Προς το περιεχόμενο

Ολόκληρη η συλλογή του Λούβρου στο διαδίκτυο


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, sv398 είπε

Πολύ καλή προσπάθεια, αλλά αν δεν ξέρεις γαλλικά παίρνεις τα @@ μου. Έχει επιλογή της ιστοσελίδας για Αγγλικά αλλά δεν έχουν μεταφράσει τίποτα!

F F S !!!

Το έχουν αυτό οι Γάλλοι δυστυχώς! Αλλά πιστεύω αρκετά σύντομα θα γίνει και η μετάφραση μιας και ουσιαστικά απευθύνεται σε όλον τον κόσμο!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 ώρες πριν, esertas είπε

Εδώ οι μαγεμένες της Θεσαλονίκης. https://collections.louvre.fr/en/recherche?q=Incantadas

ειχα ρεπο σημερα ειπα να καθησω να την χαζεψω την συλλογη και μου θυμιζης αυτο την νικη της σαμοθρακη και αλλα που εχουν αρπαξη ανοιξα παλι το πλαυστασιον τελικα  εεεε μου την εσπασε ρε φιλε 😁😁😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, tetes3e είπε

Η περιγραφή των εκθεμάτων μόνο στα γαλλικά. Σοβινισμός όσο δεν πάει.. 

Ετσι το 'χουν αυτοί, ναι. Εχω ζήσει καιρό στη Γαλλία, δεν τους παίρνεις κουβέντα σε άλλη γλώσσα που να χτυπιέσαι.
(είναι όμως και η δική τους γλώσσα και ιστορία σπουδαία, πρεπει να ομολογήσουμε....)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπράβο στους Γαλάτες! Μπορούμε να επισκεφτούμε διαδικτυακά και τον άλλο ευρωπαϊκό ναό των απεικονιστικών τεχνών, το σπουδαίο Πράδο: Collection - Museo Nacional del Prado (museodelprado.es)

Επεξ/σία από me00016
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι μόνο και μόνο το κτίριο είναι ένα έκθεμα από μόνο του! Αλλά η επίσκεψη αξίζει μόνο και μόνο για να δει κανείς τη Νίκη της Σαμοθράκης όταν τη φωτίζει ο πρωινός ήλιος!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως τα ψηφιακά κάπου να χρησιμεύουν αλλά έχοντας επισκεφτεί τρεις φορές το εν λόγω μουσείο το δέος εμπρός στην Νίκη της Σαμοθράκης, στην Αφροδίτη της Μύλου και των τμημάτων της Πύλης της Ιστάρ δεν μπορείς να το βιώσεις . Από την άλλη ένα έκθεμα χωρίς πληροφορία ? Το κάνανε πάλι οι Γάλλοι, "δικά μας" είναι μάθετε Γαλλικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, ignome4 είπε

Αξίζει να σταθείτε στον Ντελακρουά

1. ο οποίος υπήρξε ο σημαντικότερος ιμπρεσιονιστής και αρχικά να πούμε ότι ...

2. δεν έτυχε μεγάλης προσοχής από τους καλλιτεχνικούς κύκλους,  σκεφτείτε μόνο ότι μετά από 9+ αιτήσεις ( πολλά έργα και τεράστια αμφισβήτηση  ) έγινε δεκτός στην Academie des Beau Arts

1. Ο Ευγένιος Ντελακρουά (26 Απριλίου 1798 – 13 Αυγούστου 1863) δεν υπήρξε ποτέ ιμπρεσιονιστής!  Ήταν πάντα ένας από τους κύριους εκπρόσωπους του καλλιτεχνικού κινήματος του Ρομαντισμού, το οποίο προηγήθηκε της εμφάνισης του ιμπρεσιονισμού στο χώρο της ζωγραφικής. Το βραχύβιο καλλιτεχνικό ρεύμα του Ιμπρεσιονισμού άρχισε να διαμορφώνεται τη δεκαετία του 1860, και πήρε αυτό το όνομα το 1874, τη χρονιά που έγινε και η πρώτη ομαδική έκθεση "ιμπρεσιονιστών" ζωγράφων, 11 χρόνια μετά το θάνατο του Ντελακρουά.

2. Η Ακαδημία δεν ελέγχονταν από "τους καλλιτεχνικούς κύκλους" αλλά από ένα τμήμα της πολιτικής εξουσίας. Ο Ντελακρουά ήταν ευρέως αποδεκτός και από τους ομότεχνους του και από το κοινό.

Επεξ/σία από filipN
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, filipN είπε

1. Ο Ευγένιος Ντελακρουά (26 Απριλίου 1798 – 13 Αυγούστου 1863) δεν υπήρξε ποτέ ιμπρεσιονιστής!  Ήταν πάντα ένας από τους κύριους εκπρόσωπους του καλλιτεχνικού κινήματος του Ρομαντισμού, το οποίο προηγήθηκε της εμφάνισης του ιμπρεσιονισμού στο χώρο της ζωγραφικής. Το βραχύβιο καλλιτεχνικό ρεύμα του Ιμπρεσιονισμού άρχισε να διαμορφώνεται τη δεκαετία του 1860, και πήρε αυτό το όνομα το 1874, τη χρονιά που έγινε και η πρώτη ομαδική έκθεση "ιμπρεσιονιστών" ζωγράφων, 11 χρόνια μετά το θάνατο του Ντελακρουά.

