Προς το περιεχόμενο

Volvo: Μόνο ηλεκτρικά οχήματα από το 2030


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, mariosCS είπε

Η σκέψη είναι σωστή, αν υπήρχε ένας παγκόσμιος δικτάτορας - συντονιστής. Επειδή ευτυχώς (για όλους του υπόλοιπους λόγους) δεν υπάρχει, πρέπει να γίνουν σιγά σιγά όλα ηλεκτρικά, για να δωθεί ώθηση στην εκμετάλλευση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για παραγωγή ρεύματος. Έτσι σταδιακά θα μειώνεται και η παραγωγή / εξαγωγή ορυκτών γιατί απλά δεν θα συμφέρει, όταν και εάν βελτιωθεί κατά μεγάλο βαθμό ή απόδοση της παραγωγής ηλιακής/αιολικής/υδροηλεκτρικής ενέργειας.

Ας μη ξεχνάμε και την πυρηνική που είναι η αποδοτικότερη όλων, με τους κινδύνους που φέρνει. Άλλη μεγάλη κουβέντα εκείνη όμως.

Η σκέψη είναι λάθος σε κάθε περίπτωση γιατί θα υπήρχε κενό δεκαετιών ανάμεσα σε αλλαγές που η μία επηρεάζει την άλλη.

Το θέμα είναι ότι εδώ στην Ελλάδα από την μία θα έχουμε τους όρους που βάζει η ΕΕ (βλέπε euro 7), από την άλλη είμαστε πίσω τόσο σε οργάνωση όσο και σε χρήμα. Υπολογίζουν πως το 2024-5 το κόστος ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα ισορροπίσει με ενός κλασικού. Ακόμα και αν γίνει και ο κόσμος βρει ή αναγκαστεί να βρει λεφτά για την αλλαγή, το δίκτυο ηλεκτρισμού αλλά και οι πορεία ανάπτυξης του δεν ακολουθεί. Αλλά και να αλλάξει αυτό πόσοι θα έχουν την δυνατότητα για φόρτιση στο σπίτι. Και από αυτούς πόσοι έχουν 3φασικό. Γιατί Volvo C40 με πρίζα σούκο δεν φορτίζεις. Ούτε μπορείς να πηγαίνεις σε σταθμό φόρτισης (ακόμα και αν γίνουν) και να τρως ώρες περιμένοντας. Αλλού επιδοτούν τις εταιρίες να βάλουν φορτιστές στα πάρκινγκ των εργαζομένων για δωρεάν φόρτιση και εδώ το πάρκινγκ για τους εργαζόμενους από την εταιρεία είναι εκτός πραγματικότητας, ούτε καν ανέκδοτο.

Η VOLVO ανακοινώνει κάτι που δείχνει το μέλλον που έρχεται και για το οποίο είμαστε εντελώς γυμνοί.

Επεξ/σία από kifinas
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Το κύριο πρόβλημα (υπάρχουν και δευτερεύοντα) των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι στιγμής είναι ο χρόνος φόρτισης. Με την λογική ότι στα αστικά κέντρα δεν μπορούμε να έχουμε από έναν σταθμό φόρτισης στα σπίτια μας αυτό καθιστά δύσκολη την καθημερινή τους χρήση καθώς θα πρέπει να αφιερώνεις πολύ ώρα από την ημέρα σου για να μετάβεις σε σταθμό φόρτισης και να αναμένεις την φόρτιση του. Αυτό δεν είναι πρόβλημα αν μπορείς να εγκαταστήσεις σταθμό στην κατοικία ή την εργασία σου και να έχεις τον κατάλληλο χώρο. Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι σε βάθος ετών (5-10 κανείς δεν ξέρει ακόμη) η αυτονομία της μπαταρίας θα πέσει αισθητά και η μεταπωλητική αξία του ηλεκτρικού θα πέσει και αυτή κατακόρυφα. Οπότε με την μεγάλη διείσδυση των ηλεκτρικών στους στόλους οχημάτων κατ'ουσιαν διαλύεται η αγορά των μεταχειρισμένων αφού το κόστος αντικατάστασης μπαταριών ανέρχεται σε μερικές χιλιάδες ευρώ που κανείς δεν θα θέλει να επωμισθεί. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fotis Deutschland είπε

Μας ζάλισαν με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ας κοιτάξουν πρώτα να μην παίρνουν φωτιά με την φόρτιση και μετά βλέπουμε. Φυσικά αν είναι ασφαλή σε αυτό τον τομέα μετά θα είναι μονόδρομος!!    

