Προς το περιεχόμενο

Σπουδές στα 30.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, velociraptoras είπε

Να δωσεις. κι εγω παντρεμένη με παιδιά εδωσα στα 33 μου κατατακτηριες για δευτερο πτυχίο. την ιδια χρονια η ξαδερφη μου εδωσε πανελληνιες μαζι με την κόρη της ,  περασε στο πανεπιστημιο στη σχολή που ήθελε, ειχε παντρευτεί από τα 15  και όταν μεγαλωσαν τα παιδιά της πήγε νυχτερινο.

Καλό διάβασμα και καλό κουραγιο. Επίσης να θυμασαι οτι σε αυτες τις ειδικότητες δεν έχεις αναγκη οπωσδήποτε την προσληψη, μπορείς να ξεκινήσεις δική σου δουλειά σαν ελευθερος επαγγελματίας, απλά να δώσεις βάση στο τι ακριβως θές να κάνεις ώστε να κατευθυνθείς εκεί. Ακόμα κι αν αυτο δεν σημαίνει πανεπιστήμιο αλλά κάποιο ιεκ ή αν σημαινει πανεπιστημιο και ακαδημαική καριέρα. βαλε στόχο και μην πας στα τυφλά.

Με μεγάλη βαρύτητα εισπράττω την γνώμη σας και ευχαριστώ για την απάντηση! Οι στόχοι η πειθαρχία και το πρόγραμμα από ότι έχω καταλάβει μέχρι σήμερα είναι τα πιο βασικά. Πιο νωρίς βέβαια δεν το είχα κατά νου αλλά σημασία πιστεύω πως έχει η αρχή! Σας ευχαριστώ πολύ!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

σε εναν κοσμο που αλλαζει θα σου δωσω την δικη μου εμπειρια και προγνωση.

σε λιγα χρονια δε θα υπαρχει το 50% των πανεπιστήμιων. Παρα πολλες σχολες οπως αυτη που τελειωσα εγω (οικονομικα), μου εδωσε μονο γενικες γνωσεις.

Στην επαγγελματικη μου διαδρομή ειδα οτι τελικα για να κανω την δουλεια του λογιστη, χρειαζομουν 6-12 μηνες σεμιναρια. Δεν υπηρχε κανενας λογος να μπω σε αμφιθεατρο για να κανω την δουλεια αυτη. Εκανα τα σεμιναρια χωρις καν καθηγητη, διοτι τα σεμιναρια που εκανα ηταν Online.

Τι θελω να πω με λιγα λογια, οταν το 1950 τελειωνες το πανεπιστήμιο, ειχες ενα κυρος στην κοινωνια, ησουν επιστημονας και σε επαιρναν ολοι στην δουλεια τους με καλο μισθο και θελανε να σε κανουν και γαμπρο στην κορη τους. Σημερα ομως ενας εργοδοτης σε θελει να για του κανεις 5 πραγματα σωστα. Δεν σε θελει να εισαι εξυπνος, ουτε "σπουδαγμενος", ουτε να εχεις γενικες γνωσεις. Σε θελει να του κανεις αυτα που σου ζηταει.

Οποτε απλα θα σου πω να το σκεφτεις καλα, γιατι για μενα προσωπικα περαν της φοιτητικής ζωης, τις γκομενες τα παρτυ και το χασισι που καπνιζα, εχασα 4 χρονια απο την ζωη μου. Αυτα τα 4 χρονια θα μπορουσα με πολυ στοχευμενα σεμιναρια να γινω ξεφτερι σε εναν τομεα, ή να κανω κατι με τα χερια μου, να γινω τεχνιτης.

και αυτα στα λεω εγω που εχω σπουδασει και σε 2 διαφορετικες ευρωπαικες χωρες αφου τελειωσα εδω στην ελλαδα, 1 χρονο ερασμους και 1 χρονο μεταπτυχιακο, ενα κεντρικη ευρωπη και ενα σκανδιναβια.

Δες πιο μπροστα απο τους αλλους, που νομιζουν μπηκαν στο πανεπιστήμιο και πιασαν τον παπα απτα @@

Επεξ/σία από Xejolontas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Xejolontas είπε

σε εναν κοσμο που αλλαζει θα σου δωσω την δικη μου εμπειρια και προγνωση.

σε λιγα χρονια δε θα υπαρχει το 50% των πανεπιστήμιων. Παρα πολλες σχολες οπως αυτη που τελειωσα εγω (οικονομικα), μου εδωσε μονο γενικες γνωσεις.

