Προς το περιεχόμενο

Με Gaming headset, keyboard ή mouse δωροεπιταγή 30€ για επόμενη αγορά 2πλάσιας αξίας [ΤΕΛΟΣ]


ImmortalR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ παρέλαβα το Σάββατο το ποντίκι από το κατάστημα. Ακόμα δεν έχω λάβει την δωροεπιταγή. Λέτε να φάω φόλα?!!

Επεξ/σία από Glikos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 108
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Glikos είπε

Εγώ παρέλαβα το Σάββατο το ποντίκι από το κατάστημα. Ακόμα δεν έχω λάβει την δωροεπιταγή. Λέτε να φάω φόλα?!!

Μια απο τα ιδια απο Πεμπτη φιλε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
1 ώρα πριν, matrixxx είπε

Θυμιζω, σημερα ληγει η δωροεπιταγη. Μην την ξεχασει κανεις και την χασει!

Με επιφύλαξη θα πω ότι έχουν δώσει παράταση μέχρι 15/4. Τουλάχιστον έτσι μου είπαν εμένα από το τηλεφωνικό τους κέντρο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά εγώ δεν παρέλαβα καμιά δωροεπιταγή.

Πήρα τηλ και ο υπάλληλος δεν ήξερε καν για την ενέργεια αυτή.

Μου είχανε πει θα με πάρουνε τηλ κάποια στιγμή αλλά δεν πήρανε.

Anyway.

Επεξ/σία από Glikos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, Glikos είπε

Παιδιά εγώ δεν παρέλαβα καμιά δωροεπιταγή.

Πήρα τηλ και ο υπάλληλος δεν ήξερε καν για την ενέργεια αυτή.

Μου είχανε πει θα με πάρουνε τηλ κάποια στιγμή αλλά δεν πήρανε.

Anyway.

Το θα σε πάρουμε τηλέφωνο εμείς του κωτσοβολου σημαίνει ότι βαριόταν ο υπάλληλος να ασχοληθεί μαζί σου. Έπρεπε να το δεις. Να τους πρηξεις στα τηλέφωνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, TheoAlex50 είπε

Το θα σε πάρουμε τηλέφωνο εμείς του κωτσοβολου σημαίνει ότι βαριόταν ο υπάλληλος να ασχοληθεί μαζί σου. Έπρεπε να το δεις. Να τους πρηξεις στα τηλέφωνα.

Ο υπάλληλος ήταν τόσο άχρηστος που δεν ήξερε για την ενέργεια αυτή. Πέρασαν οι μέρες και το άφησα, το είχα ξεχάσει κιόλας γιατί είχα άλλα πράγματα στο μυαλό μου. Θα δοκιμάσω τηλ αύριο και αν βγει κάτι καλώς. Αν όχι, δεν μαμιέται, μου έμεινε ένα ποντίκι, δεν πάει χαμένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Glikos είπε

Ο υπάλληλος ήταν τόσο άχρηστος που δεν ήξερε για την ενέργεια αυτή. Πέρασαν οι μέρες και το άφησα, το είχα ξεχάσει κιόλας γιατί είχα άλλα πράγματα στο μυαλό μου. Θα δοκιμάσω τηλ αύριο και αν βγει κάτι καλώς. Αν όχι, δεν μαμιέται, μου έμεινε ένα ποντίκι, δεν πάει χαμένο.

Στείλε ένα μέηλ από σήμερα για να το έχεις γραπτώς και εντός χρονοδιαγράμματος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, DownUNDERground είπε

Στείλε ένα μέηλ από σήμερα για να το έχεις γραπτώς και εντός χρονοδιαγράμματος.

Έστειλα πριν λίγο. Για να δούμε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα μου ήρθε η μία από τις 2 δωροεπιταγες και μίλησα μαζί τους μέσω live chat και εξυπηρετηθηκα άμεσα, με την δωροεπιταγη που έστειλαν να λήγει τέλος Απριλίου.

1 ώρα πριν, Glikos είπε

Έστειλα πριν λίγο. Για να δούμε..

Σε mail που τους είχα στείλει δεν απάντησαν ποτέ, και το τηλεφωνικό ήταν συνέχεια καλυμμένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, tiger13 είπε

Εμένα μου ήρθε η μία από τις 2 δωροεπιταγες και μίλησα μαζί τους μέσω live chat και εξυπηρετηθηκα άμεσα, με την δωροεπιταγη που έστειλαν να λήγει τέλος Απριλίου.

Σε mail που τους είχα στείλει δεν απάντησαν ποτέ, και το τηλεφωνικό ήταν συνέχεια καλυμμένο.