Πάρε ντραμαμίνη και θα σου περάσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, MetroStar είπε

Όσο καίμε κάρβουνο για να παράγουμε ρεύμα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι δώρον άδωρον. Θα μου πείτε τουλάχιστον το κάρβουνο καίγεται σε απομακρυσμένες περιοχές και το εισπνέουν πολύ λιγότεροι, ενώ στην πόλη τα καυσαέρια τα εισπνέουν εκατομύρια άνθρωποι, το οποίο είναι εν μέρει σωστό από ανθρωποκεντρικής άποψης, αλλά η ζημιά στο περιβάλλον γίνεται.

Για μένα το θέμα είναι να παράγουμε ηλεκτρική ενέργεια χωρίς να ρυπαίνουμε. Ας το κάνουμε αυτό απόλυτη προτεραιότητα και ας το κατορθώσουμε σε ευρεία κλίμακα και μετά ας την κάνουμε ότι θέλουμε την ηλεκτρική ενέργεια, ας γίνουν όλα ηλεκτρικά.

Έλεος με όλους τους αντίγκρετους, λίγο σεβασμός δεν βλάπτει

Έχεις φάει ήδη μια αναφορά απο μένα

Επεξ/σία από ObeyWario!
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, alexpap είπε

Πάρε ντραμαμίνη και θα σου περάσει.

Πήρα ευχαριστώ...

42 λεπτά πριν, gianniskks είπε

Το κύριο πρόβλημα (υπάρχουν και δευτερεύοντα) των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι στιγμής είναι ο χρόνος φόρτισης. Με την λογική ότι στα αστικά κέντρα δεν μπορούμε να έχουμε από έναν σταθμό φόρτισης στα σπίτια μας αυτό καθιστά δύσκολη την καθημερινή τους χρήση καθώς θα πρέπει να αφιερώνεις πολύ ώρα από την ημέρα σου για να μετάβεις σε σταθμό φόρτισης και να αναμένεις την φόρτιση του. Αυτό δεν είναι πρόβλημα αν μπορείς να εγκαταστήσεις σταθμό στην κατοικία ή την εργασία σου και να έχεις τον κατάλληλο χώρο. Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι σε βάθος ετών (5-10 κανείς δεν ξέρει ακόμη) η αυτονομία της μπαταρίας θα πέσει αισθητά και η μεταπωλητική αξία του ηλεκτρικού θα πέσει και αυτή κατακόρυφα. Οπότε με την μεγάλη διείσδυση των ηλεκτρικών στους στόλους οχημάτων κατ'ουσιαν διαλύεται η αγορά των μεταχειρισμένων αφού το κόστος αντικατάστασης μπαταριών ανέρχεται σε μερικές χιλιάδες ευρώ που κανείς δεν θα θέλει να επωμισθεί. 

Χωρίς να είμαι σίγουρος οι  Solid state Batteries που έχει επενδύσει η Toyota θα φορτίζουν αρκετά ταχύτερα. Όμως ένα θέμα είναι τι γίνεται αν θέλεις να πας ένα ταξίδι και χρειαστείς να φορτίσεις το αυτοκίνητο, λογικά θα φας αρκετή ώρα.  

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nepomuk είπε

Μεχρι το σωτηριον 2030 το ηλεκτρικο "χιλιαρακι" πχ peugeot 208 E θα κοστιζει το ιδιο και λιγοτερο απο το βενζινοκινητο

,ενω και στο βαρος αντε να βγει λιγο παραπανω .Ολα αυτα προυποθετουν την θεαματικη βελτιωση των μπαταριων σε ολα τα σημεια.

Η βελτιωση αυτη ηδη προεξοφλειται για αυτο και τα πλανα των αυτοκινητοβιομηχανιων εχουν μονο ηλεκτρικα.