Στην επαγγελματικη μου διαδρομή ειδα οτι τελικα για να κανω την δουλεια του λογιστη, χρειαζομουν 6-12 μηνες σεμιναρια. Δεν υπηρχε κανενας λογος να μπω σε αμφιθεατρο για να κανω την δουλεια αυτη. Εκανα τα σεμιναρια χωρις καν καθηγητη, διοτι τα σεμιναρια που εκανα ηταν Online.

Τι θελω να πω με λιγα λογια, οταν το 1950 τελειωνες το πανεπιστήμιο, ειχες ενα κυρος στην κοινωνια, ησουν επιστημονας και σε επαιρναν ολοι στην δουλεια τους με καλο μισθο και θελανε να σε κανουν και γαμπρο στην κορη τους. Σημερα ομως ενας εργοδοτης σε θελει να για του κανεις 5 πραγματα σωστα. Δεν σε θελει να εισαι εξυπνος, ουτε "σπουδαγμενος", ουτε να εχεις γενικες γνωσεις. Σε θελει να του κανεις αυτα που σου ζηταει.

Οποτε απλα θα σου πω να το σκεφτεις καλα, γιατι για μενα προσωπικα περαν της φοιτητικής ζωης, τις γκομενες τα παρτυ και το χασισι που καπνιζα, εχασα 4 χρονια απο την ζωη μου. Αυτα τα 4 χρονια θα μπορουσα με πολυ στοχευμενα σεμιναρια να γινω ξεφτερι σε εναν τομεα, ή να κανω κατι με τα χερια μου, να γινω τεχνιτης.

και αυτα στα λεω εγω που εχω σπουδασει και σε 2 διαφορετικες ευρωπαικες χωρες αφου τελειωσα εδω στην ελλαδα, 1 χρονο ερασμους και 1 χρονο μεταπτυχιακο, ενα κεντρικη ευρωπη και ενα σκανδιναβια.

Δες πιο μπροστα απο τους αλλους, που νομιζουν μπηκαν στο πανεπιστήμιο και πιασαν τον παπα απτα @@

Κρίμα ανθρωπος τοσο κοσμογυρισμενος να εχει τοσο επιπολαιη αποψη

1.Το πανεπιστημιο ναι δινει γενικες  γνωσεις και σου μαθαινει να μαθαινεις στον τομεα σου, δεν εξειδικευει-καταρτιζει σε κατι, αυτο το κανουν οι τεχνικες σχολες.

2. Υπαρχουν επαγγελματα πχ μηχανικοι,δικηγοροι που χωρις πτυχιο δεν..

3.Τα φοιτητικά χρόνια δεν ειναι χαμένα, παρολο που συμφωνω οτι η συντριπτικη πλειοψηφια των φοιτητων εχουν αφθονο χρονο για χασομερι. Ειναι μια περιοδος της ζωης για μερικη ανεξαρτητοποιηση, καλλιεργεια ενδιαφεροντων, συμμετοχη σε κοινωνικους κυκλους και εξερευνηση γενικοτερα στο πλαισιο των soft skills(δεν ειμαστε ρομποτ να εκτελουμε εντολες)

4. Το παραδειγμα με τον πτυχιουχο του 1950 καλη προσπαθεια.. αλλα και η εκπαιδευση εχει πληθωριστικο χαρακτηρα.. τοτε ησουν αξιομνημονευτος με ενα πτυχιο γιατι οι περισσοτεροι δεν τελειωναν ουτε δημοτικο.

5.Πολλα παλικαρια απο το χωριο μου δεν σπουδασαν και πηγαν εκαναν σεμιναρια ,καταρτησεις κλπ, αλλα ακομα ο νους του ειναι αν θα σηκωθει το glx στη μια ροδα στο πανηγυρι του πρ.ηλια.Αυτο που θελω να πω ειναι δεν εχουν την σφαιρικη αντιληψη που δινει το πανεπιστημιο, κατι που εχεις και εσυ αλλα το παραβλεπεις μαλλον για να μιλας ετσι.

 

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, BAC είπε

Κρίμα ανθρωπος τοσο κοσμογυρισμενος να εχει τοσο επιπολαιη αποψη

1.Το πανεπιστημιο ναι δινει γενικες  γνωσεις και σου μαθαινει να μαθαινεις στον τομεα σου, δεν εξειδικευει-καταρτιζει σε κατι, αυτο το κανουν οι τεχνικες σχολες.

2. Υπαρχουν επαγγελματα πχ μηχανικοι,δικηγοροι που χωρις πτυχιο δεν..