Θενξ, θα μιλήσω μέσω live chat τότε αύριο. Αν και την 1η φορά που το ανέφερα στο chat, ο υπάλληλος δεν ήξερε τίποτα. Και μετά όταν μίλησα στο τηλ, ούτε ο άλλος υπάλληλος ήξερε τίποτα. Εντελώς γτπ λέμε και οι δύο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά αντιμετωπίζω κι εγώ θέμα με μια δωροεπιταγή των 30 ευρώ από την συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια.Πιο συγκεκριμένα τα πράγματα έχουν ως εξής:

Παρέλαβα με click away από το σχετικό κιόσκι του καταστήματος το Σάββατο 27/02, δηλαδή κανονικά εντός προθεσμίας.Πλήρωσα με κάρτα εκείνη τη στιγμή της παραλαβής στο κιόσκι.Μάλιστα θυμάμαι ότι προτού μου παραδώσει την παραγγελία και πληρώσω στο κιόσκι,τόνισα στους υπαλλήλους πως το συγκεκριμένο προιόν συμμετέχει στη συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια όπου και θα λάβω δωροεπιταγή 30 ευρώ.Τους τόνισα να το προσέξουν ώστε να κάνουν ότι τυχόν χρειάζεται ώστε να μην υπάρξουν τυχόν προβλήματα και τρέχω και "είμαι στα τηλέφωνα"...Ο υπάλληλος αφού το είδε και κάτι ρώτησε μου είπε ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα και πως θα λάβω κανονικά τη δωροεπιταγή. Αφού πλήρωσα έλαβα μόνο το απόκομμα από το POS και για την απόδειξη μου είπε πως θα μου έρθει σε ηλεκτρονική μορφή (σε pdf αρχείο).Του είπα αν μπορεί για καλύτερα να μου εκτυπώσει μια έντυπη απόδειξη αλλά μου είπε ότι τώρα στο click away δεν εκτυπώνουν αποδείξεις,θα μου έρθει ηλεκτρονικά. Τελικά αυτό το pdf που μου ήρθε δεν ήταν η απόδειξη λιανικής αλλά το δελτίο παραγγελίας. Μπαίνω και στο λογαριασμό μου στη σελίδα kotsovolos.gr ,κοιτάζω την κατάσταση της εν λόγω παραγγελίας και την εμφάνιζε "Σε αναμονή" νομίζω ενώ κανονικά θα έπρεπε να την εμφανίζει ως ολοκληρωμένη.

Τη Δευτέρα 01/03 δεν μου ήρθε κανένα sms με την δωροεπιταγή,οπότε ξεκίνησα τα τηλέφωνα στον Κωτσόβολο.Αφού εξήγησα τα παραπάνω μου είπαν πως θα ενημερώσουν το κατάστημα που παρέλαβα ώστε να διορθωθεί.Πράγματι την ίδια μέρα λίγο αργότερα μου έρχεται ένα sms που ήταν πλέον η απόδειξη λιανικής της παραγγελίας μου.Προφανώς τότε πάτησαν από το κατάστημα οι υπάλληλοι το κουμπί ότι η παραγγελία ολοληρώθηκε (το οποίο κανονικά έπρεπε να έχουν κάνει το Σάββατο 27/02 που παρέλαβα με click away και τους είχα τονίσει ιδιαιτέρως να προσέξουν και να κάνουν ότι πρέπει ώστε να μην έχω προβλήματα με την απόδοση της δωροεπιταγής) και έτσι μου ήρθε η απόδειξη λιανικής.

Επομένως είχα για την εν λόγω παραγγελία ένα δελτίο παραγγελίας σε pdf με ημερομηνία 27/02 και μια απόδειξη λιανικής σε pdf με ημερομηνία 01/03.sms για την δωροεπιταγή πουθενά!

Αμέσως από την ίδια μέρα 01/03 συνέχισα πάλι τα τηλέφωνα: Τους εξήγησα ότι δεν έχω λάβει την δωροεπιταγή όπως θα έπρεπε και τους αναφέρω αναλυτικά το παραπάνω ιστορικό.Τους επισημαίνω επίσης ότι μπορεί το πράγμα να έχει κολλήσει στο γεγονός ότι από δικό τους λάθος η απόδειξη λιανικής εκδόθηκε στις 01/03 ενώ θα έπρεπε να είχε εκδωθεί στις 27/02 δηλαδή την ημέρα που το παρέλαβα στα χέρια μου και το πλήρωσα επιτόπου με click away στο κιόσκι.

Το κατάλαβαν πιστεύω και την πρώτη φορά έδωσαν εντολή και επικοινώνησε και υπεύθυνος από το κατάστημα που παρέλαβα με click away.Τα εξήγησα και σε αυτόν στο τηλέφωνο και κατάλαβε ότι έγινε σφάλμα όπου εγώ δεν ευθύνομαι και μου λέει ότι θα εκδωθεί εκ νέου το παραστατικό (δηλαδή η απόδειξη λιανικής) και ΟΚ.Του λέω εγώ τι άλλο θα πρέπει να κάνω?Μου λέει θα διορθωθεί δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι άλλο.

