Προς το περιεχόμενο

Επιλογή αυτοκινήτου B SUV


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στην παρέα! 🙂

Ξεκινώ ένα θέμα συζήτησης για να συγκρίνουμε τις διαθέσιμες επιλογές για καινούριο αυτοκίνητο Β SUV, σαν δεύτερο αυτοκίνητο πόλης, με αφορμή την αναζήτηση που κάνω για λογαριασμό συγγενών για αγορά εντός της χρονιάς, χωρίς βιασύνη (γιατί έρχονται και κάποια).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, korakios είπε

Συνήθως πρώτα ρωτάς κάποιον αν είναι σε δίκτυο με CNG , χλμ που κάνει κτλ .... Το πήγες λίγο στεγνά !

Ο νηματοθετης του παρόντος, είναι αυτός που ξεκίνησε και το Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο 😆

 

9 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Καλησπέρα στην παρέα! 🙂

Ξεκινώ ένα θέμα συζήτησης για να συγκρίνουμε τις διαθέσιμες επιλογές για καινούριο αυτοκίνητο Β SUV, σαν δεύτερο αυτοκίνητο πόλης, με αφορμή την αναζήτηση που κάνω για λογαριασμό συγγενών για αγορά εντός της χρονιάς, χωρίς βιασύνη (γιατί έρχονται και κάποια).

 

Από αυτά που έρχονται, Opel Mokka & Hyundai Bayon νομίζω. 

 

5 ώρες πριν, achilles_g_ είπε

Kamiq CNG

+1, αν επιθυμούν φ. α. 

Επεξ/σία από terry308
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραίο θεματάκι για πρωινό καφέ!

Τί ακριβώς κάνουμε?

Απλά καταγράφουμε όλα τα μικρά suvάκια που παίζουν στην πιάτσα?

Επεξ/σία από turbat0s
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

...δεύτερο αυτοκίνητο

....αυτοκίνητο πόλης,

 

Συνήθως με αυτά τα κριτήρια, οι περισσότεροι αναζητούν mini/ super-mini, οικονομικό (στην χρήση- συντήρηση)... και δοκιμασμένη τεχνολογία (για περισσότερη αξιοπιστία)....κ ίσως κάτι που "κρατάει τιμή" για την εύκολη μεταπώληση του ύστερα.

...βέβαια στα παραπάνω αναφερθέντα, κοιτάζεις για ηλεκτρικό?!? (Εφόσον υπάρχουν οι προϋποθέσεις: γκαράζ με θέση/υποδομή φόρτισης αλλά κ όρεξη/δυνατότητες για την "υπεραξία" του πράγματος: αυξημένο μπάτζετ).

 

Edit: συμφωνώ ότι τα b-suv είναι φουσκωμένα super-mini (τα περισσότερα έχουν κοινά πατώματα με super mini) παρόλα αυτά στην διαδικασία στάσης/στάθμευσης ζορίζουν περισσότερο. (Το γνωρίζω καλά, σχετικά με Peugeot 2008 κ Ford Puma).

 

Επεξ/σία από TechnoState
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Καλησπέρα στην παρέα! 🙂

Ξεκινώ ένα θέμα συζήτησης για να συγκρίνουμε τις διαθέσιμες επιλογές για καινούριο αυτοκίνητο Β SUV, σαν δεύτερο αυτοκίνητο πόλης, με αφορμή την αναζήτηση που κάνω για λογαριασμό συγγενών για αγορά εντός της χρονιάς, χωρίς βιασύνη (γιατί έρχονται και κάποια).

 

Υπάρχει κάποιο κριτήριο ? π.χ. budget , οικονομία σε καύσιμο ? ή απλά θέλεις γνώμες για όλα τα B-SUV που υπάρχουν στην αγορά τώρα?

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, achilles_g_ είπε

Kamiq CNG

Το θεωρώ πολύ καλή λύση. Υπάρχει φυσικό αέριο στην περιοχή των συγγενών, για τους οποίους κάνω την αναζήτηση.

Από την άλλη, η περιοχή που μένουν έχει πολλές απότομες ανηφόρες, κι εκεί που είναι το σπίτι. Αυτό δεν είναι πρόβλημα σε επίπεδο ροπής, με τον 1.0 TGI; (με άμεσο ρίσκο να πάρεις το δισκοπλατό στα χέρια;

12 ώρες πριν, terry308 είπε

Ο νηματοθετης του παρόντος, είναι αυτός που ξεκίνησε και το Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο 😆

 

Από αυτά που έρχονται, Opel Mokka & Hyundai Bayon νομίζω. 

 

+1, αν επιθυμούν φ. α. 

Ναι το είχα ξεκινήσει το θέμα αυτό πριν χρόνια! Ήμουν πολύ θερμός για μένα, αλλά δεν υπήρχε λύση SUV C τότε με CNG, οπότε δεν είχα να πάρω κάτι. Στην πορεία, επίσης, ανακάλυψα ότι ακόμα και το δυνατό στο CNG VW group, αποφάσισε να βάλει οριστική ταφόπλακα με τον καιρό, κάτι που θέτει σε αμφιβολία και την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου στην Ελλάδα.