3.Τα φοιτητικά χρόνια δεν ειναι χαμένα, παρολο που συμφωνω οτι η συντριπτικη πλειοψηφια των φοιτητων εχουν αφθονο χρονο για χασομερι. Ειναι μια περιοδος της ζωης για μερικη ανεξαρτητοποιηση, καλλιεργεια ενδιαφεροντων, συμμετοχη σε κοινωνικους κυκλους και εξερευνηση γενικοτερα στο πλαισιο των soft skills(δεν ειμαστε ρομποτ να εκτελουμε εντολες)

4. Το παραδειγμα με τον πτυχιουχο του 1950 καλη προσπαθεια.. αλλα και η εκπαιδευση εχει πληθωριστικο χαρακτηρα.. τοτε ησουν αξιομνημονευτος με ενα πτυχιο γιατι οι περισσοτεροι δεν τελειωναν ουτε δημοτικο.

5.Πολλα παλικαρια απο το χωριο μου δεν σπουδασαν και πηγαν εκαναν σεμιναρια ,καταρτησεις κλπ, αλλα ακομα ο νους του ειναι αν θα σηκωθει το glx στη μια ροδα στο πανηγυρι του πρ.ηλια.Αυτο που θελω να πω ειναι δεν εχουν την σφαιρικη αντιληψη που δινει το πανεπιστημιο, κατι που εχεις και εσυ αλλα το παραβλεπεις μαλλον για να μιλας ετσι.

 

γιαυτο ειπα 50%. εννοειτε πως υπαρχουν τμηματα που ειναι αναντικαταστατα.

Οταν θα αποκτησεις τις εμπειριες μου, θα δεις οτι εχω δικιο. Εκει που εισαι ημουνα και εδω που ειμαι θαρθεις.

Ο κοσμος αλλαζει, η γνωση ειναι παντου online, τα πανεπιστήμια ειναι ξεπερασμενα. Ηδη υπαρχει μεγαλο κυμα νεων ανθρωπων στην αμερικη, με μυαλο οσο και των 2 μας μαζι, που επιλεγουν να ΜΗΝ πατησουν το ποδι τους μεσα σε σχολη.

Οσο για την ανεξαρτητοποιηση κοινωνικοποιηση soft skills κλπ, εννοειτε οτι υπαρχουν και κανουν καλο. ΑΛΛΑ κανεις δε θα σε πληρωσει γιαυτα. Επισης αν καποιος αργει να παει στο ραντεβου του συνεχεια ή ειναι τεμπελης, δεν προκειτε να το του το μαθει κανεις. Ειναι και μερικα πραγματα στο dna...

Ξερω αυτα που λεω οτι ειναι πολυ προχωρημένα για τους περισσοτερους και μπορει και να μην τα εχουν ακουσει ποτε. Παντως για τα παιδια απο το χωριο, οπως οταν ηταν πριν μπουν στην σχολη, ετσι ηταν και αφου πηραν πτυχιο, με το μυαλο στην μπαλα, το glx, το ποκερ, τα μπουζουκια κλπ

Επεξ/σία από Xejolontas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Xejolontas είπε

Οσο για την ανεξαρτητοποιηση κοινωνικοποιηση soft skills κλπ, εννοειτε οτι υπαρχουν και κανουν καλο. ΑΛΛΑ κανεις δε θα σε πληρωσει γιαυτα.

Άμα κάθεσαι μόνος σου σε ένα γραφείο όλη μέρα και βλέπεις τον τοίχο ίσως όχι, αλλά θα σε πληρώσει ΚΑΙ για αυτά ειδικά στις δουλειές που είναι χρήσιμα/απαραίτητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Στις 25/3/2021 στις 2:26 ΠΜ, Xejolontas είπε

σε εναν κοσμο που αλλαζει θα σου δωσω την δικη μου εμπειρια και προγνωση.

σε λιγα χρονια δε θα υπαρχει το 50% των πανεπιστήμιων. Παρα πολλες σχολες οπως αυτη που τελειωσα εγω (οικονομικα), μου εδωσε μονο γενικες γνωσεις.

Στην επαγγελματικη μου διαδρομή ειδα οτι τελικα για να κανω την δουλεια του λογιστη, χρειαζομουν 6-12 μηνες σεμιναρια. Δεν υπηρχε κανενας λογος να μπω σε αμφιθεατρο για να κανω την δουλεια αυτη. Εκανα τα σεμιναρια χωρις καν καθηγητη, διοτι τα σεμιναρια που εκανα ηταν Online.

