Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με αγορά από Banggood - Τσεχία


epersidi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στην ομάδα,

παρήγγειλα ένα τάμπλετ από αποθήκη στην Τσεχία γύρω στις 20/3 με EU Priority Line και μου έβγαλε μήνυμα στο tracking το παρακάτω:

For more information please call information line CP at 954 40 66 99 on working days from 6.30 a.m. to 9.30 p.m.

Ξέρει κανένας περί τίνος πρόκειται; Έχει τύχει σε κάποιον άλλον; Ξαναέλεγξα  τα στοιχεία επικοινωνίας μου κτλ και είναι όλα σωστά ... Έστειλα και e-mail στο Τσέχικο ταχυδρομείο και περιμένω ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περίμενε λίγες μέρες μήπως γίνει ανανέωση στο τρακινγκ κ ανοιξε τικετ για διευκρινίσεις αν κ νομίζω το μήνυμα αφορά ότι έχει καθυστερήσεις από Τσεχία οι αποστολές λόγω covid κ δεν έχει σχέση με τα στοιχεία αποστολής προφανώς είναι γενικευμένο πρόβλημα. Το τσέχικο ταχυδρομείο πριν κάνα 3μηνο είχε απαντήσει σχετικά που είχα ρωτήσει ότι έχουν καθυστερήσεις κλπ αν κ το δέμα καθυστέρησε κ εκεί κ εδώ σύνολο 2.5 μηνες.

Επεξ/σία από aces
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νόμιζα ότι είχε ξεμπουκώσει το πράγμα ... Πάντως ένας φίλος που παρήγγειλε μια ημέρα μετά το ίδιο τάμπλετ, παρέλαβε κανονικά από DHL νομίζω. Μου φαίνεται θα πρέπει να αρχίσω τα τηλέφωνα από Δευτέρα ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι έχει παιχτεί με Τσεχία... Και μένα τελικά εμφανίστηκε στις 6/4 ότι ξεκίνησε... Οπότε αν ούτε το δικό σου έχει φτάσει... Από βδομάδα το δικό μου... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...