Προς το περιεχόμενο

Υπαναχώρηση αγορας


emperor4her

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 λεπτά πριν, clevercitizen είπε

Ισπανία πάντως όσες αγορές έχω κάνει online και ήθελα να τις επιστρέψω (με ανοιγμένο κουτί για να δοκιμάσω το προιόν), 100% επιστροφή χρημάτων (και από Media Markt και από πιο μικρά μαγαζιά).

Άντε να σας έρθει η Amazon Ελλάδα να στρώσουν επιτέλους χαρακτήρα τα "μαγαζάκια" (μικρά και μεγάλα). 

Και μετα αναρωτιουνται γιατι δεν στηριζουμε την ελληνικη αγορα, και γιατι αγοραζουμε απο εξωτερικο. Στο εξωτερικο μας σεβονται. Και ο ελληναρας που εχει το μαγαζι που εκανα υπαναχωρηση, πηγε να με βγαλει τρελη και οτι δεν καταλαβαινω ελληνικα- στο email που μου εστειλε ελεγε οτι πρεπει να ειναι σφραγισμενο κλπ, και μετα μου ελεγε οτι δεν ελεγε αυτο και οτι εγω δεν καταλαβα καλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Είναι ξεκάθαρα θέμα νοοτροπίας της αγοράς το θέμα return & refund. Όπως το ίδιο ισχύει και για προσφορές και εκπτώσεις. Μένω uk, μια δλδ από τις πιο ανταγωνιστικές αλλά και ανοιχτές αγορές της Ευρώπης (οκ δεν είμαστε eu εδώ και κάνα 3μηνο 😊). Δεν υπάρχει περίπτωση να επιστρέψει πελάτης προϊόν άθικτο και να μην πάρει full refund. Εδώ πολλές φορές φαίνεται ξεκαθαρα ότι χρησιμοποιήθηκε και εκ του πονηρου το γυρνάνε... Και πάλι ο πελάτης έχει δίκιο! Γιατί; Γιατί οι πωλήσεις και ο τζίρος στηρίζεται στην (υπερ)κατανάλωση, δεν στηριζεται στο αν θα του γυρίσουν 1-2 πίσω. Τους νοιάζει να πουλάνε όσα πιο πολλά μπορούν. Το ίδιο με τις απίστευτες εκπτώσεις/προσφορές που γίνονται για να ξεστοκαρουν τα πάντα. 

Τι κάνουν τις επιστροφές; Open box discount, τα δίνουν εταιρικά, τα κρατάμε για το προσωπικό τους κτλ.

Το θεμα είναι να κινείται το χρήμα, τα υπόλοιπα λύνονται... 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Bitbit είπε

Καλά όλα αυτά αλλά έχω μια απορία. 

Το προϊόν που θα πάρει πίσω το κατάστημα τι θα το κάνει; Θέλουμε να μπορούμε να επιστρέψουμε πίσω το προϊον αλλά όταν αγοράσουμε κάτι θέλουμε να είναι στη ζελατίνα. Τόσο φορές έχουν κάνει παράπονα πολλοί καταναλωτές ότι αυτό που πήραν είχε μάλλον ανοιχτεί ή ήταν προϊόν επιστροφής.

Εντάξει ο νόμος αυτό λέει και σαν καταναλωτής με συμφέρει αλλά μου φαίνεται κάπως όλο αυτό.

Δε το βρίσκω λογικό να έχουμε την απαίτηση να ανοίξουμε κάτι και να το επιστρέψουμε επειδή αλλάξαμε γνώμη αλλά να κάνουμε φασαρία αν διαπιστώσουμε ότι αυτό που πήραμε το είχαν ανοίξει.

Εσείς τι λέτε;

Η χασούρα από τις επιστροφές συμπεριλαμβάνεται στην τιμή (όπως και πολλά άλλα). Δεν είναι δυνατόν στην Ελλάδα να έχεις τις ακριβότερες τιμές από τις περισσότερες χώρες της EU και παράλληλα να εφαρμόζεις τέτοιες πολιτικές στις επιστροφές. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα προχωρησω σε καταγγελια.. δεν λενε να συμορφωθουν.. σημερα μου εστειλαν αλλο mail, οτι να ναι δηλαδη.. λες και με ενδιαφερει αν μου κανει η οχι ή αν το ηξερα απο πριν! θα ενημερωσω, οταν λαβω απαντηση απο την καταγγελια..