Τι θελω να πω με λιγα λογια, οταν το 1950 τελειωνες το πανεπιστήμιο, ειχες ενα κυρος στην κοινωνια, ησουν επιστημονας και σε επαιρναν ολοι στην δουλεια τους με καλο μισθο και θελανε να σε κανουν και γαμπρο στην κορη τους. Σημερα ομως ενας εργοδοτης σε θελει να για του κανεις 5 πραγματα σωστα. Δεν σε θελει να εισαι εξυπνος, ουτε "σπουδαγμενος", ουτε να εχεις γενικες γνωσεις. Σε θελει να του κανεις αυτα που σου ζηταει.

Οποτε απλα θα σου πω να το σκεφτεις καλα, γιατι για μενα προσωπικα περαν της φοιτητικής ζωης, τις γκομενες τα παρτυ και το χασισι που καπνιζα, εχασα 4 χρονια απο την ζωη μου. Αυτα τα 4 χρονια θα μπορουσα με πολυ στοχευμενα σεμιναρια να γινω ξεφτερι σε εναν τομεα, ή να κανω κατι με τα χερια μου, να γινω τεχνιτης.

και αυτα στα λεω εγω που εχω σπουδασει και σε 2 διαφορετικες ευρωπαικες χωρες αφου τελειωσα εδω στην ελλαδα, 1 χρονο ερασμους και 1 χρονο μεταπτυχιακο, ενα κεντρικη ευρωπη και ενα σκανδιναβια.

Δες πιο μπροστα απο τους αλλους, που νομιζουν μπηκαν στο πανεπιστήμιο και πιασαν τον παπα απτα @@

 

9 ώρες πριν, Xejolontas είπε

γιαυτο ειπα 50%. εννοειτε πως υπαρχουν τμηματα που ειναι αναντικαταστατα.

Οταν θα αποκτησεις τις εμπειριες μου, θα δεις οτι εχω δικιο. Εκει που εισαι ημουνα και εδω που ειμαι θαρθεις.

Ο κοσμος αλλαζει, η γνωση ειναι παντου online, τα πανεπιστήμια ειναι ξεπερασμενα. Ηδη υπαρχει μεγαλο κυμα νεων ανθρωπων στην αμερικη, με μυαλο οσο και των 2 μας μαζι, που επιλεγουν να ΜΗΝ πατησουν το ποδι τους μεσα σε σχολη.

Οσο για την ανεξαρτητοποιηση κοινωνικοποιηση soft skills κλπ, εννοειτε οτι υπαρχουν και κανουν καλο. ΑΛΛΑ κανεις δε θα σε πληρωσει γιαυτα. Επισης αν καποιος αργει να παει στο ραντεβου του συνεχεια ή ειναι τεμπελης, δεν προκειτε να το του το μαθει κανεις. Ειναι και μερικα πραγματα στο dna...

Ξερω αυτα που λεω οτι ειναι πολυ προχωρημένα για τους περισσοτερους και μπορει και να μην τα εχουν ακουσει ποτε. Παντως για τα παιδια απο το χωριο, οπως οταν ηταν πριν μπουν στην σχολη, ετσι ηταν και αφου πηραν πτυχιο, με το μυαλο στην μπαλα, το glx, το ποκερ, τα μπουζουκια κλπ

Παρόλο που χάνει πολλά πράγματα, η τοποθέτησή σου με βρίσκει πλήρως σύμφωνο. Το πανεπιστήμιο έχει γίνει πλέον καταναλωτικό αγαθό και οι γνώσεις που προσφέρει σε έναν κόσμο συνεχών αλλαγών είναι μηδαμινές πραγματικά, και στο λέω εγώ ως μελλοντικός ακαδημαϊκός με διδακτορικό.

Το πρόβλημα είναι ότι, όπως είπες, υπάρχουν πάρα πολλές σχολές μόνο για να υπάρχουν και να κινείται η γραφειοκρατική μηχανή. Σχολές όπως διατροφολογία, μαρκετινγκ κλπ. είναι παντελώς άχρηστες γιατί τα πράγματα που μαθαίνουν είναι θεωρητικά ενώ τα αντικείμενα που πραγματεύονται είναι καθαρώς πρακτικά. Συν ότι, ειλικρινά, ούτε οι καθηγητές πολυγουστάρουμε να ασχολούμαστε γιατί είμαστε ερευνητές και όχι παιδαγωγοί. Η διδασκαλία των πανεπιστημίων δεν ήταν όπως ήταν κάποτε και ο ακαδημαϊσμός μου φέρνει εμετό πλέον.

