Προς το περιεχόμενο

[Εξελιξη παραγγελιων] Παραλαβες παραγγελιων μεσω ΕΛΤΑ


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 ώρες πριν, tornado είπε

εδω και 2-3 μερες τραβαω ενα γολγοθα με ενα δεμα.

 

1. Το δεμα μπηκε ελλαδα πριν ενα μηνα,  στο ξεκουδουνο ενας Χ υπαλληλος στελνει λεει ειδοποιηση - δεν αφησε κανεις - καμια ειδοποιηση.

2. Σημερα πρωι το στελνουν πισω στη κινα. Προσπαθω εναγωνιως να το σταματησω, αλλα στο ταχυδρομειο ολοι μου λενε δεν ειναι δικη μου - μας δουλεια.

3. Εσχατως μια τυπισα - τηλεφωνητρια του ΕΛΤΑ, μου αναφερει οτι μπορω να στειλω μεσω ενος καταστηματος ΕΛΤΑ ενα Φαξ (?) Αλλα προχθες δεν ανακοινωθηκε οτι καταργουνται τα φαξ στο δημοσιο? οποτε τι φαξ μου λεει τουτη?

4. Παρολα αυτα παω σε κεντρικο ταχυδρομειο, λεω τα καθεκαστα και οντως η υπαλληλος παιρνει μια λευκη κολλα και αρχιζει και συντασει ενα φαξ...

5. Αφου γραφει τα σχετικα, παει σε διπλα γραφειο και αρχιζει και παταει κατι νουμερα και προσπαθει να στειλει το φαξ.

Αυτη κωμωδια συνεχιζεται για κανα μισαωρο με ενα φαξ που προσπαθει να φυγει για τα ΕΛΤΑ αεροδρομιου ετσι ωστε να μπλοκαριστει το δεμα μου και να μην επιστρεψει κινα.

Ξαφνικα ενω δεν εγινε καποια αποστολη, μου ανακοινωνει η υπαλληλος οτι οκ πηγε το φαξ....

Αποδεικτικο δεν βγηκε φυσικα αλλα οτι πηγε - πηγε....

Τωρα τι ακριβως συμβαινει? η τυπισα στελνει φαξ και δεν υπαρχει φαξ στην αλλη γραμμη και δεν το ξερει η υπαλληλος?

η τυπισα περα απο το να κοπαναει μια σφραγιδα ειναι το μοναδικο που εχει μαθει και απο φαξ καμια σχεση?

και τι αλλο να κανω για να γλυτωσω το δεμα?

Το οποιο φοβαμαι οτι αμα παει πισω θα χασω την αξια του δεματος? τι refund να κανω μετα?

τα ΕΛΤΑ τους παει πολυ να φτιαξουν ενα email να κανουμε την δουλεια μας ευκολα?

Πέρασα το ίδιο ακριβώς πριν 1-2 χρόνια. Στη δική μου περίπτωση κατάφεραν και πρόλαβαν το δέμα στο αεροδρόμιο πριν πετάξει πίσω για Κίνα. Αν θυμάμαι καλά, η όλη εξυπηρέτηση έγινε μέσω του τοπικού ΕΛΤΑ καταστήματος που με εξυπηρετεί.

Στην περίπτωση σου και όπως περιγράφεις τα πράγματα, θα το θεωρούσα χαμένη υπόθεση... :(

Ενημέρωσε αν έχεις κανένα νέο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

38 λεπτά πριν, katsikoula είπε

Πέρασα το ίδιο ακριβώς πριν 1-2 χρόνια. Στη δική μου περίπτωση κατάφεραν και πρόλαβαν το δέμα στο αεροδρόμιο πριν πετάξει πίσω για Κίνα. Αν θυμάμαι καλά, η όλη εξυπηρέτηση έγινε μέσω του τοπικού ΕΛΤΑ καταστήματος που με εξυπηρετεί.

Στην περίπτωση σου και όπως περιγράφεις τα πράγματα, θα το θεωρούσα χαμένη υπόθεση... :(

Ενημέρωσε αν έχεις κανένα νέο.

Εγώ δυστυχώς έπεσα σε αργόσχολους του ΕΛΤΑ. Μιλάμε ότι έζησα δυο μέρες δεν περιγράφετε...  Το χειρότερο είναι να βλέπω μια υπάλληλο να πολεμάει είκοσι λεπτά να στείλει φαξ  - πως δουλεύει αυτό το πράγμα? Μια τραγική νέα κοπέλα 35 ετών.  ....