Hyundai Bayon, φαίνεται ωραία λύση! Είναι λίγο αντιαισθητικό το πίσω μέρος, βέβαια, χαχα.

12 ώρες πριν, turbat0s είπε

Ωραίο θεματάκι για πρωινό καφέ!

Τί ακριβώς κάνουμε?

Απλά καταγράφουμε όλα τα μικρά suvάκια που παίζουν στην πιάτσα?

Ναι, θα με ενδιέφερε και μια συνολική εικόνα, γιατί φλέγεται ο ανταγωνισμός στην κατηγορία B SUV!

12 ώρες πριν, TechnoState είπε

...δεύτερο αυτοκίνητο

....αυτοκίνητο πόλης,

 

Συνήθως με αυτά τα κριτήρια, οι περισσότεροι αναζητούν mini/ super-mini, οικονομικό (στην χρήση- συντήρηση)... και δοκιμασμένη τεχνολογία (για περισσότερη αξιοπιστία)....κ ίσως κάτι που "κρατάει τιμή" για την εύκολη μεταπώληση του ύστερα.

...βέβαια στα παραπάνω αναφερθέντα, κοιτάζεις για ηλεκτρικό?!? (Εφόσον υπάρχουν οι προϋποθέσεις: γκαράζ με θέση/υποδομή φόρτισης αλλά κ όρεξη/δυνατότητες για την "υπεραξία" του πράγματος: αυξημένο μπάτζετ).

 

Edit: συμφωνώ ότι τα b-suv είναι φουσκωμένα super-mini (τα περισσότερα έχουν κοινά πατώματα με super mini) παρόλα αυτά στην διαδικασία στάσης/στάθμευσης ζορίζουν περισσότερο. (Το γνωρίζω καλά, σχετικά με Peugeot 2008 κ Ford Puma).

 

Σωστά όλα αυτά, αλλά η SUV ανάγκη, για πολλούς, προκύπτει και από την άνεση εισόδου/εξόδου και θέσης οδήγησης, από μια ηλικία και μετά.

5 ώρες πριν, tsofras είπε

Υπάρχει κάποιο κριτήριο ? π.χ. budget , οικονομία σε καύσιμο ? ή απλά θέλεις γνώμες για όλα τα B-SUV που υπάρχουν στην αγορά τώρα?

Ναι, θέλω συνολική ανάλυση στην παρούσα φάση και βλέπω ότι έχει και ενδιαφέρον σαν κατηγορία για αρκετούς αγοραστές, και ίσως βοηθήσει αρκετούς στην αναζήτηση.

Τα χιλιόμετρα είναι περίπου 10.000 τη χρονιά.

Έχει σημασία η άνεση και η πρακτικότητα συνολικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού υπάρχει φυσικό αέριο , δε χρειάζεται κάτι περαιτέρω ...

Για την ανηφόρα δεν είναι πρόβλημα ο χιλιάρης , πρόβλημα θα ήταν αν με πρόγραμμα του έδινες χαμηλά παραπάνω ροπή και άλογα και τότε ναι , θα είχε ρίσκο ... για εκκίνηση πάντα όχι όταν ήδη κινείται ....

εκτός αν δεν ενδιαφέρονται για οικονομία καυσίμου ή επίσης τι κλίση έχουν οι ανηφόρες ? (με δευτέρα πχ βγαίνουν ή μόνο με πρώτη?) . Εκεί αν είναι και βρεγμένος ο δρόμος θα πήγαινα σε τετρακίνηση

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι περιοχή με αρκετές κλίσεις, που ακόμα και τα πιο δυνατά δεν πάνε με δευτέρα. Αυστηρά πρώτη παντού. Δεν είναι ανηφόρα για τετρακίνηση, απλά αναφέρω το θέμα, π.χ. τί θα γίνει αν πας να κάνεις μικρομανούβρες και παίξιμο συμπλέκτη; Είναι αρκετός ο 1.0 TGI στο βάρος του Kamiq;

Τη Skoda την έχω σε υπόληψη πάντως, και σίγουρα είναι εντός του κριτηρίου για άνεση και πρακτικότητα, που ανέφερα παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hill hold για την ανηφόρα κ καθάρισαν. Με το καμικ ανεβαίνω 2 φορές τη βδομάδα ανηφόρες άνω κυψέλης χωρίς θέμα! (Κ χωρίς hill hold καθως ήταν έξτρα κατόπιν παραγγελίας)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα που κοίταζα το Kamiq CNG, πατάει καθαρά τα 20.000 ευρώ και λίγο παραπάνω. Νομίζω έχει πολύ δυνατό ανταγωνισμό σε αυτή την τιμή.

Βλέπω επίσης, ότι στην κατηγορία πάνε σφαίρα σε πωλήσεις τα Hyundai Kona, Ford Puma και VW T-Roc (το οποίο είναι λίγο μεγάλο για B και πατάει οριακά μεταξύ των κατηγοριών).

Διαβάζω επίσης ότι το καλοκαίρι έρχεται το Toyota Yaris Cross αποκλειστικά σε υβριδικό σύνολο, για το οποίο υπάρχει μια διάχυτη αίσθηση σε πολλούς ότι πιθανόν να πλασαριστεί, χωρίς πολύ κόπο, πρώτο στην κατηγορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...