2. Η Ακαδημία δεν ελέγχονταν από "τους καλλιτεχνικούς κύκλους" αλλά από ένα τμήμα της πολιτικής εξουσίας. Ο Ντελακρουά ήταν ευρέως αποδεκτός και από τους ομότεχνους του και από το κοινό.

Τα καλλιτεχνικά ρεύματα δεν προϋπήρχαν πριν τους εκφραστες τους, και ο συγκεκριμένος δικαίως ανήκει και εκεί 

Η γαλλική ακαδημία απαρτιζόταν από  παλιομοδίτες καλλιτέχνες που δεν γούσταραν οτιδήποτε νέο και πέρα από τις συντηρητικές γραμμές που οι ίδιοι όριζαν . Προφανώς δεν το αποκλείω και αυτό που λες ομως σε καμία δεν ήταν αποδεκτός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειλικρινά από τις πιο must τοποθεσίες για επίσκεψη στον κόσμο.Δεν χρειάζεται κάποιος να έχει πάθος με την ιστορία και την τέχνη για να μαγευτει με το που εισέρχετε σε αυτό το χώρο.Μια φορά που πήγα όταν κοίταξα το ρολόι πρώτη φορά είχαν περασει 6 ώρες και ένιωθα ότι δεν είδα τίποτα.Πολυ καλή κίνηση να μπουν όλα τα εκθέματα στο ίντερνετ,δίνει όλο αυτόν το πλούτο δωρεάν έστω και σε ψηφιακή μορφή και βοηθάει ακόμα και αυτούς που θα επισκεφτούν το μουσείο ως προς το που θέλουν να εστιάσουν κατά την επίσκεψη τους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, busellatos είπε

91 kb το καθενα ουτε ενα γνησιο αντιτυπο δεν μπορουμε να κανουμε... γραμματοσημα μονο😆

Για να κάνεις τη μόνα Λίζα γιγαντοαφισα σου έχω λύση πάντως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χεχ, την ειδα προχτες στο 9gag. ειναι και ο βασικος λογος που αρνουνται να επιστρεψουν τα Μαρμαρα, διοτι ξερουν θα ανοιξει τον ασκο του Αιολου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ότι και να λέμε πάντως παιδιά ...με ή χωρίς στοιχεία σοβινισμού ή όχι (για τα γαλλικά μιλάω), είναι σημαντική προσπάθεια. Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλοι όπως πχ το Hermitage στη Ρωσία που επίσης είναι τεράστιος ναός Τέχνης και πολιτισμού. Έχει τύχει να επισκεφτώ το Λούβρο, το Μ.Ο.Μ.Α και το Pradο, πάντα όμως στα κλεφτά (4-5 ώρες) γιατί ήμουν εκεί για επαγγελματικούς λόγους και πάντα λυπάσαι όταν φεύγεις... κάτι σου λείπει.. Είναι δυστυχώς πολλά τα θέματα για κάποιον πλέον να επισκεφτεί τα Μουσεία αυτά...με πρώτο τις αποστάσεις και κυρίως το οικονομικό. 
Θεωρω για αυτό το λόγο τις προσπαθείς αυτές, ακόμα και ημιτελείς, πολύ αξιέπαινες ...ακόμα πιο ωραία θα ήταν μια 3D ξενάγηση (μέσω VR). Μακάρι να γίνει... πολύ καλύτερα να δώσω 30 ευρώ σε αυτό, παρά να τα πιο καφέδες ή να φάω σπυβλακια για ένα μήνα... 

Δυστυχως έχει πάρει άλλη τροπή το θεμα. πήγα με το γιο μου στην Ακρόπολη στην Παγκόσμια Μέρα Μνημείων που ήταν δωρεάν... είχε πολύ νεολαία... αλλά πιο πολύ τους ένοιαζε να βγάλουν σελφι και να το ανεβάσουν στο insta... ο γιος μου (11) βαρέθηκε ... γιατί τα μισά δεν τα καταλάβαινε και δεν υπήρχε κάποιος να μας καθοδηγήσει... εγώ ότι ήξερα και από το Ίντερνετ... (οι ξεναγοί ήταν λιγοστοί). Παρόλο που έχει δασκάλα που προσπαθεί πολύ η γυναίκα, δεν υπάρχουν ερεθίσματα προς τα εκεί... πιο πολύ ασχολούμαστε με την «σύγχρονη ιστορία» παρά με τον πολιτισμό στο σύνολο του.... έτσι ο γιος μου έμαθε για τον Banksy πριν τον DaVinci και τον Picasso πριν τον Michelangelo...

Μακάρι να παραδειγματιστούν κι άλλοι και να ακολουθήσουν το παράδειγμα του Λούβρου , μακάρι 

Επεξ/σία από teovag
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...