Προς το περιεχόμενο

Corsa d 1.3 τάση μπαταρίας ενώ δουλεύει.


panosdOUG

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα έχω ένα Corsa d 1.3 του 7 πριν δύο μήνες έβαλα καινούρια μπαταρία και αγόρασα και έναν ανταπτορα για τον αναπτήρα με βολτόμετρο. Όταν παίρνει μπρος τι αυτοκίνητο και όσο κινείται παίρνω ενδείξεις από 13.2 εώς 13.7 με αναμμένα φώτα δύσκολα θα δω πάνω από 13.4. Είναι φυσιολογικό η πρέπει να κοιτάξω κάτι?

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σταματημένος πρέπει να κάνεις τη δοκιμή, και επίσης την τάση πρέπει να την μετρήσεις στους πόλους της μπαταρίας.

Με αναμμένο τον κινητήρα και χωρίς κανένα απολύτως φορτίο (φώτα, βεντιλατέρ, καλοριφέρ κτλ) η τάση πρέπει να είναι 13,7 - 14,5V.

Αν δεν μπορείς τότε ζήτα από κάποιον ηλεκτρολόγο ή κάποιον έμπορο μπαταριών να κάνει τη μέτρηση, το πιθανότερο είναι να μην σε χρεώσουν τίποτα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν φορτίζουν συνέχεια την μπαταρία. Δεν ξέρω αν έχει το ίδιο σύστημα το δικό σου, αλλά το punto μου του '15 πετρέλαιο δεν φορτίζει συνέχεια.

Η πλάκα είχε την δεύτερη φορά που πήρα μπαταρία και την αγόρασα από μπαταριάδικο. Πήγε ο ηλεκτρολόγος να μετρήσει αν φορτίζει και είδε 12μιση και λέει πάτα γκάζι να δω. Τι του είπα ότι έχει διαφορετική συμπεριφορά, τίποτα, επέμενε να πάω να δω το ηλεκτροπαραγωγό σύστημα... Προφανώς δεν είχε τίποτα το αυτοκίνητο...

Επειδή ήταν το πρώτο αυτοκίνητο μου με σύστημα ανάκτησης ενέργειας όταν υπάρχει περίσσεια ή υπάρχει ανάγκη είχα πάρει μετρητή. Από τις δοκιμές φόρτιζε όποτε ήθελε και σχεδόν πάντα στις κατηφόρες, έστω και λίγο. (μπορείς να το επιβεβαιώσεις αν βάλεις την τελευταία σκάλα τον αέρα πριν την κατηφόρα και μόλις ξεκινήσεις να κατεβαίνεις είναι σαν να έβαλες την επόμενη αν υπήρχε)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Σταματημένος πρέπει να κάνεις τη δοκιμή, και επίσης την τάση πρέπει να την μετρήσεις στους πόλους της μπαταρίας.

Με αναμμένο τον κινητήρα και χωρίς κανένα απολύτως φορτίο (φώτα, βεντιλατέρ, καλοριφέρ κτλ) η τάση πρέπει να είναι 13,7 - 14,5V.

Αν δεν μπορείς τότε ζήτα από κάποιον ηλεκτρολόγο ή κάποιον έμπορο μπαταριών να κάνει τη μέτρηση, το πιθανότερο είναι να μην σε χρεώσουν τίποτα.

Θα το μετρήσω σήμερα με πολύμετρο να δω τι βγάζει και θα ενημερώσω ευχαριστώ!

12 λεπτά πριν, filarhos είπε

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν φορτίζουν συνέχεια την μπαταρία. Δεν ξέρω αν έχει το ίδιο σύστημα το δικό σου, αλλά το punto μου του '15 πετρέλαιο δεν φορτίζει συνέχεια.

Η πλάκα είχε την δεύτερη φορά που πήρα μπαταρία και την αγόρασα από μπαταριάδικο. Πήγε ο ηλεκτρολόγος να μετρήσει αν φορτίζει και είδε 12μιση και λέει πάτα γκάζι να δω. Τι του είπα ότι έχει διαφορετική συμπεριφορά, τίποτα, επέμενε να πάω να δω το ηλεκτροπαραγωγό σύστημα... Προφανώς δεν είχε τίποτα το αυτοκίνητο...

Επειδή ήταν το πρώτο αυτοκίνητο μου με σύστημα ανάκτησης ενέργειας όταν υπάρχει περίσσεια ή υπάρχει ανάγκη είχα πάρει μετρητή. Από τις δοκιμές φόρτιζε όποτε ήθελε και σχεδόν πάντα στις κατηφόρες, έστω και λίγο. (μπορείς να το επιβεβαιώσεις αν βάλεις την τελευταία σκάλα τον αέρα πριν την κατηφόρα και μόλις ξεκινήσεις να κατεβαίνεις είναι σαν να έβαλες την επόμενη αν υπήρχε)

Δύσκολο να ισχύει το ίδιο και στο δικό μου καθώς είναι 2007 και είτε με στροφές είτε όχι την ίδια ένδειξη παίρνω.

Ευχαριστώ πάντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το συγκεκριμένο μοντέλο σου δείχνει και την τάση της μπαταρίας ( λογικά όταν ειναι σε λειτουργία) μέσα απο το κρυφό μενού . Υπάρχει ενα συνδυασμός κουμπιών του κουμπιού του μερικού χιλιομετρητή., για ψάξτο 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Το συγκεκριμένο μοντέλο σου δείχνει και την τάση της μπαταρίας ( λογικά όταν ειναι σε λειτουργία) μέσα απο το κρυφό μενού . Υπάρχει ενα συνδυασμός κουμπιών του κουμπιού του μερικού χιλιομετρητή., για ψάξτο 

Το έχω τσεκαρει από το κρυφό μένου δίνει ίδια μέτρηση με το βολτόμετρο στον αναπτήρα. 

15 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Σταματημένος πρέπει να κάνεις τη δοκιμή, και επίσης την τάση πρέπει να την μετρήσεις στους πόλους της μπαταρίας.

Με αναμμένο τον κινητήρα και χωρίς κανένα απολύτως φορτίο (φώτα, βεντιλατέρ, καλοριφέρ κτλ) η τάση πρέπει να είναι 13,7 - 14,5V.

Αν δεν μπορείς τότε ζήτα από κάποιον ηλεκτρολόγο ή κάποιον έμπορο μπαταριών να κάνει τη μέτρηση, το πιθανότερο είναι να μην σε χρεώσουν τίποτα.

Μέτρησα με πολύμετρο σήμερα πρωί μόλις έβαλα μπρος ήταν στα 13.6 στους πόλους το αφήνω έτσι και βλέπουμε η κάτι τρέχει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, panosdOUG είπε

Μέτρησα με πολύμετρο σήμερα πρωί μόλις έβαλα μπρος ήταν στα 13.6 στους πόλους το αφήνω έτσι και βλέπουμε η κάτι τρέχει?

Μια χαρά δείχνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...