Το προϊόν το οποίο αγοράσατε αναφέρει στην συσκευασία του εξωτερικά ξεκάθαρα στην εμπρόσθια όψη ότι είναι μία συσκευή που προσφέρει πολλές συνδέσεις USB για PC και Notebook και ότι είναι συμβατό με συσκευές Windows και Mac στην οπίσθια όψη. Επίσης έχει γίνει χρήση στο προϊόν αυτό χωρίς να είναι αναγκαία για να διαπιστωθεί η λειτουργεία του προϊόντος στην τηλεόραση Android όπως αναφέρετε απο την στιγμή που δεν υπάρχει πουθενά ενημέρωση για συμβατότητα μεταξύ του συγκεκριμένου προϊόντος και οποιασδήποτε τηλεόρασης στην συσκευασία καθώς και στην σελίδα του κατασκευαστή.
 
Ο παρακάτω σύνδεσμος οδηγεί στην επίσημη σελίδα του κατασκευαστή και είναι το φυλλάδιο που αναφέρει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του προϊόντος και τις προδιαγραφές του καθώς και για τι χρήση προορίζεται το προϊόν.
 
 
Για την όλη διαδικασία και για το πως θα προχωρήσουμε έχετε ενημερωθεί και το μόνο που αναμένουμε απο εσάς είναι έναν λογαριασμό IBAN και το όνομα δικαιούχου ώστε να σας επιστρέψουμε το αντίστοιχο ποσό.
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, emperor4her είπε

θα προχωρησω σε καταγγελια.. δεν λενε να συμορφωθουν.. σημερα μου εστειλαν αλλο mail, οτι να ναι δηλαδη.. λες και με ενδιαφερει αν μου κανει η οχι ή αν το ηξερα απο πριν! θα ενημερωσω, οταν λαβω απαντηση απο την καταγγελια..

Το προϊόν το οποίο αγοράσατε αναφέρει στην συσκευασία του εξωτερικά ξεκάθαρα στην εμπρόσθια όψη ότι είναι μία συσκευή που προσφέρει πολλές συνδέσεις USB για PC και Notebook και ότι είναι συμβατό με συσκευές Windows και Mac στην οπίσθια όψη. Επίσης έχει γίνει χρήση στο προϊόν αυτό χωρίς να είναι αναγκαία για να διαπιστωθεί η λειτουργεία του προϊόντος στην τηλεόραση Android όπως αναφέρετε απο την στιγμή που δεν υπάρχει πουθενά ενημέρωση για συμβατότητα μεταξύ του συγκεκριμένου προϊόντος και οποιασδήποτε τηλεόρασης στην συσκευασία καθώς και στην σελίδα του κατασκευαστή.
 
Ο παρακάτω σύνδεσμος οδηγεί στην επίσημη σελίδα του κατασκευαστή και είναι το φυλλάδιο που αναφέρει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του προϊόντος και τις προδιαγραφές του καθώς και για τι χρήση προορίζεται το προϊόν.
 
 
Για την όλη διαδικασία και για το πως θα προχωρήσουμε έχετε ενημερωθεί και το μόνο που αναμένουμε απο εσάς είναι έναν λογαριασμό IBAN και το όνομα δικαιούχου ώστε να σας επιστρέψουμε το αντίστοιχο ποσό.

Ενημέρωσε μας μήπως βγάλουμε και εμείς άκρη που αλλοι υποστηρίζουν ότι έχουμε το δικαίωμα , άλλοι όχι , άλλα καταστήματα το σέβονται , άλλα όχι και εγώ όπως ξαναείπα έφαγα άκυρο και απλά τα πούλησα με χασούρα 130 στο καθένα γιατί ήθελα Κωτσόβολο λόγω της εγγύησης αλλά δεν μπορούσα να ανταγωνιστώ τιμές Σκρουτζ ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ενημέρωσε μας μήπως βγάλουμε και εμείς άκρη που αλλοι υποστηρίζουν ότι έχουμε το δικαίωμα , άλλοι όχι , άλλα καταστήματα το σέβονται , άλλα όχι και εγώ όπως ξαναείπα έφαγα άκυρο και απλά τα πούλησα με χασούρα 130 στο καθένα γιατί ήθελα Κωτσόβολο λόγω της εγγύησης αλλά δεν μπορούσα να ανταγωνιστώ τιμές Σκρουτζ ...

