Προς το περιεχόμενο

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Toyota θα κυκλοφορήσει το 2022


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το bZ4X είναι το πρώτο μοντέλο από τα συνολικά επτά της σειράς ηλεκτρικών οχημάτων «Beyond Zero» της Toyota, με τα 6 επόμενα να κυκλοφορούν έως το 2025.

Τον Φεβρουάριο, η Toyota ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει τρία ηλεκτρικά οχήματα στις ΗΠΑ μέχρι το τέλος του 2021. Από την τριάδα αυτή, τα δύο θα ήταν πλήρως ηλεκτρικά ενώ το τρίτο υβριδικό. Τις τελευταίες ώρες όμως η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε το ευρύτερο όραμά της για την ηλεκτροκίνηση στην προσπάθειά της να μηδενίσει τις εκπομπές άνθρακα έως και το 2050. Πιο συγκεκριμένα, η Toyota σχεδιάζει να λανσάρει περίπου 70 διαφορετικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα παγκοσμίως μέχρι το τέλος του 2025, συμπεριλαμβανομένων 15 νέων πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων.

 

Περίπου τα μισά από τα 15 θα αποτελούν τη σειρά Beyond Zero, με το bZ4X SUV να αποκαλύπτεται πρόσφατα. Αν και αυτή τη στιγμή το μοντέλο αυτό υπάρχει μόνο ως concept, η Toyota σχεδιάζει να το κάνει γρήγορα ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο έτοιμο να κυκλοφορήσει στους δρόμους, αφού ξεκινήσει η παραγωγή σε Ιαπωνία και Κίνα. Η εταιρεία ελπίζει να ξεκινήσει την πώληση του bZ4X στα μέσα του 2022, με περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις εκδόσεις να έρχονται αργότερα μέσα στο έτος.

toyota-bz4x-concept-rear-side-an.jpg.cd0fb2445ae694e3c7be5e09d808d775.jpg

toyota-bz4x-concept-face-angled.jpg.3a58504236890554e7a7c016bd69c56f.jpg toyota-bz4x-bev-concept.jpg.159c657595e9ae4b8dfa73d840937600.jpg 

 

Η Toyota δεν έδωσε πολλές πληροφορίες σχετικά με το bZ4X. Για την ώρα είναι γνωστό πως το νέο μοντέλο δημιουργήθηκε από την Subaru, θα διαθέτει τετρακίνηση και θα εκμεταλλευέται τον νέο κινητήρα e-TNGA με ηλεκτρική μπαταρία από την Toyota. Επίσης, χάρη στο μακρύ μεταξόνιο θα παρέχει ένα ευρύχωρο εσωτερικό. Η εταιρεία πάντως εκτός από τη σειρά Beyond Zero, σχεδιάζει επίσης να μετατρέψει σε ηλεκτρικά και τα pick-up οχήματά της. Αυτό είναι κάτι που κι άλλοι κατασκευαστές, όπως η Ford, σχεδιάζουν να κάνουν επίσης.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 λεπτά πριν, parlapipas25 είπε

Γιατί υπαρχουν απόψεις στην Ελλάδα ότι είναι Γιαπωνέζικο δεν σπαει δεν χαλάει, μόνο JAPAN, κλπ ;

Με την ίδια λογική πως οτιδήποτε γερμανικό είναι και ποιοτικό. Καλώς ή κακώς όλοι πλέον έχουν ρίξει την ποιότητα τους και έχουν αυξήσει τις τιμές τους. Από κει και πέρα επιλογή του καθενός το τι αυτοκίνητο θα πάρει 

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, parlapipas25 είπε

Γιατί υπαρχουν απόψεις στην Ελλάδα ότι είναι Γιαπωνέζικο δεν σπαει δεν χαλάει, μόνο JAPAN, κλπ ;

Έχω Eizo οθόνη, σειρά Coloredge, made in Japan, από το 2008, έχει βγάλει παραγωγές και παραγωγές και γράφει ακόμη το κοντέρ, 22.000 ώρες τελευταία φορά που το είδα. Βρες μου οθόνη που να ζει ακόμη (10 χρόνια+) και να έχει τραβήξει 12ωρα, και χωρίς burn in. Όχι απλά έκανε απόσβεση, έβγαλε 20+ φορές τα λεφτά της!

