Προς το περιεχόμενο

Demon souls Spiderman morales ultimate editionPS5 @ public 40€ [ΑΚΥΡΑ]


ison

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, improvgeek είπε

Μάλλον ακύρωσαν ότι δεν ήταν click away (δηλαδή Αθήνα - Θεσσαλονίκη)

Συμφωνοι , αλλα γιατι; Επισης, δεν ειχα βαλει αντικαταβολη, πληρωσα κανονικα (μου τα επεστρεψαν βεβαια).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κυνήγησε το θέμα κανένας αδικημένος όπως εγώ; Αν ναι, με τι αποτέλεσμα;

Είναι αδικία κάποιοι να παρέλαβαν με τη "λάθος τιμή" και κάποιοι άλλοι να μείναμε με την ακύρωση στο χέρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, katsikoula είπε

Κυνήγησε το θέμα κανένας αδικημένος όπως εγώ; Αν ναι, με τι αποτέλεσμα;

Είναι αδικία κάποιοι να παρέλαβαν με τη "λάθος τιμή" και κάποιοι άλλοι να μείναμε με την ακύρωση στο χέρι.

Τους έχω στείλει μήνυμα στο public,έχουν περάσει 30 ώρες, δηλαδή πάνω από μέρα και με έχουν γράψει εκεί που δεν πιάνει μελάνι.

Επόμενο μήνυμα θα είναι στην Γ.Γ. Καταναλωτή με κοινοποίηση στο public, και εκεί θα σφίξουν τα γάλατα.

Και μόνο που παρέλαβαν κάποια παιδιά, αναιρεί την παραδοχή της λάθος τιμής.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήρθε και σε εμένα το μήνυμα ακύρωσης. Εγώ είχα προπληρωσει με κάρτα.Επίσης μου ήρθε μειλ αποστολής του προϊόντος. Πως γίνεται αυτό τώρα? Αφού έχει αποσταλεί...ότι να ναι. Να ρωτήσω όσοι παρέλαβαν ήταν μόνο με κλικαγουει??

Και επίσης σε όσους έγινε επιστροφή χρημάτων έγινε άμεσα? Εμένα ακόμα τπτ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι εντωμεταξύ στη εξέλιξη παραγγελίας γράφει ότι πήγε από τα κεντρικά της acs σήμερα στην περιοχή μου. Ενώ αυτοί μου έστειλαν ακύρωση. Πως γεναν αυτό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, costacurta είπε

Ήρθε και σε εμένα το μήνυμα ακύρωσης. Εγώ είχα προπληρωσει με κάρτα.Επίσης μου ήρθε μειλ αποστολής του προϊόντος. Πως γίνεται αυτό τώρα? Αφού έχει αποσταλεί...ότι να ναι. Να ρωτήσω όσοι παρέλαβαν ήταν μόνο με κλικαγουει??

Και επίσης σε όσους έγινε επιστροφή χρημάτων έγινε άμεσα? Εμένα ακόμα τπτ

Κι εγώ είχα πληρώσει κανονικά με κάρτα και μου τα επέστρεψαν την επόμενη ημέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/2/2021 στις 9:26 ΜΜ, Greenday13 είπε

Τους έχω στείλει μήνυμα στο public,έχουν περάσει 30 ώρες, δηλαδή πάνω από μέρα και με έχουν γράψει εκεί που δεν πιάνει μελάνι.

Επόμενο μήνυμα θα είναι στην Γ.Γ. Καταναλωτή με κοινοποίηση στο public, και εκεί θα σφίξουν τα γάλατα.

Και μόνο που παρέλαβαν κάποια παιδιά, αναιρεί την παραδοχή της λάθος τιμής.

Και αν κάποιος πήγε και στήθηκε το πρωί και παρέλαβε με το που άνοιξαν? Είχαν προλάβει να ακυρωθούν πιστεύεις?

Και όταν όντως γίνει λάθος σε ένα site για οποιονδήποτε λόγο και κάποιοι  πάρουν την τιμή, ok με γειά τους με χαρά τους εννοείται και εγώ θα χαιρόμουν, αλλά οι υπόλοιποι γιατί πρέπει να τρέχουμε για καταγγελίες από τη στιγμή κιόλας που το γράφουν τα sites ό,τι σε περίπτωση λάθος μπορούν να ακυρώνουν? (γιατί το γράφουν)

Το αν μπορεί κάποιο μαγαζί να τιμήσει την παραγγελία, να φάει τη χασούρα, δεν είναι πάντα στο χέρι του. Το τελευταίο πράγμα που θέλει είναι να χάσει πιστούς πελάτες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, giorgos_k είπε

Και αν κάποιος πήγε και στήθηκε το πρωί και παρέλαβε με το που άνοιξαν? Είχαν προλάβει να ακυρωθούν πιστεύεις?

