Προς το περιεχόμενο

Η Amazon οφείλει να φέρεται καλύτερα στους εργαζομένους της, δηλώνει ο Τζεφ Μπέζος


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

εχοντας δουλέψει ως πωλητής σε κατάστημα με 10ωρη ορθοστασία και δυνατότητα για τουαλέτα απιαστη κατανοώ τους αμαζονίτες , δυστυχώς σε μια πετυχημένη επειχείρηση ετσι γινεται , ειδικά την περιοδο της απογραφής που γίνεται ο χαμός , μπορει να φαίνεται τεράστια η αμαζον αλλα ειναι μια εταιρία στημένη στο γόνατο και στην ατσαλη ταχύτητα που ακόμη δεν ενηλικιώθηκε για να φτασει στο επίπεδο καποιων γερμανικών εταιριών που φροντίζουν τρομερά τετοια θέματα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η κατάρα των μάνατζερ και του κάθε λογής βλαμμένου βασηλικότερου του βασιλέως δικτατορίσκου που συμπεριφέρονται στους υπαλλήλους σαν σκλάβους.

Λακαμα Μπαζο-Μπεζο τράβα να κάνεις εσύ ένα οκτάωρο με τις συνθήκες που επιβάλεις και μετά βγάλε ανακοινώσεις.

Επεξ/σία από telis
  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι καλός. Θα τους βάλει να χρησιμοποιούν διαφορετικές μυϊκές ομάδες.... Άγιος...

Θα βγει και σε παιχνίδι. Θα λέγεται megatroll (κάτι σαν το megaman) και θα προσπαθείς να αλλάζεις τους εργαζόμενους στα πόστα προσπαθώντας να αξιοποιήσεις όλες τις μυϊκές ομάδες... Απλά τέλειο....

Επεξ/σία από Retromaniac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει, τα ξέρουμε αυτά τα μάρκετινγκ κόλπα των εταιρειών!

Πρώτα σχεδιάζουν στρατηγικά την εσωτερική κουλτούρα της εταιρείας, η οποία παράγει τα όποια αποτελέσματα και γίνονται συνειδητές κινήσεις προς μια κατεύθυνση.

Μετά, αν σκάσει κάτι δημόσια και αρχίζει και παίρνει αυξανόμενη έκταση δημοσιότητας, αρχίζουμε τις αμπελο-μαρκετο-φιλοσοφίες για την ανάγκη αλλαγής και την ενσωμάτωση καλύτερων πρακτικών αντιμετώπισης στο θέμα που πήρε αρνητική δημοσιότητα.

Φαύλος κύκλος. Τα ίδια θα γίνονται όσο, (α) δεν τιμωρούνται οι εταιρείες από τις αρχές, (β) δεν τιμωρούνται οι εταιρείες από τους ίδιους τους καταναλωτές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν πιστευω να τους τιμωρουν τους υπαλληλους τους οπως κανουν τα τζαμπο με την μουσικη τους!!!αυτο δεν αντεχεται.

Επεξ/σία από predator77
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς με την ανεργία που υπάρχει, ακόμα κι αν έλεγαν ότι  μαστιγώνει τους υπαλλήλους της, πάλι θα δέχεται χιλιάδες βιογραφικά για μια θέση.

Μακάρι να γίνονται κινήσεις προς το συμφέρον των εργαζομένων, όχι μόνο σε αυτή την εταιρία αλλά και στους άλλους κολοσσούς-πολυεθνικές. 

Όταν όμως οι εργασιακοί νόμοι επιτρέπουν σχεδόν τα πάντα μην περιμένετε και φιλανθρωπίες από τους εργοδότες.

Αλλά και στατιστικά να το δείς με τόσες χιλιάδες υπαλλήλους είναι λογικό να έχει μέσα και  "περίεργους" και πιεστικούς μάνατζερ όπως και αργόσχολους εργαζόμενους (no fingers pointed αλλά όποιος έχει δουλέψει σε επιχείρηση με πολλούς εργαζόμενους ξερει ακρβώς τι εννοώ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, apostolisk86 είπε

Όσο καλύτερα για τον καταναλωτή, τόσο χειρότερα για τον εργαζόμενο. Όλα αυτά που μάθαμε να ζητάμε από μια εταιρία στον τομέα της εξυπηρέτησης, των ανταγωνιστικών τιμών και της άμεσης παράδοσης, έρχονται με αντάλλαγμα σκληρής εργασίας και ελάχιστων δικαιωμάτων από πλευράς των εργαζομένων.

 