Ξέρω ότι τα αυτοκίνητα είναι άλλος τομέας, ειδικά οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν φθορές και ένα σωρό άλλα θέματα, αλλά για τα ηλεκτρικά θα έχουμε μια "μικρή" εικόνα όταν περάσει η 10ετία.

Επεξ/σία από Pokemon640
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, parlapipas25 είπε

Γιατί υπαρχουν απόψεις στην Ελλάδα ότι είναι Γιαπωνέζικο δεν σπαει δεν χαλάει, μόνο JAPAN, κλπ ;

Επειδή πριν από 30-35 χρόνια δεν ήταν όλα τα αμάξια πάνω κάτω τα ίδια όπως σήμερα, αλλά τα γιαπωνέζικα ήταν όντως πιο αξιόπιστα, ενώ τα ιταλικά/γαλλικά ήταν όντως "ζημιάρικα".

 

Ε, με το "japan=εγγύηση" μεγαλώσαμε, κι έτσι μας έμεινε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, apostolisk86 είπε

Επειδή πριν από 30-35 χρόνια δεν ήταν όλα τα αμάξια πάνω κάτω τα ίδια όπως σήμερα, αλλά τα γιαπωνέζικα ήταν όντως πιο αξιόπιστα, ενώ τα ιταλικά/γαλλικά ήταν όντως "ζημιάρικα".

Ε, με το "japan=εγγύηση" μεγαλώσαμε, κι έτσι μας έμεινε.

Με άλλα λόγια το μαιμουδάκι στο κεφάλι μας υπερτερεί.
Όλα τα προϊόντα πρέπει να εξετάζονται ξεχωριστά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάντως με το Yaris είναι ζήτημα να μού έχει χαλάσει κάτι εδώ και 10 χρόνια. Κλασική συντήρηση μία φορά το έτος και τιμές σωστές. Πρώτη φορά θα πάω σε Audi. Θα δω εάν ο λόγος value/money διατηρείται (σίγουρα πληρώνω παραπάνω αλλά ταυτόχρονα έχω παραπάνω απαιτήσεις).

Θα έχω ο ίδιος γνώμη σχετικά με τον διάλογο ιαπωνικό ή γερμανικό.

Επεξ/σία από nickolasemp
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, parlapipas25 είπε

Γιατί υπαρχουν απόψεις στην Ελλάδα ότι είναι Γιαπωνέζικο δεν σπαει δεν χαλάει, μόνο JAPAN, κλπ ;

Θεωρώ γενικά οτιδήποτε ιαπωνικό είναι ποιοτικό και αν όχι καλύτερο απο όλα τότε πάνω από τον μέσο όρο ειδικά στην ποιότητα των υλικών. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, George Mav είπε

Με την ίδια λογική πως οτιδήποτε γερμανικό είναι και ποιοτικό. Καλώς ή κακώς όλοι πλέον έχουν ρίξει την ποιότητα τους και έχουν αυξήσει τις τιμές τους. Από κει και πέρα επιλογή του καθενός το τι αυτοκίνητο θα πάρει 

Μα τα Γερμανικα τα κραζουν οτι χαλανε καινε λαδια κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, nickolasemp είπε

Εγώ πάντως με το Yaris είναι ζήτημα να μού έχει χαλάσει κάτι εδώ και 10 χρόνια. Κλασική συντήρηση μία φορά το έτος και τιμές σωστές. Πρώτη φορά θα πάω σε Audi. Θα δω εάν ο λόγος value/money διατηρείται (σίγουρα πληρώνω παραπάνω αλλά ταυτόχρονα έχω παραπάνω απαιτήσεις).

Θα έχω ο ίδιος γνώμη σχετικά με τον διάλογο ιαπωνικό ή γερμανικό.

Προσωπική γνώμη, αλλά σε volkwagen auto group δε θα πήγαινα:
https://www.designnews.com/automotive-engineering/new-champion-tops-consumer-reports-2021-most-reliable-cars
https://www.motorbiscuit.com/consumer-reports-says-these-are-the-most-reliable-2021-brands/
Μαζί με την Daimler (Mercedes) έχουν επιδοθεί σε εντατικό cost-cutting για να ξεπεράσουν την ακριβή ισοτιμία του ευρώ αλλά και να πληρώσουν τα πρόστιμα του Dieselgate.