Ο ΟΡ έχει απόλυτο δίκιο, και μακάρι να ήμουν στην θέση του να μπορούσα να τα ξαναρχίσω όλα πάλι από την αρχή και ας ήμουν και 35. Απλώς βγήκα από μια πολύ δύσκολη σχολή, δεν βρήκα το κουράγιο να ασχοληθώ με κάτι που πραγματικά θα μου άρεσε και κατέληξα να ακολουθήσω αυτό τον δρομο. Το μετανιώνω; Σίγουρα όχι, καθώς μου έδωσε την ευκαιρία να στήσω πολλά πράγματα γύρω από αυτό που με κάνουν απείρως χαρούμενο (οικογένεια, σπίτι κλπ.). Θα το ξαναέκανα αν είχα ευκαιρία να το αποφύγω; 100% όχι. Αν ήμουν τώρα 30 χρονών θα πήγαινα με κατατακτήριες να ασχοληθώ με κάτι σπουδαιότερο. Αλλά όλα οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, JohnGTA είπε

 

Παρόλο που χάνει πολλά πράγματα, η τοποθέτησή σου με βρίσκει πλήρως σύμφωνο. Το πανεπιστήμιο έχει γίνει πλέον καταναλωτικό αγαθό και οι γνώσεις που προσφέρει σε έναν κόσμο συνεχών αλλαγών είναι μηδαμινές πραγματικά, και στο λέω εγώ ως μελλοντικός ακαδημαϊκός με διδακτορικό.

Το πρόβλημα είναι ότι, όπως είπες, υπάρχουν πάρα πολλές σχολές μόνο για να υπάρχουν και να κινείται η γραφειοκρατική μηχανή. Σχολές όπως διατροφολογία, μαρκετινγκ κλπ. είναι παντελώς άχρηστες γιατί τα πράγματα που μαθαίνουν είναι θεωρητικά ενώ τα αντικείμενα που πραγματεύονται είναι καθαρώς πρακτικά. Συν ότι, ειλικρινά, ούτε οι καθηγητές πολυγουστάρουμε να ασχολούμαστε γιατί είμαστε ερευνητές και όχι παιδαγωγοί. Η διδασκαλία των πανεπιστημίων δεν ήταν όπως ήταν κάποτε και ο ακαδημαϊσμός μου φέρνει εμετό πλέον.

Ο ΟΡ έχει απόλυτο δίκιο, και μακάρι να ήμουν στην θέση του να μπορούσα να τα ξαναρχίσω όλα πάλι από την αρχή και ας ήμουν και 35. Απλώς βγήκα από μια πολύ δύσκολη σχολή, δεν βρήκα το κουράγιο να ασχοληθώ με κάτι που πραγματικά θα μου άρεσε και κατέληξα να ακολουθήσω αυτό τον δρομο. Το μετανιώνω; Σίγουρα όχι, καθώς μου έδωσε την ευκαιρία να στήσω πολλά πράγματα γύρω από αυτό που με κάνουν απείρως χαρούμενο (οικογένεια, σπίτι κλπ.). Θα το ξαναέκανα αν είχα ευκαιρία να το αποφύγω; 100% όχι. Αν ήμουν τώρα 30 χρονών θα πήγαινα με κατατακτήριες να ασχοληθώ με κάτι σπουδαιότερο. Αλλά όλα οκ.

Νομίζω οτι το πανεπιστήμιο θα έπρεπε να έχει δυο προσανατολισμούς, τον εκπαιδευτικό και τον ερευνητικό. ενας ανθρωπος μπορεί πχ να είναι πολύ καλός ερευνητης αλλά αχρηστος στη μετάδοση της γνώσης, όπως και το αντίθετο, ενας αλλος να είναι καλός στη διδασκαλία αλλά να μη μπορεί να σχεδιασει και να υλοποιήσει σωστά μια έρευνα. Οι ερευνητές -καθηγητές πρέπει να είναι στην επίβλεψη πτυχιακών, στα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά και όχι στο αμφιθέατρο, εκτός κι αν διαθέτουν τις αντιστοιχες δεξιότητες. Μεχρι τώρα ελάχιστους ακαδημαικούς έχω γνωρίσει που έχουν μεταδοτικότητα ή την ικανότητα να διεγείρουν το ενδιαφέρον του φοιτητή,  οι περισσότεροι κάνουν το μαθημα τόσο χάλια που καταλήγουν να σιχαίνεται ο φοιτητής ακόμα και αντικείμενα που γούσταρε φουλ πριν μπει στη σχολή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγάλη κουβέντα ανοίξατε και δεν ξέρω πόσο σχετική είναι με το αρχικό ερώτημα. Το πανεπιστήμιο θα έπρεπε να σε μαθαίνει ΠΩΣ να μαθαίνεις. Ακόμα και στις σχολές που χωρίς πτυχίο δεν πας πουθενά (π.χ. ιατρική, νομική, πολυτεχνείο) η γνώση που αποκτάς στο πανεπιστήμιο απαρχαιώνεται πλέον πολύ γρήγορα. Άρα ο ρόλος του πανεπιστημίου είναι να σου δώσει κάποιες αναγκαίες βάσεις και, από εκεί και πέρα, να σου καλλιεργήσει την κριτική σκέψη, τις δεξιότητες αναζήτησης της πληροφορίας που χρειάζεσαι και προφανώς τα soft skills που αναφέρθηκαν παραπάνω. Αυτό ισχύει νομίζω σε όλους τους τομείς. Πόσες ελληνικές σχολές επικεντρώνονται σε αυτό ή το εξηγούν στους φοιτητές; Δεν ξέρω αν υπάρχει και κανένα. Αλλά αν όντως μπεις με αυτή τη νοοτροπία στο πανεπιστήμιο έχεις να κερδίσεις απείρως περισσότερα σε σχέση με σεμινάρια και short courses. Αν είναι να περάσεις 4-6 χρόνια στη σχολή νομίζοντας ότι θα μάθεις αυτά που θα εφαρμόζεις στη δουλειά σου για τα επόμενα 30 χρόνια, τότε δε θα διαφωνήσω ότι ένα σεμινάριο μπορεί να σου δώσει τα ίδια εφόδια.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχει τελειωσει το πανεπιστημιο πλεον. Εκτος απο ιατρικη, νομικη που ειναι αναγκαιο.

