Προς το περιεχόμενο

Εξωδικο για αξιολογηση.


aspirini

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
2 λεπτά πριν, Maverickj13 είπε

Η αρχη της αναλογικοτητας δεν λεει κατι σε καποιον? Παιδια ειναι κριτικη, εχει καθε δικαιωμα και κανένα δικαστήριο δεν προκειται να πει το αντιθετο. Σιγα μην πρεπει να φωναξουμε αστυνομια καθε φορα που δεν μας αρεσει μια υπηρεσία.

Το θεμα ειναι οτι δεν ειναι αυτος ο δεκτης της υπηρεσιας , εκανε ανακαινηση γειτονας του ενοχληθηκε και αφησε κριτικη σαν 3ος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 128
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, Maverickj13 είπε

Η αρχη της αναλογικοτητας δεν λεει κατι σε καποιον? Παιδια ειναι κριτικη, εχει καθε δικαιωμα και κανένα δικαστήριο δεν προκειται να πει το αντιθετο. Σιγα μην πρεπει να φωναξουμε αστυνομια καθε φορα που δεν μας αρεσει μια υπηρεσία.

Θα σου πρότεινα να ξαναδιαβάσεις το θέμα γιατί κάτι δεν κατάλαβες καλά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Προσωπικά αν θελήσω ποτέ να αφήσω κριτική παρόμοια θα μπω από net cafe. 

Ρε παιδιά, σοβαρά εκεί φτάσαμε; Να φοβόμαστε να γράψουμε online τις εμπειρίες μας;

 

Όχι, εγώ -δεδομένου πως ήμουν συγκεκριμένος στην έκφραση μου- θα την άφηνα όπως είναι τη κρητική. Δε μπορώ καν να χωνέψω πως το κουβεντιάζετε κάτι τέτοιο ως "παράνομο".

 

Δε μπα να πάρουν φόρα. Αν έχουν θέμα επαγγελματίες είναι, ας αποζημιώσουν το πελάτη με χαρτζιλίκι για ό,τι πέρασε, και τότε ας τους τη σβήσει. Και στη θέση σου θα κρατούσα τις απαντήσεις τους, καθώς απ' ότι κατάλαβα επαληθεύουν πως είναι και μέγιστοι ψέυτες σε σχέση με τις φωτό που έχεις τραβήξει. ΆΚΟΥ ΕΞΩΔΙΚΟ.. Μ___Α ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΤΩΡΑ, μαζί με τους 20 κοντινότερους φίλους μου. Το κλειστό μόνο κύκλο.

  • Like 6
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Maverickj13 είπε

Η αρχη της αναλογικοτητας δεν λεει κατι σε καποιον? Παιδια ειναι κριτικη, εχει καθε δικαιωμα και κανένα δικαστήριο δεν προκειται να πει το αντιθετο. Σιγα μην πρεπει να φωναξουμε αστυνομια καθε φορα που δεν μας αρεσει μια υπηρεσία.

Ένα ακόμα λάθος. Δεν θα προσφύγει στο δικαστήριο η εταιρεία επειδή δεν έχεις δικαίωμα να κάνεις κριτική, ούτε θα ζητησει την ποινική δίωξη επειδή έκανες χρήση του δικαιώματος, που τέτοια δεν υπάρχει εάν δεν βρίζεις και απειλείς με διάφορους τρόπους. Θα προσφύγουν για αποζημίωση και οικονομική ζημιά με αγωγή. Και επειδή προφανώς πριν από αυτό πρεπει να ταυτοποιηθει αυτός που θα του κάνουν αγωγή, θα γίνει πρώτα μια μήνυση για τον εντοπισμό του. Αγωγή μπορούν να του κανουν λοιπόν, και ναι είναι πιθανο να κερδίσουν. 

Εγω σχολίασα την άποψη "είστε κότες τιποτα δεν σας κάνουν" η οποία δεν ισχύει επουδενι και είναι εντελώς λανθασμένη, γιατί στους εκατό ο ένας θα την πατήσει. 

