Προς το περιεχόμενο

Παρέχει ο ΟΤΕ VoIP?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αρχικά να πω ότι δεν έχω ιδέα από VoIP καθώς δεν το έχω ξαναχρησιμοποιήσει. Οπότε έχω κάποιες απορίες τις οποίες στον ΟΤΕ δεν μπόρεσαν να μου τις λύσουν και μπερδεύτηκα ακόμα περισσότερο με μια απάντηση που μου έστειλαν.

Αυτό που θέλω είναι να απαντάμε και να μιλάμε σε ένα μικρό γραφείο 5 ατόμων μέσω υπολογιστή. Είδα δυο εφαρμογές Zoiper και MicroSIP αν και η zoiper δεν είναι δωρεάν αλλά φαίνεται εύχρηστη και κοστίζει μόνο 50 ευρώ ανά συσκευή.
Ο ΟΤΕ που μίλησα στο τηλέφωνο μου λέει ότι ενδέχεται να υπάρχουν έξτρα χρεώσεις. Και ρωτάω τώρα εγώ, αν πληρώσω την άδεια του Zoiper και βάλω τους κωδικους VoIP του ΟΤΕ, θα χρεώνομαι έξτρα χωρίς να λαμβάνονται υπόψιν τα δωρεάν που μου δίνει ο ΟΤΕ στο business προς σταθερά και κινητά;
Επίσης το σκεπτικό μου με το Zoiper για το γραφείο ισχύει ή πρέπει να πάρω ειδικές συσκευές για VoIP; Θα χτυπάνε και τα σταθερά τηλέφωνα αν τα έχω συνδεδεμένα η θα μπορώ να απαντώ μόνο μέσω εφαρμογής πλέον;
Τέλος μου έστειλαν το παρακάτω μήνυμα αφού ζήτησα τους κωδικούς.
 

Παρακαλώ όπως διαβάσετε το παρακάτω και να μας ενημερώσετε αν συμφωνείτε ή όχι, ώστε να σας στείλουμε τα στοιχεία τηλεφωνίας στο κινητό που μας υποδείξατε

 Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι

εφόσον σας γνωστοποιηθούν οι κωδικοί, χρειάζεται να απενεργοποιήσετε  την υπηρεσία στον εξοπλισμό που σας παρέχουμε και στην συνέχεια, εντός σύντομου χρονικού διαστήματος, να τους εισάγετε στον εξοπλισμό σας. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας, μέσω email στην διεύθυνση [email protected] ,κατά την διάρκεια εγκατάστασης του εξοπλισμού σας.

Τα στοιχεία λήγουν σε μισή ώρα εφόσον δεν έχουν γίνει registered.

Επιπλέον, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι εφόσον χρησιμοποιείτε εξοπλισμό ευθύνης σας, δεν εγγυόμαστε την ορθή λειτουργία της υπηρεσίας, ενώ σε πιθανή αναβάθμιση του δικτύου, ενδέχεται να υπάρξει ολική διακοπή. Επιπλέον, τίθεται θέμα ασφάλειας και πιθανών ανεπιθύμητων χρεώσεων. Παρόλα αυτά, λαμβάνοντας υπόψη τις δικές σας ανάγκες αλλά και με γνώμονα την μέχρι σήμερα συνεργασία μας, είμαστε σε θέση να σας παρέχουμε τους κωδικούς με δική σας όμως ευθύνη.

 Επίσης σας ενημερώνουμε με τα παρακάτω, και απομένει μόνο να λάβετε το password στο κινητό που θα μας αναφέρετε, όταν μας ενημερώσετε ότι είστε έτοιμοι για την παραμετροποίηση.

SIP Server: ims.otenet.gr ή 195.167.16.1

Username: [email protected] ή sip:[email protected]

Password: Ο κωδικός που σας κοινοποιήθηκε.

Account Name: +30xxxxxxxxxx

Port: 5060

Codec: Any

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν γίνεται αυτό που θέλεις μόνο με τις εφαρμογές. Χρειάζεται να ρυθμισθεί η τηλεφωνία σε μία συσκευή ή PC που να έχει ρόλο ΙΡ ΡΒΧ, στον οποίο θα συνδέονται οι εφαρμογές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...