Σκέφτομαι να προτείνω refund 70-30 υπέρ εμένα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tornado είπε

Εγώ δυστυχώς έπεσα σε αργόσχολους του ΕΛΤΑ. Μιλάμε ότι έζησα δυο μέρες δεν περιγράφετε...  Το χειρότερο είναι να βλέπω μια υπάλληλο να πολεμάει είκοσι λεπτά να στείλει φαξ  - πως δουλεύει αυτό το πράγμα? Μια τραγική νέα κοπέλα 35 ετών.  ....

Σκέφτομαι να προτείνω refund 70-30 υπέρ εμένα. 

Γιατί να προτείνεις κάτι τέτοιο; Εσύ ευθύνεσαι; Ζήτα 100% refund και μετά ας τα πάρει ο πωλητής από αυτόν που πραγματικά ευθύνεται. Άσε που ο πωλητής θα το πάρει πίσω το αντικείμενο στο τέλος. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρότι τους ενόχλησα πριν 20 μέρες και είπαν τότε ότι επεξεργαζεται, τα ίδια προχθές... Και αναμένουμε. Κάτσε να ρθει και Θεσσαλονίκη. 

Δεν υπάρχει ένα όριο χρονικό μέσα στο οποίο είναι υποχρεωμενοι να τελειώσουν τη διακίνηση; 

Screenshot_2021-05-11-17-09-55-91.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρατηρησα οτι το Aliexpress εχει εκτοξευσει το κοστος μεταφορικων για Ελλαδα , προφανως εχουν κοψει τις απλες μεθοδους γιατι παιζουν δεκαδες refund απο τις καθυστερησεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, JohnnyX είπε

Παρατηρησα οτι το Aliexpress εχει εκτοξευσει το κοστος μεταφορικων για Ελλαδα , προφανως εχουν κοψει τις απλες μεθοδους γιατι παιζουν δεκαδες refund απο τις καθυστερησεις

Το Aliexpress δεν είναι ένα ενιαίο μαγαζί. Ο κάθε μαγαζάτορας αποφασιζει ο ιδιος.

Πχ: Μόλις παρήγγειλα κάτι ψιλοπράγματα με free shipping και επίσης ένα σκούπακι κουζίνας με 6€ μεταφορικά από Ισπανία (1,5€ για αποστολη από Κινα με Registered mail και 3€ με Aliexpress).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προφανώς είναι και δεν έχει εξαφανιστεί το free

Όμως πλέον σε πολλές αγορές έχει αφαιρεθεί. Έχω ψωνίσει από την ORICO 3-4 φορες παντα free shipping. Σήμερα έσκασα 3.5€. Ένα απλό παράδειγμα (εχω και άλλα αντίστοιχα που κάποτε τα επερνα free και τώρα όχι) 

Επεξ/σία από JohnnyX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, katsikoula είπε

Γιατί να προτείνεις κάτι τέτοιο; Εσύ ευθύνεσαι; Ζήτα 100% refund και μετά ας τα πάρει ο πωλητής από αυτόν που πραγματικά ευθύνεται. Άσε που ο πωλητής θα το πάρει πίσω το αντικείμενο στο τέλος. ;)

ο πωλητης εκανε την δουλεια του οπως επρεπε στο ακεραιο.... το να του φορτωνεις το προβλημα 100% δεν δινεις μια αισθηση δικαιοσυνης και δεν ειναι καθολου win - win.

Στο λεω αυτο για να ξερεις πως παιζουν οι συναλλαγες στο ιντερνετ.

Προσεχε γιατι αν πας να τα παρεις ολα, παιζει να μην παρεις τιποτα.

Εγινε μια πατατα 100% στην ελλαδα και θα δεχτει να την φαει ολη ο κινεζος? πολυ δυσκολο το κοβω.... για αυτο του εδω ενα κερασακι να του δειξω οτι στο εμποριο συμβαινουν στραβες και κοιταμε ολοι να χασουμε δικαια.

Ειναι η λογικη του ναυτικου δικαιου σε παραλλαγες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, tornado είπε

ο πωλητης εκανε την δουλεια του οπως επρεπε στο ακεραιο.... το να του φορτωνεις το προβλημα 100% δεν δινεις μια αισθηση δικαιοσυνης και δεν ειναι καθολου win - win.

Στο λεω αυτο για να ξερεις πως παιζουν οι συναλλαγες στο ιντερνετ.

Προσεχε γιατι αν πας να τα παρεις ολα, παιζει να μην παρεις τιποτα.

Εγινε μια πατατα 100% στην ελλαδα και θα δεχτει να την φαει ολη ο κινεζος? πολυ δυσκολο το κοβω.... για αυτο του εδω ενα κερασακι να του δειξω οτι στο εμποριο συμβαινουν στραβες και κοιταμε ολοι να χασουμε δικαια.

Ειναι η λογικη του ναυτικου δικαιου σε παραλλαγες.

