αραγε?
https://www.skroutz.gr/s/26331895/New-Port-Ελαστικό-Δάπεδο-Καουτσούκ-Χιλιόριγο-3mm-9003.html

στο εσωτερικό διαμέρισμα δεν πρέπει να περνάει καθόλου νερό
γιατί όχι μόνο θα πάει στα ηλεκτρολογικά της πόρτας αλλά και θα αποχετευθεί στο εσωτερικό της καμπίνας

όπως και να έχει εκεί δε χρειάζεται ανησυχία για το φόβο νερού
διότι θεωρητικά είναι στεγανό το διάφραγμα που το χωρίζει από το εξωτερικό διαμέρισμα

στο πίσω μέρος του πάνελ της πόρτας, πολλά αυτοκίνητα έχουν εργοστασιακό ηχομονωτικό που δε χρειάζεται να είναι αδιάβροχο
άρα αδιάβροχο δε χρειάζεται να είναι και το ηχομονωτικό που θα προσθέσεις μόνος σου

υγ: τα ηχεία που σε απασχολούν για τα μπάσα
αν δεν είναι στερεωμένα πάνω στο πάνελ της πόρτας αλλά στην ίδια την πόρτα
καλό είναι να έχουν ένα συνδετικό προκειμένου να οδηγείται ο ήχος στην καμπίνα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, KoreanW είπε

στο εσωτερικό διαμέρισμα δεν πρέπει να περνάει καθόλου νερό
γιατί όχι μόνο θα πάει στα ηλεκτρολογικά της πόρτας αλλά και θα αποχετευθεί στο εσωτερικό της καμπίνας

όπως και να έχει εκεί δε χρειάζεται ανησυχία για το φόβο νερού
διότι θεωρητικά είναι στεγανό το διάφραγμα που το χωρίζει από το εξωτερικό διαμέρισμα

 

Θεωρητικα παντα, ειχα προβληματα με νερα ωστοσο , εχω κανει μια πατεντα εχοντας βαλει ενα diy ναυλον να πεφτει καθετα απο την εσωτερικη τσιμουχα του τζαμιου ως το κατω μερος της πορτας.😁 Οπως καταλαβαινεις παιζει αρκετη πατεντα.Θα πειραματιστω.
τα ηχεια κουμπωνουν στα πανελ ναι , Θενξ

 

22 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αν και δεν φαίνονται και πολλά στο τέλος του βίντεο, μπόρεσα να διακρίνω ένα μεταλλικό κάλυμμα στην ίδια θέση που άλλα έχουν ζελατίνα.

Εσωτερικά της πόρτας, όπως ξανάπα, μια χαρά περνάει νερό σε όλα τα αυτοκίνητα.

Δεν υπαρχει κανενα μεταλλικο καλλυμα , πισω απο το πανελ τα πραγματα ειναι καπως ετσι.(αυτο ειναι clio)
Η αληθεια ειναι οτι και εμενα με προβληματιζε παντα καπως αυτο , αλλα το εξηγει ο φιλος απο πανω πως λειτουργει (που δε λειτουργει παντα καλα)

reantult.JPG

Επεξ/σία από Gang_of_four
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 minutes ago, Gang_of_four said:

Θεωρητικα παντα, ειχα προβληματα με νερα ωστοσο , εχω κανει μια πατεντα εχοντας βαλει ενα diy ναυλον να πεφτει καθετα απο την εσωτερικη τσιμουχα του τζαμιου ως το κατω μερος της πορτας.😁 Οπως καταλαβαινεις παιζει αρκετη πατεντα.Θα πειραματιστω.
τα ηχεια κουμπωνουν στα πανελ ναι , Θενξ

κανονικά η στεγανοποίηση πρέπει να είναι απόλυτη
αν δεν είναι, πρόκειται για κατασκευαστικό σφάλμα που πρέπει να το λύσεις (αν μη τι άλλο για τα ηλεκτρολογικά προβλήματα που μπορεί να αποκτήσεις)

να στο πω διαφορετικά, 
θεωρητικά και πρακτικά η στεγανότητα του εσωτερικού διαμερίσματος είναι ο κανόνας στα αυτοκίνητα
η διαφυγή και εισροή νερού είναι η εξαίρεση και η βλάβη που χρειάζεται επισκευή