Φυσικά δεν επαναπαύθηκα και συνέχισα και τις επόμενες ημέρες να πέρνω τηλέφωνο,να ζητάω να με συνδέσουν στο τμήμα των δωροεπιταγών για να δω τι θα γίνει με το θέμα.Υποτίθεται ότι έχει σταλεί στο αρμόδιο τμήμα/προιστάμενο έχουν στείλει e-mail κλπ.Στο πότε θα μου έρθει η δωροεπιταγή τις πρώτες μέρες μου έλεγαν για μερικές ημέρες.Τις τελευταίες μέρες κάθε φορά μου λένε για την ίδια μέρα ,το πολύ μέχρι αύριο...Ακόμα δωροεπιταγή δεν έχω δει!

Δηλαδή από την 01/03 μέχρι και τώρα τους πέρνω τηλέφωνο καθημερινά (μερικές φορές έχω πάρει και δυο φορές την ίδια μέρα) Το Σάββατο που μίλησα τελευταία φορά,σε ερώτημα μου τι θα γίνει,θα την πάρω τελικά τη δωροεπιταγή των 30 ευρώ,μου λέει θα την πάρετε,ακριβώς πότε δεν ήξερε να μου πει.Το εμφανίζει υπό επεξεργασία νομίζω κάτι τέτοιο μου είχε πει,ενώ με διαβεβαίωσε ότι έχει σταλεί και ξανασταλεί στο αρμόδιο τμήμα και προιστάμενο...

Επίσης τους τόνισα ότι στην ενέργεια λέει πως λήγουν οι δωροεπιταγές στις 15/03.Γι αυτό μου απάντησε ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα με την προθεσμία που λήγει.

Το ξέρω ότι κούρασα αλλά τι να κάνουμε...Κάποια καλή ιδέα έχει κανείς? Τι άλλο καλύτερο θα μπορούσαμε να κάνουμε? Δυο βδομάδες είμαστε καθημερινά στα τηλέφωνα και στις αναμονές...

Επεξ/σία από ultrahd
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ultrahd είπε

Παιδιά αντιμετωπίζω κι εγώ θέμα με μια δωροεπιταγή των 30 ευρώ από την συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια.Πιο συγκεκριμένα τα πράγματα έχουν ως εξής:

Παρέλαβα με click away από το σχετικό κιόσκι του καταστήματος το Σάββατο 27/02, δηλαδή κανονικά εντός προθεσμίας.Πλήρωσα με κάρτα εκείνη τη στιγμή της παραλαβής στο κιόσκι.Μάλιστα θυμάμαι ότι προτού μου παραδώσει την παραγγελία και πληρώσω στο κιόσκι,τόνισα στους υπαλλήλους πως το συγκεκριμένο προιόν συμμετέχει στη συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια όπου και θα λάβω δωροεπιταγή 30 ευρώ.Τους τόνισα να το προσέξουν ώστε να κάνουν ότι τυχόν χρειάζεται ώστε να μην υπάρξουν τυχόν προβλήματα και τρέχω και "είμαι στα τηλέφωνα"...Ο υπάλληλος αφού το είδε και κάτι ρώτησε μου είπε ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα και πως θα λάβω κανονικά τη δωροεπιταγή. Αφού πλήρωσα έλαβα μόνο το απόκομμα από το POS και για την απόδειξη μου είπε πως θα μου έρθει σε ηλεκτρονική μορφή (σε pdf αρχείο).Του είπα αν μπορεί για καλύτερα να μου εκτυπώσει μια έντυπη απόδειξη αλλά μου είπε ότι τώρα στο click away δεν εκτυπώνουν αποδείξεις,θα μου έρθει ηλεκτρονικά. Τελικά αυτό το pdf που μου ήρθε δεν ήταν η απόδειξη λιανικής αλλά το δελτίο παραγγελίας. Μπαίνω και στο λογαριασμό μου στη σελίδα kotsovolos.gr ,κοιτάζω την κατάσταση της εν λόγω παραγγελίας και την εμφάνιζε "Σε αναμονή" νομίζω ενώ κανονικά θα έπρεπε να την εμφανίζει ως ολοκληρωμένη.