το παραξενο ειναι, οτι προσωπικα ημουν σιγουρος για αυτο που αγορασα. τι εννοω, αγορασα αυτο για να το βαλω στην android tv ωστε να εχει 1000αρι ethernet. (το build in etheret adapter της τηεορασης ειναι 100αρι). επειδη δεν ημουν σιγουρος οτι θα δουλευε, βρηκα φιλο σε διπλανο forum που εχει την ιδια τηλεοραση και το ιδια adpater και δουλευει μια χαρα.. ε στη δικη μου δεν θελησε ποτε να δουλεψει.. σαν προιον γενικα δουλευει που το δοκιμασα στο pc.... αυτος και ο λογος υπαναχωρησης.. και σιγα τωρα, ισα που το εβαλα 2-3 λεπτα το δοκιμασα και το ξαναεβαλα στο κουτι.. τεσπα, μολις παρα ενημερωση θα ποσταρω τι γινεται.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, emperor4her είπε

το παραξενο ειναι, οτι προσωπικα ημουν σιγουρος για αυτο που αγορασα. τι εννοω, αγορασα αυτο για να το βαλω στην android tv ωστε να εχει 1000αρι ethernet. (το build in etheret adapter της τηεορασης ειναι 100αρι). επειδη δεν ημουν σιγουρος οτι θα δουλευε, βρηκα φιλο σε διπλανο forum που εχει την ιδια τηλεοραση και το ιδια adpater και δουλευει μια χαρα.. ε στη δικη μου δεν θελησε ποτε να δουλεψει.. σαν προιον γενικα δουλευει που το δοκιμασα στο pc.... αυτος και ο λογος υπαναχωρησης.. και σιγα τωρα, ισα που το εβαλα 2-3 λεπτα το δοκιμασα και το ξαναεβαλα στο κουτι.. τεσπα, μολις παρα ενημερωση θα ποσταρω τι γινεται.. 

Πέτυχες και μαγαζί πάντως , εγώ ακύρωσα κάτι γιατί είχε παράδοση 1-3 ημέρες , στις 7 ημέρες το ακύρωσα , μου είπαν να μην παραλάβω και όταν το πάρουν πίσω θα μου βάλουν το ποσό. Η acs έκανε βόλτα το προϊόν και μου έβαλαν τα λεφτά περίπου 20 ημέρες μετά την ημερομηνία αγοράς , λες και ήταν δικό μου πρόβλημα που έκανε η ACS βόλτα το προϊόν και ενώ φαινόταν ξεκάθαρα η άρνηση της παραλαβής. Προσωπικά δεν θα ξαναψωνίσω απο εκεί

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα επιστροφής προϊόντος στην Ελλάδα είναι τραγικό και δυστυχώς δεν προβλέπεται να αλλάξει σύντομα!

Ελάχιστες εταιρίες δέχονται επιστροφή χωρίς να σου βγάλουν την πίστη π.χ. Lidl, IKEA.

Στην Νορβηγία π.χ. ακόμη και τα λουλούδια σε γλάστρα έχεις περιθώριο ένα μήνα να τα επιστρέψεις και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω, αν αλλάξεις γνώμη για οποιονδήποτε λόγο. Και επιπλέον, μέσα στον μήνα αν μαραθεί σου δίνουν άλλο!

Και εδώ δεν δέχονται προϊόν στην αρχική του συσκευασία και σε άριστη κατάσταση!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως με το eshop δεν ειχα κανενα προβλημα να γυρισω 55αρα τηλεοραση που την λειτουργουσα 14 μερες οπως εγραψα και νωριτερα. Φυσικα ζελατινες ειχαν μεινει πανω αλλα ειχα σκισει αναγκαστικα το σακουλακι του τηλεκοντρολ το οποιο και το δεχτηκαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, emperor4her είπε