Στην εποχη του ιντερνετ μαθαινεις πιο γρηγορα , με αμεση εφαρμογη των γνωσεων που αποκτας και αμεσες απολαβες οι οποιες ειναι ασυγκριτα πολλαπλασιες.

Στο διαδικτυο πουλας σε αγορα που ειναι τεραστια, δεν συγκρινεται με κανενα εργοδοτη που καθοριζει το μισθο σου.

Μην αναφερθουμε σε youtubers η tiktokers που βγαζουν περισσοτερα το μηνα απο οτι ενας πλαστικος το χρονο.

Επεξ/σία από Damianus
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Damianus είπε

Μην αναφερθουμε σε youtubers η tiktokers που βγαζουν περισσοτερα το μηνα απο οτι ενας πλαστικος το χρονο.

Μην μιλήσουμε και για τον Μπιλ Γκέητς και τον Στιβ Τζόμπς, τους ανθρώπους της διπλανής πόρτας.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, Damianus είπε

Εχει τελειωσει το πανεπιστημιο πλεον. Εκτος απο ιατρικη, νομικη που ειναι αναγκαιο.

Στην εποχη του ιντερνετ μαθαινεις πιο γρηγορα , με αμεση εφαρμογη των γνωσεων που αποκτας και αμεσες απολαβες οι οποιες ειναι ασυγκριτα πολλαπλασιες.

Στο διαδικτυο πουλας σε αγορα που ειναι τεραστια, δεν συγκρινεται με κανενα εργοδοτη που καθοριζει το μισθο σου.

Μην αναφερθουμε σε youtubers η tiktokers που βγαζουν περισσοτερα το μηνα απο οτι ενας πλαστικος το χρονο.

Να τέτοιοι αφορισμοί ας πούμε δεν χρειάζονται για να είναι παραγωγική η κουβέντα. Το πανεπιστήμιο σε καμία περίπτωση δεν τελείωσε. Χωρίς πτυχίο το 2021 δεν πας πουθενά στην αγορά εργασίας, εκτός φυσικά αν κάνεις κάτι δικό σου που λίγοι άνθρωποι έχουν το κουράγιο και θάρρος να κάνουν. Για οποιαδήποτε entry level που ξέρω απαιτείται τίτλος ΑΕΙ. Πάει αυτό.

Λές για τικτοκερσ και youtubers που βγάζουν πολλά. Ως οικονομολόγος, μπορώ να σου αποδείξω ότι ισχύει το αντίθετο. Τα κέρδη από τέτοια low-effort investments είναι ελάχιστα για το 80% του κόσμου (εμπειρικά σου λέω και 90% εγώ). Μην κοιτάς pewdiepie και κανά πλούσιο τικτοκερ. Εσύ μόνος σου τα λες σε άλλα ποστ: όταν κάτι μπορεί να το κάνει εύκολα μέχρι και η γιαγια μου (ιδίως για τικτοκ) είναι ένα skill χωρίς ιδιαίτερο value λόγω του πληθωρισμού του (μιλάω στην γλώσσα σου). Οπότε πάει και αυτό.

