Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια με παραγγελία από το Πλαίσιο/Plaisio για Asus 3070.


JimmyZ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

tl'dr: Το Πλαίσιο κρατάει τα λεφτά μου 5 μήνες και δεν μου δίνει τη κάρτα μου.

 

Παρήγγειλα στις κυριακή 8/11/2020 μία Asus VGA GeForce RTX 3070 Dual από το κατάστημα του πλαισίου στα 609 ευρώ (πριν από 5 μήνες δηλαδή). Να σημειωθεί ότι προπλήρωσα όλο το αναφερόμενο ποσό. 

Πήρα τηλέφωνο μετά από 2 βδομάδες και λόγο έλειψης του προϊόντος μου απάντησαν πως το πολύ στο διάστημα των 2 μηνών θα έχω παραλάβει την κάρτα μου. Στις 4 Δεκεμβρίου μου στάλθηκε μέιλ από υπάλληλο του Πλαισίου ως ενημέρωση για μία ακόμη καθυστέρηση της κάρτας μόνο που δεν μου έδωσαν κάποιο χρονικό περιθώριο.Μέσα Ιαννουαρίου πήρα τηλέφωνο ξανά για να ενημερωθώ πως υπάρχει κι άλλη καθυστέρηση τουλάχιστον 1 μηνα ακόμα και πως δεν έχουν λάβει ακόμα τίποτα. Παράλληλα οι τιμές όχι μονο στο πλαίσιο αλλά και στα υπόλοιπα καταστήματα ανέβαιναν. Πήρα και Φεβρουάριο και μου είπαν ακριβώς το ίδιο.

Σήμερα(2/4/2021), πήρα το τελευταίο τηλέφωνο προτού αναζητήσω βοήθεια εδω. Μίλησα με 4 εκπροσώπους απο 4 διαφορετικά τμήματα όπου και οι 4 μου είπαν διαφορετικά πράγματα:

-Ο 1ος μου είπε ότι έχουν έρθει περιορισμένα κομμάτια και πως στάλθηκαν με σειρά προτεραιότητας.

-Ο 2ος μου το έκλεισε ενώ ήμουν στην αναμονή.

-Ο 3ος μου είπε πως είχε έρθει μόνο η Asus VGA GeForce RTX 3070 Dual OC 8 GB και όχι η Asus VGA GeForce RTX 3070 Dual 8 GB. (Δηλαδή μόνο το OC (overclock version))

-και τελικά ο 4ος με ενημέρωσε ότι δεν είχε έρθει ποτέ καμία κάρτα γραφικών (Nvidia 3000 series) από την εταιρία Asus, πράγμα το οποίο δεν ισχύει καθώς ένας πολύ κοντινός μου φίλος πήρε μία Asus VGA GeForce RTX 3060 Ti TUF Gaming OC 8 GB την οποία παρήγγειλε Ιανουάριο και παρέλαβε Φεβρουάριο.

 

Η συμπεριφορά του Πλαισίου με έχει κουράσει και έχει μειώσει την εμπιστοσύνη μου. Αυτό που χρειάζομαι είναι κάποιον ο οποίος έχει παραγγείλει το ίδιο μοντέλο κάρτας μετά από τις 8/11/2020, με αποδείξεις, την οποία να έχει παραλάβει ώστε να μπορέσω να κινηθώ νομικά.

Επεξ/σία από JimmyZ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε χρειάζεσαι απόδειξη άλλου που παρέλαβε για να κινηθείς νομικά. Ξεκίνα με καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή και ενημερώσου και στο θέμα που έχει ήδη ίδιες περιπτώσεις με τη δικιά σου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε μου την 11η εντολή "Ου μπλέξεις" δεν την ξέρεις? Πάτε και κάνετε προ-παραγγελίες για πράγματα που δεν υπάρχουν ενώ όλος ο κόσμος βρισκότανε σε κρίση από τον ιό. Λογικό να μπλέξει το θέμα και κατά την γνώμη μου όταν υπάρχει κάτι στο ράφι πάμε στο κατάστημα και το παίρνουμε άσχετα με τον ιό, η βιασύνη ποτέ δεν είναι η καλύτερη επιλογή είτε για τιμές, είτε για το ότι μπορεί να βγει κάτι που θα προτιμούσες λίγο πιο μετά και εσύ θα έχεις κάνει την αγορά ήδη.