το παραξενο ειναι, οτι προσωπικα ημουν σιγουρος για αυτο που αγορασα. τι εννοω, αγορασα αυτο για να το βαλω στην android tv ωστε να εχει 1000αρι ethernet. (το build in etheret adapter της τηεορασης ειναι 100αρι). επειδη δεν ημουν σιγουρος οτι θα δουλευε, βρηκα φιλο σε διπλανο forum που εχει την ιδια τηλεοραση και το ιδια adpater και δουλευει μια χαρα.. ε στη δικη μου δεν θελησε ποτε να δουλεψει.. σαν προιον γενικα δουλευει που το δοκιμασα στο pc.... αυτος και ο λογος υπαναχωρησης.. και σιγα τωρα, ισα που το εβαλα 2-3 λεπτα το δοκιμασα και το ξαναεβαλα στο κουτι.. τεσπα, μολις παρα ενημερωση θα ποσταρω τι γινεται.. 

Δηλαδη ρε φιλε το άνοιξες το κούμπωσες στην τηλεοραση εκανες τα πειραματα σου το κουμπωσες οπου βρηκες και μετα επειδή δεν σου εκανε το εβαλες ξανα στο κουτι του κολησες και το αυτοκολητο  και το έστειλες πισω.Αν έχεις τα κοτσια και εισαι τοσο μαγκας γραψε ακριβώς οτι εκανες στην καταγγείλεια και οχι ψεματα οτι ταχα μονο το ανοιξες και το ειδες και πες τι απαντηση ελαβες εδω μεσα για να σχολιασουμε παρεα.Αντε γιατι καπου εχουμε καβαλήσει το καλαμι.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, emperor4her είπε

το παραξενο ειναι, οτι προσωπικα ημουν σιγουρος για αυτο που αγορασα. τι εννοω, αγορασα αυτο για να το βαλω στην android tv ωστε να εχει 1000αρι ethernet. (το build in etheret adapter της τηεορασης ειναι 100αρι). επειδη δεν ημουν σιγουρος οτι θα δουλευε, βρηκα φιλο σε διπλανο forum που εχει την ιδια τηλεοραση και το ιδια adpater και δουλευει μια χαρα.. ε στη δικη μου δεν θελησε ποτε να δουλεψει.. σαν προιον γενικα δουλευει που το δοκιμασα στο pc.... αυτος και ο λογος υπαναχωρησης.. και σιγα τωρα, ισα που το εβαλα 2-3 λεπτα το δοκιμασα και το ξαναεβαλα στο κουτι.. τεσπα, μολις παρα ενημερωση θα ποσταρω τι γινεται.. 

Συγνώμη δηλαδή αγόρασες ένα προϊόν το οποίο ξεκάθαρα γράφει ότι δουλεύει σε pc/mac και όχι σε tv(Android).

Το άνοιξες το έβαλες στην τηλεόραση κατάλαβες ότι δεν δουλεύει, το έβαλες στο pc ώστε να διαπιστώσεις αν είναι ελάττωμα της συσκευής και εκεί δούλευε κανονικά και εντέλει αποφάσισες να το κάνεις επιστροφή. Επίσης στο email σου αναφέρουν ξεκάθαρα πως όλα αυτά αναγράφονται μπρος και πίσω στην συσκευασία. Κάλιστα θα μπορούσες να το είχες δει πρωτού το ανοίξεις

Ξεκάθαρα θεωρώ πως το λάθος είναι δικό σου, και όχι του καταστήματος, εμπιστευτικες λοιπόν τον φίλο σου που σου είπε ότι παίζει κάτι αντίστοιχο στην δικιά του tv.  Ε μπορείς να ζητήσεις την διαφορά των χρημάτων από τον φίλο σου.

Νομικά δεν ξέρω αν έχεις δικαίωμα να ζητήσεις το 100% επιστροφή, πάντως ηθικά είσαι 100% λάθος.

* Το αμαζον και τα άλλα ξένα καταστήματα στα αλλάζουν/ επιστρέφουν χωρίς μα, μου,σου,του γιατί πουλάνε τεράστιο όγκο και δεν τους ενδιαφέρει. Επίσης έχω παραλάβει από αμαζον προϊόν με εμφανώς ξανακλεισμενη συσκευασία αλλά το προϊόν δούλευε κανονικά και δεν το έκανα θέμα.

