Προς το περιεχόμενο

H Huawei επενδύει 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε τεχνολογία αυτοκινήτου


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Φιλοδοξεί να ξεπεράσει την Tesla η κινεζική εταιρία

H Huawei πρόκειται να επενδύσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια στην έρευνα πάνω σε τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης και ηλεκτροκίνησης, επιταχύνοντας έτσι τα σχέδιά της να ανταγωνιστεί την Tesla και τη Xiaomi στη μεγαλύτερη αυτοκινητιστική αρένα παγκοσμίως.

Η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης της Huawei έχει ήδη ξεπεράσει εκείνη της Tesla σε ορισμένους τομείς, για παράδειγμα επιτρέποντας σε αυτοκίνητα να κινούνται αυτόνομα για περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, όπως δήλωσε σε αναλυτές ο Έρικ Ζου, πρόεδρος της εταιρίας, στη Σέντζεν, τη Δευτέρα.

Ο κινεζικός τηλεπικοινωνιακός κολοσσός πρόκειται να συνεργαστεί με τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες σε πρώτο στάδιο, προκειμένου να παρουσιάσει αυτόνομα οχήματα τα οποία θα φέρουν την επωνυμία της Huawei συμπληρωματικά, ανέφερε ο Ζου, ένας από τα τρία στελέχη της εταιρίας που εναλλάσσονται στη θέση του προέδρου. Η εταιρία σκοπεύει να κρατήσει μικρό τον κύκλο των συνεργασιών της και να τοποθετήσει το εταιρικό της σήμα πάνω σε αυτοκίνητα τα οποία ενσωματώνουν την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης που αναπτύσσει η εταιρία, κατά τρόπο αντίστοιχο με αυτόν που επιλέγει η Intel να επισημαίνει πως διάφορα συστήματα βασίζονται στους επεξεργαστές της. Μέχρι στιγμής, η Huawei έχει έρθει σε συμφωνία με τις BAIC Group, Chongqing Changan Automobile και Guangzhou Automobile Group.

"Ο τομέας ευφυών οχημάτων λαμβάνει ισχυρή χρηματοδότηση από τη Huawei. Το τρέχον έτος σκοπεύουμε να επενδύσουμε άνω του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων", ανέφερε ο Ζου. "Η Κίνα προσθέτει 30 εκατομμύρια αυτοκίνητα κάθε χρόνο και ο αριθμός αυτός αυξάνεται. Ακόμη και αν δεν προσεγγίσουμε την αγορά εκτός Κίνας, αν μπορούμε να κερδίζουμε κατά μέσο όρο 10.000 γουάν από κάθε αυτοκίνητο που πωλείται στην Κίνα, μιλάμε ήδη για μια πολύ μεγάλη δουλειά για τη Huawei".

Η Huawei εξέρχεται από το δυσκολότερο οικονομικό έτος στην ιστορία της εταιρίας, καθώς οι κυρώσεις που επιβλήθηκαν από την προηγούμενη κυβέρνηση των ΗΠΑ συρρίκνωσαν σε δραματικό βαθμό τη δραστηριοποίηση της κινεζικής εταιρίας στον τομέα των κινητών τηλεφώνων και δημιούργησαν εμπόδια στις επιχειρηματικές της κινήσεις στους τομείς της κατασκευής ημιαγωγών και δημιουργίας δικτύων πέμπτης γενιάς. Η νέα κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών μέχρι στιγμής έχει επιδείξει ελάχιστη διάθεση χαλάρωσης των περιορισμών, ωθώντας το δισεκατομμυριούχο ιδρυτή της Huawei, Ρεν Τζενγκφέι, να στρέψει την εταιρία προς νέους τομείς ανάπτυξης, όπως η ευφυής γεωργία, οι υπηρεσίες υγείας και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Huawei ευελπιστεί πως θα εξασφαλίσει μια θέση μεταξύ των τεχνολογικών κολοσσών που επιχειρούν να καθορίσουν τις εξελίξεις στους ταχέως εξελισσόμενους τομείς των διασυνδεδεμένων οχημάτων, κατοικιών και χώρων εργασίας.