Υπομονη ! και οσον αφορα τα δικα  μας τα φορολογικα με τα κυβικα , πανακριβη βενζινα κτλπ , μη κανεις χαρουλες , θα μπει

φορολογικη - ταμειακη εισπρακτικη μηχανη με το χιλιομετρο σε καθε οχημα online - real time με την  ααδε και η λυπητερη θα βγαινει καθε μηνα

και οποιος δεν πληρωνει θα μπλοκαρεται ηλεκτρονικα το αυτοκινητακι του .Ολα αυτα δεν ειναι επιστημονικη φαντασια , αρκει βεβαια

να μην υπαρχει ελειψη στα τσιπακια .

Δες εδω μια απο τις πολλες  υποσχομενες τεχνολογιες για επαναστατικες μπαταριες με πανισχυρους χρηματοδοτες : https://www.quantumscape.com/

Σαν να λέμε έλεγχος από Πάντου ... τέλεια !!! Καλά είμαι ακόμα με το sirion το 1000 που δεν καίει τίποτα χαχα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι το 2030 θα έχουν χώρες όπως η Ελλάδα, Τουρκία, Βουλγαρία, Ρουμανία, χώρες τους ανατολικού μπλοκ κλπ δίκτυο φόρτισης τύπου Νορβηγίας ή απλά θα φάει βουτιά στις πωλήσεις της η εταιρεία και θα αλλάξει γνώμη? Η μήπως θα αλλάξει γνώμη πριν το επιχειρήσει καν?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, MetroStar είπε

Όσο καίμε κάρβουνο για να παράγουμε ρεύμα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι δώρον άδωρον. Θα μου πείτε τουλάχιστον το κάρβουνο καίγεται σε απομακρυσμένες περιοχές και το εισπνέουν πολύ λιγότεροι, ενώ στην πόλη τα καυσαέρια τα εισπνέουν εκατομύρια άνθρωποι, το οποίο είναι εν μέρει σωστό από ανθρωποκεντρικής άποψης, αλλά η ζημιά στο περιβάλλον γίνεται.

Για μένα το θέμα είναι να παράγουμε ηλεκτρική ενέργεια χωρίς να ρυπαίνουμε. Ας το κάνουμε αυτό απόλυτη προτεραιότητα και ας το κατορθώσουμε σε ευρεία κλίμακα και μετά ας την κάνουμε ότι θέλουμε την ηλεκτρική ενέργεια, ας γίνουν όλα ηλεκτρικά.

Σκέψου επιπλέον όλες αυτές τις μπαταρίες που θα αλλάζονται κάθε χρόνο γιατί θα ολοκληρώνεται ο κύκλος ζωής τους τι τοξική μόλυνση θα επιφέρουν στο περιβάλλον με όλα τα χημικά που έχουν μέσα…

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, JcD είπε

Μέχρι το 2030 θα έχουν χώρες όπως η Ελλάδα, Τουρκία, Βουλγαρία, Ρουμανία, χώρες τους ανατολικού μπλοκ κλπ δίκτυο φόρτισης τύπου Νορβηγίας ή απλά θα φάει βουτιά στις πωλήσεις της η εταιρεία και θα αλλάξει γνώμη? Η μήπως θα αλλάξει γνώμη πριν το επιχειρήσει καν?

Για την Αφρικη και τον Τριτο κοσμο που λες ενοειται οτι θα συνεχισει η Volvo (βλεπε κινεζοι ιδιοκτητες) να παραγει και να πουλα οχηματα με ΜΕΚ . Δεν σου κρυβω οτι καλοβλεπω το φυσικο αεριο ως μια αποδεκτη λυση στα καθ ημας , αλλα προς το παρον το δικτυο CNG βρισκεται στην πρωτη  βρεφικη ηλικια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, nepomuk είπε

Για την Αφρικη και τον Τριτο κοσμο που λες ενοειται οτι θα συνεχισει η Volvo (βλεπε κινεζοι ιδιοκτητες) να παραγει και να πουλα οχηματα με ΜΕΚ . Δεν σου κρυβω οτι καλοβλεπω το φυσικο αεριο ως μια αποδεκτη λυση στα καθ ημας , αλλα προς το παρον το δικτυο CNG βρισκεται στην πρωτη  βρεφικη ηλικια. 

