Προς το περιεχόμενο

Μεγάλη καύση βενζίνης


Tpap7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα ρε παιδιά ήθελα να κάνω μια ερώτηση γιατι τελευταία το εχω παρατήρησει και μου κάνει εντύπωση..Εχω ενα Xsara 1400 κυβικά και με 30 ευρώ βενζίνη μου βγάζει 120 χιλιόμετρα ειναι δυνατόν ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν, την κατανάλωση την μετράμε σε λίτρα όχι σε ευρώ.

Κατά δεύτερον, όχι δεν είναι φυσιολογικό.

Πρόβλημα στο αμάξι ή "πρόβλημα" στο βενζινάδικο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Tpap7 είπε

Καλησπέρα ρε παιδιά ήθελα να κάνω μια ερώτηση γιατι τελευταία το εχω παρατήρησει και μου κάνει εντύπωση..Εχω ενα Xsara 1400 κυβικά και με 30 ευρώ βενζίνη μου βγάζει 120 χιλιόμετρα ειναι δυνατόν ; 

Συντήρηση πότε έγινε τελευταία ; Έχει μήπως ανάψει καμία βλάβη ένδειξη check . 

Όπως σωστά σου είπε σε λίτρα θα μετρήσεις . 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης ο σωστός τρόπος μέτρησης προϋποθέτει γέμισμα, να καταναλώσεις σχεδόν όλη τη βενζίνη που έχεις μέσα, ξανά γέμισμα, και μετά αναγωγή της κατανάλωσης σε λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Οτιδήποτε άλλο είναι εντελώς μπακαλίστικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Επίσης ο σωστός τρόπος μέτρησης προϋποθέτει γέμισμα, να καταναλώσεις σχεδόν όλη τη βενζίνη που έχεις μέσα, ξανά γέμισμα, και μετά αναγωγή της κατανάλωσης σε λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Οτιδήποτε άλλο είναι εντελώς μπακαλίστικο.

Αν το γεμισεις,κανεις 100 χιλιομετρα και το ξαναγεμισεις νομιζω οτι παλι βρισκεις την καταναλωση.Το πολυ πολυ το κανεις 2 φορες συνεχομενα για να δεις αν συμφωνουν τα νουμερα.Το να καταναλωσεις ολο το τεποζιτο νομιζω ειναι υπερβολη και too many variables.Εκτος αν θες να βρεις μεση καταναλωση οποτε συμφωνω.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 100 χιλιόμετρα δε βγάζεις άκρη σε καμία περίπτωση, πρέπει να κάνεις περισσότερα.

Όποιος δε το καταλαβαίνει μπορώ να το εξηγήσω αργότερα από τον υπολογιστή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, LouCi4er είπε

Αν το γεμισεις,κανεις 100 χιλιομετρα και το ξαναγεμισεις νομιζω οτι παλι βρισκεις την καταναλωση.Το πολυ πολυ το κανεις 2 φορες συνεχομενα για να δεις αν συμφωνουν τα νουμερα.Το να καταναλωσεις ολο το τεποζιτο νομιζω ειναι υπερβολη και too many variables.Εκτος αν θες να βρεις μεση καταναλωση οποτε συμφωνω.

Κοίτα, και 10 χιλιόμετρα να κάνεις πριν το ξαναγεμίσεις πάλι μπορείς να υπολογίσεις την κατανάλωση, μόνο που σε αυτή τη περίπτωση θα έχεις πολύ χαμηλή ακρίβεια μέτρησης επειδή ποτέ το τεπόζιτο δεν γεμίζει ακριβώς το ίδιο. Όσο περισσότερα χιλιόμετρα προλάβεις να διανύσεις πριν ξαναφουλάρεις, τόσο μεγαλύτερη ακρίβεια στη μέτρηση θα έχεις.

Και ναι, για μέση κατανάλωση μιλάμε εδώ, όχι για στιγμιαία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Tpap7 είπε

Καλησπέρα ρε παιδιά ήθελα να κάνω μια ερώτηση γιατι τελευταία το εχω παρατήρησει και μου κάνει εντύπωση..Εχω ενα Xsara 1400 κυβικά και με 30 ευρώ βενζίνη μου βγάζει 120 χιλιόμετρα ειναι δυνατόν ; 

Αν την βαζεις με 1.45ε με τα δεδομενα που δινεις καιει 17λ στα 100χλμ!!!!!

Αν ο κινητηρας δουλευει και τραβαει απροβληματιστα τοτε απο καπου χανεις βενζινη(θα σου μυριζε) ή σε σκιζει το βενζιναδικο στην ποσοτητα!!!

Αν ηταν θερμοστατης απο κοντινες διαδρομες και κρυα αντε να σε πηγαινε 11-12λ!

Μιλαω για πονηρες βλαβες.. Δηλαδη να μην δουλευει σωστα ο θερμοστατης και να χρειαζεται να κανεις περισσοτερα χλμ για να ολοκληρωσει θερμοκρασια!!!