Στο πως πρέπει να γράφονται οι κριτικές στο Internet και τι να προσέχουμε ώστε να κάνουμε χρήση του δικαιώματος αυτού χωρίς να μπλέξουμε μετά, έχουν γίνει αρκετές συζητήσεις στο παρελθόν. Το βασικό είναι όταν γράφεις κάτι που είναι γεγονός η συμβάν και όχι κάτι το οποίο εμπίπτει στο πλαίσιο της προσωπικής προτίμησης και της υποκειμενικοτητας, να έχεις στοιχεία για τα γεγονότα  που γράφεις.

 

5 λεπτά πριν, JiovanniGeorgeo είπε

Ρε παιδιά, σοβαρά εκεί φτάσαμε; Να φοβόμαστε να γράψουμε online τις εμπειρίες μας;

 

Όχι, εγώ -δεδομένου πως ήμουν συγκεκριμένος στην έκφραση μου- θα την άφηνα όπως είναι τη κρητική. Δε μπορώ καν να χωνέψω πως το κουβεντιάζετε κάτι τέτοιο ως "παράνομο".

 

Δε μπα να πάρουν φόρα. Αν έχουν θέμα επαγγελματίες είναι, ας αποζημιώσουν το πελάτη με χαρτζιλίκι για ό,τι πέρασε, και τότε ας τους τη σβήσει. Και στη θέση σου θα κρατούσα τις απαντήσεις τους, καθώς απ' ότι κατάλαβα επαληθεύουν πως είναι και μέγιστοι ψέυτες σε σχέση με τις φωτό που έχεις τραβήξει. ΆΚΟΥ ΕΞΩΔΙΚΟ.. Μ___Α ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΤΩΡΑ, μαζί με τους 20 κοντινότερους φίλους μου. Το κλειστό μόνο κύκλο.

Δεν το σχολίασα ως παρανομο, έχετε μπερδέψει διαφορά πράγματα, διάβασε το προηγούμενο post που έγραψα και το εξηγώ, δεν θα σε κυνηγήσουν για το δικαίωμα να αφήσεις κριτική. 

Όσο για αν θα πρέπει να φοβόμαστε η όχι. Το γεγονός πως το διαδίκτυο μας επηρεάζει στα πάντα ολοένα και περισσότερο, φέρνει πολλά αρνητικά μεταξύ άλλων και αυτά. Αν άφηνες κριτική σε κάποιο φόρουμ το 2005 για μια εταιρεία, πιθανόν ούτε που θα έπαιρναν χαμπάρι, αν το έκανες το 2010, παίζεται μπορεί και ναι μπορεί και όχι, το 2020 το έχουν πάρει πρέφα μέχρι και οι κατσαρίδες του μαγαζιού που άφησες κριτική. Και αν κάποιος θεωρεί ότι βλαπτεται η φήμη του ή τα οικονομικα του, μπορεί να προσφύγει νομικά. 

Επεξ/σία από Basilhs23___
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, JiovanniGeorgeo είπε

ΆΚΟΥ ΕΞΩΔΙΚΟ.. Μ___Α ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΤΩΡΑ, μαζί με τους 20 κοντινότερους φίλους μου. Το κλειστό μόνο κύκλο.

Εσυ και οι φίλοι ως τι θα κάνετε κριτική;Τι σχεση έχετε με το θέμα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και έχεις δικαίωμα να κάνεις κριτική. Το θέμα είναι, έχεις όρεξη να βάλεις δικηγόρους ιστορίες να χαλάσεις minimum 2-3 κατοστάρικα για την παράσταση του δικηγόρου, κλπ...Αν ναι, πορεύσου.
Αλλιώς κατέβασέ την. Δεν είναι να βασίζεσαι ότι σου το κάνουν απλώς εκφοβιστικά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, JiovanniGeorgeo είπε

ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΤΩΡΑ, μαζί με τους 20 κοντινότερους φίλους μου.