η εικόνα που σου πόσταρε παραπάνω ο Joshua21 (μάλλον από vw group περί την 20ετία, δηλαδή ίδιας ηλικίας με το Megane 1)
είναι η απόδειξη πως η στεγανοποίηση είναι δυνατή αρκεί ο κατασκεαστής να έχει κάνει κατασκευαστικά αυτό που χρειάζεται

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Gang_of_four είπε

Δεν υπαρχει κανενα μεταλλικο καλλυμα , πισω απο το πανελ τα πραγματα ειναι καπως ετσι.(αυτο ειναι clio)
Η αληθεια ειναι οτι και εμενα με προβληματιζε παντα καπως αυτο , αλλα το εξηγει ο φιλος απο πανω πως λειτουργει (που δε λειτουργει παντα καλα)

Στο βίντεο πάντως που μου έδειξες πριν (megane I) υπήρχε.

Πάντως μην κολλάς στο πως μονώνεται το εσωτερικό της πόρτας, κράτα το σημαντικό, δλδ το ότι σε όλα τα αυτοκίνητα περνάνε νερά μέσα στις πόρτες. Κανένα δεν "ειναι σχεδιασμένο ετσι ωστε να μην μπαίνουν νερα" όπως ισχυρίστηκες, όπου υπάρχει τζάμι πάνω σε γλίστρα περνάνε νερά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, KoreanW είπε

κανονικά η στεγανοποίηση πρέπει να είναι απόλυτη
αν δεν είναι, πρόκειται για κατασκευαστικό σφάλμα που πρέπει να το λύσεις (αν μη τι άλλο για τα ηλεκτρολογικά προβλήματα που μπορεί να αποκτήσεις)

να στο πω διαφορετικά, 
θεωρητικά και πρακτικά η στεγανότητα του εσωτερικού διαμερίσματος είναι ο κανόνας στα αυτοκίνητα
η διαφυγή και εισροή νερού είναι η εξαίρεση και η βλάβη που χρειάζεται επισκευή

Συμφωνω αλλα μιλαμε για αυτοκινητο 20ετιας , που εχει γινει λιμνη αρκετες φορες χωρις να εχει δημιουργηθει τιποτα ηλεκτρολογικο ευτυχως.
Κατα καιρους εβαζε απο πορτες , το ελυσα, εβαζε απο ηλιοροφη το ελυσα και αυτο , εβαζε στο πορτπαγκαζ το λυσαμε και αυτο .. τωρα σε πολυ δυνατη βροχη βαζει καπου απο μπροστα στο εξαερισμο οποτε απλα το σκεπαζω και οσο αντεξει, δεν υπαρχει αλλο κουραγιο 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, KoreanW είπε

η εικόνα που σου πόσταρε παραπάνω ο Joshua21 (λογικά vw group περί την 20ετία, δηλαδή ίδιας ηλικίας με το Megane 1)

Fiat Stilo (2001-2007) ήταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Gang_of_four said:

Συμφωνω αλλα μιλαμε για αυτοκινητο 20ετιας , που εχει γινει λιμνη αρκετες φορες χωρις να εχει δημιουργηθει τιποτα ηλεκτρολογικο ευτυχως.
Κατα καιρους εβαζε απο πορτες , το ελυσα, εβαζε απο ηλιοροφη το ελυσα και αυτο , εβαζε στο πορτπαγκαζ το λυσαμε και αυτο .. τωρα σε πολυ δυνατη βροχη βαζει καπου απο μπροστα στο εξαερισμο οποτε απλα το σκεπαζω και οσο αντεξει, δεν υπαρχει αλλο κουραγιο 😁

στο ξαναλέω
και 20ετίας δεν επιτρέπεται να μπαίνουν νερά στην από μέσα πλευρά του διαφράγματος

η εικόνα που σου πόσταρε παραπάνω ο Joshua21 
είναι η απόδειξη πως η στεγανοποίηση είναι δυνατή αρκεί ο κατασκεαστής να έχει κάνει κατασκευαστικά αυτό που χρειάζεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...