Η πραγματικότητα είναι μια: ο καθένας χαράσσει τον δρόμο του στα όρια των ικανοτήτων του. Κοινώς, όσα ξέρει ο καθένας μας τόσα κάνει. Ένα πτυχίο, είτε νομικής είτε μαθηματικών είτε διατροφολογίας δίνει απλά ένα χαρτί που πιστοποιεί κάτι. Είναι στο χέρι του καθενός να το εκμεταλλευτεί στο έπακρο. Αυτό που θα έπρεπε να χαροποιεί το τοπικ είναι ότι η κοινωνία μας έχει καταλήξει να μπορεί να δίνει την ευκαιρία σε σχεδόν οποιοδήποτε να κυνηγήσει κάτι που του αρέσει με πολλούς τρόπους.

Και ας πάρω για παράδειγμα τον OP για να μην φύγει off-topic: είναι 30  χρονών, του καύλωσε να σπουδάσει και του δίνεται η ευκαιρία να το καταφέρει. Ή σαν τον κολλητό μου, που σπούδασε φυσικό και είδε την έλλειψη προοπτικών για εκείνον και με κατατακτήριες πέρασε πολυτεχνείο. Αυτό είναι το point της εκπαίδευσης, να σε βοηθάει να αποφασίσεις που θα πας, είτε ξενερώνοντας σε είτε καυλωνοντάς σε για κάτι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/3/2021 στις 10:54 ΠΜ, leonidas_fs είπε

Θα βοηθούσε πολύ εαν μας έλεγες τι θέλεις να σπουδάσεις, και που θέλεις να καταλήξεις!

Καλησπέρα Λεωνίδα. Αποφασίζω και καταλήγω γιατί ακόμα το ψάχνω από όλες τις μεριές για πληροφορική. 'Έχω δει μερικές σχολές και με τι έχουν να κάνουν τα μαθήματα. Έχω αρχίσει κάποια ιδιαίτερα για να ανεβάσω το επίπεδο των αγγλικών μου και μέσα στα δύο χρόνια του βραδινού που θα έχω μπροστά μου θα κάνω ιδιαίτερα μαθηματικών ώστε να είμαι έτοιμος και για τις πανελλήνιες. Είναι αρκετός χρόνος νομίζω ώστε να επανέλθω και να βρω το επίπεδο μου. Που θέλω να καταλήξω; Καλή ερώτηση. Θέλω την σχολή αρχικά ώστε να μου ανοίξει πόρτες και βάσεις ώστε να το πιάσω από την αρχή. Ας βγάλω με το καλό την σχολή που θέλω πάνω στην πληροφορική και μετά σίγουρα ενδιάμεσα θα βρω και άλλους δρόμους που δεν ξέρω προς το παρόν. Με ενδιαφέρει η δημιουργία σελίδων και μικροεφαρμογών. Υπάρχουν πολλά που με ενδιαφέρουν πάνω στους υπολογιστές και έχω πολύ περιέργεια να μάθω.

 

 

Παιδιά καλησπέρα. Σήμερα μπήκα και διάβασα όλα τα σχόλια. Θα σας πω τι σκέφτομαι εγώ. Πως το βλέπω από την δική μου μεριά.

Σεμινάρια σίγουρα δεν θα μπορούσα να ξεκινήσω αυτή την στιγμή με δύο παιδιά και οικογένεια. Για αυτό έχω βάλει την λύση του νυχτερινού και από εκεί πανελλήνιες. Μέσα στα δύο χρόνια θα μπορέσω με ιδιαίτερα και διάβασμα να ανέβω και στο επίπεδο των μαθηματικών και των αγγλικών ώστε να είμαι έτοιμος και για τις πανελλήνιες .

Πιστεύω πως η σχολή είναι η πόρτα που σου ανοίγει πόρτες. Για κάποιο μεταπτυχιακό, βάσεις και ένα πενταετές υπόβαθρο ώστε να σε ανεβάσει στο διάβασμα, στην προσωπική δουλειά και στην πειθαρχία.