Για ποιο λόγο να τους κάνεις κριτική εσύ και οι 20 φίλοι σου? σου παρείχαν κάποια υπηρεσία και δεν έμεινες ευχαριστημένος? ούτε ο ts ήταν πελάτης τους btw. Kαι πως παίρνεις το μέρος του ενός ή του άλλου χωρίς να γνωρίζεις και τις 2 πλευρές της ιστορίας? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Nabuko είπε

Για ποιο λόγο να τους κάνεις κριτική εσύ και οι 20 φίλοι σου? σου παρείχαν κάποια υπηρεσία και δεν έμεινες ευχαριστημένος? ούτε ο ts ήταν πελάτης τους btw. Kαι πως παίρνεις το μέρος του ενός ή του άλλου χωρίς να γνωρίζεις και τις 2 πλευρές της ιστορίας? 

Ο ΤΣ τουλάχιστον επηρεάστηκε απο τα έργα που έκαναν και αν η κριτική του μένει σε αυτή την ενόχληση δεν τον κατακρίνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύτερα να συμβουλευτεί έναν δικηγόρο.

Η εταιρεία έχει έννομο συμφέρον να διαμαρτυρηθεί εφόσον πιστεύει ότι υπάρχει συκοφαντική δυσφήμιση.

Σίγουρα και εγώ το θεωρώ υπερβολικό μια εταιρεία να κινείται νομικά για μια κριτική αλλά δεν έχω διαβάσει την κριτική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καθένας μπορεί να κάνει αγωγή για ότι του καπνίσει, δεν σημαίνει ότι είναι και σοβαρές οι πιθανότητες να κερδίσει. Μερικές φορές οι εκφοβισμοί και οι απειλές γυρίζουν και μπούμερανγκ. Πχ διάβασα παραπάνω ότι τι θα κάνουν οι μάρτυρες αν τους κυνηγήσει η εταιρεία για ψευδορκία; Εξαρτάται τον μάρτυρα, αν έχει κοινωνική θέση και φράγκα μάλλον δεν είναι καλή ιδέα να τον συκοφαντήσεις ως ψευδομάρτυρα γιατί μπορεί μετά να σε τυλίξει αυτός σε μια κόλα χαρτί και να κλαίς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα δικαιώματα του συντάγματος είναι απλά για το θεαθήναι. Το σύστημα είναι κομμένο και ραμμένο έτσι ώστε αν κάποιος προσβληθεί από την άποψη σου να βρει τα νομικά μέσα και με εκφοβισμό να σε αναγκάσει να αλλάξεις κριτική η να μην λες, όσοι λίγοι καταφέρνουν και πάνε κόντρα πρέπει να έχουν φίλο δικηγόρο. Σε περίπτωση φίλου που ήθελε να κάνει κάποιος διαδικτυακές καταγγελίες για σοβαρά πράγματα σε μεγάλη επιχείρηση τροφίμων, πήγε από netcafe και χρησιμοποίησε proxy γιατί μέχρι και από εκεί μπορούσαν να τον τσιμπισουν έλεγε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Ακριβώς την ίδια συμβουλή θα δώσω και εγώ στον TS να κατεβάσει/διαγράψει την κριτική του όπου την άφησε Google ή αλλού δεν αξίζει να μπεις σε περιπέτειες

έπρεπε τότε που είχες τις οχλήσεις να καλέσεις την αστυνομία (100) να καταγραφεί το περιστατικό και να έχουν κυρώσεις σύμφωνα με τον νόμο.

θα συμφωνήσω επίσης με φίλο / συνομιλητή και στην δική μας πολυκατοικία αν θέλει να κάνει κάποιος ανακαίνιση μπορεί να την κάνει αλλά θα σεβαστεί όλους τους υπολοίπους άρα αυτονόητα σέβεται το ωράριο κοινής ησυχίας αλλιώς γίνεται κλήση στην αστυνομία (100) , βάζει ειδικό κάδο και σωλήνες για τα μπάζα καθώς απαγορεύεται να τα κατεβάζει μέσω του ανελκυστήρα (ασανσέρ) όπως και να μην λερώνει κοινόχρηστους χώρους αν το πράξει φωνάζει συνεργείο καθαρισμού και το πληρώνει.