Τη Δευτέρα 01/03 δεν μου ήρθε κανένα sms με την δωροεπιταγή,οπότε ξεκίνησα τα τηλέφωνα στον Κωτσόβολο.Αφού εξήγησα τα παραπάνω μου είπαν πως θα ενημερώσουν το κατάστημα που παρέλαβα ώστε να διορθωθεί.Πράγματι την ίδια μέρα λίγο αργότερα μου έρχεται ένα sms που ήταν πλέον η απόδειξη λιανικής της παραγγελίας μου.Προφανώς τότε πάτησαν από το κατάστημα οι υπάλληλοι το κουμπί ότι η παραγγελία ολοληρώθηκε (το οποίο κανονικά έπρεπε να έχουν κάνει το Σάββατο 27/02 που παρέλαβα με click away και τους είχα τονίσει ιδιαιτέρως να προσέξουν και να κάνουν ότι πρέπει ώστε να μην έχω προβλήματα με την απόδοση της δωροεπιταγής) και έτσι μου ήρθε η απόδειξη λιανικής.

Επομένως είχα για την εν λόγω παραγγελία ένα δελτίο παραγγελίας σε pdf με ημερομηνία 27/02 και μια απόδειξη λιανικής σε pdf με ημερομηνία 01/03.sms για την δωροεπιταγή πουθενά!

Αμέσως από την ίδια μέρα 01/03 συνέχισα πάλι τα τηλέφωνα: Τους εξήγησα ότι δεν έχω λάβει την δωροεπιταγή όπως θα έπρεπε και τους αναφέρω αναλυτικά το παραπάνω ιστορικό.Τους επισημαίνω επίσης ότι μπορεί το πράγμα να έχει κολλήσει στο γεγονός ότι από δικό τους λάθος η απόδειξη λιανικής εκδόθηκε στις 01/03 ενώ θα έπρεπε να είχε εκδωθεί στις 27/02 δηλαδή την ημέρα που το παρέλαβα στα χέρια μου και το πλήρωσα επιτόπου με click away στο κιόσκι.

Το κατάλαβαν πιστεύω και την πρώτη φορά έδωσαν εντολή και επικοινώνησε και υπεύθυνος από το κατάστημα που παρέλαβα με click away.Τα εξήγησα και σε αυτόν στο τηλέφωνο και κατάλαβε ότι έγινε σφάλμα όπου εγώ δεν ευθύνομαι και μου λέει ότι θα εκδωθεί εκ νέου το παραστατικό (δηλαδή η απόδειξη λιανικής) και ΟΚ.Του λέω εγώ τι άλλο θα πρέπει να κάνω?Μου λέει θα διορθωθεί δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι άλλο.

Φυσικά δεν επαναπαύθηκα και συνέχισα και τις επόμενες ημέρες να πέρνω τηλέφωνο,να ζητάω να με συνδέσουν στο τμήμα των δωροεπιταγών για να δω τι θα γίνει με το θέμα.Υποτίθεται ότι έχει σταλεί στο αρμόδιο τμήμα/προιστάμενο έχουν στείλει e-mail κλπ.Στο πότε θα μου έρθει η δωροεπιταγή τις πρώτες μέρες μου έλεγαν για μερικές ημέρες.Τις τελευταίες μέρες κάθε φορά μου λένε για την ίδια μέρα ,το πολύ μέχρι αύριο...Ακόμα δωροεπιταγή δεν έχω δει!

Δηλαδή από την 01/03 μέχρι και τώρα τους πέρνω τηλέφωνο καθημερινά (μερικές φορές έχω πάρει και δυο φορές την ίδια μέρα) Το Σάββατο που μίλησα τελευταία φορά,σε ερώτημα μου τι θα γίνει,θα την πάρω τελικά τη δωροεπιταγή των 30 ευρώ,μου λέει θα την πάρετε,ακριβώς πότε δεν ήξερε να μου πει.Το εμφανίζει υπό επεξεργασία νομίζω κάτι τέτοιο μου είχε πει,ενώ με διαβεβαίωσε ότι έχει σταλεί και ξανασταλεί στο αρμόδιο τμήμα και προιστάμενο...

Επίσης τους τόνισα ότι στην ενέργεια λέει πως λήγουν οι δωροεπιταγές στις 15/03.Γι αυτό μου απάντησε ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα με την προθεσμία που λήγει.

Το ξέρω ότι κούρασα αλλά τι να κάνουμε...Κάποια καλή ιδέα έχει κανείς? Τι άλλο καλύτερο θα μπορούσαμε να κάνουμε? Δυο βδομάδες είμαστε καθημερινά στα τηλέφωνα και στις αναμονές...

Είχα μια παρόμοια εμπειρία με αυτή την ενέργεια. Κάτι άλλο πέραν από το να τους πρηξεις στα τηλέφωνα δεν νομίζω να μπορείς να κάνεις. Το ότι το προωθούν και ότι θα σε καλέσουν είμαι 99% σίγουρος ότι απλά δεν ήξερε ο υπάλληλος πως να το χειριστεί και σε "έστειλε". Θα καλείς μέχρι να βρεις κάποιον που όντως θα ξέρει και θα το προχωρήσει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...