Όταν μια μάρκα είναι λίγο πάνω από τα αμερικάνικα (που έχουν παράδοση μισού αιώνα στη χάλια ποιότητα αφού ποτέ δεν ανέκαμψαν πλήρως από την πετρελαϊκή κρίση του '73), τότε αυτό λέει κάτι.

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπήρξα ποτέ ο μεγάλος θαυμαστής της Toyota σε θέματα αισθητικής ή σε θέματα απόλαυσης κύλησης ... αλλά δεν μπορεί σχεδόν κανένας κάτοχος να διαμαρτυρηθεί ότι η εταιρεία τον κορόιδεψε για τα χρήματα που έδωσε και για την αξιοπιστία που τού προσέφερε στο βάθος των χρόνων.

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Thresh είπε

Έχουν αρχίσει και παρα μεγαλώνουν οι οθόνες, σε λίγο θα κουμπώσουν καμια 32αρα μέσα στο αμάξι...

Πολυ παραπανω ωστε να καλυπτουν ολο το ταμπλο στο μακρος , βεβαιως στενομακρες , δες μοντελα της μερσεντες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η toyota δεν ήταν που πίστευε ότι το μέλλον είναι στο υδρογόνο και όχι στο ρεύμα;

Πάμε φουλ ηλεκτρικά τελικά και είναι εντυπωσιακό πως όλο αυτό υποκινήθηκε από μια εταιρεία και στην ουσία από έναν άνθρωπο! Και να μην τον πιστεύεις ή να μην τον συμπαθείς τόσο δεν γίνεται να μην αναγνωρίσεις την επιρροή του.

Η tesla έκανε στην αυτοκίνηση ό,τι έκανε η apple στα smartphones. Μπορεί να μην το έκανε πρώτη, αλλά έδειξε τον δρόμο και έβαλε τις βάσεις. Και ο Musk είναι το αντίστοιχο του Jobs εννοείται...

  • Like 8
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Pokemon640 είπε

 για τα ηλεκτρικά θα έχουμε μια "μικρή" εικόνα όταν περάσει η 10ετία.

Δεν τιθεται κανενα θεμα τλχ μακροσκοπικα , πλην βεβαιως της μπαταριας .

Σε 10 η λιγοτερο χρονια θα αλλαξουν με πολυ πιο συγχρονες , πιο αποδοτικες , αρκετα πιο οικονομικες ,

και σαφως μεγαλυτερης χωρητικοτητας. Θεωρειται σχεδον βεβαιο διοτι σε αυτη την παραδοχη πανω βασιζονται οι αυτοκινητοβιομηχανιες,

ωστε μεχρι το 2030 στην τοτε αγορα καινουργων αυτοκινητων να κυριαρχουν τα ηλεκτρικα . Σε αυτη τη "βεβαιοτητα" πονταρουν και δαπανουν

τεραστια ποσα πανω στην εξελιξη των μπαταριων , στην αυτονομη οδηγηση κτλπ .Διαφορετικα χωρις σουπερ μπαταριες απο πασης αποψεως , η εξισωση πολυ απλα δεν βγαινει .Προς το παρον και ιδαιτερα για τη χωρα μας τα ηλεκτρικα ειναι μονο για τους πιονερους , τους περιπετειωδεις τυπους και βεβαιως με σχετικα χοντρα πορτοφολια και απαραιτητα ιδιωτικη θεση σταθμευσης  και προσβαση σε πριζα -wallbox- για οικονομικη και ανετη φορτιση.

Για οποιον ψαχνει εναγωνιως να παρκαρει το αυτοκινητακι του οταν επιστρεφει στην κατοικια του , η ηλεκτροκινηση θα βγαινει κομματι πιο ακριβη

και δυσκολη με ορατες τις ομηρικες μαχες στις πυκνοκατοικημενες γειτονιες για προσβαση σε δημοσιο φορτιστη . Υπομονη σε ολους τους καταναλωτες και καποια στιγμη προς το 2030 ,θα βρεχει υπερτσιπακια , υπερτηλεφωνα και υπερκαρτες γραφικων μαζι με το playstation 6 και τα ηλεκτρικα οχηματα να παρακαλανε να βρουνε αγοραστες.

Επεξ/σία από nepomuk
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...