Τωρα αν δεν υπαρχει συνειδηση και στοιχειωδη γνωση δηλαδη για πιεση ελαστικων.. αναγνωριση για σωστες επιδοσεις του μοτερ.. καλυτερα μην ασχολεισαι.. Ξαπλωσε στο κρεβατι και τραβα το παπλωμα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα είχε χάσει δύναμη και έκαιγε πολύ , ο μηχανικός δεν βρήκε θέμα,  2 φορές το πήγα , την τρίτη το πήγε ο μεγάλος του μαγαζιού , δίσκος πλατό. Επισκευάστηκε και συνεχίζει. Αν δεν σου αρέσει η διάγνωση κάπου , πας αλλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Κοίτα, και 10 χιλιόμετρα να κάνεις πριν το ξαναγεμίσεις πάλι μπορείς να υπολογίσεις την κατανάλωση, μόνο που σε αυτή τη περίπτωση θα έχεις πολύ χαμηλή ακρίβεια μέτρησης επειδή ποτέ το τεπόζιτο δεν γεμίζει ακριβώς το ίδιο. Όσο περισσότερα χιλιόμετρα προλάβεις να διανύσεις πριν ξαναφουλάρεις, τόσο μεγαλύτερη ακρίβεια στη μέτρηση θα έχεις.

Και ναι, για μέση κατανάλωση μιλάμε εδώ, όχι για στιγμιαία.

Αλλο 10 χιλιομετρα,αλλο 100 αλλα τεσπα.Εστω 200 χιλιομετρα μιας και τα 100 οντως ειναι λιγα.Το να καψεις 1 τεποζιτο βενζινης τι ακρη να βρεις?Εννοω οτι ενα μεσο αυτοκινητο βγαζει 700 χλμ με ενα τεποζιτο(μερικα ντιζελ πανω απο 1000 αλλα ας πουμε για βενζινη),μπορει να τυχει να κινηθεις 2-3 μερες μεσα στην πολη και να κανεις 100-150 τα οποια εκτος πολης να ηταν 300,ανεβαινει η καταναλωση αρκετα.Δεν βγαινει ακρη,εκτος αν μιλαμε για εκτος πολης διαδρομες μονιμα.Εγω μιλα για καταναλωση εκτος πολης,δεν νομιζω οτι το να εισαι 3 ωρες μεσα στην κινηση για να διανυσεις 10 χλμ μετραει σαν καταναλωση αυτοκινητου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Αλλο 10 χιλιομετρα,αλλο 100 αλλα τεσπα.Εστω 200 χιλιομετρα μιας και τα 100 οντως ειναι λιγα.Το να καψεις 1 τεποζιτο βενζινης τι ακρη να βρεις?Εννοω οτι ενα μεσο αυτοκινητο βγαζει 700 χλμ με ενα τεποζιτο(μερικα ντιζελ πανω απο 1000 αλλα ας πουμε για βενζινη),μπορει να τυχει να κινηθεις 2-3 μερες μεσα στην πολη και να κανεις 100-150 τα οποια εκτος πολης να ηταν 300,ανεβαινει η καταναλωση αρκετα.Δεν βγαινει ακρη,εκτος αν μιλαμε για εκτος πολης διαδρομες μονιμα.Εγω μιλα για καταναλωση εκτος πολης,δεν νομιζω οτι το να εισαι 3 ωρες μεσα στην κινηση για να διανυσεις 10 χλμ μετραει σαν καταναλωση αυτοκινητου.

Δεν χρειαζεται να κανεις πολλα χλμ για να δεις την καταναλωση!  Φουλαρεις μεχρι το στομιο και κανεις 2-3 δρομολογια που κανεις ως συνηθως τις περισσοτερες φορες! Μετα γεμιζεις παλι μεχρι το στομιο και βλεπεις τι παιζει!

Αυτο για να δει ο καθενας με τις συνθηκες του τι καιει!

Μετα υπαρχει και η αλλη καταναλωση αλλα στην πραξη δεν ειναι εφικτη να την εχουμε..!  Ολοκληρωνει θερμοκρασια το μοτερ και φουλαρουμε μεχρι το στομιο. Στα καπακια κανουμε καποια πχ 30,50χλμ χωρις να σβησουμε τον κινητηρα και ξαναφουλαρουμε! Θα παρατηρησουμε  αρκετα πιο χαμηλη καταναλωση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει σημασία και ο τρόπος που οδηγας, αν είσαι συνέχεια γκάζι-φρένο, αν το δουλεύεις σε μεγάλες στροφές, αν το μεγαλύτερο μέρος του δρόμου είναι ανηφόρα, αν πέφτεις στην κίνηση συνέχεια, αν το έχεις τουρμπισει ή έχεις κάνει άλλες μετατροπές και φυσικά και τα ελαστικά-φρένα-λάδια-συντήρηση

Συμφωνώ και εγώ πως η καλύτερη μέτρηση είναι να κάνεις 200χλμ, έτσι θα είσαι πιο κοντά στον μέσο τρόπο οδήγησης μέσα στην πόλη.

Επίσης μπορείς να το κάνεις ένα ταξίδι και να δεις πόσο θα κάψει έτσι.

Ακόμα παίζει ρόλο αν το ανάβεις συνέχεια για πολύ μικρές αποστάσεις και αν το πατάς το γκάζι όταν είναι κρύο.

Επεξ/σία από SilentVoice
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...