Προς το περιεχόμενο

Peugeot 308 2021 (Οτι καλυτερο)


nikos9595

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

....η εταιρεία τα τελευταία 3 ή 4 χρόνια δείχνει να έχει αλλάξει σελίδα (νομίζω αυτό αποτυπώθηκε ολοκληρωτικά κ με την αλλαγή σήματος). Σε σχεδιασμό αλλά κ σε ποιότητα (νομίζω, δεν είχα ποτέ μου πριν) σίγουρα έχει ανέβει επίπεδα παραπάνω.

 

Τώρα, το νεο 208 gt line (το πλησιέστερο στο segment)...το οποίο οδήγησα κ επεξεργάστηκα αρκετή ώρα μου φάνηκε εντελώς διαστημικό κ σίγουρα ψηλά στη λίστα εάν με ενδιέφερε αυτή η κατηγορία.

Φαντάζομαι το 308 θα είναι κάτι ανάλογο (στα δεδομένα της κατηγορίας του πάντα) κ σαφώς βελτιωμένο...

Επεξ/σία από TechnoState
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσωπικα τα θεωρω αυτοκινητα μαπα! μονο στυλ εχουν! ποτε δεν θα αγοραζα γαλλικο αυτοκινητο. τα θεωρω αυτοκινητα για ασχετους και για γκομενες! με συγχωρειτε που το λεω ετσι ορθα - κοφτα αλλα αυτη ειναι η αποψη μου. 

  • Like 5
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, xsterg είπε

προσωπικα τα θεωρω αυτοκινητα μαπα! μονο στυλ εχουν! ποτε δεν θα αγοραζα γαλλικο αυτοκινητο. τα θεωρω αυτοκινητα για ασχετους και για γκομενες! με συγχωρειτε που το λεω ετσι ορθα - κοφτα αλλα αυτη ειναι η αποψη μου. 

Σωστος ο κύριος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, xsterg είπε

προσωπικα τα θεωρω αυτοκινητα μαπα! μονο στυλ εχουν! ποτε δεν θα αγοραζα γαλλικο αυτοκινητο. τα θεωρω αυτοκινητα για ασχετους και για γκομενες! με συγχωρειτε που το λεω ετσι ορθα - κοφτα αλλα αυτη ειναι η αποψη μου. 

Μπορείς να το αιτιολογήσεις σε παρακαλώ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Peugeot208 .... μάλλον θα εννοεί ότι καίνε λάδια κ σπάνε έμβολα ή ανάβουν-σβήνουν τα λαμπάκια, σαν των γειτόνων τους δίπλα :) :)

Εντάξει, σεβαστό ότι δεν γίνεται να αρέσουν όλα σε όλους παρόλα αυτά.

Επεξ/σία από TechnoState
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχει αρκετό χρόνο στην αγορά για να δούμε τι "θέματα" βγάζει, ο προκάτοχος του πάντως είχε όσα προαναφέρθηκαν συν ακριβά ανταλλακτικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 hours ago, xsterg said:

προσωπικα τα θεωρω αυτοκινητα μαπα! μονο στυλ εχουν! ποτε δεν θα αγοραζα γαλλικο αυτοκινητο. τα θεωρω αυτοκινητα για ασχετους και για γκομενες! με συγχωρειτε που το λεω ετσι ορθα - κοφτα αλλα αυτη ειναι η αποψη μου. 

Σε συγχωρούμε. 

Ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος είσαι που έχεις λάθος άποψη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως και εγώ αν και μου αρέσουν τα καινούρια Peugeot το συγκεκριμένο μου κάθεται κάπως περίεργα στο μάτι (τουλάχιστον από τις φωτογραφίες που έχω δει).

