Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια για θέμα με αγορά κάρτας γραφικών.


CrazycowOreal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα φίλες και φίλοι.

Έχω το παρακάτω πρόβλημα:

Τετάρτη 14/4/2021

1 – Κάρτα γραφικών ‘Χ’ στο σκρουτζ έγραφε πως είναι σε πρόσφορα από την εταιρία ‘Α’ και άμεσα διαθέσιμη.
2 – Στην ιστοσελίδα της εταιρίας Α, βρίσκω την κάρτα διαθέσιμη και προχωράω σε παραγγελία με αντικαταβολή.
3 – Ώρα 13:29 λαμβάνω email από την Α που γραφεί ότι έλαβαν την παραγγελία μου
4 – Ώρα 15:08 μου τηλεφωνούν και μου λένε ότι δεν υπάρχει κάρτα και ότι είναι κάποιο ‘λάθος’, λόγο προμηθευτή, refresh rate του site, skroutz και διάφορα άλλα.
5 – Ώρα 15:23 περίπου έχοντας διαφωνήσει για ένα τέταρτο κλείνω το τηλέφωνο.


6 – Ώρα 16:00 Ξαπαεπισκεπτομαι το σκρουτζ, και βρίσκω την κάρτα ‘Χ’ σε ακόμα καλλίτερη τιμή από την εταιρία ‘Β’
7 – Πάω στην ιστοσελίδα της εταιρίας Β, η κάρτα είναι διαθέσιμη και γράφει παραλαβή 1-3 μέρες.

8 – Ώρα 16:07, αγοράζω την κάρτα πληρώνοντας με χρεωστική το ποσό της κάρτας.
9 – Ώρα 16:07, έρχεται ένα email από την τράπεζα και ένα από την εταιρία
10 – Ώρα 16:09, τηλεφωνώ στην εταιρία Β για να μάθω το πότε θα είναι διαθέσιμη η κάρτα για να την παραλάβω από το κατάστημα, μου λένε πως την Παρασκευή ή το Σάββατο μπορώ να παραλάβω.

11 – Ώρα 16:31 λαμβάνω δεύτερο email το οποίο λέει τα παρακάτω:
«Η παραγγελία σου έχει καταχωρηθεί … Μόλις ξεκινήσαμε την ολοκλήρωση της αγοράς σου στο B.gr Η παραγγελία σου με αριθμό Ψ μόλις καταχωρήθηκε και το εκτιμώμενο χρονικό διάστημα παράδοσής της είναι μεταξύ 1-3 εργασίμων ημερών.» --- Στο email η κάρτα εμφανίζετε ως ακόμα διαθέσιμη.
12 – Πιστεύω πως πλέον έχω κάρτα γραφικών και σταματάω να ψάχνω.

Πέμπτη 15/4/2021
13 – Ώρα 18:28 μου τηλεφωνούν από την εταιρία Β για να με ενημερώσουν ότι η κάρτα γραφικών δεν υπάρχει……………

Είδα στα στικιες εδώ ότι αυτό είναι παράνομο, αλλά δεν με ενδιαφέρει να πάρω τα χρήματα μου πίσω, με ενδιαφέρει να πάρω το προϊόν το οποίο ουσιαστικά έχω ήδη αγοράσει


Σκοπεύω να:
Πάρω τηλέφωνο στον συνήγορο του καταναλωτή για συμβουλή
Πάρω τηλέφωνο στο 1520 για καταγγελία
Αποστείλω γραπτό παράπονο στην Σκρουτζ καθώς και οι δυο εταιρίες είπαν ότι φταίει το site της
Αποστείλω την παραπάνω ιστορία στα ΜΜΕ

Έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ε δεν έχει μείνει και κάτι άλλο νομιμο να προτείνουμε (εκτός και αν σκέφτεσε να γίνεις  outlaw και να πας απο εκεί να τους πλακώσεις στο ξύλο 😁)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ ότι προφανώς είναι λάθος του μαγαζιού ή όποιου κάνει την ενημέρωση του stock στο κατάστημα χωρίς να δίνει την απαραίτητη προσοχή που έχει ως αποτέλεσμα να ξεγελάει πελάτες. Όμως τι θα κερδίσεις με το να κάνεις τόσο σαματά; Προφανώς η κάρτα δεν υπάρχει, άρα όπου και να πας, όπου και να καλέσεις, δεν θα φέρει την κάρτα στα χέρια σου εφόσον δεν την έχουν λόγω της τεράστιας έλλειψης. Μία κακή κριτική στο κατάστημα για παραπλανητικό stock και επιστροφή χρημάτων αρκεί. Ας μην ήμαστε και παράλογοι ρε παίδες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποια είναι η κάρτα "Χ" (όχι συγκεκριμένο μοντέλο αν δε θες να πεις, αλλά τουλάχιστον η σειρά της, πχ RTX 2060, RTX 3070 κτλ) και ποιο ήταν το range τιμών; Για να καταλάβουμε αν ήταν πραγματικές ή πλασματικές καταχωρήσεις. Πχ το να περιμένεις να βρεις 3070 στα 600-700 ευρώ δεν υπάρχει σήμερα. Ακόμα και αν το βρεις σε κάποια καταχώρηση, είναι προφανές ότι έχει υπάρξει λάθος και το να επιμένεις να παραλάβεις μετά είναι άτοπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tι τραβάνε και αυτά τα μαγαζιά...να έχεις κάνει λάθος καταχώρηση προϊόντος το οποίο δεν υπάρχει και να σε κυνηγάνε με καταγγελίες να το γεννήσεις και να τους το παραδώσεις...ζούμε πολύ σκοτεινούς καιρούς παιδιά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tegonikos είπε

Tι τραβάνε και αυτά τα μαγαζιά...να έχεις κάνει λάθος καταχώρηση προϊόντος το οποίο δεν υπάρχει και να σε κυνηγάνε με καταγγελίες να το γεννήσεις και να τους το παραδώσεις...ζούμε πολύ σκοτεινούς καιρούς παιδιά...

Τα λάθη πληρώνοντα;ι (αν θες να λέγεσαι σοβαρό μαγαζι)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, panospeter είπε

Τα λάθη πληρώνοντα;ι (αν θες να λέγεσαι σοβαρό μαγαζι)

Tα λάθη είναι ανθρώπινα φίλε μου, για όνομα του θεού, τι μας εχει συμβεί?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, tegonikos είπε

Tα λάθη είναι ανθρώπινα φίλε μου, για όνομα του θεού, τι μας εχει συμβεί?

Ο καταναλωτισμός έχει πάρει τη θέση της θρησκείας, και γι' αυτό οι δογματικές συμπεριφορές που χαρακτήριζαν κάποτε τις θρησκείες ("δεν επιτρέπονται διαφορετικές ερμηνείες του Χ ιερού κειμένου") έχουν μετακινηθεί στην κατανάλωση ("δεν δικαιολογούνται λάθη στην διάθεση αγαθών"). Το δικαίωμα στην κατανάλωση είναι ιερό, και όταν τυχαίνουν "στραβές" μας εκνευρίζουν σε βαθμό που είμαστε διατεθειμένοι να εξαντλήσουμε κάθε μέσον ώστε να το "ισιώσουμε".

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tegonikos είπε

Tα λάθη είναι ανθρώπινα φίλε μου, για όνομα του θεού, τι μας εχει συμβεί?

Τα λάθη είναι ανθρώπινα (ηθελημένα ή αθέλητα). Σε κάθε περίπτωση πληρώνονται. Δεν το λέω εγώ. Ο νόμος περί παραπλάνησης του καταναλωτή το λέει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ουκ αν λάβεις παρα του μη εχοντος.Αλλο να ζητας τιμωρια του καταστήματος για παραπλάνηση οπου και έχεις δικο και αλλο να απαιτείς να πάρεις κατι που δεν υπαρχει μιας και αν υπηρχε το καταστημα προφανώς θα στο πουλαγε.

Επεξ/σία από agiannesg59
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, panospeter είπε

Τα λάθη είναι ανθρώπινα (ηθελημένα ή αθέλητα). Σε κάθε περίπτωση πληρώνονται. Δεν το λέω εγώ. Ο νόμος περί παραπλάνησης του καταναλωτή το λέει.

