Προς το περιεχόμενο

Βιβλιάρια καταθέσεων ΤΕΛΟΣ στην Πειραιώς


Nabuko

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, kokoviosR είπε

Οι μισες απαντησεις που διαβαζω στο παρον νημα,νομιζω οτι ειναι απο μετοχους τραπεζων που ανησυχουν για το κοστος μισθοδοσιας και για το οποιο νομιζουν οτι ευθυνονται οι ηλικιωμενοι....Δυστυχως ειναι απο απλους καταθετες που αναθεμα και αν καταλαβαινουν τι γραφουν και μαλλον νομιζουν οτι τα παπουδια τους κλεβουν τους τοκους...

Για να καταλαβετε το μεγεθος της ασχετοσυνης τους, ομως, δοκιμαστε να  ανοιξετε λογαριασμο απο το internet χωρις φυσικη παρουσια και διαβαστε προσεκτικα τους ορους για να δειτε τι χρεωνουν...(Δεν ξερω για την  Πειραιως, σε αλλη συστημικη τραπεζα που το δοκιμασα ομως γραφει...)

Εγγραφη σε υπηρεσιες e-banking =Ευρώ 8...

Εγγραφη σε υπηρεσιες e-banking =Ευρώ 8...

Εγγραφη σε υπηρεσιες e-banking =Ευρώ 8...

Το Γελιο ομως θα το ριξω σε λιγα χρονια,οταν θα μπει και συνδρομη στο internet banking και θα σας βριζουν τα παππουδια οτι αυξανετε τις τιμες εσεις οι μπουρδολογοι της τεχνολογιας...που ταχαμου φταινε καποιοι αλλοι για τις χρεωσεις σας...

Φυσικα ΔΕΝ ανοιξα τον λογαριασμο μολις το διαβασα και ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΑ στην τραπεζα και ΟΧΙ στους χρηστες του internet banking...

Εσεις   τωρα  διαμαρτυρηθειτε στα παππουδια, που σε τελικη ετσι εμαθαν, δεν ξερουμε αν εχουν συγγενεις να τους δειξουν, δεν ειναι υποχρεωμενοι να μαθουν σε αυτη την ηλικια και σε τελικη σιγα το κοστος,τοσα χρονια πώς εβγαιναν και ανθιζαν οικονομικα οι τραπεζες; Ή μηπως τα θαλασσοδανεια τα πηραν τα παππουδια και τις εριξαν εξω; Και φυσικα ειναι πλεον μια πολυ μικρη μεριδα οι ηλικιωμενοι και απασχολουν πολυ μικροτερο ποσσοστο σε σχεση με παλιοτερα, αφου καμποσοι απο αυτους μαθαν τα ATM.

Εν ολιγοις τα παππουδια δεν φταινε για τις αυξησεις, οι τραπεζες καλως προχωρουν τεχνολογικα, αλλα το παρακανουν με τις χρεωσεις σε βαθμο αηδιας(Να στελνετε ΠΑΝΤΑ  διαμαρτυρια για παραλογες χρεωσεις-απασχολειτε προσωπικο και θα το σκεφτουν να την κρατησουν) και τελος ας δειξουν κοινωνικη ευαισθησια για τους συνανθρωπους μας που ειναι τεχνολογικα πισω, το κοστος ειναι πολυ μικρο...

 

 

 

 

 

Δεν ξέρω αν θα χρεώνουν στο μέλλον το ebanking με συνδρομή πάντως ήδη χρεώνουν “premium” υπηρεσίες ενημέρωσης, την ανανέωση της κάρτας και εφόσον καταργείται και το βιβλιάριο φαντάζομαι θα χρεώνουν και το statement (για όποιον το χρειάζεται), οπότε δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση.

Ούτος ή άλλως οι πωλήσεις δανείων έχουν πέσει οπότε ψάχνουν πως θα βγάλουν τα έξοδα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Ζήτησα ραντεβού για να ρωτήσω για δάνειο στην εθνική της περιοχής μου και το επόμενο slot ήταν ένα μήνα πίσω…

Σε ένα άλλο σύμπαν, στον τρεχούμενο επαγγελματικό που είχα μέχρι πέρυσι είχε 0.2% επιτόκιο, φέτος κάποια στιγμή πήγε 0.01%, και προχτές που κοίταξα ήταν το απόλυτο μηδέν 

Επιτόκια καταθέσεων Ελβετίας, επιτόκια χορηγήσεων Γκάνας…

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Ζήτησα ραντεβού για να ρωτήσω για δάνειο στην εθνική της περιοχής μου και το επόμενο slot ήταν ένα μήνα πίσω…

Σε ένα άλλο σύμπαν, στον τρεχούμενο επαγγελματικό που είχα μέχρι πέρυσι είχε 0.2% επιτόκιο, φέτος κάποια στιγμή πήγε 0.01%, και προχτές που κοίταξα ήταν το απόλυτο μηδέν 

Επιτόκια καταθέσεων Ελβετίας, επιτόκια χορηγήσεων Γκάνας…

Όσο υπάρχει φθηνό χρήμα από την ΕΚΤ δεν σε (μας) έχουν ανάγκη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kostasbm είπε

πηγές να υπογράψεις χαρτιά και περίμενες για το γκισέ ??τι σόι χαρτιά ήταν αυτά ??τα γκισέ είναι για συναλλαγές μετρητών.. ..και έστω ότι περίμενες για το γκισέ ,έπρεπε να είσαι προετοιμασμένος ότι μπορεί να είχε δουλειά έτσι και αλλιώς,δεν είναι οι ηλικιωμένοι το πρόβλημα ,είμαστε εμείς που όπου μπαίνουμε θελουμε να γίνονται όλα αυτόματα,αφηνουμε αμάξια στα πεζοδρόμια και είμαστε με το άγχος μη μας γράψουν ... σε όλες τις επιχειρήσεις ισχύει το αν είσαι και Πάπας με την αράδα σου θα πας...εκτός και αν και 'σύ θεωρείς τους ηλικιωμένους κάτι που δεν έπρεπε να υπάρχει γιατί εμποδίζουν μας καθυστερούν.....λίγος σεβασμός σε αυτές της ηλικίες δε βλάπτει γιατί έχουμε και γονείς και δε θα μας άρεσε να τους θεωρούν εμπόδια.....πιθανολογω ότι εμείς αν πιάσουμε τις ηλικίες τους θα είμαστε πολύ χειρότεροι.....