Όλοι εσείς που του λέτε να το κυνηγήσει φαντάζομαι είστε από τους πρώτους που αν παραλάβετε κάτι με ξανακλεισμενη συσκευασία μπαίνετε και κράζετε. 

 

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, gbras είπε

Εγω παντως με το eshop δεν ειχα κανενα προβλημα να γυρισω 55αρα τηλεοραση που την λειτουργουσα 14 μερες οπως εγραψα και νωριτερα. Φυσικα ζελατινες ειχαν μεινει πανω αλλα ειχα σκισει αναγκαστικα το σακουλακι του τηλεκοντρολ το οποιο και το δεχτηκαν.

Το θεμα ειναι τι γινεται οταν ΔΕΝ το δέχεται πισω το καταστημα

Αυτός πάντως ειναι και ενας λογος που δεν ψωνίζω απο το eshop

Επεξ/σία από agiannesg59
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θέμα του νόμου το έχουμε ξεκαθαρίσει, τι ισχύει. Εγώ δεν έχω κατάστημα και σαν καταναλωτής με συμφέρει αυτό, απλά αντικειμενικά μου φαίνεται παράλογο και δε ξέρω αν αυτό βοηθάει στο τέλος.

1 ώρα πριν, emperor4her είπε

 και σιγα τωρα, ισα που το εβαλα 2-3 λεπτα το δοκιμασα και το ξαναεβαλα στο κουτι.

πχ στο παράδειγμα αυτό, αν σου δίνανε ένα προϊον το οποίο το είχε επιστρέψει ένας άλλος καταναλωτής και σου λέγανε αυτή ακριβώς τη φράση που έγραψες τι θα έλεγες; Βάζω στοίχημα δεν υπήρχε περίπτωση 1 στο εκατομμύριο να το δεχθείς. ή αν το δεχόσουν θα ζητούσες μείωση τιμής.

αν πάω τώρα εγώ και πάρω μια τηλεόραση 2000€ και τη γυρίσω πίσω το κατάστημα πόσο θα την πουλήσει; Δε θα μπορέσει να την πουλήσει στην ίδια τιμή. Αν μαζέψω και 5 φίλους και κάνουμε το ίδιο; Τώρα θα μου πείτε τι μας νοιάζει τι θα κάνει το κατάστημα. Οκ, δε μας νοιάζει, Η δουλειά μας να γίνει απλά μου φαίνεται παράλογο.

Κάποιος πριν έγραψε ότι ενσωματώνεται στην τιμή. Αυτό τώρα είναι καλό ή όχι;

Το Lidl έχει πολύ καλή πολιτική σε αυτό. Δε σε ρωτάνε τίποτα και μπορείς μέσα σε 3 μήνες να το επιστρέψεις και να πάρεις τα χρήματα σου.

Αυτό όμως πολλοί το εκμεταλλεύονται. Είχα πετύχει περιστατικά σε ρούχα (αυτά του σκι και κάτι μπλούζες) που πήγαινε ο άλλος, έπαιρνε 2-3 νούμερα και χρώματα, τα δοκίμαζε με την ησυχία σπίτι του και τα επέστρεφε μετά γιατι ήξερε ότι θα πάρει τα χρήματα πίσω. Κάποιος περηφανευόταν κιολας ότι τα φορούσε κανονικά και βγήκε έξω

Τη μια φορά μάλιστα που πήρα αυτό το κομπρεσεράκι αέρος που βγάζουν, μάλλον κάποιος το είχε επιστρέψει. Το κατάλαβα μετά που είδα το αυτοκόλλητο και ήταν ραγισμένο το τζαμάκι. Δεν άξιζε να το επιστρέψω πίσω και το κράτησα.

Φαντάζομαι όλοι εσείς που λέτε ότι είναι νορμαλ δε θα έχετε πρόβλημα αν σας πουλήσουν κάτι που επέστρεψε κάποιος άλλος; Στην κανονική τιμή.