Βλέπω το point σου, Το θέμα όμως έχει πολλές ακόμη παραμέτρους. Δεν είναι "΄ή το ένα ή το άλλο". Μην ξεχνάς ότι ο καταναλωτής είναι κι ο ίδιος εργαζόμενος. 
Αλλά και ο εργαζόμενος είναι επίσης καταναλωτής. Αυτά τα 2 πάνε χέρι χέρι. Η υπερσυσώρευση πλούτου σε ελαχιστότατους είναι πρωτοφανής στα χρονικά. Εκεί είναι η ρίζα του προβλήματος και το πιο δύσκολο κομμάτι της εξίσωσης. Αυτό που δεν καταλαβαίνει ο Μπέζος και όλοι αυτοί οι υπερμεγιστάνες, είναι ότι από το πολύ άρμεγμα (οικονομικό και ψυχικό) η αγελάδα θα πεθάνει. Και δεν θα έχουν μετά τι να αρμέξουν. Θελω να πω, πρέπει να αλλάξει ριζικά, όσο πιο ριζικά γίνεται το τοπίο, όχι μόνο της εργασίας αλλά και της ίδιας της κοινωνίας. Εργασία τι είναι? Πουλάω το χρόνο μου σε κάποιον εργοδότη με αντάλλαγμα χρήματα. Αν δεν έχεις, ξιπασμένε εργοδότη περισσότερα χρήματα να δώσεις για την εργασία μου, τότε δώσε μου περισσότερο χρόνο. Αυτή είναι η διελκυστίνδα. Το να δουλεύουν άνθρωποι όπως δούλευαν πριν τη βιομηχανική επανάσταση είναι όχι απλά πισωγύρισμα, είναι καταστροφή. Πρέπει οι ηγέτες του κόσμου (μη γελάτε), να φορολογήσουν πολύ άγρια την περιουσια πάνω από 1δις δολάρια, που επαρκεί για να ζήσουν σα βασιλιάδες για δέκα ζωές οι έχοντες και κατέχοντες). Και στη συνέχεια να δει πολυ σοβαρα το θέμα του χρόνου και της ποιοτητας εργασίας, της υγείας, και της ευημερίας των πολιτών. Ψιλά γράμματα θα μου πεις....

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, merphi είπε

Η Amazon γενικά είναι καλός εργοδότης. Οι άνθρωποι παρακαλάνε να πάνε να δουλέψουν για αυτήν.

Οι απλοί εργάτες προτιμάνε να δουλεύουν στην Amazon η οποία έχει καλύτερες αποδοχές και συνθήκες εργασίας από τον μέσο όρο και οι άνθρωποι δουλεύουν για αληθινή εταιρία όχι κάποιο παράξενο αφεντικό με τις ιδιοτροπίες του και την οικονομική αβεβαιότητα που φέρνει αυτό. Οι managers θέλουν να δουλέψουν σε αυτήν επίσης για τους μισθούς και τις ευκαιρίες εξέλιξης σε έναν οργανισμό 800.000 εργαζομένων. Οι μηχανικοί επίσης έχουν πάρα πολύ καλούς μισθούς και αμέτρητα projects στην αιχμή της τεχνολογίας για να ασχοληθούν.

Ποιο είναι το πρόβλημα τότε; Η Amazon είναι πολύ μεγάλη. Αυτό βάζει έναν στόχο στην πλάτη της, όλοι ξέρουν ποια είναι και την ξεψαχνίζουν. Σε μία εταιρία τέτοιου μεγέθους πάντα θα υπάρχουν τοπικά τμήματα (πολλά μάλιστα) στα οποία οι προϊστάμενοι τους θα είναι στριμμένοι και θα φέρονται άσχημα στους υφισταμένους. Το θέμα είναι να υπάρχει μηχανισμός ανάδρασης για να αντιμετωπίζονται αυτά τα περιστατικά. Τέλος είναι και πολιτικός στόχος γιατί πάνω της προβάλουν ολόκληρα πολιτικά συστήματα.

Οι μικρότερες εταιρίες δεν είναι καλύτερες. Όσοι έχουν δουλέψει για μικρές εταιρίες και πολυεθνικές, ξέρουν ότι το micromanagement συμβαίνει παντού με το επιπλέον disadvantage στους μικρούς όταν γίνεται να είναι και προσωπικό. Τα συστήματα παρακολούθησης των εργαζομένων είναι κάτι πολύ συνηθισμένο τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της χρήσης των υπολογιστών στην εργασία. Όσοι μάλιστα δουλεύεται με υπολογιστή, να θεωρείται ότι καταγράφονται τα πάντα, ακόμα και αν δεν παρακολουθεί κάποιος ενεργά όλη την ώρα, τις περισσότερες φορές βγαίνουν στατιστικά για το τι κάνεις και τις συνήθειες σου.

Αν προσέξουμε αυτό που κάνει ο Bezzos είναι να κουνάει το κεφάλι με κατανόηση και να λέει ότι λίγο πολύ θα συνεχίσει να κάνει αυτό που κάνει ... μόνο λίγο καλύτερα.

Κοιμάσαι όρθιος !!! Λέω εγώ !!! Ο κολλητός μου για το καθημερινό μεροκάματο τον έστειλαν 200 χιλιόμετρα μακριά για να πάει 30 πακέτα !!! Έχασε όλη την ημέρα φτάνοντας στα σύνορα Γαλλίας !!! Είναι πραγματικά πολύ ωραίες οι συνθήκες έχεις  δίκιο χαχαχχα δεν έχουν χρόνο να φάνε να πιούνε νερό δίνουν πακέτα σαν τρελοί 200 με 250 την μέρα ο κάθε υπάλληλος !!!! Στην Ελλάδα όμως Παραπονιόσασταν όταν ο πακέτα σας αφήνει χαρτάκι στην πόρτα για να πάτε να το πάρετε απ’ το μαγαζί να το κάνουν αυτό το πράγμα στη Γερμανία θα την κλείνω την εταιρεία μαζευτείτε με αυτά που λέτε σας διαβάζει κόσμος και νομίζω ότι γράφετε και πραγματικά γεγονότα κοιμισμένοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oταν εμεις παραγγελνουμε οτι βλακεια εχει το Amazon και θελουμε same day ή next day delivery αυτα θα συμβαινουν. Οι υπευθυνοι ειμαστε εμεις. Ο στυγνος καπιταλιστής, επιχειρηματιας δεν θα αυξησει τα εξοδα του για να εχουν καλυτερες συνθηκες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...