Παρόλα αυτά Peugeot δεν θα έπαιρνα (όχι γιατί είναι Γαλλικό, αλλά γιατί είναι PSA).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραίο αλλα απο τιμη θα ειναι αστα να πάνε . Αν κρίνω απο το 2008 οπου  στα 22 χιλιάρικα το παίρνεις στην έκδοση active plus χωρίς I cockpit κ τα αλλα ωραία που διφημιζει η Peugeot κ χωρίς καν τεμπέλη αλλα με μια χειρόφρεναρα ανάμεσα στα καθίσματα καταλαβαίνεις οτι κ το 308 θα ειναι τουλαχιστον αλμυρό . 
Οδηγικα πάντως το 308 του 2017 που οδηγάω τα 3 τελευταια. χρόνια κ συγκεκριμενα το diesel με τους 130 ίππους μπορω να το πω απόλαυση .  Το εχω εταιρικό leasing κ πραγματικά τονεχω ευχαριστηθεί οσο λίγα  απο  τα αρκετα αυτοκίνητα που εχω οδηγήσει . 
Μιλαμε για κινητήρα διαμάντι που δε καταλαβαίνει τίποτα είτε σε χαμηλές είτε σε ψηλές στροφές . Λίγο μου πήρε να συνηθίσω την ανάρτηση στις στροφές γιατί προερχόμουν από Mercedes A160 που ενώ ήταν πιο στιβαρή δεν είχε την ευελιξία του κινητήρα του 308  κ σε θέμα επιτάχυνσης ήταν η ημέρα με τη νύχτα υπέρ του 308 .
Ομως η θέση οδήγησης παραμενει ένα προβλημα για ένα ποσοστο του κόσμου κ ειδικα απο ένα ύψος κ κατω ειναι απαγορευτική . Επίσης το οτι γινονται ολα απο την οθόνη που αν κ καλη σε αναγκάζει να την κοιτάξεις ακομα κ για να αλλάξεις τη θερμοκρασία ειναι λάθος κ άβολο . 

Επεξ/σία από totalius
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, totalius είπε

Ωραίο αλλα απο τιμη θα ειναι αστα να πάνε . Αν κρίνω απο το 2008 οπου  στα 22 χιλιάρικα το παίρνεις στην έκδοση active plus χωρίς I cockpit κ τα αλλα ωραία που διφημιζει η Peugeot κ χωρίς καν τεμπέλη αλλα με μια χειρόφρεναρα ανάμεσα στα καθίσματα καταλαβαίνεις οτι κ το 308 θα ειναι τουλαχιστον αλμυρό . 
Οδηγικα πάντως το 308 του 2017 που οδηγάω τα 3 τελευταια. χρόνια κ συγκεκριμενα το diesel με τους 130 ίππους μπορω να το πω απόλαυση .  Το εχω εταιρικό leasing κ πραγματικά τονεχω ευχαριστηθεί οσο λίγα  απο  τα αρκετα αυτοκίνητα που εχω οδηγήσει . 
Μιλαμε για κινητήρα διαμάντι που δε καταλαβαίνει τίποτα είτε σε χαμηλές είτε σε ψηλές στροφές . Λίγο μου πήρε να συνηθίσω την ανάρτηση στις στροφές γιατί προερχόμουν από Mercedes A160 που ενώ ήταν πιο στιβαρή δεν είχε την ευελιξία του κινητήρα του 308  κ σε θέμα επιτάχυνσης ήταν η ημέρα με τη νύχτα υπέρ τπυ 308 .
Ομως η θέση οδήγησης παραμενει ένα προβλημα για ένα ποσοστο του κόσμου κ ειδικα απο ένα ύψος κ κατω ειναι απαγορευτική . Επίσης το οτι γινονται ολα απο την οθόνη που αν κ καλη σε αναγκάζει να την κοιτάξεις ακομα κ για να αλλάξεις τη θερμοκρασία ειναι λάθος κ άβολο . 

Όχι το  2008 diesel active plus που πήγα και είδα εγώ είχε και ηλεκτρικό χειρόφρενο και icockpit, στα 22000 με το κλειδί στο χέρι. 

Επεξ/σία από link67
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...