Τέλος πάντων να μην τα πολυλογώ, τώρα σώθηκες..

Μην ακούς τι λένε οι υπάλληλοι, τους παίρνουν πόσοι και ρωτάνε  και ο καθένας τους προσπαθεί να ρίξει παράταση στο θέμα λέγοντας τα "δικά του".

Ή περιμένεις όοοοοοοοταν (και είναι μακρύ γιατί θα πάρει καιρό) ξαναρχίσει η μαζική παραγωγή και έχουν στοκ τα μαγαζιά να σου στείλουν την παραγγελία σου ή κάνεις κινήσεις να πάρεις τα λεφτά σου πίσω και όταν γεμίσουν τα ράφια, πας και αγοράζεις αυτήν που θες.

Τώρα ο φίλος σου που την πήρε άμεσα, λογικά ήταν από τους τυχερούς που πρόλαβαν από τα πρώτα περιορισμένα κομμάτια.

Επεξ/σία από XristosSp
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, JimmyZ είπε

tl'dr: Το Πλαίσιο κρατάει τα λεφτά μου 5 μήνες και δεν μου δίνει τη κάρτα μου.

 

Παρήγγειλα στις κυριακή 8/11/2020 μία Asus VGA GeForce RTX 3070 Dual από το κατάστημα του πλαισίου στα 609 ευρώ (πριν από 5 μήνες δηλαδή). Να σημειωθεί ότι προπλήρωσα όλο το αναφερόμενο ποσό. 

Πήρα τηλέφωνο μετά από 2 βδομάδες και λόγο έλειψης του προϊόντος μου απάντησαν πως το πολύ στο διάστημα των 2 μηνών θα έχω παραλάβει την κάρτα μου. Στις 4 Δεκεμβρίου μου στάλθηκε μέιλ από υπάλληλο του Πλαισίου ως ενημέρωση για μία ακόμη καθυστέρηση της κάρτας μόνο που δεν μου έδωσαν κάποιο χρονικό περιθώριο.Μέσα Ιαννουαρίου πήρα τηλέφωνο ξανά για να ενημερωθώ πως υπάρχει κι άλλη καθυστέρηση τουλάχιστον 1 μηνα ακόμα και πως δεν έχουν λάβει ακόμα τίποτα. Παράλληλα οι τιμές όχι μονο στο πλαίσιο αλλά και στα υπόλοιπα καταστήματα ανέβαιναν. Πήρα και Φεβρουάριο και μου είπαν ακριβώς το ίδιο.

Σήμερα(2/4/2021), πήρα το τελευταίο τηλέφωνο προτού αναζητήσω βοήθεια εδω. Μίλησα με 4 εκπροσώπους απο 4 διαφορετικά τμήματα όπου και οι 4 μου είπαν διαφορετικά πράγματα:

-Ο 1ος μου είπε ότι έχουν έρθει περιορισμένα κομμάτια και πως στάλθηκαν με σειρά προτεραιότητας.

-Ο 2ος μου το έκλεισε ενώ ήμουν στην αναμονή.

-Ο 3ος μου είπε πως είχε έρθει μόνο η Asus VGA GeForce RTX 3070 Dual OC 8 GB και όχι η Asus VGA GeForce RTX 3070 Dual 8 GB. (Δηλαδή μόνο το OC (overclock version))

-και τελικά ο 4ος με ενημέρωσε ότι δεν είχε έρθει ποτέ καμία κάρτα γραφικών (Nvidia 3000 series) από την εταιρία Asus, πράγμα το οποίο δεν ισχύει καθώς ένας πολύ κοντινός μου φίλος πήρε μία Asus VGA GeForce RTX 3060 Ti TUF Gaming OC 8 GB την οποία παρήγγειλε Ιανουάριο και παρέλαβε Φεβρουάριο.