δε χρειάζεται να κάνουμε τον επιθεωρητή Κλουζώ για να αποδείξουμε ότι ο άλλος λέει ψέμματα. 

Αν διάβασες καλά, έγραψα ... και να εμφανίζεται τύπος στα γραφεία (διότι στο γκισέ είχε ουρά μέχρι έξω)

που σημαίνει ήμουν στα γραφεία (αλλιώς δε θα με πείραζε), δεν ήμουν στο γκισε. Απλά στο γκισέ γινόταν χαμός, ο τύπος είδε τα γραφεία δίπλα που είμασταν 2-3 άτομα και πήγε να εφαρμόσει την κουτοπόνηρη λογική έλα μωρέ μια ενημέρωση έχω να κάνω δε θα πάρει χρόνο και να μου φάει τη σειρά. 

Μπορεί κάποιοι να μην έχουν τι να κάνουν, να γυρνάνε σαν την άδικη κατάρα όλο το πρωί και να είναι η διασκέδαση τους να περιμένουν σε ουρές αλλά δεν είμαστε όλοι έτσι. Έχουμε και δουλειές και θέλουμε να τελειώνουμε γρήγορα.

Να ήταν κάποιος που είχε πρόβλημα, πολύ ευχαρίστως να του δώσω τη σειρά μου. Αλλά δε φτάνει που έφυγα από τη δουλειά μου, έπρεπε να περιμένω επιπλέον (έστω κι 1 λεπτό) για να κάνει ενημέρωση βιβλιαρίου κάποιος γιατί έτσι είχε μάθει; Ούτε με σφαίρες. Το άκυρο το έφαγε από τον υπάλληλο πάντως, ο οποίος πάλι καλά που κατάλαβε ότι δε γίνεται να  αφήνει τον κόσμο να  περιμένει και να ασχολείται τις βλακείες που καθενός. Επίσης δε μιλάμε για ηλικιωμένο, απλά ήταν κάπως μεγάλος.

Όσο για τα υπόλοιπα που λέτε περι χρεώσεων, είμαι μαζί σας και ήμουν από τους πρώτους που τα έλεγα και συνεχίζω να τα λέω. Από τη στιγμή που μας έχουν αναγκάσει να χρησιμοποιούμε τις τράπεζες, θα μας σκίσουν. Γενικά όποιος έχει στο χέρι τους άλλους το εκμεταλλεύεται. Αυτό θα κάνουν και οι τράπεζες. Αυτό θα έκανα κι εγώ αν είχα επιχείρηση και ο άλλος ήταν υποχρεωμένος με το νόμο να γίνει πελάτης μου. Αυτό κάνουν όλοι (δείτε πχ ενοίκια που κλαίτε με μαύρο δάκρυ πολλοί)  Οπότε τα καλύτερα έρχονται.

Υπόψην ότι με τους ηλικιωμένους δε νευριάζω, καταλαβαίνω ότι υπάρχει θέμα και μπορεί να χαλαστώ λίγο αλλά μέχρι εκεί. Εκεί που πραγματικά νευριάζω είναι με τέτοιες συμπεριφορές από τους νεότερους 30-40-50.

Όσο για το σεβασμό, εγώ να δεχτώ ότι πρέπει να σεβαστώ το βίτσιο σου και τη συνήθεια σου. Εσύ με σέβεσαι; Όταν κάτι μπορείς να το κάνεις με εύκολο τρόπο και για σένα(ηλεκτρονικά) αλλά επιμένεις στον δύσκολο, πράγμα που δημιουργεί πρόβλημα και σε μένα διότι αναγκάζομαι να περιμένω χωρίς λόγο, με σέβεσαι; Με γράφεις κανονικά επειδή έτσι έχεις συνηθίσει.

Ρεαλιστικά το συγκεκριμένο θέμα δε με επηρεάζει καθόλου, απλά γράφω την άποψη μου. 2 φορές πήγα πέρυσι στην τράπεζα και αυτές με ραντεβού. Όποιος γουστάρει τις ουρές και να παιδεύεται χωρίς λόγο, δικαίωμα του.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση πάντως και το έχω αναφέρει κι άλλες φορές σε παρόμοια θέματα, είναι πόσο πίσω τεχνολογικά είναι ο έλληνας. Δε θέλει να εξελιχθεί και θέλει όλα γύρω του να παραμείνουν όπως έχει μάθει.

Αν είναι δυνατόν να συζητάμε για τα βιβλιάρια καταθέσεων. Η θέση τους είναι στο μουσείο και όχι θέμα σε τεχνολογικό φορουμ

 

Ολόκληρη έκθεση έγραψα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, jimmy213 είπε

Η Eurobank αρχές του 2020 που άνοιξα λογαριασμό, μου έδωσε απλώς ένα καρτελάκι με τα στοιχεία του λογαριασμού.

Καρτελάκι είχα πάρει και εγώ το 2008 όταν άνοιξα λογαριασμό μισθοδοσίας. Ισως τότε βέβαια να υπήρχε και το κανονικό βιβλιάριο και απλά να προωθούσαν πλέον το καινούργιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...