Προς το περιεχόμενο

LG 55BX MEDIA MARKT 1199 ( εμμέσως 639 με Go4More) [ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ] [Ολες με 30% επιστροφη Εθνικης][UPD: ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΝ ΟΙ ΠΟΝΤΟΙ !!! ]


Aduatiques

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και μένα μπήκαν σήμερα, είχα στείλει fb χτες, δεν ξέρω αν αυτό ήταν που βοήθησε, Τέλος καλό, όλα καλά, εύχομαι και στους υπόλοιπους να μπουν γρήγορα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 λεπτά πριν, svach είπε

Και μένα μπήκαν σήμερα, είχα στείλει fb χτες, δεν ξέρω αν αυτό ήταν που βοήθησε, Τέλος καλό, όλα καλά, εύχομαι και στους υπόλοιπους να μπουν γρήγορα

Αυτο ειναι φιλε μου. Εχω περιπου 10 ημερες που εστειλα email και τιποτα.

Μολις εστειλα στο fb την αλλη μέρα μπηκαν. Οποτε μαλλον ήταν θεμα της τραπεζας και οχι των media markt.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα μπήκαν και σε εμένα μετά από επικοινωνία μέσω messenger.

Η εξαργύρωση πόντων γίνεται μόνο στα συνεργαζόμενα καταστήματα που γράφει στο site σωστά;

Ήθελα να κάνω μια ακριβούτσικη αγορά από vodafone αλλά δυστυχώς δεν είναι μέσα σε αυτές που αναφέρονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και σε μένα μπήκαν κάποια στιγμή σήμερα, μετά από email πριν 10 μέρες και messenger χθες...

Επεξ/σία από noble
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιβεβαιώνω ότι μπήκαν σήμερα οι χρωστούμενοι πόντοι, με επικοινωνία διάμεσο e-mail και της φόρμας επικοινωνίας της Εθνικής, στην οποία εχθές έλαβα τυπική απάντηση "γνωρίζουμε το θέμα σας και εργαζόμαστε σκληρά για την επίλυση του."

Απλώς να σημειώσω το ότι τελικώς έπραξαν τα αυτονόητα δεν αναιρεί με μονοκοντυλιά την κάκιστη εντύπωση που δημιουργήθηκε με το εν λόγω ζήτημα. Προσωπικά θα το σκεφτώ δύο φορές στην αξιοποίηση προσφορών go4more μεγάλων αγορών έναντι αντίστοιχων προωθητικών ενεργειών άλλων τραπεζών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σε εμένα μπήκαν, χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσω μαζί τους.

Άρα μήπως πρέπει να αλλάξει ο τίτλος, εκτός αν χρωστάνε ακόμα σε κανέναν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, k_dinos είπε

Και σε εμένα μπήκαν, χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσω μαζί τους.

Άρα μήπως πρέπει να αλλάξει ο τίτλος, εκτός αν χρωστάνε ακόμα σε κανέναν

Χρωστάνε.. ψυχική οδύνη!!!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου εστειλαν αυτο:

Καλημέρα σας, Σε απάντηση σχετικού αιτήματός σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, η πίστωση πόντων go4more από ενέργειες που αφορούν σε επιβράβευση συγκεκριμένων προϊόντων, πραγματοποιείται κατόπιν παραλαβής αρχείου που μας προωθεί η συνεργαζόμενη επιχείρηση (εν προκειμένω η Media Markt) και το οποίο περιλαμβάνει τις συναλλαγές προς επιβράβευση. Βρισκόμαστε σε επικοινωνία με την επιχείρηση για να διευκρινίσουμε τον λόγο που δεν συμπεριλήφθηκε η συγκεκριμένη συναλλαγή σας στο αρχείο που λάβαμε. Ωστόσο, και καθώς επιβεβαιώσαμε ότι δικαιούστε τους επιπλέον πόντους, σας αποδόθηκαν ήδη στον go4more λογαριασμό σας. Μπορείτε να δείτε το νέο σας διαθέσιμο υπόλοιπο καθώς και αναλυτικά το ιστορικό των συναλλαγών σας μέσω της ιστοσελίδας του προγράμματος www.go4more.gr ή και μέσω της εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα go4more app. Λυπούμαστε για την αναστάτωση και παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση. Με εκτίμηση, η ομάδα του go4more.

 

Αρα φταίνε τα mediamrkt τελικά? Γιατί δεν λένε οτι φταίει ο ΟΤΕ να τελειώνουμε? 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και σε μένα

"Σε απάντηση σχετικού αιτήματός σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, η πίστωση πόντων go4more από  ενέργειες που αφορούν σε επιβράβευση συγκεκριμένων προϊόντων, πραγματοποιείται κατόπιν παραλαβής αρχείου που μας προωθεί η συνεργαζόμενη επιχείρηση (εν προκειμένω η Media Markt) και το οποίο περιλαμβάνει τις συναλλαγές προς επιβράβευση. Βρισκόμαστε σε επικοινωνία με την επιχείρηση για να διευκρινίσουμε τον λόγο που δεν συμπεριλήφθηκε η συγκεκριμένη συναλλαγή σας στο αρχείο που λάβαμε. Ωστόσο, και καθώς επιβεβαιώσαμε ότι δικαιούστε τους επιπλέον πόντους, σας αποδόθηκαν ήδη στον go4more λογαριασμό σας.

Μπορείτε να δείτε το νέο σας διαθέσιμο υπόλοιπο καθώς και αναλυτικά το ιστορικό των συναλλαγών σας μέσω της ιστοσελίδας του προγράμματος www.go4more.gr ή και μέσω της εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα go4more app.
 
Λυπούμαστε για την αναστάτωση και παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Με εκτίμηση, η ομάδα του go4more"

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα τι αρχείο και ιστορίες εν έτη 2021?

Κανονικά αυτό θα έπρεπε να γίνεται αυτόματα, αν φυσικά πληρώσει κάποιος για να ενωθούν τα συστήματα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Insead είπε

Ακόμη περιμένω να πιστωθούν οι πόντοι................αξίας €600+, μετά απο αγορά στο κατάστημα με χρεωστική κάρτα.

Κάπου είχα διαβάσει οτι υπάρχει όριο 500€ αν θυμάμαι καλά. Διορθώστε με αν κάνω λάθος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...