 

Η συμπεριφορά του Πλαισίου με έχει κουράσει και έχει μειώσει την εμπιστοσύνη μου. Αυτό που χρειάζομαι είναι κάποιον ο οποίος έχει παραγγείλει το ίδιο μοντέλο κάρτας μετά από τις 8/11/2020, με αποδείξεις, την οποία να έχει παραλάβει ώστε να μπορέσω να κινηθώ νομικά.

σε τρενάρουν απο οτι κατάλαβα για να ζητήσεις τα λεφτά σου πείσω.

δεν νομιζω να καταφερεις τιπιτα παραπανω απο το να πεις εδω τον πονο σου.η καλυτερη αντιδιαφημιση..

το ιδιο ισχυει και σε μενα για κωτσοβολο.απλα τραγικοι,μου ακυρωσανε 2 παραγγελειες με το προσχιμα δεν τις στελνει ο κατασκευαστης,και εδω μεσα οι αγγελειες οργιαζουν, πωλειται καρτα αγορα απο κωτσοβολο.....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει ένα thread για παραγγελίες από γνωστό κατάστημα σε UK (για την δική τους αγορά), οπού εκεί αναφέρουν πως είχαν έλλειψη από κομμάτια non oc (λογικά δεν παράγονταν αρκετά), και τελικώς από το συγκεκριμένο κατάστημα αποφάσιαν και παρέδωσαν κομμάτια OC (χωρίς να τα χρεώσουν έξτρα) για να καλύψουν τις παραγγελίες

https://www.overclockers.co.uk/forums/threads/ocuk-nvidia-rtx-30xx-series-update-thread-on-deliveries-how-to-cancel-your-order.18899277/page-5

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/4/2021 στις 2:32 ΠΜ, XristosSp είπε

Φίλε μου την 11η εντολή "Ου μπλέξεις" δεν την ξέρεις? Πάτε και κάνετε προ-παραγγελίες για πράγματα που δεν υπάρχουν ενώ όλος ο κόσμος βρισκότανε σε κρίση από τον ιό.

Είμαστε σοβαροί;;; Αν δεν μπορούν τα μαγαζιά να ανταπεξέλθουν ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΠΑΡΑΓΓΕΛΊΕΣ! Αυτό που μερικοί πάτε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα, με ξεπερνά! Ολοι ξέρουμε τι πρακτική έχει ακολουθήσει το Πλαίσιο για τις συγκεκριμένες κάρτες. 
Ts, μια βολτούλα με έναν αστυνομικό για καταγραφή συμβάντος (άρνηση της παράδοσης της κάρτας) θα λύσει άμεσα το πρόβλημά σου. Το ίδιο έκανε και ένα παιδί στο δίπλα thread, σε παρόμοια κατάσταση και ξεμπέρδεψε γρήγορα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, filip123go είπε

Είμαστε σοβαροί;;; Αν δεν μπορούν τα μαγαζιά να ανταπεξέλθουν ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΠΑΡΑΓΓΕΛΊΕΣ! Αυτό που μερικοί πάτε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα, με ξεπερνά! Ολοι ξέρουμε τι πρακτική έχει ακολουθήσει το Πλαίσιο για τις συγκεκριμένες κάρτες. 
Ts, μια βολτούλα με έναν αστυνομικό για καταγραφή συμβάντος (άρνηση της παράδοσης της κάρτας) θα λύσει άμεσα το πρόβλημά σου. Το ίδιο έκανε και ένα παιδί στο δίπλα thread, σε παρόμοια κατάσταση και ξεμπέρδεψε γρήγορα. 

Link ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά αυτός είχε μήνυμα για παραλαβή. Κάτι που δεν πρόκειται να λάβει κανένας μας. Στοίχημα ότι το 99% από τις παραγγελίες θα πάει κουβά.

Μεταξύ τους τις παίρνουν και τις πουλάνε εδώ σε αγγελίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...