Στόχος της Huawei είναι να ακολουθήσει το παράδειγμα τεχνολογικών κολοσσών, όπως η Apple και η Xiaomi, στρέφοντας το ενδιαφέρον της στην αυτοκινητοβιομηχανία, προβλέποντας πως τα μελλοντικά οχήματα θα στρέφονται όλο και περισσότερο προς την κατεύθυνση μικρότερου οικολογικού αποτυπώματος, μεγαλύτερης αυτονομίας και διασύνδεσης. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα ενδέχεται να σημειώσουν αύξηση έως και 50% στην Κίνα μέσα στο έτος που διανύουμε, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται προς οικολογικότερες προτάσεις και το κόστος απόκτησης τέτοιων οχημάτων καταγράφει αισθητή μείωση, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρίας ερευνών Canalys. Συστήματα παροχής πληροφορίων και ψυχαγωγίας που ανέπτυξε η Huawei βρίσκονται ήδη σε αυτοκίνητα της Mercedes-Benz, την ώρα που η κινεζική εταιρία συνεργάζεται με εγχώριους παράγοντες, όπως η BAIC BluePaark New Energy Technology, προκειμένου να αναπτύξει συστήματα για χρήση σε ευφυή αυτοκίνητα. Το πρώτο μοντέλο στο πλαίσιο της συνεργασίας της Huawei με τη BAIC, το Arcfox αS HBT, πρόκειται να παρουσιαστεί στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης, τον Απρίλιο.

"Δεν ξέρω αν καυχιόντουσαν, πάντως οι συνεργάτες μου ανέφεραν πως έχουν αυτοκίνητα που κινούνται μόνα τους, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, επί 1.000 χιλιόμετρα. Αυτό είναι [αποτέλεσμα] κλάσεις ανώτερο της Tesla", σχολίασε χαρακτηριστικά ο Ζου στις αρχές της εβδομάδας.

Το ζήτημα, όμως, είναι πως η Huawei διεκδικεί θέση σε ένα χώρο όπου επικρατεί ήδη συνωστισμός, καθώς πλήθος εταιριών, από την Tesla μέχρι τις κινεζικές upstart Nio Inc. και Xpeng Inc. διεκδικούν μερίδιο από τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στον πλανήτη. Η Xiaomi, που είναι περισσότερο γνωστή για τα προσιτά gadget και τις οικιακές συσκευές της, από παρασκευαστές ρυζιού μέχρι ρομποτικές σκούπες, τον περασμένο μήνα δημοσιοποίησε τα σχέδιά της να επενδύσει περίπου δέκα δισεκατομμύρια δολάρια μέσα στην επόμενη δεκαετία στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Την ίδια ώρα, η Baidu Inc., με ηγετική θέση στις μηχανές αναζήτησης, σε συνεργασία με τη Geely Automobile Holdings, ετοιμάζονται να παρουσιάσουν τις δικές τους προτάσεις στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων.

 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το  να   αντιγραφεις   τεχνολογια   κινητων   και  να  ξεπερνας   τον  δασκαλο   μαλλον   ειναι   εφικτο.

Στα   αυτοκινητα   το   βλεπω   αρκετα   δυσκολο.