Σαφώς μπορείς να αφήσεις κριτική (θετική/αρνητική) για κάποια εταιρεία/επιχείρηση/πρόσωπο.

αλλά δεν μπορείς σε αυτήν την κριτική να έχεις ψευδή γεγονότα/ύβρεις/συκοφαντία κτλ γιατί άνετα μπορούν να προσφύγουν στο δικαστήριο και να έχεις μπλεξίματα.

βέβαια πολύ συνομιλητές μας νομίζουν ότι επειδή κάποιος γράφει ένα σχόλιο/άποψη/μήνυμα είναι ανώνυμος στο διαδίκτυο δυστυχώς δεν ισχύει κάτι τέτοιο αν θέλουν να σε βρουν μπορούν να το κάνουν με νόμιμους τρόπους (δικαστήρια/αστυνομία/πάροχος) και μετά σου στέλνουν τον λογαριασμό.

προσωπικά σε αγορά προίοντος (tablet) γνωστής "ελληνικής εταιρείας" φασόν από κίνα που είχα αγοράσει και ήταν προβληματικό εκ κατασκευής έκανα αρνητική κριτική στο skroutz.gr μου ζήτησαν εξηγήσεις από την εταιρεία τους προσκόμισα τις αποδείξεις αγοράς για να δουν ποιος είμαι και το ιστορικό , εννοείται ότι είχα κάνει καταγγελία και στον συνήγορο του καταναλωτή και απλά η εταιρεία συνεννοήθηκε με το κατάστημα και έκοψαν πιστωτικό και πήρα προιόν (tablet) άλλης μάρκας και η κριτική μου έμεινε αρνητική στο skroutz.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Σίγουρα και εγώ το θεωρώ υπερβολικό μια εταιρεία να κινείται νομικά για μια κριτική αλλά δεν έχω διαβάσει την κριτική.

ΠΟΛΥ υπερβολικό θες να πεις.

 

Με ρωτάτε που κολλάω εγώ και το keyrboard-rage μου. Σε λίγο που θα εξαγοράζονται όλες οι κρητικές; Οι κακές για να κατέβουν και οι καλές για να ανέβουν; Σε λίγο που θα μου έχει προκαλέσει ΟΝΤΩΣ μια ζημιά ο επαγγελματίας, και θα περνάμε 2 ποταμούς και 3 βουνά για να μοιραστούμε την όποια εμπειρία στους υπόλοιπους καταναλωτές, απλά και μόνο για να μην μας κάνει ντα ο μεγαλοεπιχειρηματίας. Αν θα έπρεπε να βάλω 3 αστέρια ή 2 ή 1..

 

Εκεί που λες έκανα ένα community, και παραδόξως δε πάω στα τυφλά στις αγορές μου.. θα μας το μαδήσουν και αυτό οι μάγκες. Να είμαι σε άλλη IP.. να είμαι με ψεύτικα στοιχεία και άλλα account.. με VPN.. ο Ερμής να κρύβει την Αφροδίτη.. Μόνο εγώ τα διαβάζω ακραία και ναζιστικά αυτά;

 

Και συνεχίζω. Βλέπω έναν τύπο εδώ στο ινσόμνια, πουλάει κινητό 200€, τα θέλει μπροστά και μου το στέλνει από Κιλκίς και εγώ μένω Αθήνα. Βλέπω 10 θετικές και 2 αρνητικές. ΔΕ ΜΕΝΩ στο νούμερο. Υπάρχει περίπτωση να μπω και να δω πως οι 2 αρνητικές έχουν ως εξής : 1. Μου είπε πως θα μου το πούλαγε αλλά τελικά το πούλησε στη μάνα του που της χάλασε 2. Μου είπε πως Τρίτη θα το είχε στείλει, και το έστειλε Πέμπτη