Και όταν όντως γίνει λάθος σε ένα site για οποιονδήποτε λόγο και κάποιοι  πάρουν την τιμή, ok με γειά τους με χαρά τους εννοείται και εγώ θα χαιρόμουν, αλλά οι υπόλοιποι γιατί πρέπει να τρέχουμε για καταγγελίες από τη στιγμή κιόλας που το γράφουν τα sites ό,τι σε περίπτωση λάθος μπορούν να ακυρώνουν? (γιατί το γράφουν)

Το αν μπορεί κάποιο μαγαζί να τιμήσει την παραγγελία, να φάει τη χασούρα, δεν είναι πάντα στο χέρι του. Το τελευταίο πράγμα που θέλει είναι να χάσει πιστούς πελάτες.

 

Σε αναλογη καταγγελια, την εχει φαει και ο Κωτσοβολος και ο Γερμανος. Επομενως εχεις αδικο. Καλυτερα να διεκδικησω το δικιο μου εκει, παρα να κανω υποθεσεις απο εδω. Δυο παιδια ηδη εξυπηρετηθηκαν, και η παραγγελια τους δεν ακυρωθηκε.

Οποτε; Υποψην οτι δεν θα ετρεχα με καταγγελια αν εβλεπα την τιμη να ειναι πχ 5 ευρω, θα ηταν καραμπινατο τεχνικο προβλημα.

Αλλα αν το πουλανε 80 και το δινουν 40, λεω οκ, ειναι 50% εκπτωση. Γιατι να ειναι οπωσδηποτε "τεχνικο" προβλημα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, giorgos_k είπε

Και αν κάποιος πήγε και στήθηκε το πρωί και παρέλαβε με το που άνοιξαν? Είχαν προλάβει να ακυρωθούν πιστεύεις?

Και όταν όντως γίνει λάθος σε ένα site για οποιονδήποτε λόγο και κάποιοι  πάρουν την τιμή, ok με γειά τους με χαρά τους εννοείται και εγώ θα χαιρόμουν, αλλά οι υπόλοιποι γιατί πρέπει να τρέχουμε για καταγγελίες από τη στιγμή κιόλας που το γράφουν τα sites ό,τι σε περίπτωση λάθος μπορούν να ακυρώνουν? (γιατί το γράφουν)

Το αν μπορεί κάποιο μαγαζί να τιμήσει την παραγγελία, να φάει τη χασούρα, δεν είναι πάντα στο χέρι του. Το τελευταίο πράγμα που θέλει είναι να χάσει πιστούς πελάτες.

 

Ήδη έγινε αυτό που περιγράφεις. Αν δεις στο FB marketplace υπάρχουν αγγελίες που πουλάνε σφραγισμένα τα εν λόγω παιχνίδια (Spiderman, Sackboy,...) στα 40-50 ευρώ.

Το θέμα είναι ότι και εγώ ήθελα να πάω να στηθώ από το πρωί στις 09.00 αλλά λόγω Covid δεν επιτρέπεται το take away στην Αθήνα που βρίσκομαι... :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, giorgos_k είπε

Και αν κάποιος πήγε και στήθηκε το πρωί και παρέλαβε με το που άνοιξαν? Είχαν προλάβει να ακυρωθούν πιστεύεις?

Και όταν όντως γίνει λάθος σε ένα site για οποιονδήποτε λόγο και κάποιοι  πάρουν την τιμή, ok με γειά τους με χαρά τους εννοείται και εγώ θα χαιρόμουν, αλλά οι υπόλοιποι γιατί πρέπει να τρέχουμε για καταγγελίες από τη στιγμή κιόλας που το γράφουν τα sites ό,τι σε περίπτωση λάθος μπορούν να ακυρώνουν? (γιατί το γράφουν)

Το αν μπορεί κάποιο μαγαζί να τιμήσει την παραγγελία, να φάει τη χασούρα, δεν είναι πάντα στο χέρι του. Το τελευταίο πράγμα που θέλει είναι να χάσει πιστούς πελάτες.

 

Εγώ πήγα και το παρέλαβα λίγο μετά τις 10 το πρωί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/2/2021 στις 3:54 ΜΜ, DeareN είπε

Εγώ παρέλαβα κανονικά το Demons και είχε και δίπλα και 3-4 Demons και άλλα 3-4 Spiderman κρατημένα από παραγγελίες. Άρα ούτε λάθος ούτε τπτ απλά κάποιοι παρέλαβαν και κάποιοι όχι. 

Δυστυχώς απόδειξη δεν κράτησα πετάχτηκε μαζί με τον καφέ που κρατούσα και ούτε μου πήγε το μυαλό ότι θα χρειαστεί κάπου 

δεν χρειάζεται απόδειξη απλά δώσε μας σε ένα print screen την παραγγελιά από το site

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, steve_89 είπε

δεν χρειάζεται απόδειξη απλά δώσε μας σε ένα print screen την παραγγελιά από το site

Το παιδί νομίζω ανέβασε printscreen αλλά σβήσανε το ποστ του, δεν το βρίσκω.

Επεξ/σία από Greenday13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι μ******* ειναι αυτες, οι μισοι παρελαβαν και οι αλλοι μισοι φαγαμε ακυρο για δηθεν λαθος στην τιμη;

Καλα ειναι να πεσει καταγγελια

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...