Γενικοτερα....μαθαν  οτι   μαμιομαστε   πλακωσαν  κ οι  καλογεροι.....🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω, τα τελευταια 5 χρονια τα δισεκατομμυρια εχουν χασει το νοημα τους. Μονο ο μισθος μας μενει στατικος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nicknickyout είπε

Δεν ξερω, τα τελευταια 5 χρονια τα δισεκατομμυρια εχουν χασει το νοημα τους. Μονο ο μισθος μας μενει στατικος

Ο μισθός έχει μείνει στατικός, αλλά η αγοραστική του αξία τι πορεία έχει παρουσιάσει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειναι ποτε δυνατον αυτονομο "αμερικανικο" αυτοκινητο ,, δηλ που λαμβανει πινακιδες κυκλοφοριας στην Αμερικη να

επιτραπει να εχει στα σωθικα του τσιπακια και software σχεδιασης -made in China και δη Huawei ; Ουτε στον

αιωνα στον αιωνα τον απαντα ....Αντιστοιχοι περιορισμοι θα επιβληθουν στην Ευρωπη κοκ . Οποτε οι επενδυσεις της

Huawei αποβλεπουν και το γνωριζουν καλα αυτο , μονο στην αγορα της ΚΙνας. Εν πασει περιπτωσει το μεγα θεμα ειναι

οι μπαταριες ,οπου πρεπει να σημειωθει τεραστια προοδος τα επομενα χρονια και αυτη τη στιγμη γινεται σφαγη και

η αυτονομη οδηγηση επεται .Ολοι οι μεγαλοι κατασκευαστες φαινεται να στοιχηματιζουν οτι μεχρι το τελος της δεκαετιας

στην αγορα των κανουργιων αυτοκινητων θα κυριαρχουν τα ηλεκτρικα .Ωστοσο μου ειναι πολυ δυσκολο να φανταστω

αυτονομα οδηγουμενο αυτοκινητο εντος λεκανοπεδιου Αττικης , Θεσ/κης , αλλα και στους στενα δρομακια των νησιων.

 

Ερωτημα - Απορια  : Χωρις να υπαρχει υποδομη και σημανση σε  ενα οχηματαγωγο πλοιο πχ ενα bluestar ,θα καταστει δυνατον ενα

αυτοκινητο να επιβιβασθει και να παρει τη θεση σταθμευσης που θα του υπαγορευσει το πληρωμα απο μονο του;

Επεξ/σία από nepomuk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Αυτά αλλάζουν από τη μια μέρα στην άλλη, @nepomuk

Σήμερα άσπονδοι εχθροί, αύριο φίλοι 

AEGEAN AIRLINES

ΕΙΔΙΚΗ ΣΤΗΝ ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗ ΜΙΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΤΟΚΟ ΔΑΝΕΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ

284.063 ΜΙΛΙΑ = ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1420,315€

 

Ειναι θεμα ασφαλειας οπως αντιλαμβανεται ο καθεις ..  για σκεψου να παρουν οι κινεζοι τον ελεγχο εκ του μακροθεν

ικανου στολου αμερικανικων ιχ  ...   noway  ...  αυτα δεν γινονται .

Off Topic : Οσο για την Aegean  η κακία θα σε φαει ! Ισως εισαι κρατιστης και αναπολεις την κρατικη Ολυμπιακη που δεν ετρωγε μιλλια και ηταν

πρωτη στην εξυπηρετηση (συγγενων , φιλων , του κομματος  κτλπ )

Αργησε και σε μενα να μου επιστρεψει τα χρηματα απο αρκετα εισιτηρια 2-3 μηνες αναμονη ... so what ? μηδενικα δεν ειναι ετσι κι αλλοιως τα επιτοκια ;

Επισης για τα  υπεξαιρεθεντα  .. δηλ  τα  δωρεαν μιλια που σου ΔΩΡΙΖΕΙ  ως συχνος ταξιδιωτης ....

Εχεις παρει χαμπαρι σε τι καιρους ζουμε  και την συντριβη που υπεστησαν οι αεροπορικες εταιρειες ;

Επιμενεις ακομα στα δωρεαν μιλια ; Για να πας που ;

Κανω τον σταυρο μου που ελαβα στο ακεραιο τα χρηματα μου  με την βοηθεια και του κρατους - φορολογουμενων , οπως βοηθεια ελαβαν

τοσοι και τοσοι πληττομενοι για να εχουμε αεροπορικες υπηρεσιες ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ και μετα την φοβερη κριση της πανδημιας .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...