Κάπου τα έχεις μπερδέψει, παραπλάνηση υπάρχει όταν με δόλο εξαπατείς κάποιον, όταν κάνεις απλά λάθος, δεν εξαπατείς κανέναν. Οταν κάποιος κάνει ένα λάθος το οποίο δεν είναι σοβαρό σε βαθμό να επηρεάζει τις ζωές μας, τότε τον συγχωρούμε απλά. Αυτό μας κάνει να διαφέρουμε από τα ζωα της ζούγκλας. Αν δω ένα μαγαζί να έχει RTX3080 στα 250 ευρώ ΠΡΟΦΑΝΩΣ και ξέρω ότι είναι λάθος, αν σκεφτώ "έλα μωρε, θα κάνω την παραγγελία και θα τους πιέσω με συνηγόρους καταναλωτή κ.τ.λ να μου την δώσουν στα χρήματα αυτά και ας βάλουν τα υπόλοιπα 1000 ευρώ από την τσέπη τους" τότε μάντεψε ποιος έχει δόλο από τους δυο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, tegonikos είπε

Κάπου τα έχεις μπερδέψει, παραπλάνηση υπάρχει όταν με δόλο εξαπατείς κάποιον, όταν κάνεις απλά λάθος, δεν εξαπατείς κανέναν. Οταν κάποιος κάνει ένα λάθος το οποίο δεν είναι σοβαρό σε βαθμό να επηρεάζει τις ζωές μας, τότε τον συγχωρούμε απλά. Αυτό μας κάνει να διαφέρουμε από τα ζωα της ζούγκλας. Αν δω ένα μαγαζί να έχει RTX3080 στα 250 ευρώ ΠΡΟΦΑΝΩΣ και ξέρω ότι είναι λάθος, αν σκεφτώ "έλα μωρε, θα κάνω την παραγγελία και θα τους πιέσω με συνηγόρους καταναλωτή κ.τ.λ να μου την δώσουν στα χρήματα αυτά και ας βάλουν τα υπόλοιπα 1000 ευρώ από την τσέπη τους" τότε μάντεψε ποιος έχει δόλο από τους δυο.

Κάπου έσυ τα έχειςμπερδέψει αγαπητέ. Βέβαια και απο προηγούμενα post σου είναι φανερό ότι τρέφεις αγάπη για τα καταστήματα (πχ Πλαίσιο) είτε γιατί δουλεύεις σε κάποιο από αυτά, είτε γιατί σχετίζεσαι με άλλο τρόπο. Να σου επισημάνω βέβαια ότι απο την όλη κατάσταση (covid) μόνο αυτά έχουν επωφεληθεί, ενώ οι άλλοι εργασιακοί κλάδοι πάνε κατά διαόλου. Θα έπρεπε να είναι πιο σοβαροί.

Προφανώς και υπάρχει δόλος απο τα καταστήματα για να επισκευθείς την σελίδα τους. Δεν είναι τυχαίο ότι γίνεται λάθος στις κάρτες γραφικών αυτή την περίοδο. Σε άλλα προιόντα δεν έχουμε παρατηρήσει τόσα "λάθη". Και μην πεις ότι τα βρίσκουμε επειδή είναι προιόν σε ζήτηση γιατί τα λαγονικά εδώ τα ψάχνουν όλα.

Τι σημαίνει ένα λάθος να επιρεάζει σε σοβαρό βαθμό την ζωή μας. Αν έγω έχω νεύρα και σου βρίσω την μάνα, σε ποιο σοβαρό βαθμό επιρεάζω την ζωή σου ? Παρόλα αυτά θα είναι μέγιστο λάθος και θα πρέπει να το πληρώσω (να μου κάνεις μήνυση). Εκτός και αν ήμαστε άνθρωποι και μου το συγχωρέσεις.

Τις τιμές δεν μας τις είπε ο TS οπότε δεν μπορώ να συμπαιράνω ποιος έχει δόλο και ποιος όχι.

  • Like 7
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, panospeter είπε

Κάπου έσυ τα έχειςμπερδέψει αγαπητέ. Βέβαια και απο προηγούμενα post σου είναι φανερό ότι τρέφεις αγάπη για τα καταστήματα (πχ Πλαίσιο) είτε γιατί δουλεύεις σε κάποιο από αυτά, είτε γιατί σχετίζεσαι με άλλο τρόπο. Να σου επισημάνω βέβαια ότι απο την όλη κατάσταση (covid) μόνο αυτά έχουν επωφεληθεί, ενώ οι άλλοι εργασιακοί κλάδοι πάνε κατά διαόλου. Θα έπρεπε να είναι πιο σοβαροί.