..ε, αυτές οι αρνητικές δεν με αφορούν. Δεν είναι όλες ίδιες. Εάν έλεγε χάθηκε μετά τη προ-πληρωμή, ή μου έστειλε ένα τούβλο εκεί που περίμενα Powerbank, τότε θα μου φαίνονταν χρήσιμες οι αξιολογήσεις. Ξέρω πως ο κάθε καταναλωτής έχει ΔΙΚΕΣ του προσδοκίες από τα αλισβερίσια καθώς και το δικό του ταπεραμέντο. Από τον ίδιο το καταναλωτή εξαρτάται να φιλτράρει αυτά που διαβάζει. Από πότε ξεκίνησε τέτοια λογοκρισία; Δεν είναι ΕΠΙΘΕΣΗ, όπως αυτό με τους 20 φίλους που έγραψα παραπάνω, είναι ΄΄χρησιμοποιώ το καταραμένο Google, όπως προβλέπεται΄΄. Δεν ζητάει ο Google πουθενά receipt, "Αφήστε την αξιολόγηση σας από τη δική σας εμπειρία σε αυτό το μέρος" γράφει. Έχει κάποια εμπειρία ο TS.

 

Σοβαρά τα έχω πάρει, θέλω να κοπανήσω τον τύπο με τα μπετά σας λέω. Αν θες στείλε μου το Google Card του να δω κάτι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, JiovanniGeorgeo είπε

ΠΟΛΥ υπερβολικό θες να πεις.

 

Με ρωτάτε που κολλάω εγώ και το keyrboard-rage μου. Σε λίγο που θα εξαγοράζονται όλες οι κρητικές; Οι κακές για να κατέβουν και οι καλές για να ανέβουν; Σε λίγο που θα μου έχει προκαλέσει ΟΝΤΩΣ μια ζημιά ο επαγγελματίας, και θα περνάμε 2 ποταμούς και 3 βουνά για να μοιραστούμε την όποια εμπειρία στους υπόλοιπους καταναλωτές, απλά και μόνο για να μην μας κάνει ντα ο μεγαλοεπιχειρηματίας. Αν θα έπρεπε να βάλω 3 αστέρια ή 2 ή 1..

 

Εκεί που λες έκανα ένα community, και παραδόξως δε πάω στα τυφλά στις αγορές μου.. θα μας το μαδήσουν και αυτό οι μάγκες. Να είμαι σε άλλη IP.. να είμαι με ψεύτικα στοιχεία και άλλα account.. με VPN.. ο Ερμής να κρύβει την Αφροδίτη.. Μόνο εγώ τα διαβάζω ακραία και ναζιστικά αυτά;

 

Και συνεχίζω. Βλέπω έναν τύπο εδώ στο ινσόμνια, πουλάει κινητό 200€, τα θέλει μπροστά και μου το στέλνει από Κιλκίς και εγώ μένω Αθήνα. Βλέπω 10 θετικές και 2 αρνητικές. ΔΕ ΜΕΝΩ στο νούμερο. Υπάρχει περίπτωση να μπω και να δω πως οι 2 αρνητικές έχουν ως εξής : 1. Μου είπε πως θα μου το πούλαγε αλλά τελικά το πούλησε στη μάνα του που της χάλασε 2. Μου είπε πως Τρίτη θα το είχε στείλει, και το έστειλε Πέμπτη

..ε, αυτές οι αρνητικές δεν με αφορούν. Δεν είναι όλες ίδιες. Εάν έλεγε χάθηκε μετά τη προ-πληρωμή, ή μου έστειλε ένα τούβλο εκεί που περίμενα Powerbank, τότε θα μου φαίνονταν χρήσιμες οι αξιολογήσεις. Ξέρω πως ο κάθε καταναλωτής έχει ΔΙΚΕΣ του προσδοκίες από τα αλισβερίσια καθώς και το δικό του ταπεραμέντο. Από τον ίδιο το καταναλωτή εξαρτάται να φιλτράρει αυτά που διαβάζει. Από πότε ξεκίνησε τέτοια λογοκρισία; Δεν είναι ΕΠΙΘΕΣΗ, όπως αυτό με τους 20 φίλους που έγραψα παραπάνω, είναι ΄΄χρησιμοποιώ το καταραμένο Google, όπως προβλέπεται΄΄. Δεν ζητάει ο Google πουθενά receipt, "Αφήστε την αξιολόγηση σας από τη δική σας εμπειρία σε αυτό το μέρος" γράφει. Έχει κάποια εμπειρία ο TS.