Συμφωνώ μαζί σου εν μέρη. Στη λογική σου συνεχίζω και προσθέτω λέγοντας ότι ο επιχειρηματίας παίρνει κάποιο ρίσκο όσο τρέχει την όποια επιχείρηση του.

Έτσι, ο μανάβης της γειτονιάς ξέρει ότι παίρνει ρίσκο αγοράζοντας 20 κιλά ντομάτες αντί για 18 καθώς από τη μία σίγουρα δε θα ξεμείνει από ντομάτες και θα μπορεί να εξυπηρετήσει τους πάντες αλλά από την άλλη μπορεί να πουλήσει μόνο τα 19 κιλά και να του μείνει 1 κιλό το οποίο θα χαλάσει και θα πεταχτεί. Έχει χασούρα ο μανάβης; Ναι. Μπαίνει μέσα η επιχείριση του; Όχι! Αυτό επειδή έχει βγάλει κέρδος και με το παραπάνω από τα 19 κιλά που πούλησε για να καλύψει ακόμα και το 1 κιλό που δεν πούλησε και το πέταξε. It's the cost of doing business που λένε και οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι.

Έτσι και ο πωλητής του ebay. Γνωρίζει ότι 1 στα 10 δέματα που θα στείλει θα χαθούν και ιδανικά θα επιστραφούν πίσω όπως στη προκειμένη. Προφανώς όμως έχει θέσει τη τιμή πώλησης των υπόλοιπων 9 δεμάτων/αντικειμένων έτσι ώστε να μην έχει χασούρα overall. Έτσι, θεωρείται δεδομένο (τουλάχιστον σε εμένα) ότι ο πωλητής αναλαμβάνει την ευθύνη για δέμα που δεν παραδίδεται για τον οποιοδήποτε λόγο. Τώρα το αν θελήσει ο πωλητής να κυνηγήσει τη μεταφορική εταιρεία ας το κάνει. Ο πελάτης σίγουρα δεν μπορεί ή δεν χρειάζεται να μπει σε τέτοια διαδικασία.

Οι παραπάνω σκέψεις είναι προσωπικές δικές μου και δεν τις επιβάλω σε κανέναν. Επίσης, δεν είμαι επιχειρηματίας μανάβης ή ηλεκτρολόγος ή δεν ξέρω εγώ τι οπότε την παραπάνω λογική την έχω εφαρμόσει μόνο στο μυαλό μου από τη πλευρά του ebay πωλητή. Μπορεί αν ήμουν στη πραγματικότητα ebay πωλητής να είχα διαφορετική άποψη.

Θα χαρώ να διαβάσω και άλλες εμπεριστατωμένες απόψεις πάνω στο θέμα. 😊

Επεξ/σία από katsikoula
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η χαζομάρα πάντως είναι για ένα αντικείμενο πχ 3ε, να πληρώνεις 2.5ε μεταφορικά.

Από την άλλη να έχει δωρεάν μεταφορικά και να μην έρχεται ποτέ είναι καλύτερα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, JohnnyX είπε

Παρατηρησα οτι το Aliexpress εχει εκτοξευσει το κοστος μεταφορικων για Ελλαδα , προφανως εχουν κοψει τις απλες μεθοδους γιατι παιζουν δεκαδες refund απο τις καθυστερησεις

Εγώ παρατήρησα ότι αυτό άρχισε να συμβαίνει από τον Φεβρουάριο του 2020 και μετά.

Μιλάω για προϊόντα που έχω ήδη πάρει εκεί πιο παλιά με free shipping και από τους ίδιους πωλητές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας παιδιά.

Μόλις σήμερα παρέλαβα (Θεσ/νικη - παραγγελία από Aliexpress στις 10/12). Έστειλα και μήνυμα στον πωλητή για αποζημίωσή του αφού είχα πάρει refund.

Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. 😄

Επεξ/σία από Johndos
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρέλαβα σήμερα με ελτα παραγγελία απο hong kong που έκανα πριν 20 μέρες. Πολύ καλά. Απο ότι είδα πέρασε τελωνείο και βγήκε "τελωνειακώς ελεύθερο". Επίσης παραγγελίες απο banggood αποθήκη κίνας έρχονται σε 15 μέρες περίπου (άντε 20) ενώ απο ebay παραγγελίες κίνας ακόμα να φανούν (4 μήνες τώρα...)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρελαβα χθες ενα μικρο αντικειμενο απο ebay και ενα αλλο πριν 2 βδομαδες που ηταν απο αρχες Φλεβαρη.Με emirates post ηταν το δευτερο,ισως και το πρωτο.

Ενταξει καλα ειναι ενα 3μηνο 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...