Έχω αλλάξει πολλές δουλειές μέχρι σήμερα. Έχω κάνει σχεδόν πολλα. Υπευθυνος καταστήματος, αποθήκες, τιμολογήσεις, εστίαση, έχω έρθει σε επαφή με πολλές εταιρείες γιατί ήμουν ανήσυχος και εψαχνα. Συνέχεια έψαχνα μα τίποτα δεν με γέμιζε και με τα πάρε δώσε έμαθα αρκετά πράγματα. Πρώτων ότι τα σεμηνάρια σίγουρα θα μετρήσουν αλλά θα μετρήσουν όταν από πίσω έχεις ήδη ένα πτυχίο. Δεν ξέρω πως να το κρίνω αυτό, φυσικά και μου την σπάει αλλά από την άλλη σκέφτομαι και τους ανθρώπους που ξεσκίστηκαν για το πτυχίο και θα ήταν άδικο το πτυχίο τους να σημαίνει ένα τίποτα. Έχω καταλλάβει πως στην Ελλάδα μετράει το πτυχίο πάρα πολύ δυνατά. Αρκετοί ζητάνε να έχεις τελειώσει ένα οποιοδήποτε ΑΕΙ χωρίς να τους νοιάζει η ειδικότητα, απλώς να έχεις τελειώσει ένα ΑΕΙ τους φτάνει. Σίγουρα ένα ελληνικό πανεπιστήμιο πιστεύω πως έχει μεγάλη βαρύτητα και στο εξωτερικό έχοντας την αδερφή μου σαν ψυχολόγο. Ακόμα και η ίδια αν δεν είχε περάσει στο πανεπιστήμιο δεν θα μπορούσε να φτάσει σαν ψυχολόγος μέχρι εδώ με σεμινάρια.

Πάμε στο δικό μου θέμα.

Με ενδιαφέρει να μπω σε μία σχολή πληροφορικής.

Με ενδιαφέρει να μπω στην σχολή ώστε να καλλιεργηθώ, να ερευνήσω, να δημιουργήσω, να διαβάσω και να έχω στόχους πάνω στην δουλειά μου. Φυσικά δεν θα μπω σε μία σχολή για να αρχίσει η φοιτητική μου ζωή. Για εμένα θα είναι όλο το θέμα ένας μαραθώνιος και ένας πολύ δυνατός στόχος. Θα είναι δουλειά και χόμπι. Προσωπική δημιουργία, στον ελεύθερο χρόνο θα ήθελα να το ''καίω'' μπροστά σε μία οθόνη.

Γνώμη μου είναι πως αν έχεις λεφτά μπορείς να φτάσεις τους στόχους σου εύκολα και γρήγορα με άλλους τρόπους, όπως σίγουρα είναι τα σεμινάρια, τα κολλέγια και τα πανεπιστήμια που πληρώνεις και πας σε όποια ειδικότητα θέλεις.

Εμείς οι φτωχοί τέλος πάντων :P έχουμε τον δρόμο του δημόσιου και του κοινού θνητού χαρακτήρα που ξεκινάς και ανεβαίνεις σιγά σιγά λιθαράκι λιθαράκι.

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, σίγουρα όλη η συζήτηση προκαλεί ερωτήματα που με βάλανε σε σκέψεις και είναι καλό ώστε να ψαχτώ από όλες τις μεριές.

Επεξ/σία από Kouark
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Kouark είπε

Καλησπέρα Λεωνίδα. Αποφασίζω και καταλήγω γιατί ακόμα το ψάχνω από όλες τις μεριές για πληροφορική. '

Πολυ ωραία, σαν επαγγελματίας στον χώρο της πληροφορικης εδω και 10+ χρόνια, σου υπογραφω με βεβαιότητα, οτι ΔΕΝ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ να πας πανεπιστήμιο. Ειδικά η πληροφορική είναι μια επιστήμη που μπορείς να την μάθεις  χωρίς να πας πανεπιστήμιο.

 

Επεξ/σία από leonidas_fs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σιγα σιγα λιθαρακι λιθαρακι θα φθασεις στα 67 με οικονομικη κατασταση oλιγον βελτιωμενη.

Αυτο που πρεπει να ενδιαφερει καποιον ειναι το ROI. Τι επιστροφη θα εχεις απο την επενδυση του χρονου που θα αφιερωσεις?

Με πτυχιο σε 4 χρονια , να προσδοκας στη καλυτερη  500-1000 ευρω δηλαδη? Και πως θα σε αντιμετωπισει ο εργοδοτης χωρις εμπειρια στο αντικειμενο , με αρκετο χρονο εξω απο την αγορα και με μεγαλη προσφορα νεωτερων υποψηφιων ?

Υπαρχει πολυ φασαρια γενικα , απομακρυνε την οχληση που υπαρχει εδω μεσα με τον καθενα που δεν τα χει καταφερει να προτεινει το χαβα του με την αποκτηση πτυχιου και  συγκεντρωσου σε ενα στοχο που σε μικρο διαστημα να εχεις πολυ καλυτερα αποτελεσματα.

Μια λυση για σενα θα ηταν η το ηλεκτρονικο εμποριο, η αποκτηση μια πιστοποιησης σε πχ cloud aws,  η καποια απο τα παρακατω που προτεινω.

 

 

Επεξ/σία από Damianus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...