 

Σοβαρά τα έχω πάρει, θέλω να κοπανήσω τον τύπο με τα μπετά σας λέω. Αν θες στείλε μου το Google Card του να δω κάτι.

Αναφέρεις για το GOOGLE για δοκίμασε να κάνεις αρνητική κριτική στο ίδιο το GOOGLE ή σε παρόμοια εταιρεία και πες μας σε πόσο χρόνο έλαβες μήνυμα να την κατεβάσεις ή θα δεχτείς κυρώσεις (προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα κάνουν τίποτα απολύτως αυτού του είδους οι εταιρείες απλά θα επικοινωνήσουν μαζί σου για να μάθουν το πρόβλημα) αυτό είναι φαινόμενο "ελληνικών εταιρείων" που νομίζουν ότι έτσι θα κερδίσουν πελάτες δεν γνωρίζουν ότι έτσι απλά χάνουν πελάτες μέχρι που κάποια στιγμή έρχεται δώρο το λουκέτο....

Ανέκαθεν υπήρχε αυτό αγαπητέ μου φίλε στο λεγόμενο διαδίκτυο

απλά όσο η πίτα μικραίνει και τα κέρδη μεγαλώνουν για τους λίγους που διαθέτουν μερίδιο της πίτας αυτό θα συνεχίζεται.

εννοείται ότι είναι ελεύθερο να εκφράσεις την άποψη σου/σχόλιο σου/γνώμη σου/κριτική σου/παράπονο σου

αλλά αν περάσεις τα όρια θα πρέπει να γνωρίζεις ότι θα δεχτείς και τις κυρώσεις

εννοείται επίσης ότι υπάρχουν και σοβαρές (ξένες) εταιρείες που σέβονται τον πελάτη

Σε γνωστή ξένη εταιρεία που κατασκευάζει hardware για υπολογιστές αγόρασα τροφοδοτικό (για έναν υπολογιστή που έφτιαξα) το οποίο δίνει 10 χρόνια εγγύηση με την αγορά τους ανέβασα την απόδειξη αγοράς από το ελληνικό κατάστημα από κάποιο λάθος μπήκε 3 χρόνια εγγύηση μίλησα μαζί τους , αναγνώρισαν το λάθος τους ενεργοποίησαν τα 10 χρόνια εγγύηση και μου έκαναν δώρο και κωδικούς να κατεβάσω παιχνίδια για υπολογιστή (ψηφιακά) ως συγνώμη.

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά υπάρχει ένας απλός εύκολος και  νόμιμος τρόπος να μην σκύψεις το κεφάλι και χωρίς να μπορούν να κάνουν τίποτα μετά. Σκέψου το όμως σοβαρά γιατί η ζημιά που θα τους κάνεις στην εικόνα είναι πολλαπλάσια και πιθανώς μη αναστρέψιμη, οπότε να είσαι βέβαιος ότι ηθικά έχεις δίκιο. Αρκεί να κάνεις ακριβώς αυτό που σου ζητούν: να σβήσεις το κείμενο της κριτικής (πχ βαλε αστεράκια) και να γράψεις "Αφαιρώ αυτοβούλως προηγούμενη αρνητική μου κριτική μετά από εξώδικο της εταιρείας προς το πρόσωπο μου καθότι δεν έχω οικονομική και ψυχολογική άνεση να εμπλακώ με δικηγόρους". Η διαφορά είναι ότι τώρα έχεις αποδείξεις για αυτό που γράφεις, το ίδιο το εξώδικο, άρα δεν μπορείς να κατηγορηθείς για δυσφήμιση. Στη θέση σου δεν ξέρω αν θα το εκανα, αλλά σίγουρα θα τους έκανα ενα τηλεφωνακι να τους πω ότι αυτό θα κάνω, αφού έτσι ζητούν...

  • Like 28
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...