Προφανώς και υπάρχει δόλος απο τα καταστήματα για να επισκευθείς την σελίδα τους. Δεν είναι τυχαίο ότι γίνεται λάθος στις κάρτες γραφικών αυτή την περίοδο. Σε άλλα προιόντα δεν έχουμε παρατηρήσει τόσα "λάθη". Και μην πεις ότι τα βρίσκουμε επειδή είναι προιόν σε ζήτηση γιατί τα λαγονικά εδώ τα ψάχνουν όλα.

Τι σημαίνει ένα λάθος να επιρεάζει σε σοβαρό βαθμό την ζωή μας. Αν έγω έχω νεύρα και σου βρίσω την μάνα, σε ποιο σοβαρό βαθμό επιρεάζω την ζωή σου ? Παρόλα αυτά θα είναι μέγιστο λάθος και θα πρέπει να το πληρώσω (να μου κάνεις μήνυση). Εκτός και αν ήμαστε άνθρωποι και μου το συγχωρέσεις.

Τις τιμές δεν μας τις είπε ο TS οπότε δεν μπορώ να συμπαιράνω ποιος έχει δόλο και ποιος όχι.

Προφανώς μιλάω με κάποιον 17?18 χρονών?δεν έχει νόημα, δεν μπορείς ακόμα να κατανοήσεις το αυτονόητο, σε μερικά χρόνια ίσως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ζήτημα είναι πόσα από τα "λάθη" των καταστημάτων είναι πραγματικά λάθη. Γιατί υπάρχουν και τα λάθη-κράχτες τιμών τα οποία έχω συναντήσει άπειρες φορές. Και δεν μιλάω για τώρα. Πάνω από μια δεκαετία που είμαι ενεργά στο gaming και στην πληροφορική έχω δει αρκετά τέτοια κόλπα...

Νομικά πάντως, η τιμή προσδιορίζεται την ημέρα που γίνεται η παραγγελία και πληρώνει ο καταναλωτής. Αν το κατάστημα δεν το βολεύει η τιμή, επειδή είδε ότι υπήρξε αύξησή της τον επόμενο μήνα, δεν νομίζω ότι είναι και το πιο ηθικό η εύκολη λύση της ακύρωσης. Αυτό φυσικά δεν ισχύει αν πραγματικά δεν μπορεί να βρει διαθεσιμότητα από τον προμηθευτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, tegonikos είπε

Κάπου τα έχεις μπερδέψει, παραπλάνηση υπάρχει όταν με δόλο εξαπατείς κάποιον, όταν κάνεις απλά λάθος, δεν εξαπατείς κανέναν. Οταν κάποιος κάνει ένα λάθος το οποίο δεν είναι σοβαρό σε βαθμό να επηρεάζει τις ζωές μας, τότε τον συγχωρούμε απλά. Αυτό μας κάνει να διαφέρουμε από τα ζωα της ζούγκλας. Αν δω ένα μαγαζί να έχει RTX3080 στα 250 ευρώ ΠΡΟΦΑΝΩΣ και ξέρω ότι είναι λάθος, αν σκεφτώ "έλα μωρε, θα κάνω την παραγγελία και θα τους πιέσω με συνηγόρους καταναλωτή κ.τ.λ να μου την δώσουν στα χρήματα αυτά και ας βάλουν τα υπόλοιπα 1000 ευρώ από την τσέπη τους" τότε μάντεψε ποιος έχει δόλο από τους δυο.

Και στην συγκεκριμένη περίπτωση φαίνεται ότι υπάρχει δόλος και σκοπός να πάρουν μερικά εκατομμύρια δανεικά χωρίς τόκο.

Τα μεγαλύτερα καταστήματα του χώρου χρεώνουν την κάρτα ή το paypal την στιγμή που γίνεται η αποστολή.

Στη περίπτωση των συγκεκριμένων απατεώνων η χρέωση έχει γίνει την πρώτη μέρα την παραγγελίας. Έχουν εισπράξει τα λεφτά και τα εκμεταλλεύονται.

Και όλα αυτά γιατί χρέωσαν καταχρηστικά με την παραγγελία ΚΑΙ ΟΧΙ με την αποστολή που προβλέπεται.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...