Πάντως κι εγώ έχω επιστρέψει προϊον και έχω πάρει τα λεφτά μου πίσω

Την άποψη μου έγραψα, προφανώς πολλοί δε θα συμφωνήσουν. Αυτοί που δεν συμφωνούν και έχουν κατάστημα ας μου στείλουν pm το κατάστημα να κάνω κάτι παραγγελείες που θέλω για τις οποίες μπορεί να μετανιώσω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Bitbit είπε

το θέμα του νόμου το έχουμε ξεκαθαρίσει, τι ισχύει. Εγώ δεν έχω κατάστημα και σαν καταναλωτής με συμφέρει αυτό, απλά αντικειμενικά μου φαίνεται παράλογο και δε ξέρω αν αυτό βοηθάει στο τέλος.

πχ στο παράδειγμα αυτό, αν σου δίνανε ένα προϊον το οποίο το είχε επιστρέψει ένας άλλος καταναλωτής και σου λέγανε αυτή ακριβώς τη φράση που έγραψες τι θα έλεγες; Βάζω στοίχημα δεν υπήρχε περίπτωση 1 στο εκατομμύριο να το δεχθείς. ή αν το δεχόσουν θα ζητούσες μείωση τιμής.

αν πάω τώρα εγώ και πάρω μια τηλεόραση 2000€ και τη γυρίσω πίσω το κατάστημα πόσο θα την πουλήσει; Δε θα μπορέσει να την πουλήσει στην ίδια τιμή. Αν μαζέψω και 5 φίλους και κάνουμε το ίδιο; Τώρα θα μου πείτε τι μας νοιάζει τι θα κάνει το κατάστημα. Οκ, δε μας νοιάζει, Η δουλειά μας να γίνει απλά μου φαίνεται παράλογο.

Κάποιος πριν έγραψε ότι ενσωματώνεται στην τιμή. Αυτό τώρα είναι καλό ή όχι;

Το Lidl έχει πολύ καλή πολιτική σε αυτό. Δε σε ρωτάνε τίποτα και μπορείς μέσα σε 3 μήνες να το επιστρέψεις και να πάρεις τα χρήματα σου.

Αυτό όμως πολλοί το εκμεταλλεύονται. Είχα πετύχει περιστατικά σε ρούχα (αυτά του σκι και κάτι μπλούζες) που πήγαινε ο άλλος, έπαιρνε 2-3 νούμερα και χρώματα, τα δοκίμαζε με την ησυχία σπίτι του και τα επέστρεφε μετά γιατι ήξερε ότι θα πάρει τα χρήματα πίσω. Κάποιος περηφανευόταν κιολας ότι τα φορούσε κανονικά και βγήκε έξω

Τη μια φορά μάλιστα που πήρα αυτό το κομπρεσεράκι αέρος που βγάζουν, μάλλον κάποιος το είχε επιστρέψει. Το κατάλαβα μετά που είδα το αυτοκόλλητο και ήταν ραγισμένο το τζαμάκι. Δεν άξιζε να το επιστρέψω πίσω και το κράτησα.

Φαντάζομαι όλοι εσείς που λέτε ότι είναι νορμαλ δε θα έχετε πρόβλημα αν σας πουλήσουν κάτι που επέστρεψε κάποιος άλλος; Στην κανονική τιμή.

Πάντως κι εγώ έχω επιστρέψει προϊον και έχω πάρει τα λεφτά μου πίσω

Την άποψη μου έγραψα, προφανώς πολλοί δε θα συμφωνήσουν. Αυτοί που δεν συμφωνούν και έχουν κατάστημα ας μου στείλουν pm το κατάστημα να κάνω κάτι παραγγελείες που θέλω για τις οποίες μπορεί να μετανιώσω...

Δεν διαφωνώ στο ηθικό αλλά αρκετοί έχετε κάνει αναφορά στο ηθικό κομμάτι ενώ η κουβέντα γίνεται για το τι ισχύει στην νομοθεσία.

Και συγνώμη κιόλας αν θίγεται κάποιος που έχει κατάστημα και τον καταλαβαίνω , όταν αγόρασα εγώ πλυντήριο αξίας 400ε απο μεγάλη αλυσίδα με καπέλο 100ε για εξτρα εγγύηση , σκούριασε μέσα στο χρόνο και δεν με κάλυψε η εγγύηση ούτε της εταιρίας αλλά ούτε της αλυσίδας και καλά λόγω κακής χρήσης ( το προηγούμενο το είχα 17 χρόνια περίπου) , εγώ γιατί πρέπει να τους λυπηθώ ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...