Βρεφική θα ήταν αν υπήρχε και κανένα πρατήριο, πέρυσι πήγα να ρωτήσω περί αγοράς του polo cng και μου είπαν ότι δεν το φέρνουν καθόλου Κρήτη ένεκα ανυπαρξίας πρατηρίου. Ούτε ενα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, MetroStar είπε

Θα μου πείτε τουλάχιστον το κάρβουνο καίγεται σε απομακρυσμένες περιοχές και το εισπνέουν πολύ λιγότεροι, ενώ στην πόλη τα καυσαέρια τα εισπνέουν εκατομύρια άνθρωποι, το οποίο είναι εν μέρει σωστό από ανθρωποκεντρικής άποψης, αλλά η ζημιά στο περιβάλλον γίνεται.

Για να καταλάβω, 
θα αναγκάσουμε τους κατοίκους της Πτολεμαΐδας, Κοζάνης και γύρο περιοχών να αναλάβουν το φόρτο της ρύπανσης των οχημάτων μίας ολόκληρης χώρας ώστε να σώσουμε περισσότερους στις μεγάλες πόλεις;

Ίσως είναι καλύτερα να απαγορεύσουμε τα οχήματα μέσα στις πόλεις που δημιουργούν την ρύπανση; 

 

Επεξ/σία από orgixmh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, orgixmh είπε

Για να καταλάβω, 
θα αναγκάσουμε τους κατοίκους της Πτολεμαΐδας, Κοζάνης και γύρο περιοχών να αναλάβουν το φόρτο της ρύπανσης των οχημάτων μίας ολόκληρης χώρας ώστε να σώσουμε περισσότερους στις μεγάλες πόλεις;

Ίσως είναι καλύτερα να απαγορεύσουμε τα οχήματα μέσα στις πόλεις που δημιουργούν την ρύπανση; 

 

Καταλαβαίνεις ότι η τελευταία πρόταση καταπατα ένα ανθρώπινο δικαίωμα σωστά?? Όταν ο άλλος σκάει 20.000+ για ένα αυτοκίνητο έχει το δικαίωμα να πάει όπου γουστάρει, για αυτό υπάρχουν   οι δρόμοι. Ο πολύ Σοσιαλισμός έχει βλάψει την Ευρώπη.  

 

     

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Fotis Deutschland είπε

Πήρα ευχαριστώ...

Χωρίς να είμαι σίγουρος οι  Solid state Batteries που έχει επενδύσει η Toyota θα φορτίζουν αρκετά ταχύτερα. Όμως ένα θέμα είναι τι γίνεται αν θέλεις να πας ένα ταξίδι και χρειαστείς να φορτίσεις το αυτοκίνητο, λογικά θα φας αρκετή ώρα.  

 

 

σίγουρα θα βγάλουν και powerbank όλοι θα έχουμε και από ένα στα πορτ μπαγκαζ 

και σίγουρα θα είναι μεγάλα χαχαχα πλάκα θα έχει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Fotis Deutschland είπε

Καταλαβαίνεις ότι η τελευταία πρόταση καταπατα ένα ανθρώπινο δικαίωμα σωστά?? Όταν ο άλλος σκάει 20.000+ για ένα αυτοκίνητο έχει το δικαίωμα να πάει όπου γουστάρει, για αυτό υπάρχουν   οι δρόμοι. Ο πολύ Σοσιαλισμός έχει βλάψει την Ευρώπη.  

 

     

Μάλιστα, ανθρώπινο δικαίωμα η οδήγηση, φαντάζομαι το αποκτάς κατά την γέννηση σου έτσι; 

Από πότε είναι δικαίωμα σου να μολύνεις επιλεκτικά ανθρώπους με τα δικά σου απόβλητα για να κάνεις την βόλτα σου; 
Θέλεις να κάνεις μία βόλτα Πτολεμαΐδα με την αμαξάρα σου να το πεις και στους καρκινοπαθείς εκεί που ο καρκίνος βαράει κόκκινα ότι θα τους στείλεις μερικά καυσαέρια ακόμα για να κάνεις τις βόλτες σου και γιατί είναι δικαίωμα σου;

Η ΕΕ είναι γνωστή για τον σοσιαλισμό που την διακατέχει, εδώ και 9 χρόνια τον νιώθουμε στο πετσί μας.

5 ώρες πριν, ObeyWario! είπε

Έλεος με όλους τους αντίγκρετους, λίγο σεβασμός δεν βλάπτει

Έχεις φάει ήδη μια αναφορά απο μένα

και μία από εμένα. Απίστευτος.

Επεξ/σία από orgixmh
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...